Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thaimaanystävä
profiilit
thaimaanystävä
thaimaanystävä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
173
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sipi+on+luultavasti+lopettanut+kokonaan+vapaaehtoisen+turistipoliisin+toimintansa.+Viimeksi+kun+kävin+hänen+ravintolassaan+niin+hän+kertoili+kuinka+on+pelastanut+monia+Suomalaisia+kännikaloja+heidän+jouduttua+vaikeuksiin+hölmöillessään+Hua+Hinissä.
Onneksi+Sipi+on+pystynyt+estämään+ravintolansa+profiloiutumisen+pelkästään+Suomalaisten+kännikalojen+juottolaksi+ja+saanut+ravintolansa+menestymään+vaikeuksien+jälkeen.
12.01.2019 08:12
Olin+Siĕm+Réabitissa+heinäkuussa+2018,+joten+minulla+on+omakohtaisia+kokemuksia+Cambodiasta.+
Koko+päivän+retki+vankkuritaksilla+kiertäessämme+temppelialueella+oli+mielestäni+hinnaltaan+kohtuullinen,+15+taalaa.+Aikaa+kului+noin+seitsemän+tuntia.+
Sade+yllätti+kerran+yhdellä+temppialueella.+Kuljettaja+laski+sadesuojat+alas+ja+lähti+kävelemään+poispäin.+Pyysin+häntä+istumaan+kanssamme+vankkureihin+ja+hän+suostui+ilomielin.+Siinä+hän+kertoili+omasta+elämästään+tällä+hetkellä+ja+kertoi+myös+mitä+tapahtui+PolPotin+aikana.++Palatessamme+hotelliin+kuljettaja+vei+meidät+yhdelle+temppelille,+jossa+oli+kuvattuna+PolPotin+aikanaan+tekemää+kansanmurhaa.+Yhdessä+rakennuksessa+oli+kuvia+esiinkaivetuista+haudoista.+Samassa+rakennuksessa+oli+myös+kammioita,+joissa+oli+ihmisten+pääkalloja+ja+sääriluita.
Iltaisin+tuli+käveltyä+yömarkkinoilla+ja+katseltua+paikallista+yöelämää.++Yhtään+baarien+sisäänheittäjää+en+nähnyt,+enkä+myöskään+etsinyt+"antavaisia"+tyttöjä+enkä+myöskään+heitä+nähnyt.
Ravintoloissa+oli+hinnat+dollareissa,+joilla+myös+maksoin.++Missään+ravinlosaa+ei+yritetty+kusettaa+millän+lailla.+Päin+vastoin+,+hovimesrit+kävivät+kyselemäss+onko+kaikki+hyvin.+Johtuneeko+tämä+siitä,+että+pyysin+taksikuski+kanssamme+syömään+ravintolaan+ja+maksoin+myös+hänen+ruokansa.+Automaatista+otin+rahaa+ainoastaan+dollareissa.
Yllätyksenä+katselin+paikallista+autokantaa+ja+suosituin+auto+näkyi+olevan+Lexuksen+katumaasturi.
Kaiken+kaikkiaan+miellyttävä+matka+Cambodiaan,+joten+voin+suositella+toisillekin.
Matkailu+avartaa+ja+kun+on+kohtelias+paikallisille+niin+saa+takaisin+samaa+kohteliaisuutta.+Niin+metsä+vasta,+kuin+sinne+huudetaan.
07.01.2019 11:07
Bussilla+Koh+Changiin+ja+pari+päivää+Bangkokissa+ennen+kotimatkaa.+Sinne+voi+myös+lentää.
https://minnethaimaassa.com/koh-chang/
22.12.2018 07:42
Oman+kokemuksen+mukaan+dollarit+kannattaa+vaihtaa+Suomessa.+Ota+pieniä+seteleitä+mukaasi+niin+ei+tule+vaikeuksia+saada+rahasta+takaisin.+Vaihdoin+myös+euroja+dollareiksi+ja+hyvin+meni.+Bateja+ei+kannata+vaihtaa+dollareiksi,+kurssitappioita.
20.12.2018 15:43
Viisumi+lentokentältä+30+taalaa.+Meinasi+unohtua.
20.12.2018 15:37
Viime+heinäkuussa+olin+Siem+Reapissa+kolme+päivää.+Hotelli+kolme+yötä+46+dollaria+yhteensä,+sisältäen+aamupalan.+Ei+kallis.+Hotellissa+uima-allas+katolla+ja+kolme+tähteä.+Hotellin+sisäpuolella+ei+saanut+muuten+kulkea+kengät+jalassa.+todella+siisti+hotelli.+Päivän+skootteritaksi+15+dollaria.+Temppelilippu+päiväksi+37+dollaria.+Kentältä+hotelliin+5+taalaa.+Takaisin+sama+hinta.+Kolme+kilometriä+tuktukilla+2+taalaa.+Ei+paha.
Iltaisin+tuli+käveltyä+markkinapaikalla.+Kaikki+on+halpaa+ja+ihmiset+ystävällisiä.
20.12.2018 15:35
thaimaanystävä
3.10.2018+19:07
Kesllä+lensin+Siem+reapiin+ja+lentokentältä+ostin+viisumin.+Aikaa+kului+noin+5+minuuttia.+Ennen+passin+tarkastusta+oli+viisumitiski,+jonka+ääressä+istui+neljä+virkailijaa+ja+seinällä+näkyi+erilaisten+viisumien+hinta.+Ensimäiselle+virkailijalle+luovutin+etukäteen+täytetyn+viisumihakemuksen+(lentoemäntä+antoi+koneessa+kaavakkeen),+värillisen+passikuvan+ja+passini.+Virkailija+kysyi+kauanko+olen+Cambodiassa.+Viisumin+hinta+oli+30+dollaria.+Viisumin+kirjoittaminen+kesti+noin+5+minuuttia+ja+toinen+virkailija+luovutti+minulle+passin+takaisin+viisumeineen.+Helppoa+kuin+heinänteko.+En+suosittele+nettiviisumia,+koska+paikan+päällä+viisumin+saanti+on+näin+helppoa.
20.12.2018 15:18
Tässä+vielä+sinulle+osoite.+Googlaamalla+saat+lisääö+tietoa.
Silverlake+Winery
4,112+Google-arvostelua
Viinitarha
Osoite:+Na+Chom+Thian,+Sattahip+District,+Chon+Buri+20250,+Thaimaa
Aukioloajat:+Suljettu+⋅+Avataan+11.00
Puh.:++66+2+261+6565
Ehdota+muokkausta+·+Omistatko+tämän+yrityksen?
Tiedätkö+tämän+paikan?Vastaa+nopeasti+kysymyksiin
Kysymyksiä+ja+vastauksia
Esitä+kysymys+ensimmäisenä.
02.12.2018 19:41
Käy+ostamassa+viinisi+Pattayan+lähellä+sijaitsevalta+viinitilalta+nimeltään+Silver+Lake.+Viinit+ovat+aivan+hyviä+ja+tuotettu+Thaimaassa.++Voin+suositella+omakohtaisella+kokemuksella,+koska+vierailin+siellä+lokakuussa.
02.12.2018 19:34
Thai+ruoka+on+niin+hyvää,+ettei+sanotuksi+saa.
29.11.2018 17:24
Pakko+kirjoitta+toisella+nimimerkillä+kun+muuten+olisin+menettänyt+tekstini
09.11.2018 18:31
Ei+huolta+huomisesta.++Matkustelen+täällä+Thai+vaimoni+kanssa.
Pattajan+rantaa+kunnostetaan+okein+urakalla.+Hiekkaa+tuodaan+autokuormittain+ja+kaivinkoneita+näkyy+olevan+töissä.+Ketkä+tulevat+tänne+talvea+viettämään+niin+saavat+nauttia+kunnostetusta+rannasta,+jos+rantaelämä+
kiinnostaa.
09.11.2018 17:42
”Kylymääol”
Respan+tyttö+kertoi+unohdettuja+tavaroita+säilytettävän+kolme+kuukautta.
08.11.2018 17:26
Minä+lopetan+tämän+taruolennolennon+etsiskelyn+tähän+paikkaan+ja+toivon+Luojan+tai+Pirun+korjaavan+omansa+pikaisesti+pois.+Walking+streetillä+näin+ihmisiä+vauvasta+vaariin+ja+kaikki+näyttivät+iloisista.
Terminaali21+kohdalla,+siellä+lentokoneiden+puoleisessa+päässä+rotta+käveli+kadulla+vastaan,+joten+voin+hyvällä+omalla+tunnolla+sanoa+nähneeni+Pattayalla+rotan..
07.11.2018 18:25
Kävin+terminaali21:ssa+ustoksilla.+Todella+upea+ostari.+Sisällä+oli+mm+MG+autojen+näyttely+ja+myynti.++Kiinnitin+huomioni+yhteen+autoon+jonka+hinta+oli+390000+THB.+Vaihtokurssi+oli+tänään+37,25.++Myynnissä+oli+myös+uuden+rakennettavan+talon+huoneistoja+hintaan+2400+€/m2.+Todella+upea+talo.
07.11.2018 18:12
Tulin+tänään++tänne+Pattyalle+bussilla+Suoraan+lentokentältä.+Kävelin++Walking+streetin+päästä+päähän+kaksi+kertaa+ja+etsiskelin+tätä+pallomahaa.+Missähän+loukussa+tämä+pallomaha+mahtaa+piileskellä+kun+en+löytänyt.+Tämä+pallomaha+mahtaa+olla+jonkun+todella+sairaan+olion+hengentuotetta+ja+taruolento.
07.11.2018 18:03
Olen+huomenna+7.11+Pattayalla.+Missä+voin+tavata+tämän+pallomahan+ja+todeta+hänen+olevan+oikea+ihminen,+eikä+mikään+sairaan+ihmisen+kuvittelema+taruolento?
06.11.2018 08:10
Olen+Pattayalla+7-10.11.+Hotelli+JP****+.ssa.+Ajattelin+lähteä+katsomaan+missä+paikoissa+nämä+pallomat,+läskiset+luuserit,+vuokramorsiamen+käyttäjät+ja+paskalle+haisevat+oliot+majalevat.+Tällä+palstalla+haukutaan+aina+Pattayaa+ja+Pattayalla+kävijoitä,+joten+päätin+lähteä+katsomaan+pitääkö+paskapuheet+paikkaansa.+Nämä+paskapuheiden+levittäjät+voisivat+antaa+minulle+paikkojen+osoitteet+ja+kelloajat+milloin+voin+omin+silmin+nähdä+pitääkö+väitteet+paikkaansa.
Menen+ensimäistä+kertaa+Pattayalle+joten+minulla+ei+ole+mitään+ennakkoasenteita+paikkaa+kohtaan.
Pattayalla+käynnin+jälkeen+lähden+kiertelemään+Thaimaata+ja+tulen+kirjoittamaan+tästä+matkastani+pientä+matkakertomusta+Thaimaan+yleiselle+palstalle.
05.11.2018 10:04
"Kiersimme+koko+perheen+voimin+linja-autolla+Bankog-+Pattaya-Koh+Chang-Hua+Hin,+joten+näimme+ko+maan+aika+hyvin."
Johan+vitsin+murjaisit+kun+väität+tuntevasi+ko+maan+aika+hyvin.+Bussimatkasi+pituus+on+antamasi+tiedon+perusteella+noin+550+km+ja+olet+kiertänyt+lähinnä+Siamin+lahden+pohjukassa.+Älä+hyvä+ihminen+väitä+tuntevasi+Thaimaata+melko+hyvin+tämän+matkasi+perusteella.
Minäkin+tunnen+Thaimaata+aika+vähän+vaikka+olen+matkustellut+maassa+monta+kertaa+ja+kulkenut+pohjoisessa,+lännessä+,+etelässä+ja+idässä.++Maarajat+olen+ylittänyt+naapurimaihin+monta+kertaa+autolla+ja+lentokoneella+ja+tullut+vielä+takaisin+Thaimaahan.
En+missään+tapauksessa+voi+väittää+tuntevani+maata+"aika+hyvin"+näiden+matkojeni+perusteella.
ps.+seuraava+matkani+Thaimaahan+alkaa(liput+ostettu)+6.11.2018+finskin+suoralla+lennolla.+Bangkokissa+vaihdetaan+kenttää+ja+lennetään+kolliseen+Mekong+joen+rannalle.++Jossain+vaiheessa+poiketaan+taas+Laosissa,+ollaan+muutama+päivä+talolla,+Matkustellaan+muualla+pohjoisessa+ja+ennen+paluuta+kotiin+käydään+ehkä+Rayongissa.+Reissu+tarkentuu+fiiliksen+mukaan.
19.10.2018 11:22
Kesllä+lensin+Siem+reapiin+ja+lentokentältä+ostin+viisumin.+Aikaa+kului+noin+5+minuuttia.+Ennen+passin+tarkastusta+oli+viisumitiski,+jonka+ääressä+istui+neljä+virkailijaa+ja+seinällä+näkyi+erilaisten+viisumien+hinta.++Ensimäiselle+virkailijalle+luovutin+etukäteen+täytetyn+viisumihakemuksen+(lentoemäntä+antoi+koneessa+kaavakkeen),+värillisen+passikuvan+ja+passini.+Virkailija+kysyi+kauanko+olen+Cambodiassa.+Viisumin+hinta+oli+30+dollaria.+Viisumin+kirjoittaminen+kesti+noin+5+minuuttia+ja+toinen+virkailija+luovutti+minulle+passin+takaisin+viisumeineen.+Helppoa+kuin+heinänteko.+En+suosittele+nettiviisumia,+koska+paikan+päällä+viisumin+saanti+on+näin+helppoa.
03.10.2018 19:07
5 / 9