Lidlin lihapiirakka

Nam.Nam.Nam

17

485

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SS-2O

Sodan aikana suomalaisetkin sotilaat saivat sentään purkitettua ihmislihaa Saksasta.

• ajatustapeliin

No tuo on taas niitä "kuuden miljoonan" juttuja. Hyvin menee läpi vieläkin.

• fleisch
        ajatustapeliin kirjoitti:

No tuo on taas niitä "kuuden miljoonan" juttuja. Hyvin menee läpi vieläkin.

Tuo on ihan faktaa, mutta eipä siitä veteraanitkaan paljon ole puhuneet. Olihan yhdestä purkista löytynyt lapsen peukalokin jne..

• LITLI

Lidlin paistopisteen lihapiirakat sisältävät minimaalisen täytteen, sensijaan 8kpln pusissa myytävät suomalaiset lihapiirakat ovat hintaansanähden oikein hyviä ja sisältävät kyllä lihaa ja suurimoita. ja sitten vielä se liha ei ole kananroippeita vaan sikaa!

• puskayllätys

Tehkääpä itse. Sen jälkeen ette syö einespiirakoita. Ranskanleipätaikinä lihapullataikina keitetyllä riisillä. Paistamiseen rypsiöljy. Vaivannäköähän se vaatii. Itse teen aina isomman satsin ja panen pakkaseen.

• Lihistaikina

pitää tehdä samoin kun pullataikina ja paistamiseen kookosrasvaa.

• Anonyymi
        Lihistaikina kirjoitti:

pitää tehdä samoin kun pullataikina ja paistamiseen kookosrasvaa.

Mitä se mössö piirakansisällä on. Ei ainakaan jauhelihaa.
        Ostin nälkääni kaksi piirakkaa mutta nälkä hävisi muutaman hhaukkauksen jälkeen.
        Tarjosin toisen pìrakan koiralle.
        Koira söi puolikkaan piirakan.
        Yleensä koralleni maistuu kaikki.
        Miks ei yt maistu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se mössö piirakansisällä on. Ei ainakaan jauhelihaa.
        Ostin nälkääni kaksi piirakkaa mutta nälkä hävisi muutaman hhaukkauksen jälkeen.
        Tarjosin toisen pìrakan koiralle.
        Koira söi puolikkaan piirakan.
        Yleensä koralleni maistuu kaikki.
        Miks ei yt maistu?

Kokeile mäkkärin hampurilaisella, musti haistaa ja kusee päälle, youtubesta opittua.

• Anonyymi

Äitini paistoi lihapiirakoita ja olivat hyviä. Juhlapäivä kun tulin koulusta ja tuoksui lihapiirakat. Itse teen myös ison satsin ja pakastan.

• MdA3Jt2j

Mitä uutta tuossa on? Muutama vuosi sitten Islannissa oli myynnissä lihapiirakoita, joissa ei ollut lainkaan lihaa.

• adfgfdghh

Ei niissä nyt yleensäkään ole juurikaan teelusikallista enempää lihaa, parempi kun laittaisivat vain riisiä.
      Joulunaikaan voi tehdä voitaikinasta uunissa hyvää lihapiirakka. kaulitaan pohjalevy, jonka päälle maun mukaan ruskistettua jauhelihaa, jos haluaa niin riisiä ja vaikka keitettyä munaa lisäksi ja päälle ohuempi taikinalevy kanneksi.

• mitä.ihmeellistä

Lihattomat piirakat, lihattomat makkarat, läskittömät kinkut, tuiki tavallista tänäpäivänä.

• Juu.nuita.saa

keskon ja sokoksen myymälöistä.

• 11112

No nää on näitä Atrian lihapiirakoita jotka tehdään ... en muuten tiedäkkään missä. Mutta hintaa-alentaakseen ne vähentää lihan osuutta.

• Atrian lihapiirakan alkuperämaa on Suomi, lihaa tuoteselosteen mukaan 12%.

• musut-onnistuvat

Tässä on kyseessä kuuluisa yksittäistapaus. Sama ilmiö on hillomunkeissa, kun koneella täytetään, niin ei aina onnistu.

• Anonyymi

Lidlin paistopisteen lihikset hyviä mutta lopetin ostamisen koska hinta nousi liikaa. Jos tarjouksessa Lidlissä ostan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe