Vapaa kuvaus

Aloituksia

44

Kommenttia

175

1. Tyhmä+maksaa+liikaa,+kinkkuja+saa+alle+4+€+kilohintaan.+Kotimaisiakin.
  2. Varmaan+on+upea.
  3. Näin+se+menee.
  4. Nyt+on+taas+hyviä+uutisia"factor+Sharon+Osbourne+romahti+täysin+Saara+Aallon+esityksen+jälkeen.Saara+Aalto+räjäytti+potin+lauantai-iltana+Britannian+X+Factor+-kisassa.+Aalto+sai+yleisöltä+valtavat+aplodit+esitettyään+suorassa+lähetyksessä+Mariah+Careyn+All+I+Want+for+Christmasin+ja+Sian+Chandelierin.+Etenkin+tunteikas+Chandelier-esitys+sai+tuomarit+haukkomaan+henkeään+ja+yleisön+hurmoksiin.Tuomarit+suitsuttivat+Aallon+olevan+uskomattoman+lahjakas+ja+brittilehdetkin+ovat+nostaneet+Aallon+kisan+voittajasuosikiksi.–+Voihan+piip!+Simon+Cowell+totesi+Aallon+esitystä+arvioidessaan.–+Se+oli+yksinkertaisesti+sensaatiomainen.+Ihailen+ihmisiä,+jotka+taistelevat,+Cowell+hehkutti.–+Tämä+kappale+on+syy,+miksi+pyysin+sinua+olemaan+Sharon+Osbournen+villikortti.+Olet+niin+uskomaton.+Kunnioitan+sinua+ja+lahjakkuuttasi+niin+paljon,+Nicole+Scherzinger+ylisti.Kärkkäistä+kommenteistaankin+tunnettu+tuomari+Sharon+Osbourne+herkistyi+Aallon+Chandelier-esityksestä+niin+paljon,+ettei+saanut+sanaa+suustaan+laulajan+esityksen+jälkeen.Kun+Osbournen+oli+vuoro+antaa+palautetta+Chandelier-tulkinnasta,+puisteli+hän+päätään+ja+katsoi+lavalla+seisonutta+suojattiaan.Sharon+Osbourne+herkistyi+Saara+Aallon+esityksen+jälkeen+niin+paljon,+ettei+saanut+sanaa+suustaan.Sharon+Osbourne+herkistyi+Saara+Aallon+esityksen+jälkeen+niin+paljon,+ettei+saanut+sanaa+suustaan.+(KUVA:+Syco+/+Thames+/+Dymond)Yleisö+huusi+Saaran+nimeä+ja+silminnähden+liikuttunut+Osbourne+tyytyi+vain+nyökkäilemään+Aallolle+hyväksyvästi+ja+taputtamaan+yleisön+mukana.Juontaja+Dermot+O’Leary+odotti+lavalla+saadakseen+Osbournelta+edes+jonkinlaisen+arvion+Aallon+esityksestä,+mutta+huomasi+pian,+ettei+Osbourne+pysty+liikutukseltaan+puhumaan.–+Rouva+O+on+sanaton,+O’Leary+totesi+ja+siirtyi+nopeasti+jututtamaan+Saara+Aaltoa.Dermot+O’Leary.Dermot+O’Leary.+(KUVA:+Supplied+by+WENN)Aalto+esitti+Sian+Chandelierin+jo+aivan+kisan+alussa,+ensimmäisissä+koelauluissa.+Aalto+kertoi+juontajalle+jännittäneensä+esitystä+niin+paljon,+että+hänen+kätensä+tärisivät.–++Käteni+tärisivät+koko+kappaleen+ajan.+Olen+niin+kiitollinen+kaikille+Britanniassa,+olette+olleet+upeita+minulla.+Saan+viestejä+ympäri+maailmaa.+Olen+työskennellyt+viimeiset+15+vuotta+ollakseni+tässä.+Olen+niin+onnellinen,+että+otin+riskin+ja+lensin+tänne.+Ja+aion+jäädä,+Saara+päätti+upean+semifinaaliesityksensä.Aalto+kiitti+ohjelmassa+nähdyissä+inserteissä+mentoriaan+Sharon+Osbournea+saamastaan+tuesta+kisan+aikana.+Kisan+alussa+Osbourne+ei+olisi+kelpuuttanut+Saaraa+jatkoon,+mutta+Nicole+Scherzinger+pelasti+suomalaislaulajan+valitsemalla+hänet+Osbournen+villiksi+kortiksi.Aalto+kiitti+ohjelmassa+nähdyissä+inserteissä+mentoriaan+Sharon+Osbournea+saamastaan+tuesta+kisan+aikana.+Kisan+alussa+Osbourne+ei+olisi+kelpuuttanut+Saaraa+jatkoon,+mutta+Nicole+Scherzinger+pelasti+suomalaislaulajan+valitsemalla+hänet+Osbournen+villiksi+kortiksi.+(KUVA:+Syco+/+Thames+/+Dymond)++++Alla+olevalla+videolla+Saara+Aalto+kertoi+tulevista+kappalevalinnoistaan+ennen+semifinaalia.+–+Kappaleet+ovat+tosi+hyvät+tähän+viikkoon.+Olen+halunnut+laulaa+Chandelierin+ensimmäisestä+esiintymisestä+saakka+ja+pitänyt+kappaleen+mielessäni.+Sitten+kun+on+hyvä+hetki,+niin+haluan+laulaa+sen+uudelleen.+Nyt+on+se+hetki,+koska+se+on+niin+hyvä+biisi+ja+sopii+äänelleni.+Sillä+jos+millä+kappaleella+päästääm+finaaliin,+Aalto+perusteli+kappalevalintoja.++++Britit+varmoja+Saara+Aallon+finaalipaikasta+–+Chandelier-esitys+räjäytti+potin:+”X+Factorin+kaikkien+aikojen+paras+esitys”++++Brittilehdet+ja+X+Factor+-fanit+veikkaavat+Saara+Aallon+vievän+koko+X+Factorin+voiton.+Chandelier-esitys+oli+fanien+mielestä+niin+uskomaton,+ettei+mikään+voi+enää+estää+Aallon+finaalipaikkaa.+Lue+lisää+›++++X+Factor+-tuomari+yllätti+puhumalla+suomea+–+Saara+Aalto+hämmästyi:+”Minulla+on+viesti+kaikille+suomalaisille....”++++Saara+Aallon+riemukas+All+I+Want+for+Christmas+-esitys+sai+Louis+Walshin+puhumaan+suomea.+Lue+lisää+›Kommentit+(125)++++Koskettavaa,+upeaa++++4.12.+9:33++++708++++Sharonit+tein+minäkin,+niin+koskettava+Chandelier+oli.+Herkkyyttä,+voimaa,+puhtautta+ja+hallittua+kokonaisuutta.+Olin+myös+haljeta+ylpeydestä+Saaran+puolesta.++++Lainaa++++Ilmoita+asiaton+viesti++++Me+not+like++++4.12.+9:35++++150++++Onnea+vaan+Saaralle+ja+menestystä.+Mä+en+kuitenkaan+tykkää+tommosesta+korkealta+ja+kovaa+-laulamisesta.+Saara+on+vetänyt+järjestään+sellaisia+biisejä,+missä+on+tuo+sama+tyyli.+Tykkään+paljon+enemmän+siitä+Mattista+ja+5AfterMidnightin+pojista.+Sitä+musiikkia+pystyy+kuuntelemaan+sujuvasti+ja+voi+jopa+melodiasta+saada+kiinni.+Saara+sopii+tosiaan+musikaaleihin,+operetteihin+tms.,+mutta+en+menisi+hänen+keikalleen.++++Lainaa++++Ilmoita+asiaton+viesti++++Sambah++++4.12.+9:38++++319++++Tuli+ihan+kylmät+väreet+tuosta+esityksestä!"Aivan+mahtavaa,+hyvä+Saara!!!!!!!!!!!!!!!!
  5. Asiallinen+ylösnosto.
  6. 8 / 9