Vapaa kuvaus

Aloituksia

44

Kommenttia

175

1. Ensiviikolla+taas+mennään+plussan+puolelle+neljäksi+viikoksi.+Häipyy+lumet+katoiltakin.
  2. Vinkee+näköne+elukka.
  3. Kirje+resitentille.”Resitentille,Rohkenen+pyytämään+apua+teiltä.+Olitte+silloin+vain+Sauli+Niinistö,+kun+teillä+oli+toimisto+Puutarhakadun+ja+Kuninkaankadun+kulmassa.+Olin+keittämässä+siellä+kahvia+ja+tarjoilemassa.+Moni+kysyi+ketä+äänestän,+minulla+oli+aina+sana+valmiina,+totta+kai+Saulia+äänestätte,+hänhän+on+sopivin+ehdokas+tähän+korkeaan+virkaan.Nyt+pyytäisin+teiltä+apua,+kun+täällä+missä+minä+asun+oli+remontti,+olin+evakossa+Orivedellä+Tiinan+tuvalla.+Sitten+kun+kotiin+piti+palata,+taloyhtiön+hallituksen+puheenjohtaja+teki+selväksi,+etten+pääse+omaan+omistamaani+asuntoon+ilman+että+maksan+15+000+euroa+talon+hallitukselle,+ja+minä+maksoin,+että+pääsin+kotiin.Nyt+minua+uhkaa+häätö+15.12.2017.+Ensin+päivämäärä+oli+22.11.,+mutta+tuomari+sai+sitä+siirrettyä.+Olen+sanonut,+että+minä+en+kotoani+lähde+kahtena+kappaleenakaan.+En+tiedä+yhtään,+minne+aikovat+minut+viedä.Joten+nyt+pyytäisinkin+korkeasti+kunnioittaen+presidenttiä+puuttumaan+tähän,+ettei+minua+saa+kotoani+viedä.+Sanoivat,+että+minulla+on+likaista+niin+ei+kyllä+ole.+Minulla+on+vain+sekaista.+Kaaduin+kadulla+ja+vietiin+Acutaan,+mistä+minut+kuljetettiin+Hatanpään+sairaalaan,+missä+olin+pari+viikkoa.Nyt+tämä+hallituksen+puheenjohtaja+ajaa+minua+jouluksi+pois+omasta+kodistani.+En+aio+lähteä.+Toivon,+että+puuttuisitte+tähän,+että+saisin+olla+kotonani.+Tulen+täällä+kyllä+toimeen,+minulla+käy+koti­apuja+kolme+kertaa+päivässä,+aamulla,+päivällä+ja+illalla.Jään+odottamaan+vastausta.Terveisin+Liisa+Tiukka+(Tiukka+muija)P.S.+Odotan+kutsua+Linnan+juhliin+ensi+vuonna”