Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö+Venäjä+liittoutunut+Saksan+kanssa+jakamaan+Puolan+ja+muut+Euro+valtioden+savuavat+rauniot?+Suomen+oli+pakko+valita+Pirun+ja+Perkeleen+välistä+koska+meille+on+ja+oli+itsenäisyys+tavalla+tai+toisella+ja+Venäjän+Orja+kansaksi+ainakaan+minä+en+tiedä+äänestäneen+kuin+muutama+vajakki+punikki.+Jos+Hitleri+olisi+ollut+fiksu+eikä+mennyt+pakkasiin+lakeuksille+ja+jos+luoja+olisi+antanut+Suomelle+leudomman+talven+ettei+jäät+olisi+kestänyt+Tankkien+painoa+ja+jos+Saksan+lentokalusto+olisi+saanut+vielä+pari+päivää+tuhota+panssaroituja+ajoneuvoja+olisi+kaikki+ollut+toisin.+Ja+yksi+kysymys+missä+Venäläiset+taisteli?+Raatteen+tie+oli+Ukrainan+ja+lopun+alkuun+johti++kaukaa+haetut+vinosilmäiset+ns.+Pakkas+kansa+joten+eiköhän+ne+ilmaantuneet+takajoukoissa+aina+NL-+Lipun+kera+ja+historia+yhä+kirjoitetaan+niinkuin++on+oletus.+Vuonna+1990+sain+käsiini+Amerikkalaisen+Kartan+jossa+Suomi+loisti+poissa+olollaan+ja+tilalla+luki+Russiankarelia!+Aina+ja+iankaikkisesti+vain+helpot+kohteet+tykin+tai+lentokoneiden+avulla+on+Venäjän+sotaa,ja+ottakaa+huomioon+kuka+on+rakentanut+nytkin+käytössä+olleet+vermeet?
27.03.2022 20:11
Lappalaiset+syö+Pettuleipää+aina,ja+muut+pitää+sitä+Kainuun+Nälkkämaa+laulun+syynä?+On+totta+kyllä+ihminen+elää+vähemmälläkin+se+vain+kun+Suomalaisen+luonne+on+jos+joku+käskee+ei+varmaa+tule+kun+sanomista+mikä+hyvä+toisinaan+meitä+ei+Herrat+määräile.+P-Koreassa+on+puistojen+Heinän+syönti+kielto+ne+on+kaluttu+mullalle.++Oli+muuten+Dogumentti,en+keksinyt+ite.++Kyllä+Mittanauha+ja+Vaaka+tietää+ollaan+vähän+pulskia,minä+ainakin+25kg.
27.03.2022 15:41
Onko+käskytys+yhdellä+vai+jaettu+kolmelle+napille?+Hullulla+jos+nappi+yksin+ei+takeita,kait+seon+jaettu.
22.03.2022 15:01
Annoin+äänen+ja+kerron+tämän+Myrkyttäjän+tappavan+kaikkien+tieten+jo+nyt.+Vai+onko+siellä+niin+tyhmiä+vai+Pelkäävätkö!
18.03.2022 15:00
Et+kai+luule+jonkun+menevän+silloin+kyseiseen+maahan+kävellen?+Silloin+katellaan+Kiikareilla+Ohjuksia+lentäviä+raajoja+ym,+mitä+nyt+kohdalle+sattuu.+Eräs+Örkki+Lahtari+ei+säästä+par+aikaa+edes+Sikiöitä!
18.03.2022 14:54
Aika+hieno+varmaan+katella+oman+kätösten+jälkiä.+Hyvää+on+myös+että+kait+tuollaisen+remontin+jälkeen+voi+mennä+vaikka+asumaan+vähäksi+aikaa.+Kaikilla+ei+ole+Mummolaa+siksi+kannatan+remontteja+mutta+muuten+olen+perus+Mökki+ja+Sauna+ihminen,.+Vessa+kyllä+ottaa+päähän+jo+Mummolassa+siellä+on+aina+Ampiaispesä+kun+on+pakko+mennä+ja+sitten+mennään+huuteli+naapuri+mitä+haluaa.+Ratkaisu+on+ulkovessa+Bio+jutuilla+ja+niin+tiukka+ettei+ötökät+pääse+ja+sen+pitää+voida+olla+lähellä+mökkiä,,tarkastin+hinnan+koko+rakennukselle+ja+ne+kamat?,,+Taidan+Paskoa+vielä+entiseen.
18.03.2022 14:49
Siis+kaikki+kenellä+ei+ole+Laumaa+koko+ajan+ympärillä?+Minä+en+enää+ryyppää+enkä+anna+tehdä+toistenkaan+sitä+kotonani+joten+kai+män!+En+kyllä+henk.koht.+sure+mutta+aloittaja+tuskin+tienasi+elämän+kokemuksiesi+summaa+naamalleen.+Mistä+voit+tietää+yleistämällä+osutko+silti+oikeaan?+Kirjaudu+jos+koulutat+ihmisiä+Kaulakiikkuun.
18.03.2022 14:37
Moni+ei+tiedä+edes+Shell+historiaa+vaikka+se+oli+alkujaan+Suomen+ainut+Yhtiö+jolla+oli+nimikin+jota+en+tarkasti+muista+joten+en+edes+yritä.++On+hyvä+että+selvennät+koska+yrittäjät+sanoo+vain+Öljy+tuotteet+on+Teboil+ja+niistä+menee+Venäjälle+ja+Kahvio+ja+Autohuolto+on+heidän+omaa?+Kiitos+tiedosta.
05.03.2022 00:39
Mennään+Hyvien+Ihmisten+Torille(kalakauppias+ei+saa+olla+paikalla).
28.02.2022 13:42
Ei+päde+on+vain+Mielenvikaisen+haave+1800+luvun+puolelta+kasata+kaikki+mikä+joskus+ennen+Varastettiin+ja+menetettiin,+Eli+NEUVOSTILIITTO+ensin+ja+sitten+Koillisväylää+pitkin+Rahaa+ja+tarpeita.++NATOLLA+ei+ole+eikä+ollut+mitään+meininkiä+ottaa+Persaukisia+Jäseniä!+Kyllä+Putin+ja+muut+on+lukeneet+samoja+Lehtiä+jotka+painettu+yli+120+vuotta+sitten,se+porukka+on+aidosti+Sotatuomio+istuimeen+tai+tapettava+kentälle.+Eräs+Venäläinen+Shakki+mesteri+kuuli+Putin+nousee+valtaan+hän+ilmoitti+kaikille+Tappakaa+se+nyt+tai+sen+Suuruuden+hulluus+on+kaikkien+kärsimys.+Tämä+toistettiin+vielä+kukaan+ei+vaan+tappanut+ja+tässä+ollaan,että+olisko+pitänyt+uskoa+onhan+hän+todella+viisas+kaveri?
28.02.2022 13:23
????+Eikait+P-Korea+ammu+millään?++Yhtä+huono+tähtäys+kuin+tähän+asti+saadaan+tosissaan+pelätä+"Sorsastus+kauden"alkaneen.
28.02.2022 13:11
Laatokalla+Putinin+ja+Medjeevin+Huvilat,eili+onko+kutsuneet+rakastajat+ja+lapsensa+sinne+kun+ei+oikein+Sveitsissä+tykätä+vai+ovatko+Paparatsien+kuvissa+näkyny?+Maapallon+puhtain+ja+rauhallisin+Järvi+vain+Kalastajat+Venäjällä+sanoo+on+tyhjä+arvokalasta?
28.02.2022 13:08
Kaikki+iäkkäät+Hullut+keksivät+kyllä+saada+kannattajia+tekemään+Patsaan+tai+tekevät+itse.++Ajattele+miten+he+saavat+voiman+tunteen+olen+kuolematon+ja+kipua+tuntematon?++Saa+se+velkaa+kuten+Valko+Venäjä+onhan+niillä+jotain+myytävää+esim.+Orjia.++Olin+Urheilijoiden+puolella,,enää+olen+muutaman+puolella.Esimerkki+Yhdistetyn+kaveri+näki+naamasta+ettei+tiennyt+kuin+Puhdistus+operaatiosata+sana+SOTA+JA+POIKA+KALPENI.
28.02.2022 13:00
On+tutkittava+samoin+Brasilian+Passilla+olijat,ValkoVenäjän+kansa+ei+tykkää+mutta+ymmärrtävät.
28.02.2022 12:52
Valko+Venäjä+Brasilia+tuo+rikkaitten+Bordelli?+ENTÄ+NÄMÄ?
28.02.2022 12:29
Suomessa+tuo+ei+onnistu.Minun+keskos+isoveli+on+kyllä+haudattu+aikoinaan+Talon+päätyyn+Sokeritopassa+seon+semmoinen+mistä+olivat+lohkoneet+Sokeria.++Minä+ajatellut+Polttohautaus+ja+Tuhkat+Paineilma+Tykillä+taivaalle,voihan+mennä+korpeen+niin+ei+kukaan+saa+minua+lannoitteekseen+tai+henkeensä?+Ei+kiinnosta+köllötellä+kenenkään+viekusssa+maan+alla,,tuntematonkin+vielä.+Ja+entä+jos+ei+osaa+olla+Vainajiksi,vaan++alkaa+Kummitella+ja+riehua?+Ei+käy,en+mene!
29.12.2021 10:31
Kieltämättä+olen+aina+tiennyt+naisten+meikkaavan+jopa+Autoa+ajaessaan+joten+miten+tuo+tieto+että+Pääministeri+käy+vessassa+meikkaamassa+on+sisäänheitto+tieto+ohjelmasta?+Jos+lie+"jännin"kohta+ei+lie+paljon+kyläily+reissulla+tapahtunut,vai+tuleeko+paljastus+että+hän+ei+ole+vain+kaunis+vaan+joutuu+käyttäytymään+kuin+muutkin,,vessassa?+Sukulais+tyttöni+kysyi+pienenä+Pissaako+Enkelit.
06.10.2021 21:15
Eikö+kalliit+lasit+tuon+merkin+mukaan+antanut+edes+vihjettä+UV-suojatuista+laseista?+Silloin+ei+parveke+kukat+oikein+menesty,minulla+ei+ole+vielä+lasit+paikoillaan+ja+asuntoon+joka+läpi+talon+ei+paista+aurinko+kuin+parvekkeelle+metrin+pätkä+aamulla.+Olen+laittanut+Sälekaihtimet+ikkunoiden+väliin+niin+eivät+pölyty.+ulkona+oli+30+astetta+ja+sisällä+koko+ajan+yötä+päivää+22-23+astetta,talon+ympärillä+on+tosin+tiivis+Tervaleppä+rivistö.+Jos+Verhot+laita+paksut+mutta+Valkoiset!!Mustat+Verhot+toimivat+lämmön+siirtiminä+kuin+olisit+halunnut+enempi+ja+Ison+Lämpöpatterin,silloin+asunto+varmasti+ei+edes+yöksi+jäähdy.+Makkariin+Arkkupakastin+täyteen+pestyjä+Maitopurkkeja+vedellä+jäädytettynä,myös+muut+astia+käy+pukit+on+vain+ilmaisia+ja+välit+jää+pois+joten+kun+lapat+ne+neliskanttiseen+kannettomaan+Lootaan+ja+laitat+puhaltimen+pyyhkimään+tuulella+yli+niin+varmaan+halpa+ja+parempi+kuin+oikutteleva+ja+kallis+Kylmäkone+(ne+homehtuu+jo+ennen+yhtä+Kesäkäyttöä+ja+sitten+tulle+muutakin+kuin+pelätty+nuha)+Valkoiset+tiiviit+Verhot+ja+askartelua/puhallin+ei+tarvi+olla+mikään+iso+ja+20l+purkkeja+riittää+sängyn+yli+tuuleen+ja+vieressä+Lapset+laita+heille+myös!+Eläinten+pitäminen+Märän+Lakanan+alla+samoin+lasten+on+kyllä+tosi+poikkeus+jos+onistut,eikä+ne+pysy+puolta+tuntiaa+pidempään.+Tein+keskellä+Peltoa+OK-+talossa+peltikaton+alla+joka+lämpeni+niin+ettei+ulakolle+asiaa-siis+paljas+pelti,takuulla+sais+paistettua+muat+ja+vielä+muutkin,että+kokemus+ja+ujostele+mitä+vieraat+sanoo+heitä+romukoppaan/ne+matkii+heti+kun+kotiinpääsevät.+ps.KylmäKallet+ei+oikein+luovuta+kuin+alussa?
23.08.2021 01:09
Kyllähän+nuo+kaikki+viittaa+sen+ylimääräisenaines+osan+olemiseen.+Voisitko+ajatella+Verenpaineesi+laski+jyrkästi?++Eikö+siellä+sanottu+että+odota+eka+piikillä+30min.+ja+toisella+mulla+oli+15+min.+Jakaikki+rasitus+esim.+Työ+on+sille+päivälle+tehty+kun+olisit+käynyt+TK-tai+puhelimessa+ja+kyllä+on+voinut+olla+jo+Ambulassin+tilaus?+Uskon+kun+tänne+laitoit,täällä+vain+on+näitä+Fanaatikkoja+jotka+eivät+Rokotuta+lapsiaan+,,eivät+anna+Lonkkatyynyjen+olla+ja+sitten+vedetään+käräjille+"Kätilö+runnoi+lapsen+tois+laitaiseksi"+Ja+Verikoe/Elvytys+kielto,,,nyt+olette+Ihmiskokeen+uhreja!++Ennen+sanottiin+Lääkäri+kirjojen+lainaus+ja+kotimyynti+kiellettävä.+Vaikka+on+meilläkin+Lääkäri+jota+sanotaan+Pillerin+pyöritttäjäksi,+se+hakee+Päivystys+vuoron+alussa+uusittavat+ja+laskee+paljonko+on+jollain+mennyt+ja+aina+tulos+on+liikaa+syö.+Yksinkertainen+selitys+minun+Apteekki+uusii+ja+hoitaa+hyllyyn+harvinaiset+lääkkeet+ja+se+Lekuri+kirjoittaa+pitäisi+olla+yksi+per.+vuorokausi+mutta+menee+6,5+kpl.Ne+on+Apteekissa+ei+minulla.++Vahtii+muutamaa+ettemme+käy+ylimääräisiä+Korona+piikkejä?+Paperit+olette+väärentäneet!!+Että+vaivat+hoitoon+yleensä+oireet+on+sattumaa,ja+Piikki+ota+äläkä+mene+tuntiin+ja+hommaa+kaveri+ja+Tutkimus+vaikka+yksityiseltä+/se+ei+ole+kallis.+Kotona+kun+voivotat+ei+lääkärit+sinne+tule.+Huolettaa+jos+näin+on+mitä+kirjoitat?
29.06.2021 22:37
Ekana+sain+AstraSenega+ja+Pfrizen+lisäksi.++Ei+mitään+oireita+kummastakaan,mutta+olin+ottanut+ns.+Nuha+4+piikin+joka+nosti+kuumeen+39,8.++Alan+uskoa+enempi+näitä+oireilevia+että+elämä+on?+Siis+jos+olisit+edes+ottanut+piikin??+Tietäisit+minkä+värinen+piste+Laastariin+jäi?+Kerro+niin+uskon!!
12.06.2021 12:49
3 / 20