Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
no.mikä.ettei
profiilit
no.mikä.ettei
no.mikä.ettei
Vapaa kuvaus
Aloituksia
44
Kommenttia
175
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+se+oli+valoisuus+mikä+herätti+puoli+seitsemän+aikaan,+joten+ylös+vaan+ja+kahveen+keittoon.+Pakkasta+8+astetta.
29.10.2018 08:11
Ensiviikolla+taas+mennään+plussan+puolelle+neljäksi+viikoksi.+Häipyy+lumet+katoiltakin.
26.10.2018 09:10
Pitää+hamstrata+reilusti+kaikkia,+puikkoja+sekä+aterimia.+Kuinkahan+ne+muuten+mereen+oikein+päätyvät,+sitä+täytyy+oikein+miettiä+kun+en+ole+edes+merillä+ollut+muutamiin+vuosiin.
25.10.2018 09:09
Ihan+pikkuisen+heräsi+mielenkiinto+tähänkin+trolliin.+Ei+noin+vanhoja+sussuja+enää+edes+ole+liikenteessä,+ja+vaikka+olisikn+niin+jarrullisen+vetopaino+ei+missään+nimessä+voi+ylittää+auton+omapainoa.+Eli+on+jossain+noin+700+kilon+huitteilla.
Mihinkä+tällainen+tieto+perustuu.
"Tietääkseni+se+olisi+lainmukaista+koska+yhdistelmä+auto+vaunu+saisi+olla+enintään+3500kg."
21.10.2018 11:17
Se+tiedetään+ettei+idiootti+osaa+kirjoittaa.
14.10.2018 11:45
Eduskunnan+pellet,+Harkimo,+Toivola,+Yanar,++Uotila,+Terho,+Soini,
23.09.2018 09:17
Mitä+tuo+nyky+suomessa+tekee.+Mitä+ovat+nyky+uusavuttomat.+Mitä+räksyttäjä+sekoilee.
26.05.2018 07:55
Vinkee+näköne+elukka.
25.05.2018 14:14
Siis+mitä,+ei+sinun+pastovallussa+ole+edes+tankkia,+mutta+455+vallussa+on+valurarunkotankki.
Joten+ota+asioista+selvää+ennenkuin+............
10.03.2018 19:39
Valittajaämmä+on+täyspaska+x2.
10.03.2018 11:29
"Lukeeko+"no.mikä.ettei"+itsensä+mukaan+joukkoon+joka+ei+oikein+ymmärrä?
Ei+tässä+keskustelussa+ole+muuta+esitettykään+kuin+yhden+tunnin+suurinta+tehoa+perusteeksi+tehomaksulle."
En+lue+itseäni+tuohon+joukkoon,+mutta+tuota+esitystä+tuskin+moni+on+edes+sisäistänyt,+sehän+oli+mainittu+ainoastaan+aloituksen+linkissä.+Ja+sitähän+ei+kaikki+edes+avaa.
Mitä+tulee+tuohon+pieneen+modifiointiin+niin+pystyn+ja+kykenen+sellaisen+itsekin+keskukseen+rakentamaan.+Ei+tarvii+kalliita+virityksiä+kun+tietää+mitä+tekee+ja+miten,+kiukaalta+on+saatavissa+tieto+koska+sen+päällä,+samoin+lvv:ltä,+uuni/hella+on+se+mikä+ei+anna+tietoa,+mutta+sen+kyllä+kätevänä+sähkömiehenä+saan+aikaiseksi.+Ei+ole+silloin+käyttäjän+kontolla+rajoitus.
04.03.2018 09:30
Kaikki+ei+näköjään+ymmärrä+mitä+tuo+tehomaksu+tarkoittaa,+"Se+määräytyy+vuoden+suurimman+yhden+tunnin+aikana+käytetyn+keskitehon+mukaan",+tarkoittaa+suomeksi+että+jos+käytät+kaikkia+mahdollisia+sähkölaitteita+yhtäjaksoisesti+tunnin+ajan+niin+siitä+se+muodostuu+suuri+tehomaksu,+eli+porkkanana+on+se+ettei+käytetä+samaan+aikaan+suuritehoisia+laitteita,+esimerkiksi+kiuasta+ja+uunia+sekä+lvv:tä.
Vaatii+pientä+modifiointia+pääkeskuksessa+ettei+laitteet+voi+olla+samaan+aikaan+käytössä,+jos+kiuas+on+päällä+niin+ei+saa+uunia+ei+lvv:tä,+ja+sitten+eri+kombinaatiot.+
Yleinen+pääsulakekoko+omakotitaloissa+on+3x25+A,+jolloin+suurin+jatkuva+teho+on+noin+17kW,+siihen+päästään+kiukaan,+uunin/hellan+ja+lvv:n+yhtäaikaisella+käytöllä.
04.03.2018 08:00
Tuskin+enempää+yölläkään+menee.+Valot+sammuu,+salit+tummuu.+Kiukaatkin+jo+standby.
24.02.2018 19:48
No+mitähän+seuraavissa+uutisissa+asiasta+sanotaan.+MTV3+klo+20.00
19.02.2018 19:41
Siis+presidentin.+Tässä+jo+kirjaimet+unohtuu+kun+on+niin+hyvä+olla.
03.02.2018 10:49
Niin+juuri,+sitä+vailla.
21.01.2018 22:54
Tarkoitatko+yli+1000+kilovoltin+(kV),+hmmmm,+missään+maailmassa+ei+ole+niin+suuria+jännitteitä,+suomessakin+400kV+on+suurin+siirtojännite.
08.01.2018 18:09
Aloitushan+on+siinä+mielessä+virheellinen+että+sähkömiehen+ei+tarvitse+tietää+kulkeeko+johdoissa+virtaa,+ainoastaan+sen+että+onko+johto+jännitteellinen,+aivan+eri+asia.
07.01.2018 21:25
Kirje+resitentille.
”Resitentille,
Rohkenen+pyytämään+apua+teiltä.+Olitte+silloin+vain+Sauli+Niinistö,+kun+teillä+oli+toimisto+Puutarhakadun+ja+Kuninkaankadun+kulmassa.+Olin+keittämässä+siellä+kahvia+ja+tarjoilemassa.+Moni+kysyi+ketä+äänestän,+minulla+oli+aina+sana+valmiina,+totta+kai+Saulia+äänestätte,+hänhän+on+sopivin+ehdokas+tähän+korkeaan+virkaan.
Nyt+pyytäisin+teiltä+apua,+kun+täällä+missä+minä+asun+oli+remontti,+olin+evakossa+Orivedellä+Tiinan+tuvalla.+Sitten+kun+kotiin+piti+palata,+taloyhtiön+hallituksen+puheenjohtaja+teki+selväksi,+etten+pääse+omaan+omistamaani+asuntoon+ilman+että+maksan+15+000+euroa+talon+hallitukselle,+ja+minä+maksoin,+että+pääsin+kotiin.
Nyt+minua+uhkaa+häätö+15.12.2017.+Ensin+päivämäärä+oli+22.11.,+mutta+tuomari+sai+sitä+siirrettyä.+Olen+sanonut,+että+minä+en+kotoani+lähde+kahtena+kappaleenakaan.+En+tiedä+yhtään,+minne+aikovat+minut+viedä.
Joten+nyt+pyytäisinkin+korkeasti+kunnioittaen+presidenttiä+puuttumaan+tähän,+ettei+minua+saa+kotoani+viedä.+Sanoivat,+että+minulla+on+likaista+niin+ei+kyllä+ole.+Minulla+on+vain+sekaista.+Kaaduin+kadulla+ja+vietiin+Acutaan,+mistä+minut+kuljetettiin+Hatanpään+sairaalaan,+missä+olin+pari+viikkoa.
Nyt+tämä+hallituksen+puheenjohtaja+ajaa+minua+jouluksi+pois+omasta+kodistani.+En+aio+lähteä.+Toivon,+että+puuttuisitte+tähän,+että+saisin+olla+kotonani.+Tulen+täällä+kyllä+toimeen,+minulla+käy+kotiapuja+kolme+kertaa+päivässä,+aamulla,+päivällä+ja+illalla.
Jään+odottamaan+vastausta.
Terveisin+Liisa+Tiukka+(Tiukka+muija)
P.S.+Odotan+kutsua+Linnan+juhliin+ensi+vuonna”
15.12.2017 14:50
Se+etu+noissa+kerrostalo-osakkeissa+on+että+osakkeenomistajalla+ei+ole+kuin+paperi,+joten++seinät,+katto+ja+lattiat+ovat+taloyhtiön+omaisuutta.+Eikun+ulos.
14.12.2017 10:49
2 / 9