Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

391

1. Eikö+kalliit+lasit+tuon+merkin+mukaan+antanut+edes+vihjettä+UV-suojatuista+laseista?+Silloin+ei+parveke+kukat+oikein+menesty,minulla+ei+ole+vielä+lasit+paikoillaan+ja+asuntoon+joka+läpi+talon+ei+paista+aurinko+kuin+parvekkeelle+metrin+pätkä+aamulla.+Olen+laittanut+Sälekaihtimet+ikkunoiden+väliin+niin+eivät+pölyty.+ulkona+oli+30+astetta+ja+sisällä+koko+ajan+yötä+päivää+22-23+astetta,talon+ympärillä+on+tosin+tiivis+Tervaleppä+rivistö.+Jos+Verhot+laita+paksut+mutta+Valkoiset!!Mustat+Verhot+toimivat+lämmön+siirtiminä+kuin+olisit+halunnut+enempi+ja+Ison+Lämpöpatterin,silloin+asunto+varmasti+ei+edes+yöksi+jäähdy.+Makkariin+Arkkupakastin+täyteen+pestyjä+Maitopurkkeja+vedellä+jäädytettynä,myös+muut+astia+käy+pukit+on+vain+ilmaisia+ja+välit+jää+pois+joten+kun+lapat+ne+neliskanttiseen+kannettomaan+Lootaan+ja+laitat+puhaltimen+pyyhkimään+tuulella+yli+niin+varmaan+halpa+ja+parempi+kuin+oikutteleva+ja+kallis+Kylmäkone+(ne+homehtuu+jo+ennen+yhtä+Kesäkäyttöä+ja+sitten+tulle+muutakin+kuin+pelätty+nuha)+Valkoiset+tiiviit+Verhot+ja+askartelua/puhallin+ei+tarvi+olla+mikään+iso+ja+20l+purkkeja+riittää+sängyn+yli+tuuleen+ja+vieressä+Lapset+laita+heille+myös!+Eläinten+pitäminen+Märän+Lakanan+alla+samoin+lasten+on+kyllä+tosi+poikkeus+jos+onistut,eikä+ne+pysy+puolta+tuntiaa+pidempään.+Tein+keskellä+Peltoa+OK-+talossa+peltikaton+alla+joka+lämpeni+niin+ettei+ulakolle+asiaa-siis+paljas+pelti,takuulla+sais+paistettua+muat+ja+vielä+muutkin,että+kokemus+ja+ujostele+mitä+vieraat+sanoo+heitä+romukoppaan/ne+matkii+heti+kun+kotiinpääsevät.+ps.KylmäKallet+ei+oikein+luovuta+kuin+alussa?
  2. Kyllähän+nuo+kaikki+viittaa+sen+ylimääräisenaines+osan+olemiseen.+Voisitko+ajatella+Verenpaineesi+laski+jyrkästi?++Eikö+siellä+sanottu+että+odota+eka+piikillä+30min.+ja+toisella+mulla+oli+15+min.+Jakaikki+rasitus+esim.+Työ+on+sille+päivälle+tehty+kun+olisit+käynyt+TK-tai+puhelimessa+ja+kyllä+on+voinut+olla+jo+Ambulassin+tilaus?+Uskon+kun+tänne+laitoit,täällä+vain+on+näitä+Fanaatikkoja+jotka+eivät+Rokotuta+lapsiaan+,,eivät+anna+Lonkkatyynyjen+olla+ja+sitten+vedetään+käräjille+"Kätilö+runnoi+lapsen+tois+laitaiseksi"+Ja+Verikoe/Elvytys+kielto,,,nyt+olette+Ihmiskokeen+uhreja!++Ennen+sanottiin+Lääkäri+kirjojen+lainaus+ja+kotimyynti+kiellettävä.+Vaikka+on+meilläkin+Lääkäri+jota+sanotaan+Pillerin+pyöritttäjäksi,+se+hakee+Päivystys+vuoron+alussa+uusittavat+ja+laskee+paljonko+on+jollain+mennyt+ja+aina+tulos+on+liikaa+syö.+Yksinkertainen+selitys+minun+Apteekki+uusii+ja+hoitaa+hyllyyn+harvinaiset+lääkkeet+ja+se+Lekuri+kirjoittaa+pitäisi+olla+yksi+per.+vuorokausi+mutta+menee+6,5+kpl.Ne+on+Apteekissa+ei+minulla.++Vahtii+muutamaa+ettemme+käy+ylimääräisiä+Korona+piikkejä?+Paperit+olette+väärentäneet!!+Että+vaivat+hoitoon+yleensä+oireet+on+sattumaa,ja+Piikki+ota+äläkä+mene+tuntiin+ja+hommaa+kaveri+ja+Tutkimus+vaikka+yksityiseltä+/se+ei+ole+kallis.+Kotona+kun+voivotat+ei+lääkärit+sinne+tule.+Huolettaa+jos+näin+on+mitä+kirjoitat?