Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enhän+minä+edes+nimennyt+sinua,+itsekkö+itsesi+tunnistit.+No+joka+tapauksessa,+eiköhän+tuollainen+kirjoittelu+ole+aika+ilkeää+jopa+sen+teidän+Raamatun+tuntemuksen+mukaan.+Joka+yleensä+onkin+jonkun+muun+oivalluksia,+todennäköisestihän+et+itse+ole+edes+kertaakaan+Raamattua+lukenut.
31.08.2018 19:24
Niin+ei+pidä+uskoa+niihin+"loanheittäjiin"+vaan+kulkea+omia+polkuja.+Todellakin+on+näin,+että+joka+häneen+uskoo+pelastuu,+eikä+siinä+tarvita+mitään+vippaskonsteja.+Ei+tarvitse+selitellä+yhtään+kenellekkään+touhottajalle+joka+tulee+väkisin+tukkimaan+kun+nelikymppisenä+oli+vähän+pakko+tehdä+ratkaisu.
Jotenkin+ihan+järkyttävää+on+se,+että+kuusenjuuret+on+saanut+tuon+aloituksen+tiimoilta+muutaman+tosi+ikävän+kirjoituksen+.+Ensinäkin+varmaan+yksi+asiallisemmista+kirjoittajista+ja+silti+nuo+rakkikoirat+yrittävät+päästä+näykkimään.++
Todellakin+myötähäpeä+melkein+iskee.
31.08.2018 18:31
Ei+tietenkää+ei+kenelläkän+ole+varmuutta+ei+sinullakaan,+ei+etenkään+kommenttisi+jälkeen.+No+et+ihan+sitä+sanonut+mutta+näet+Jumala+tuntee+sinut+ja+ajatuksesikin.+Mitäköhän+Raamattu+mahtaa+sanoa+sinun+toiminnasta+?
31.08.2018 17:51
Ei,+kyllä+naisetkin+ovat+paikkansa+ansainneet.+Ovathan+he+saman+oppimäärän+suorittaneet+kuin+miehetkin.+
Ja+monesti+naisilla+onkin+jotenkin+sellainen+käytännönläheisepi+lähestymistapa.+He+eivät+siis+vaan+pönötä+siellä+pöntössä+ja+jaa+Raamatunlauseita+.+
No+ymmärrän,+että+joitakin+laitalahkolaisia+ketuttaa+ihan+suunnattomasti+mutta+näin+nämä+nyt+vaan+menee+suomi+on+tasa-arvoinenmaa+tässäkin+asiassa,+eikä+auta+vaikka+vedät+siellä+itkupotkuraivaria.+Toisaalta+parempi+varautua+tuohon,+tulee+päivä+jolloinka+teidänkin++piirissä+olevat+naiset+haluaa+tasa-arvon.+Vaikkapa+ihan+koska+se+on+suomenlaissa.
31.08.2018 17:32
Mitä+tuo+niinku+tarkoittaa+?+Ihminen+on+ihminen+,+ainakin+minun+mielestäni,+oli+sitten+homo+tai+ei+.+Miten+se,+että+ihminen+kuolee+syöpään+liittyy+millään+tavalla+seksualisuuteen+?+Aivan+järkyttäväähän+tämä+on+jos,+ei+ole+ihminen+"ellei+kivitä+homoja+tai+jos+et+ole+homo"
Teidät+pitäisi+oikeasti+pistää+samaan+koppiin+ja+siellä+saisitte+sitten+tehdä+selvää+toisistanne,+siis+jos+kantti+riittää.
Naurettavaahan+tuo+on.+Noin+30-+vuotta++maailmalla+reissuhommia+tehneenä+voin+kertoa,+että+ihmiset+ovat+ensinäkin+aikasamankaltaisia,+ja+juu+tuohon+sisältyy+ne+homot+ja+lesbotkin+mitä+olen+matkan+varellella+tavannut.+Kaikilla+meillä+on+edessä+kuolema+ja+luopumisen+tuska,+eikä+siinä+vaiheessa+paljoa+paina+se+mikä+oletkaan+ollut,+siinä+mielessä+kuolema+on+varmaan+"demokraattisin,+kukaan+ei+siltä+välty+"+.+Mitään+ei+täältä+mukaansa+saa,+muuta+kuin+muistot.
31.08.2018 17:10
No+onneksi+asia+on+Jumalan+,+ei+sinun+kädessä.
31.08.2018 16:56
No+itseasiassa+se+on+on+noin.+Kaikissa+ajoissa+on+ollut+tietyt+normit+&+ihanteet+.+Ja+tuon+mukaan+on+sitten+ihmiset+arvotettu+ja+sama+pätee+yhä+edelleen.+Ei+tietenkään+niin,+että+nykyään+erotanmme+tavallaan+henkisesti+kyvyttömät,+emmekä+vaadi+heiltä+samaa.
Totinen+poika+minäkin+aina+olen+ollut,+että+jos+sen+perusteella+olisi+kaikki+lyöty+lukkoon+,+niin+varmaan+vanhana+poikana+tässä+vaan+hoitelisin+elukoita+ja+kylväisin+kauraa.+
Pokerinaamasta+tuli+kyllä+se+mieleen,+että+oikeasti+nykyajan+valheenpaljastustestiä+ei+juuri+kylmiltään+pysty+muut+huijaamaan+kuin+sosiopaatit+ja+psykopaatit.+Tuo+kun+vaatiin+ehdottomasti+sen,+että+uskoo+itsekkin+valheensa.
31.08.2018 16:26
Niin+onhan+tuo+tietenkin+tietynlainen+dileema,+ei+toki+moraalinen,+koska+niillä+se+on+sellainen+pois+ja+päälle+kytkettävä.+No+eiköhän+tästä+se+ainakin+ollut+seurauksena,+että+ei+tule+Huhtasaaresta+pääministeriä,+ei+puhemiestä+,+eikä+ainakaan+presidenttiä.+
Siinä+vaiheessa+nämä+pikkaisen+"oiotut"+opinnäytetyöt+ei+varmaan+meriitti+ole,+vaikka+tietenkin+pysyy+noilla+kannattajilla+kansanedustajana+,++nahkapäät+&+tosi+uskovat.+Mikä+onkin+aika+ihmeliitto.+No+mutta+todistaa+vaan+sen,+että+kunnon+helluntailainen+ratsastaa+vaikka+homolla+jos+siitä+on+jotain+hyötyä+:d
31.08.2018 16:15
Kyllähän+jopa+rikostutkinnassa+käytetään+noita+mikroilmeiksi+sanottuja.+Toisaalta+sitten+taas+jos+ajatellaan+tosi+pahoja+ihmisiä+sosiopaatteja+psykopaatteja+niin+he+ovatkin+harvinaisen+pokeri+ihmisiä.+Tämä+on+siinä+mielessä+kiinnostava+aihe,+että+olen+katsonut+monet+dokkarit+ja+lukenut+tieteelliset+julkaisut+"tavallaan"+aiheesta.++Viimeisin+lienee+sitä+,+että+oikeasti+psykopaatti+ihmiset+voitaisiin+tunnistaa+aivojen+mangneettikuvauksella+mutta+ongelma+on+siinä,+että+psykopaatti+voi+myös+käyttää+yhteiseen+hyvään+nuo+kykynsä.+Taisi+olla+jossakin+NG+dokkarissa+jossa+kuvattiin+rikollisia+mutta+myös+poliiseja,+hämmästytävän+moni+poliisi+olisi+myös+mennyt+tuohon+lokeroon.
Toisaalta+jos+ajatellaan+historiallisesta+vaikkapa+suomessa+niin+tuota+Raamatun+kohtaahan+käytettiin+perusteluna+sille,+että+Seilin+saarelle+rahdattiin+kehitysvammaisia+ja+henkisesti+häiriintyneitä.+Joita+sitten+"hoidettiin"+pitämällä+nälässä+ja+paiskaamalla+pakkaseen.+Syy+oli+juurikin+se,+että+uskottiin+ulkoisen+olemuksen+ja+käyttäytymisen+viestivän+siitä+synnistä+mikä+sisällä+on.+Itseasiassa+tuohon+löyhästi+perustui+aikoinaan+sähköhoidot+ja+lobotomia.
Mielenkiintoisen+aloituksen+olet+kuitenkin+olet+tehnyt.
31.08.2018 16:00
Normaalijärkiset+tämän+ymmärtää+ja+sitten+taas+ne+Huhtasaaren+vankkumattomat+fanittajat+ei+koskaan.+Eli+tavallaan+aika+turhaa+tätä+teet,+vaikka+helppohan+tuo+on+kopioimalla.
Hyvä+kirjoittaja+kyllä+olet,+sitä+ei+käy+kieltäminen,+odotankin+sinulta+jotain+uutta+ja+tuoretta+johon+voisi+vaikka+ottaa+kantaa+;)
31.08.2018 15:44
Olet+ihan+oikealla+asialla.+Samoin+kirkon+tulisi+myös+katkaista+kaikki+välit+lestaadiolaisten+kanssa+kuten+myös+tiettyjen+lähetysten+kanssa+joista+on+tullut+ilmi+noita+inhottavia+juttuja.
31.08.2018 14:45
No+kärsivällisyyttä+varmasti+tarvitsee+suurinosa.+Jotenkin+nykyisessä+elämässä+kun+kaiken+odotetaan+tapahtuvan+niin+nopeasti,+että+heti+alkaa+hirveä+rutina+jos+jokin+vähän+vie+aikaa.+
Toinen+ehkä+mikä+olisi+hyvä+muistaa+kiitollisuus.+Nykymaailman+menossa+kun+tuppaa+herkästi+käymään+niin,+että+kokoajan+vaan+valitetaan+,+eikä+koskaan+pysähdytä+miettimään+miten+hyvin+loppujen+lopuksi+asiat+ovat.+Tuntuu+jotenkin+siltä,+että+mitä+paremmin+meillä+suomalaisillakin+on+asiat+niin+sitä+enemmän+vaan+valitetaan+ja+ollaan+siellä+somessa+heti+selittämässä+"että+kyllä+minä+niin+mielenipahoitin"
A10097+Totta+:d+konservatiivi+mummoni+kääntyisi+haudassaa+jos+tietäisi+mitä+tämän+päivän+konservatiivi+uskovat+suurimmanosan+ajasta+ajattelevat.
31.08.2018 14:32
Ei+muuten+pidä+ihan+paikkansa.+Suurinosa+punavihreäsokeista+erottaa+nuo+värit+silloin+kun+eivät+ole+rinnakkain.+
Jos+asia+olisi+noin+kun+esität+niin+eivät+saisi+edes+ajokorttia+mutta+en+nyt+ihan+varma+ole+mutta+muistaakseni+on+este,+ammattikortille.+Eli+henkilöautolla+ja+pikku+pakulla+saa+kurvailla+mutta+ei+raskaammilla.
31.08.2018 14:25
Kun+on+saannut+sellaisen+konservatiisen+luterilaisen+kasvatuksen+ja+sitten+taas+nähnyt+helluntailaisuutta,+niin+muistan+kun+rippikoulussa+sitten+meillä+oli+sellainen+jokaisella+yksityinen+keskustelu+papin+kanssa,+missä+sai+esimerkiksi++kysyä+mitä+tahansa+.+
No+minä+nuorena,+epävarmana+ja+vakavana+olin+miettinyt+asioita.+Kysyin+sitten,+että+mitenkä+se+oikein+on,+että+mistä+se+sellainen+"henki"+tulee+koska+olin+noita+helluntailaisten+juttuja+kuullut.+Pappi+sanoi+näin+,+ole+ihan+huoleti+tuo+henki+on+jo+sinussa,+sillä+se+joka+uskoo+pelastuu,+eikä+siihen+tarvita+mitään+muista+ihmeellisyyksiä.+Myöhemmin+joskus+olen+muistanut+nuo+sanat+ja+mielestäni+aika+hyvin+kiteytetty,+sillä+noinhan+se+on+Raamatun+mukaan.+Voit+siis+olla+aivan+huoleti.
Ikävä+kuulla,+että+asiat+ovat+tuossa+pisteessä.+Pääasia+on+kuitenkin,+että+olet+itse+rauhallisinmielin.
31.08.2018 13:45
Aika+huonot+vertaukset+oli.+Ei+varmaankaan+ole+kovin+evoluutiosta+edes+luettu+mutta+koskaan+ei+ole+myöhäistä+;)+
Liikennesäännöt+ja+sitä+myötä+liikennemerkit+ovat+taas+ihmisen+luoma+järjestelmä+mahdollisimman+turvallisen+liikkumisen+takaamiseksi.+Itseasiassa+kun+on+tullut+aikalailla+reissattua+niin+tuo+järjestelmällinen+liikenne+on+aika+hyvä+vertaus,+siihen+miten+maassa+muutenkin+asiat+ovat.+Mitä+kaoottisempi+liikennekultuuri+jossakin+maassa+on,+niin+sen+sekavampaa+ovat+muutkin+asiat.+
Liikennemerkeillä+ei+oikeastaan+ole+mitään+tekemistä+uskonnollisen+tuputtamisen+kanssa.+Se+ero+niissä+on,+että+tuossa+kun+lähden+kotikylälle+on+tuossakin+stop-merkki+ja+myönnän,+etten+aina+pysähdy+kun+tiedän,+ettei+sieltä+yleensä+ketään+tule.+Tuo+stop-merkki+ei+kuitenkaan+ala+nimittelemään,++haistattelemaan+tai+vaadi++minua+pysähtymään,++eikä+se+ala++antamaan+helvetintuomioita++vaan+siellä,+se+taas+nöyränä+minua+valistaa+oli+kesä+tai+talvi.
31.08.2018 13:29
Kattelin+tuota+pätkittäin+ja+pisteet+menevät+kyllä+tuolle+toimittajalle.+Piti+keskustelun+mahdollisimman+asiassa,+eikä+antanut+Puolimatkan+lähteä+harhapoluille+kuten+hänellä+tapana+on.++Tuolta+toimittajalta+voisi+tosiaan+katsella+joskus+muitakin+ohjelmia.+Asiallinen+ja+puoluueton+keskustelun+vetäjä.
31.08.2018 13:15
Tuo+muuten+on+aivan+totta.+Ihan+suomenkin+oloista+tuon+voi+todeta.+Samaa+aikaa+kun+uskonnollisuus+on+pienentynyt+ja+liberalisoitunut,+niin+myöskin+naisen+asema+on+parantunut.+Eikä+tuotakaan+toki+ole+aikaansaatu+ilman,+että+sitä+on+pitänyt+vaatia.
Ihan+samalla+tavalla+islamilaisessa+maailmassa+tuota+tapahtuu.+Se+näyttää+meistä+vaan+niin+hitaalta+mutta+kyllä+sitä+tapahtuu.+Eikä+nämä+suomalaisetkaan+siskot+ihan+yhdessä+yössä,+eikä+vielä+vuosikymmenessä+asioitaan+saanneet+nykyiselle+tolalle.+Itseasiassa+tuokin+on+vielä+asia+joka+elää+yhä+edelleen,+koska+niin+uskomatonta+kuin+se+onkin++niin+suomessa++se+"naisen+euro+on+83+senttiä"+kun+miehellä+se+on+tietenkin+sata.
31.08.2018 13:10
Varmasti+on+noinkin.+Niinhän+suomalaisetkin+ruotsiin+menijät+halusivat+asua+omien+joukoissa+mutta+siinäpä+se+juuri+on.+Tuota+ei+pitäisi+antaa+tapahtua+vaan+ihmiset+pitäisi+"sekoittaa+ja+hajaannuttaa"+niin+silloin+ongelmatkaan+eivät+useinkaan+kärjisty+tietyille+alueille+ja+myöskin+sitten+se+yhteiskuntaan+sopeutuminen+sujuu+paremmin,+kun+se+on+vähän+pikku+pakko.
31.08.2018 13:02
En+tietenkään.+Vaikka+jotkut+ihmiset+haluavat+nähdä+,+että++moraali+olisi+joku+stabiili+juttu+niin+noinhan+se+ei+ole.+Päinvastoin+se+on+hyvinkin+joustava+ja++erillaisten+tilanteiden+edessä+ihminen+joutuu+aina+uudelleen+sitä+peilaamaan+.+Mitään+sellaista+kuin+uskovaisen+korkea+moraali+tai+vastaavasti+vaikkapa+ateistin+erehtymätön+moraali+ei+ole+olemassa.
31.08.2018 12:54
Niin+voihan+sitä+silti+ratsastaa+banaanilla+:)
30.08.2018 21:15
15 / 179