Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
metsänpeili
profiilit
metsänpeili
metsänpeili
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
129
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloitukseni+siis+perustuu+yöllisiin+näkyihini.
03.11.2018 15:51
Kaikki+historia+voidaan+kyseenalaistaa+myös+tiede.+Minulle+nämä+asiat+ilmenivät+yöllisissä+näyissäni+ja+myös+se+missä+tämä+"kivi"+oli+ennen+Petraa.+Nämä+näkemäni+näyt+ovat+saaneet+minut+tutkimaan+asioita+netissä+ja+sieltä+olen+löytänyt+ne+mitä+olen+etsinyt.+Aiheesta+olen+kirjoittanut+neljä+shamanistista+kirjaa.
03.11.2018 15:50
Muhammad+johti+ainakin+27-29+sotaretkeä+elämänsä+aikana,+mutta+osallistui+vain+harvoin+itse+taisteluihin.....+Kaaban+musta+kivi+on+islamia+edltävältä+ajalta.
623+jKr,+2+AH:+Qiblan+vaihtaminen+kohti+Mekkaa,+Ramadanin+paaston+perustaminen+++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mm.+nämä+tiedot+löytyvät+Mohammadin+elämästä+kirjoitetusta+kirjasta.+Muslimien+teksteissä+Petraa+ei+ole+kai+mainittu,+toisin+on+Jordanian+historian+laita.
02.11.2018 17:46
Informaatrio+löytyy+jokalähteestä.+Merkkasin+Wikipedian,+koska+lyhyesti+ja+selkeesti+asiat+esitetty.+Tämä+on+silkkaa+historiafaktaa:+Petran+sijainti,+koko,+ympäröivät+vuoret+ja+muut+pinnanmuodot,+sisääntuloreitit,+ilmasto+sekä+asema+suurkaupunkina,+merkittävänä+kauppareittinä+ja+uskonnollisena+keskuksena+vastaavat+tarkasti+Koraanin+ja+muiden+varhaisten+islamilaisten+kirjoitusten+kuvausta+islamin+Pyhästä+kaupungista,+jota+vastaan+MUHAMMADIN+JOHTAMAT+MEDINALAISET+KÄVIVÄT+SOTIA.+Myös+varhaisten+moskeijoiden+qiblat+oli+suunnattu+juuri+Petraa+kohti.+Joidenkin+tutkijoiden+mukaan+onkin+mahdollista,+että+Petra+oli+islamin+Pyhä+kaupunki+vajaan+sadan+vuoden+ajan,+kunnes+siellä+sisällissotaan+asti+sijainnut+KAABAB+MUSTA+KIVI+SIIRRETTIIN+KAUPUNGIN+RAUNIOIDUTTUA+PYSYVÄSTI+MEKKAAN.+(Lähde:+Wikipedia+/+Petra+kaupunki)++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Kumoappa+tämä!!!+Olen+itse+mysö+elellyt+beduiinien+keskuudessa+Jordaniassa+ja+tässäkin+mielessä+Petra+on+minulle+tuttu.
02.11.2018 11:09
Meille+ei+takuuvuokraa+palautettu.+Mentiin+omistajan+työpaikalle+ja+nostettiin+semmonen+meteli,+että+rahat+tuli.+Korvaukseksi+vielä+ilmaista+asumista+joka+jätettiin+väliin.+Käytiin+myös+ilmoittamassa+asia+poliisilaitoksella.
02.11.2018 10:27
Samaa+informaatiota+löytyy+monesta+lähteestä.+Kaikki+täsmää.+Mitään+näistä+väittämistäni+ei+pystytä+kumoamaan.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ei+Wikipedia+ole+kenenkään+yksityisen+fantasiakirjailijan+työmaa,+kuten+tässä+joku+väitti.
02.11.2018 10:02
Kyllä+muiden+elämä+kuuluu+läheisille,+jos+nämä+muut+uskollaan+ja+toimillaan+vahingoittavat+näitä+läheisiä.+Tämä+on+luonnollista.+Kun+suvaitsee+rikollisia+asioita,+niin+muuttuu+itse+osarikolliseksi.+Tämä+on+ongelma.
02.11.2018 09:52
Kyllä,+Islamin+oppien+mukaan+vääräuskoisuus+on+mm.+sitä,+että+ei+arvosta+eikä+tunnusta+Mohammadia+profeettana,+koska+tämä+on+kiduttanut,+raiskauttanut,+orjuuttanut+ja+ryöstäyttänyt+tuhansittain+ihmisiä+-+juuri+näitä+vääräuskoisia+siis.
02.11.2018 09:49
Toinen+vaihtoehto+on,+että+islamoppaan+kirjoittajat+eivä+ole+oikeaoppisia+muslimeja.
01.11.2018 21:55
Kyllä,+lasten+oikeudet+ovat+jääneet+homojen+oikeuksien+varjoon+adoptioasioissakin.+Mohammadin+oppien+mukaan+taas+vääräuskoisilla+ei+ole+ihmisarvoa+muuta+kuin+orjina.
01.11.2018 21:22
Vielä+harvemmalla+muslimilla+vaikeuksia+olisi+hyväksyä+ei+muslimi.+”Älkääkä+naiko+al-mushrikaat+(epäjumalanpalvelijattaria+jne)+ennen+kuin+he+uskovat+(palvovat+Allaahia+Yksin)”.+[Suura+al-Baqarah,+Aayah+221,+tarkoituksen+tulkinta]
01.11.2018 21:17
Islam+kai+hyväksyy+meikit+kotona+omaa+miestä+varten+-+ei+kaupassa+tai+työpaikalla.
01.11.2018 21:10
Näille+seksinukeille+tasa-arvon+nimissä+huivit+tai+burka+päälle.+Rasistista+tehdä+seksinukeista+kristittyjen+näköisiä.
01.11.2018 21:06
Aisha+oli+joidenkin+lähteiden+mukaan+7+vuotta+kun+Mohammad+nai+tämän.+Jotkut+lähteet+puhuvat+9+vuoden+iästä.+Lapsi+siis+jokatapauksessa!
01.11.2018 20:59
Kysytäänkö+ryöstösaaliilta+lupaa???:)
01.11.2018 20:57
Mohammadillakin+oli+orjattaria+-+seksiorjia+vaimojensa+lisäksi.+Näitä+vaan+koraanissa+kutsutaan+kauniisti+ryöstösaaliiksi.
01.11.2018 20:57
Tuskin+kielletään.+islam+on+nopeimmiten+leviävä+uskonto.+Muutaman+sukupolven+päästä+täälläkin+on+pakkoavioliitot+ja+hunnut+naisilla.+50+luvulla+elettiin+yhtä+liberaalisti+Afganistanissakin+kuin+nyt+Euroopassa.+Ajat+muuttuvat.+Antifasismi+aiheuttaa+tämän.
01.11.2018 20:54
Mohammad+tappoi+kaikki+epäjumalanpalvojat....+jos+eivät+siis+häntä+suostuneet+palvomaan.+Mohammad+siis+tappoi+ja+orjuutti+tuhansia+ja+tuhansia.....
01.11.2018 18:09
Ei+ole+rauhaomaista+islamia.+Imaameilla+ei+jää+mitään+saarnattavaa.+60%+Koraanista+kertoo+siitä+miten+vääräuskoisia+on+kohdeltava.
01.11.2018 17:53
Afganistanissa+ei+osattu+pelätä+pahinta,+samoin+Syyriassa+ja+Egyptissä.+50-luvulla+näissä+elettiin+yhtä+vapaana+kuin+meillä+nyt+Euroopassa.+Islam......
01.11.2018 17:39
1 / 7