Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
S,,TANA siinä otetaan rahaa asikkaalta ja mikä v,ttu sinä olet arviomaan,tarpeet kenenkin kohdalla,esim minä en olisi tarvinnut aapista enkä ekaa matikan kirjaa,vuosi vaan piti olla mukana. Ja kun sanot että myöhemmin parempaa myit?? Mites sen selität muutoin kun hyllyn tyhjentämisellä. Ja tämä päteminen on laadun hakua kerralla,ettei niitä viittä vaille hyviä myytäviä, vaan kerralla hyvä minkä takia ei joudu uusinta ostoksille,ja kauhun paikka jos tekniikka on mennyt taas ohi kauppiaan ammattitaidon niin hän myy sen"kameran" joka näyttää sinun kohdalla olevan ainoa minkä yhdistät valokuvaukseen,,,,,mä luulen että että nm. Canonisti minäkin kirjoitti tuosta vakaajasta se oli sinunkin elämäsi ensitieto että moinen laite on olemassa? Myönnä nyt niin ei jää paha mieli,,jookos?
27.06.2014 09:03
Käykö siihen Carinan moottori,olis myös Pontiakin v6,pääsisit vielä Tojoilemaan,enkä minä rahasta juur mitään poistossa ovat.
27.06.2014 08:34
Entäs kun pääsevät luontoon?Kohta niistä maksetaan että joku hävittää ne,mutta olen nähnyt niitä hoidettavan niin ei hassumman näköisiä ole mutteivat varmaan välitä ihmisen hellyyden osoituksista,vai voiko niitä jotenkin paisi ruualla hemmotella,kun ihmisillä nyt on semmoinen vietti että mennään krapsuttamaaan Panda-karhua ja taas mentiin valot vilkkuen.
27.06.2014 07:58
Uskon vakaasti kuvan yksilön olevan Kultakuoriainen,vanhempi sellaine kun ne nuorena mustia ja täysin vaarattomia koska ne munii nurmikkoon mielellään Juolavehnän sekaan ja joskus jos perunamaa tehty entiselle nurmikolle niin löydät toukkia perunoista,eikä kukaan ole keksinyt miksi ne menee perunaan koska ne vaan poraa reiän ja menee matkoihinsa,perunan voi hyvin syödä. Pelkää sinua enemmän koska lentänyt ohi nurmikon,joskus kuuluu kolinaa katolta niin kultakuoriainen on rännissä ja kylän linnut perässä,eli lento ja laskeutuminen on hakusessa ja esiintyy kuulemma lasten ohjelmassa kömpelönä ja vahvana.
26.06.2014 20:56
Minä olen mielelläni kotimaassa,onhan sen takia tapeltu joskus verissäpäin,mutta jos pääsisin reissuun ulkopuolelle ja ei mieilellään turistirysään jossa kaikki valmiina hoitamaan sinut ukko sisään ja ulos kun aika on täynnä. Mutta tuota aloittajan asenne oli harkiten kirjoitettu ja lentäminen keksitty ihan viime tingassa,joten tämä on keksitty provo? Jos luen sen uudelleen tulee aina sama tulos että henkiöä on "käskytetty"tekemään tänne riitelyn aihe,ei kait kukaan istu tippa silmällä sammalkivellä oravaista seuraillen että en matkusta en,vaikka tuokin kurre onkin jo kuudennen ehkä useamman sukupolven jälkeläisiä joita olen tottunut katselemaan. Kyllä se lentokone on peli kun pitää mennä ja sitäpaitsi koko ajan päästöt vähenee kun tekniikka kehittyy ja Venäjän kaltaiset antavat lentää suorempaan pienemällä rahalla,nykyään yksi yli lento tuo valtiolle rahaa tai vaihtokaupan.Matkustakaa mutta jättäkää sinisilmäisyys Suomeen ja tulkaa terveinä takaisin.
26.06.2014 20:20
Kiitos tiedosta,olin juuri ostamassa objektiivia eikä myyjä maninnut sanallakaan tuosta vaihtoehdosta vakaaja vai ei. Eli kyllä aloittelijat maksaa oppirahat ja tyhjentää kaupan hyllyt niistä kamoista mistä ne haluaa päästä eroon,kauppiatahan on myös meidän pikkukylällä.Otan kyllä puheeksi nousuviikolla ja varaan kamera kurssin,tullee halvemmaksi kun täällä ei avattua pakkausta voi palauttaa kiitos vielä kerran oppineet edeltäkävijät.
26.06.2014 13:23
Alkuperäinen Olympus on myyty jo tuhannen kerran.
26.06.2014 10:04
Minä hankin reissukameraksi Canon 1100D,ja hyvin on onnistunut kaikki mitä on ollut tarvis kuvata,joten ei sitä voi huonoksi sanoa, sanotaan että mukana tuli opaskirja joka on todella kattava sellainen ja myös kuolutus kursseja mainostettiin niin kyllä ne vakaudet voi aloittelia unohtaa.Ostin myös jalustat,kolmijalan ja lanka laukaisijan joka on todella etu,sain myös sellaisen "pyssyn perä" tuen joka noin 30cm pitkä,kait liikkuvaan videokuvaukseen tarkoitettu. Akku riittää ja hommasin s32 muisti kortin ja hinnaksi tuli rajalalta ja verkkokauppa yht. 320e,laukun ostin sitten myöhemmin,suosittelen kyseinen kamera opettaa kuvaamaan eikä luottamaan automatiikkaan.
26.06.2014 09:35
Arvoisa herra Vastakarva,en oikein osaa ajatella teistä oletteko täynnä elämän viisautta tai lukenut jopa yliopistossa jotain elämän oppia,koska puhutte laajasti aivan kuin koulutettu propakanda automaatti ja silti heti ajatus siitä pyyhkiytyy pois kun seuraa kirjoituksianne. Tunnutte tietävän kaikki ulkomaalaisetkin jotka jotain merkitsevät,mitä ei kyllä Suomi24,jällä moni edes tunne omaksi alueekseen,saati älyä puheittenne lähtökohtia,toivottavasti olet isänmaallinen Suomalainen ettekä muistuta tarkiotus periltänne erästä Johan on Dosenttia. Olen siis lukenut muutakin teistä kuin tämän kertaisen aloituksenne.
25.06.2014 18:34
Muistuttaa minun EX-muijaa,ei lähe kulumallakaan ja sen mies on siinä pisteessä ettei enää jaksa ja varmaan se muija karkaa aina kun silmä välttää eli aina wc-sauna,puunhaku joka tilanne käy.Sitten luulen että haluaa sänkyseuraa eikä välitä vaikka talon emäntä samassa huoneessa. Ainoa konsti on kertoa miehelle päivällä että soitatte jo valmiiksi poliisille että kun muija lähtee tulemaan tontille niin poliisit saakoot asiasta tiedon aina,myös videointi luvan saa samalla kunesittää ongelman.Näin on tehty ja tehosi ja mies saa pestä kätensä ongelmasta joka on mahdoton hänelle. Sanotaan "Ennen vahtii kapallisen kirppuja kuin huo,,,tavan akan",
24.06.2014 22:56
Minä sanoisin kuolleille lapsille että kummitelkaa Paskaisten navettojen omistajille ja maidon näytteen ottajille jotka seuraavat maitotiloja rasvaprosentti silmissä ettei makseta tuottajalle liikaa. Kaikki PASKA NAVETAT VOISI HELPOSTI TIPUTTAA POIS TUOTTAJA KETJUSTA. Kirjoitin isolla siksi kun ei mene eräillä kaaliin,että Lehmän tissien ja paska loorin vällissä ei ole kun noin metrin matka,ja varmana roiskuu ja hännät heiluu. Koneistetut navetat jopa lypsävät lehmät ilman ihmistä,,,jos meinasit äkistä vastaan niin tutki sitä nettiäsi ja totea ettei ihmistä juuri tarvita navetassa mihinkään niilon jopa valkoset työtakit ja tietokone konttorit hajuraon päässä navetasta jossa hommat hoituu kuin missä tahansa teollisuus laitoksessa. Olen aina kannattanut pieniä kouluja lapsille ja niile puhdas lählruoka koulun omasta keittiöstä,alas suur yksiköt aina jos niillä on mahdollisuus sairastuttaa tuhansia ihmisiä yhdellä virheellä esim,, intissä ripulointi meni mettäkeikalla vitsinä kun kipinä mikkoja oli liikaa valveilla(kaikilla paska hätä) Laulakaa laulua Takaisin luontoon,jostain takavuosilta.
24.06.2014 10:39
Mietippäs uusiksi ettei maidossa ole lisäaineita?Raaka maito on luomua jossa on voit ,juustot ym, vielä tallella. KAUPUNKILAISET ovat liika putsauksen uhreja,esim, suurin osa väittää vielä aikuis iällä ettei ole koskaa juonut lehmän maitoa. Joka asia syynätään luonnottomaan tilaan,joten ajatelkaa miten teille käy kun sähköt sammuu,,sammuu myös kaikki putsarit ja minä vannon että kuukauden jälkeen vaikka roikutte lehmän tississä imemässä ja pyydätte maalais tutuilta olisko leipää ja piimää myydä,ehkä myös lihaa ilman leimaa niin ei mee veroa ym, maksuja, ennenkin on nälkä opettanut joten pitäkää vain kaikki kiinni periaatteistanne ja syökää mitä haluatte mutta jättäkää tämä hölmö keskustelu aiheesta koska kaikki tarkoittaa samaa muutamaa idioottia lukuun ottamatta,bakteereja lisätään käsiteltyyn maitoon ja muuta mitä siinä oli jo lypsäessä esim,vitamiineja joten koettakaa Ternimaitoa.
24.06.2014 10:06
Mulla on tarkoitus suorittaa Päijänteen ympäriajo,max kaks viikkoa saa mennä ennen kun oma muija tulee osille.Eikun tummelia mukaan ja menoksi,sukupuolta ei kerkee kysymään joten voi tulla tempastua isäntää emännän tilalle,sen verran oon kohtelias ja jätän Pappiloiden herasväen rauhaan jo siitäkin syystä että aina pitää kahvia latkia eikä oo aikaa kun pappilan piika jo vilkuttaa aittansa ovella ja pelko että joku muukin on keksiny tään uuden mallin Päitsin,tulee vielä vastaan!? Jos tulee perässä liukkailla se ei haittaa kunhan ei ohita.
24.06.2014 09:24
Meillä oli Maitotila elämäni ensimmäiset 20v ja join suoraan lypsettyä maitoa vielä sen ollessa lämmintä,samoin teki 8 muuta sisarustani ja lukemattomat vasikat. Nyky ihminen on vain niin kaukana luonnosta ettei tavallaan edes ole osa luontoa vaan omatekoinen jumala joka määrää myös bakteereja ja muita pikku eliöitä.Ennen sanottiin että jos lapset on pikkasen sottasia ne ei myöskään sairastu niin herkästi,se ei tarkoittanut että ärsyttävät maton tamppaus vuorot olisi poistettu,tai kaksi kertaa viikossa otetut kovat kilpalöylyt ja uimiset lumihangessa joita nykyään pidetään Duutsonit tason temppuna ja ennen se oli ihan normi rituaali ja kun tuli saunaan sai jääkylmää vettä korvilleen ja pirtissä sitten sitä lämmintä maitoa suklaa joumaksi valmistettuna ,,nam.
24.06.2014 07:25
Mene jonnekkin rakettitehtaalle ja vastaaviin työpaikkoihin,ja jätä ilmoitustauluille haku moisesta löydöstä.
23.06.2014 19:27
Tuon naaman näkeminen aiheuttaa pysyvän impotenssin,miten joku voi tunkea omaa lihaansa tuohon olentoon? Olemus kuin meduusalla,löysä lerppu.
23.06.2014 19:20
Ensinnäkin syön yleensä ensin ja otan työpaikalle toisille mukaan ihan takuulla,sekä en ole ongelma asiakas vaikka en tuossa osannut sitä ilmaista oikein. Ja siitä sinun voimasta?Oletko maailman vahvin nalle? Olen noin 135kg painoinen suht hyvä kroppainen voima lajien harrataja,joten otetaan yhteen häkissä ettei hajoiteta paikkoja.
14.06.2014 07:51
On keksitty nukutus piikki kivääriin,onko se niin vaikeaa sitten soittaa kyyti vaikka minun puolesta teuraaksi jos seon seonnu jotenkin. Ja kait Vihreätkin voi sen hakea ja Palokunta pelastaa kissoja puusta.
11.06.2014 14:39
Minä toivon että Hirvet ym. muut metsän eläimet tappavat kaikki metsästä löytämänsä ihmiset,myös vasat sillä niistä kasvaa ihmisiä.
11.06.2014 14:35
Minä vien roskani ,mutta käyn kassan kautta kertomassa mielipiteeni. Ai niin minä jätän roskat sinne tilaus tiskille.Jos paikka on edes jotenkin siisti kiitän ruuasta ja palvelusta ja voin ottaa vielä jotain mukaan jos oli kerran hyvää.
11.06.2014 14:31
14 / 20