Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

3577

1. Aika+hyvä+skenaario.+Luulen+tosin,+että+pahimmat+ajat+nähdään+viikolla+yhdeksän+ja+kymmenen.+Ensin+ollaan+kuin+hellakoukut+ja+ihan+lähdössä+henkseleistä+ja+sitten+viikolla+10+kun+huomaavat,+ettei+mikään+oleellisesti+muuttunut.+Muutama+homo+tai+lesbopari+käväsi+vihillä+mutta+edelleen+vaan+on+ulkona+pakkasta+:p
  2. Toisin+kuin+ehkä+kuvittelet+niin+ei+olla+mitenkään+velvollisia+mummomuorin+kanssa+sinulle+ja+muillekkaan+lahkolaisille++perustelemaan+mielipiteitämme+tai+sitä+miksi+kuulutaan+kirkkoon.+Emmehän+mekään+vaadi+sinulta+tai+kaltaisiltasi+perustuluita+miksi+olette+jossakin+erilahkossa.+Ihan+itse+noita+ajatuksianne+tänne+postaatte+kukaan+ei+varmaan+ole+erikseen+pyytänyt.+Toisekseen+useampikin+kirjoittaja+on+tehnyt+minun+uskonollisuudestani+selvää+ja+toivotellut+helvettiin+meneväksi,+eli+katson+asian+siltä+osin+käsitellyksi,++ihan+tarkaan+en+muista+oletko+sinä+yksi+niistä.En+myöskään+käytä+päiviäni+pohtimalla+mitä+kaikkea+te+noissa+lahkoissanne+touhuatte+ja+onko+se+oikein+vai+väärin,+enkä+oikein+usko+tuon+mummomuorinkaan+sitä+tekevän.+Annetaan+teidän+olla+siellä+ihan+rauhassa,+kunpa+tekin+vaan+antaisitte+meidän+olla.Kirkkoon+ei+ole+pakko+kuulua+jos+meno+ei+miellytä.+Tuosta+klikkaamaan+niin+pääsee+pois+:+https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/Jos+ei+taas+kirkkoon+edes+kuulu+niin+onhan+tuo+vähintään+maanista+käytöstä+käyttää+päivänsä+siihen,+että+vatvoo+mitä+siellä+kirkossa+tapahtuu+ja+samalla+jopa+hekumoidaan+sillä+kuinka+siellä+nyt+ollaan+niin+helvettiin+menevällä+tiellä+ja+kyllä+se+kohta+tuhoutuu+ihan+täysin,+tai+jos+oikein+kovasti+sitä+rukoilisi+ja+toivoisi+niin+toteutuisikohan+se+sitten.+Tuokin+niitä+teidän+märkiä+päiväunia+vaan.+Kirkko+mihinkään+katoa,+ei+vaikka+sieltä+lähtisi+muutamia+vääräsäärisiä+kaikentietäviä.+Kirkolla+on+kaikesta+huolimatta+niin+vankat+juuret+suomessa,+että+ei+kiiski+ainakaan+sinun+elinikänäsi+kirkko+tuhoudu,+ennen+helvetti+jääty+ja+te+kallaatte+sitä+kuuluisaa+vesipottia.
  3. No+tässä+on+varmasti+ihan+se+perusfundis+juttu.+"Kyllä+homotkin+ovat+ihmisiä+ja+kyllä+me+niitä+niin+lähimmäisenrakastetaan"+mutta+"onko+niitten+pakko+olla+sitä+noin+avoimesti,+pysyisivät+kaapissa"