Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thaimaanystävä
profiilit
thaimaanystävä
thaimaanystävä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
160
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+lopetan+tämän+taruolennolennon+etsiskelyn+tähän+paikkaan+ja+toivon+Luojan+tai+Pirun+korjaavan+omansa+pikaisesti+pois.+Walking+streetillä+näin+ihmisiä+vauvasta+vaariin+ja+kaikki+näyttivät+iloisista.
Terminaali21+kohdalla,+siellä+lentokoneiden+puoleisessa+päässä+rotta+käveli+kadulla+vastaan,+joten+voin+hyvällä+omalla+tunnolla+sanoa+nähneeni+Pattayalla+rotan..
07.11.2018 18:25
Kävin+terminaali21:ssa+ustoksilla.+Todella+upea+ostari.+Sisällä+oli+mm+MG+autojen+näyttely+ja+myynti.++Kiinnitin+huomioni+yhteen+autoon+jonka+hinta+oli+390000+THB.+Vaihtokurssi+oli+tänään+37,25.++Myynnissä+oli+myös+uuden+rakennettavan+talon+huoneistoja+hintaan+2400+€/m2.+Todella+upea+talo.
07.11.2018 18:12
Tulin+tänään++tänne+Pattyalle+bussilla+Suoraan+lentokentältä.+Kävelin++Walking+streetin+päästä+päähän+kaksi+kertaa+ja+etsiskelin+tätä+pallomahaa.+Missähän+loukussa+tämä+pallomaha+mahtaa+piileskellä+kun+en+löytänyt.+Tämä+pallomaha+mahtaa+olla+jonkun+todella+sairaan+olion+hengentuotetta+ja+taruolento.
07.11.2018 18:03
Olen+huomenna+7.11+Pattayalla.+Missä+voin+tavata+tämän+pallomahan+ja+todeta+hänen+olevan+oikea+ihminen,+eikä+mikään+sairaan+ihmisen+kuvittelema+taruolento?
06.11.2018 08:10
Olen+Pattayalla+7-10.11.+Hotelli+JP****+.ssa.+Ajattelin+lähteä+katsomaan+missä+paikoissa+nämä+pallomat,+läskiset+luuserit,+vuokramorsiamen+käyttäjät+ja+paskalle+haisevat+oliot+majalevat.+Tällä+palstalla+haukutaan+aina+Pattayaa+ja+Pattayalla+kävijoitä,+joten+päätin+lähteä+katsomaan+pitääkö+paskapuheet+paikkaansa.+Nämä+paskapuheiden+levittäjät+voisivat+antaa+minulle+paikkojen+osoitteet+ja+kelloajat+milloin+voin+omin+silmin+nähdä+pitääkö+väitteet+paikkaansa.
Menen+ensimäistä+kertaa+Pattayalle+joten+minulla+ei+ole+mitään+ennakkoasenteita+paikkaa+kohtaan.
Pattayalla+käynnin+jälkeen+lähden+kiertelemään+Thaimaata+ja+tulen+kirjoittamaan+tästä+matkastani+pientä+matkakertomusta+Thaimaan+yleiselle+palstalle.
05.11.2018 10:04
"Kiersimme+koko+perheen+voimin+linja-autolla+Bankog-+Pattaya-Koh+Chang-Hua+Hin,+joten+näimme+ko+maan+aika+hyvin."
Johan+vitsin+murjaisit+kun+väität+tuntevasi+ko+maan+aika+hyvin.+Bussimatkasi+pituus+on+antamasi+tiedon+perusteella+noin+550+km+ja+olet+kiertänyt+lähinnä+Siamin+lahden+pohjukassa.+Älä+hyvä+ihminen+väitä+tuntevasi+Thaimaata+melko+hyvin+tämän+matkasi+perusteella.
Minäkin+tunnen+Thaimaata+aika+vähän+vaikka+olen+matkustellut+maassa+monta+kertaa+ja+kulkenut+pohjoisessa,+lännessä+,+etelässä+ja+idässä.++Maarajat+olen+ylittänyt+naapurimaihin+monta+kertaa+autolla+ja+lentokoneella+ja+tullut+vielä+takaisin+Thaimaahan.
En+missään+tapauksessa+voi+väittää+tuntevani+maata+"aika+hyvin"+näiden+matkojeni+perusteella.
ps.+seuraava+matkani+Thaimaahan+alkaa(liput+ostettu)+6.11.2018+finskin+suoralla+lennolla.+Bangkokissa+vaihdetaan+kenttää+ja+lennetään+kolliseen+Mekong+joen+rannalle.++Jossain+vaiheessa+poiketaan+taas+Laosissa,+ollaan+muutama+päivä+talolla,+Matkustellaan+muualla+pohjoisessa+ja+ennen+paluuta+kotiin+käydään+ehkä+Rayongissa.+Reissu+tarkentuu+fiiliksen+mukaan.
19.10.2018 11:22
Kesllä+lensin+Siem+reapiin+ja+lentokentältä+ostin+viisumin.+Aikaa+kului+noin+5+minuuttia.+Ennen+passin+tarkastusta+oli+viisumitiski,+jonka+ääressä+istui+neljä+virkailijaa+ja+seinällä+näkyi+erilaisten+viisumien+hinta.++Ensimäiselle+virkailijalle+luovutin+etukäteen+täytetyn+viisumihakemuksen+(lentoemäntä+antoi+koneessa+kaavakkeen),+värillisen+passikuvan+ja+passini.+Virkailija+kysyi+kauanko+olen+Cambodiassa.+Viisumin+hinta+oli+30+dollaria.+Viisumin+kirjoittaminen+kesti+noin+5+minuuttia+ja+toinen+virkailija+luovutti+minulle+passin+takaisin+viisumeineen.+Helppoa+kuin+heinänteko.+En+suosittele+nettiviisumia,+koska+paikan+päällä+viisumin+saanti+on+näin+helppoa.
03.10.2018 19:07
Ilmeisesti+vastaajat+eivät+ole+käyneet+katsomassa+Angkor+Watia,+koska+eivät+pystyneet+vastaamaan+kysymykseen.
Missään+muualla+Cambodiassa+ja+Thaimaassa+en+ole+nähnyt+saarti+sitten+kulkenut+tallaisilla+tuk+tukeilla.
Ayutthayatanilla+on+myös+erikoiset+tuk+tukit+joita+en+ele+nähnyt+missään+muualla+Thaimaassa.
29.09.2018 10:24
"Angkor+Watin+vierailustamme+olisi+kerrottavana+yksi+tarina,+mutta+koska+olen+jo+nyt+väkivaltaisen+hullun+maineessa+täällä,+niin+en+viitsi+kertoa.+"
Avoin+kysymys+paikalla+käyneille.
Mitä+erikoista+on+Siem+reap+tuk+tukeissa?
29.09.2018 08:57
NumBall63+kirjoitteli
"On+joo+ja+niillä+on+molemmilla+pikku+kuksat+ja+skolioosi."
"+Öö...+ne+on+tuota+penttelikaraooke+baareja...+öö...+öö...tentteli?+tempteli?+niissä+on+laulava+luostari+pöydällä..+eri+aasia..+öö..."
Onko+ÄO:si+yli+80+kun+tuollaista+sontaa+kirjoittelet?+Veikkaan,+ettei+ole.
Lääkärin+sinulle+antamassa+diagnoosissa+lukee,+IMBESILLI+IDIOOTTI,+parantumaton.
16.09.2018 18:44
IMBESILLI+IDIOOTTI.
16.09.2018 12:26
Kuulehan+sinä+lerpanlaiffia.+Ota+ihmeessä+lääkkeesi+ja+älä+riehaannu.+Verenpaineesi+nousee+huolestuttaviin+lukemiin.++Tämä+Kanchapurissa+olevan+silta+on+rakennettu+alkuperäisin+sillan++piirustusten+mukaan+uudestaan.++Sillan+vieressä+olevassa+museossa+on+tuhotun+sillan+kuvia.
"ja+viola,+oltiin+kwaijoen+sillalla,+joskin+en+ole+varma+onko+tämä+aito+ja+alkuperäinen+mutta+kuitenkin..."
=+Mikä+hemmetin+viola?+Lapsikin+tietää+että+se+alkuperäinen+puusilta+tuhottiin+jo+sodan+aikana+ja+tämä+uusihan+on+rautatiesilta,+metallia+ja+betonia.+Kannattaisi+joskus+lukea+sitä+historiaa+jos+esittää+olevansa+siitä+kiinnostunut.+
Oliko+sinun+alahuulesi+yhtä+paljon+lerpallaan+kuin+pippliesi+kun+kun+tuollaista+potaskaa+kirjoitat?
Ymmärrän+hyvin+ettei+sinun+apukoulun+luokalla+opetettu+historiaa.
16.09.2018 12:02
63NumBall64+kirjoitti
"kanchapuri+jossa+on+paljon+katseltavaa...+muutaman+kuukausi+sitten+olimme+menossa+sinne+kun+vaimo+tarvitsi+hieman+tavaraa,+en+ollut+koskaan+siellä+käynyt+ennen,+mutta+mulla+on+kännykässä+nokia+gps+paikannussofta,+ja+kun+vaimo+hieroi+kauppoja+mulle+jäi+muutama+loppotunti+aikaa,+joten+katsoin+paikalliset+nähtävyydet,+ja+viola,+oltiin+kwaijoen+sillalla,+joskin+en+ole+varma+onko+tämä+aito+ja+alkuperäinen+mutta+kuitenkin.."
Tämä+Kwai-joen+silta+on+kyllä+alkuperäinen.+Sillan+vieressä+olevassa+museossa+on+kuvia+kun+liittoutuneet+pmmittivat+sillan+rikki.+Se+on+korjattu+alkupeiräiseen+kuntoon+sodan+jälkeen.
Varsinainen+elokuva+on+kuvattu+Sri+lankassa.
Kanchapurista+noin+sadan+kilometrin+päässä+on+HellFire+pass=helvetintulen+sola.+Siellä+mielen+vetää+hiljaiseksi+kun+ajattelee+kuinka+rautatie+on+puhkaistu+vuoren+läpi+vankityövoimalla+ja+dynamiitilla.++Museossa+on+nähtävillä+paljon+valokuvia+ja+työkaluja.
Tästä+linkistä+pääsee+katsomaan+paikan+kuvia.+Edelleen+sinne+tuodaan+kukkia+ja+valokuvia+solassa+menehtyneiden+vankien+omaisten+toimesta.+
https://www.google.fi/search?q=hellfire+pass&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjxzYjrjb_dAhUk_SoKHT_PARQQsAR6BAgEEAE&biw=1233&bih=555
Mikäli+olen+ymmärtänyt+oikein+niin+meidän+Thai+vaimot+ovat+kotoisin+samasta+kaupungista+Bung....
16.09.2018 11:50
64NumBall64+kirjoitti
"Täällä+hua+hinissä+on+muutama+kohde+jotka+voivat+sinua+kiinnostaa,+esimmäinen+on+black+buddha+valtavan+kokoinen+istuva+buddha+patsas,+virallinen+nimi+Huay+Mongkol+Temple"
Kiitos+vinkistä.+Olen+tutustunut+tähän,+mutta+toinen+mainitsemasi+paikka+on+käymättä.+Ikävä+kyllä,+näistä+ei+ole+vielä+maailmanperintökohteiksi.
Pattayasta+en+tiedä+mitään,+koska+en+ole+koskaan+käynyt+siellä.
Tässä+linkki+Laosin+maailmanperintökohteeseen,+jossa+olen+myös+käynyt.+https://kerranelamassa.fi/laos-matkailu/luang-prabang/
16.09.2018 09:22
Avoin+kysymys+vuodesta+2010:lle.+Tuleeko+näillä+sinun+antamasi+tiedoilla+Hua+Hinista+tai+mahdollisesti+Pattayasta+Unescon+maailman+perintokohde?++odottelen+vastaustasi.
Minua+ei+kiinnosta+Thaimaassa+istuskella+baareissa,+imeä+kaljaa+eikä+etsiskellä+vuokramorsiamia.
Avaa+tämä+linkki,+niin+näet+kiinnostukseni+kohteen.+http://www.minnethaimaassa.com/ayutthaya/
Avaa+myös+tämä+linkki+niin+näet+toisen+kiinnostukseni+kohteen,+jossa+olen+käynyt+ja+joka+on+myös+Unescon+maailman+perintökohde.+Myöskään+täältä+en+etsinyt+gogo+baareja,+enkä+vuokramorsiamia.++https://kerranelamassa.fi/kambodza-matkailu/angkor-wat/
Hyvää+googlematkailua+sinulle!
16.09.2018 07:37
Pattyalla+ei+ole+mitään+vanhaa+ja+mielenkiintoista,+jotta+Unesco+hyväksyisi+sen+maailman+perintökohteeksi.
Pattayaa+lähin+perintökohde+on+tämä+Ayutthaya+(provinssi),+vanhan+Ayutthayan+kuningaskunnan+pääkaupunki.+Siellä+vieraillessamme+pukeuduimme+vanhoihin+vuokrattaviin+vaatteissiin+ja+kävelimme+kuin+kuninkaalliset+konsanaan+temppelialueella.+Jostain+syystä+toiset+länsimaalaiset+turistit+ottivat+meistä+paljon+kuvia+ja+tervehtivät+kohteliaasti+kävelymme+aikana.
Suosittelen+lämpimästi+paikkaan+tutustumista,+jos+haluaa+nähdä++alkuperäistä+Thaimaata.
En+nähnyt+ainuttakaan+go+go+baaria+enkä+myöskään+vuokramorsiamia.
15.09.2018 09:41
Pitääkö+vanha+sananlasku+paikkaansa?++"Niin+metsä+vastaa+kuin+sinne+huudetaan".
Olemme+asioineet+monta+kertaa+Bangkokin+viisumikeskuksessa+ja+Thaimaan+lähetystössä+Helsingissä.+Kertaakaan+palvelussa+ei+ole+ollut+moittimista.+Bangkokin+viisumikeskuksessa+palvelu+on+ollut+aina+kiitettävää.
15.09.2018 08:38
Tietenkin+kannattaa+ostaa+valmis+retkipaketti,+jos+tarvitsee+kädestä+kiinnipitävän+oppaan+kun+poistuu+hotellin+ulkopuolelle.+Minäkin+olen+ostanut+Aurinkomatkojen+retkipaketin+kaksi+kertaa,+eli+ensimäsen+ja+viimeisen+kerran.+Tämä+tapahtui+Egyptissä.
Aurinkomatkojen+retki+ei+vie+Kanchanaburista+Hell+Fire+passiin+ollenkaan+ja+tämä+on+eräs+audenttinen+kohde+kuinka+tämä+kuoleman+sola+ja+rautatie++tehtiin+sotavankien,+dunamiitin+ja+norsujen+avulla.+Muesossa+esillä+paljon+valokuvia,+työkaluja+vanhaa+ratapohjaa+jne.+Edellen+sinne+tuodaan+vankien+muistomerkille+kukkia+ja+valokuvia.+Tapasin+siellä+erään+Australialaisen+pariskunnan+ja+he+kertoivat+tippa+silmässä+miehen+isoisän+kuolleen+täällä+solassa.
Taksikuskin+kanssa+sovittiin+edellisenä+päivänä+lähtöaika,+kohde+ja+hinta+1000THB.+Mittariin+tuli+noin+200+km.+Tietenkin+kohteisiin+piti+erikseen+maksaa+pääsyliput.
Taatusti+näimme+matkalla+paljon+enemmän+kuin+Aurinkomatkojen+oppaan+kanssa.
01.09.2018 19:30
Itse+olen+mennyt+Kwai+joelle+omatoimisesti+bussilla.+Kantanaburista+kannattaa+kayda+Hell+Fire+bassissa.++Alkuperaista+rataa+katsomassa.+Googlaa+kohde+ensin.+Hotelliksi+voin+suositella+Sky+Resorttia+Kantanaburissa.
01.09.2018 14:01
Ainakin+täydellisen+tyhmyyden+tiivistämä+Jouko.+Muista+en+tiedä.+Tosin+tämä+Jouko+esiintyy+monilla+eri+nimimerkeillä,+mutta+kaikista+paistaa+läpi,+Joukossa+tyhmyys+tiivistyy.
01.08.2018 12:58
5 / 8