Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

391

1. S,,TANA siinä otetaan rahaa asikkaalta ja mikä v,ttu sinä olet arviomaan,tarpeet kenenkin kohdalla,esim minä en olisi tarvinnut aapista enkä ekaa matikan kirjaa,vuosi vaan piti olla mukana. Ja kun sanot että myöhemmin parempaa myit?? Mites sen selität muutoin kun hyllyn tyhjentämisellä. Ja tämä päteminen on laadun hakua kerralla,ettei niitä viittä vaille hyviä myytäviä, vaan kerralla hyvä minkä takia ei joudu uusinta ostoksille,ja kauhun paikka jos tekniikka on mennyt taas ohi kauppiaan ammattitaidon niin hän myy sen"kameran" joka näyttää sinun kohdalla olevan ainoa minkä yhdistät valokuvaukseen,,,,,mä luulen että että nm. Canonisti minäkin kirjoitti tuosta vakaajasta se oli sinunkin elämäsi ensitieto että moinen laite on olemassa? Myönnä nyt niin ei jää paha mieli,,jookos?
  2. Ensinnäkin syön yleensä ensin ja otan työpaikalle toisille mukaan ihan takuulla,sekä en ole ongelma asiakas vaikka en tuossa osannut sitä ilmaista oikein. Ja siitä sinun voimasta?Oletko maailman vahvin nalle? Olen noin 135kg painoinen suht hyvä kroppainen voima lajien harrataja,joten otetaan yhteen häkissä ettei hajoiteta paikkoja.