Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ArtoTTT
profiilit
ArtoTTT
ArtoTTT
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
4425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+Eerika+YEV+sivunimimerkki,+vaikka+väittää+olevansa+jopa+uskovainen,+lähes+aina+paikalla+ja+"homottaa"+avoimesti+ja+juttua+tulee+mutta+ei+oikein+vakuuta,+kyse?lee+kovasti,+mutta+tietääkö+itse+kovinkaan+paljoa????
Sateenkaari+messussa+puhutaan+vesitettyä+sanaa,+voisi+verrat+vaikkapa+Askolan+saarnaan.
01.08.2017 06:45
Sehän+on+Setalle+propaganda+voitto+kun+sateenkaarilippu+liehuen+voidaan+marssia+kirkkoon,+kyseessä+on+pelkkä+organisaation+valloitus+sisältäpäin+oman+ideologian+käyttöön,+jonka+kirkon+rappio+tila+mahdollistaa+ja+Seta+on+käyttänyt+tilaisuuden+hyväkseen.
Homoforumilla+joku+ateistihomo+oli+kuolla+nauruun+kun+hänetkin+oli+toiselta+paikkakunnalta+raijattu+sateenkaarimessuun,+esittämään+hurskasta+sateenkaarikirkkokansaa,+mutta+kirkon+johtoon+kaikki+upposi+kuin+veitsi+voihin.
31.07.2017 21:55
Ei+kuitenkaan+ole+tullut+mieleesi+noudattaa+tai+opettaa+sen+mukaan+esim.+avioliittokysymyksessä?????
31.07.2017 21:50
#Mutta+raamatussa+heidät+otettiin+ihan+hurjan+tosissaan,+kun+peräti+tappaa+piti.+Nyky-Suomessa+vain+kaikkein+yksinkertaisimmat+ihmiset+voivat+olla+heistä+kiinnostuneita.#
Entisaikaan+noituus+oli+vakava+rikos,+nykyään+sitä+saa+harjoittaa+vapaasti+ja+vielä+television+välityksellä,+kiinnostuneita+tuntuu+riittävän,+kun+siitä+ollaan+valmiita+vielä+maksamaan+ja+kanavat+tuskin+pitäisivät+ruudussa+jossei+se+kannattaisi.
Vuoden+33+käännöksessä+puhutaan+metsänpeikosta,+mutta+nykyisin+voimassa+olevan+kirkkoraamatun+mukaan+kyseessä+on+villivuohi.
31.07.2017 11:21
Taasko+vääristelet+asioita,+noita/velho+on+henkilö+joka+esim.+harjoittaa+loitsuja/muuta+vastaavaa+ja+sellaisia+löytyy+ihan+tästäkin+maasta+ihan+nykyäänkin.+Metsänpeikko+raamatussa+taas+on+synonyymi+villivuohelle,+joten+älä+vääristele.
31.07.2017 07:43
Itse+asiassa+kolmenkymmentä+on+varsin+raamatullinen+luku,+se+esiintyy+monissa+yhteyksissä+raamatussa+sekä+uudessa+että+vanhassa+testamentissa.+Käsittääkseni+arkkipiispa+on+luvannut+rahat+hyväntekeväisyyteen+mielenkiintoista+mihin+rahat+käytetään,+Juudaan+30+hopearahaa+käytettiin+aikoinaan+muukalaisten+hautausmaan+ostoon.
Matt.+27:
3.+Kun+Juudas,+hänen+kavaltajansa,+näki,+että+hänet+oli+tuomittu,+silloin+hän+katui+ja+toi+takaisin+ne+kolmekymmentä+hopearahaa+ylipapeille+ja+vanhimmille+
4.+ja+sanoi:+"Minä+tein+synnin,+kun+kavalsin+viattoman+veren".+Mutta+he+sanoivat:+"Mitä+se+meihin+koskee?+Katso+itse+eteesi."+
5.+Ja+hän+viskasi+hopearahat+temppeliin,+lähti+sieltä,+meni+pois+ja+hirttäytyi.+
6.+Niin+ylipapit+ottivat+hopearahat+ja+sanoivat:+"Ei+ole+luvallista+panna+näitä+temppelirahastoon,+koska+ne+ovat+veren+hinta".+
7.+Ja+neuvoteltuaan+he+ostivat+niillä+savenvalajan+pellon+muukalaisten+hautausmaaksi
Sakarja+11:
+12+Sitten+sanoin+heille:+"Jos+hyväksi+näette,+maksakaa+minulle+palkkani.+Ellei+se+käy,+olkaa+maksamatta."+Niin+he+antoivat+minulle+palkaksi+vaivaiset+kolmekymmentä+hopearahaa.+13+Herra+sanoi+minulle:+"Vie+ne+temppeliin+ja+viskaa+metallinsulattajalle.+Näin+korkean+hinnan+arvoisena+he+minua+pitävät!"+Minä+viskasin+ne+kolmekymmentä+hopearahaa+metallinsulattajalle,+Herran+temppeliin.+14+Sen+jälkeen+löin+poikki+toisenkin+sauvani,+"Sovun",+ja+näin+särjin+Juudan+ja+Israelin+veljeyden.+
15+Herra+sanoi+minulle:+"Ota+vielä+itsellesi+paimenen+varusteet.+Nyt+sinun+tulee+esiintyä+kelvottomana+paimenena.+16+Minä+näet+annan+tähän+maahan+tulla+sellaisen+paimenen,+joka+ei+pidä+huolta+nääntyneistä,+ei+etsi+kadonneita,+ei+hoida+loukkaantuneita+eikä+hanki+uupuneille+ruokaa.+Se+paimen+halkaisee+lampailta+sorkat,+etteivät+ne+pääsisi+karkuun,+ja+syö+itse+lihavimmat+lampaat."
17+--+Voi+kelvotonta+paimenta,+joka+hylkää+lauman!+Miekka+viiltäköön+hänen+käsivartensa+ja+hänen+oikean+silmänsä!+Kuivettukoon+se+käsivarsi,+ja+tulkoon+se+silmä+sokeaksi!
Tuom.14:
11.+Mutta+kun+he+näkivät+hänet,+valitsivat+he+kolmekymmentä+sulhaspoikaa+olemaan+hänen+kanssaan.+
12.+Niin+Simson+sanoi+heille:+"Minä+panen+teille+arvoituksen;+jos+selitätte+sen+minulle+seitsemän+pitopäivän+kuluessa+ja+arvaatte+oikein,+niin+minä+annan+teille+kolmekymmentä+aivinapaitaa+ja+kolmekymmentä+juhlapukua.+
13.+Mutta+ellette+voi+sitä+minulle+selittää,+niin+te+annatte+minulle+kolmekymmentä+aivinapaitaa+ja+kolmekymmentä+juhlapukua."+Ja+he+sanoivat+hänelle:+"Lausu+arvoituksesi,+että+saamme+sen+kuulla".
30.07.2017 20:53
joka+yö+telkkarissa+ennustajaeukot+ja+kauppa+käy...
30.07.2017 20:36
Uudessa+testamentissa+puhutaan+selkeästi+yksikkömuodosta,+yhden+vaimon+mies+tarkoitta+sitä+ettei+eronnut+ja+uudelleen+naimisiin+mennyt+sovellu+seurakunnan+paimeneksi,+tällainen+käytäntö+on+voimassa+edelleenkin+monissa+vapaiden+suuntien+seurakunnissa.
29.07.2017 15:14
Kiitos+Pertsa+rohkaisusta,+ikävä+kyllä+harvassa+ovat+tänä+päivänä+enää+ne+jotka+taipuvat+nöyrtymään+ja+parannukseen.+Kansamme+on+kovaa+kyytiä+palaamassa+takaisin+pakanuuteen,+vaikka+Raamattu+niin+on+sanonutkin,+ikävää+sitä+luopumusta+on+katsella.
Room.+1:
32+Vaikka+he+tietävät+Jumalan+säätäneen,+että+ne,+jotka+käyttäytyvät+tällä+tavoin,+ovat+ansainneet+kuoleman,+he+toimivat+itse+näin,+vieläpä+osoittavat+hyväksymistään,+kun+muut+tekevät+samoin.
29.07.2017 11:01
Mielenkiintoista,+poistetaan+kiireellisesti+viesti,+jossa+viitattiin+tutkimukseen+kuinka+homous+toimii+muoti-ilmiön+tavoin+nuorison+keskuudessa,+kaikkea+todellisuutta+ei+ilmeisesti+saa+paljastaa.
29.07.2017 07:57
Jokaisella+ihmisillä+on+omatunto+kun+tarpeeksi+syvälle+mennään+ja+jossakin+vaiheessa+se+syyttää+ihmistä+että+parannus+olisi+tehtävä,+mutta+kääntymätön+ihminen+ei+halua,+vaan+pakenee+tekosyiden+taakse,+kun+tuo+naapurikin+on+tehnyt+pahempaa,+kun+uskovaisetkaan+ei+ole+täydellisiä,+kääntymätön+ihminen+haluaa+siis+tekosyitä+ja+perusteluita+sille+että+ei+tarvitse+kääntyä,+mikäpä+olisi+kääntymättömälle+paremaa+julistusta+kuin+pappi+joka+julistaa+että+kaikki+on+sinun+kohdallasi+jo+kunnossa+ei+tarvitse+mitään+parannusta+tehdä.
28.07.2017 22:19
Aikana+ennen+jääkaappeja+suolaa+käytettiin+myös+säilömiseen,+suolaamaton+liha+mätäni+nopeasti+käyttökelvottomaksi,+uskovaiset+ovat+maan+suola,+mutta+jos+suola+käy+mauttomaksi,+mitä+virkaa+sillä+enää+on+,+se+heitetään+menemään+ja+ihmiset+tallovat+sen+jalkoihinsa,+kuten+on+jo+joissakin+tapauksissa+käynytkin.+Esim.+kääntymättömät+ihmiset+haluavat+kirkolta+vain+yhden+ainoan+asian+luvan+tehdä+vapaasti+syntiä+ja+kun+se+on+saatu+ei+kirkkoa+enää+tarvitakaan+mihinkään+ja+liberaalit+tosissaan+luulevat+että+kirkko+pelastuu+kun+vain+mukaudutaan+maailman+tahtoon.
1+Joh.+5:
mutta+koko+maailma+on+Pahan+vallassa.
28.07.2017 21:52
Eikö+Jeesus+itse+sanonut+näin,+jos+suola+käy+mauttomaksi,+ei+se+kelpaa+enää+mihinkään+,+se+heitetään+pois+ja+ihmiset+tallaavat+sen+jalkoihinsa,+onko+ironista+se+että+Luterilainen+kirkkko+on+itse+toteuttanut+Jeesuksen+ennustuksen,+meillä+on+yllin+kyllin+liberaaleja+leipäpappeja+jotka+haluavat+palvella+ihmisiä+lupaamalla+näille+sellaista+mitä+he+haluavat+kuulla.+Kääntymätön+ihminen+haluaa+kuulla+että+kaikki+on+kunnossa+jo+nyt+ilman+mitään+parannusta+ja+he+voivat+rauhassa+jatkaa+synnin+tekemistä+hyvällä+omalla+tunnolla+kun+heille+noin+luvataan,+meillä+on+runsaasti+kirkossa+liberaali+pappeja+jotka+haluavat+luvata+ihmisille+mitä+he+haluavat+kuulla.
Matt.+5:
Suolana+ja+valona+maailmassa
13+"Te+olette+maan+suola.+Mutta+jos+suola+menettää+makunsa,+millä+se+saadaan+suolaiseksi?+Ei+se+kelpaa+enää+mihinkään:+se+heitetään+menemään,+ja+ihmiset+tallaavat+sen+jalkoihinsa.
28.07.2017 12:59
"+Eija-Riitta+järkyttyi+muurin+murtumisesta+vuonna+1989+niin+kovin,+ettei+ole+sen+jälkeen+käynyt+muurilla."
Uutisen++mukaan+näin,+tässä+on+ilmeisesti+puutos+lainsäädännössä+jos+Eija-Riitta+ei+saa+leskeneläkettä,+laittakaapa+eduskuntaan+aloite+vireille,+kyllä+eduskunta+varmaan+ymmärtää+ja+puoltaa...
28.07.2017 12:49
No+mietitäänpä+hetki,+sinä+sanot+että+Jeesus+on+sinun+kalliosi,+ilmestyskirja+on+jeesuksen+paimenkirja+omille+seurakunnilleen,+Jeesus+puuttuu+mm.+Iisebelin+haureudenharjoitukseen+ja+opetukseen+seurakuntalaisille.+Jeesus+paimenkirjeensä+kautta+moittii+seurakuntaansa+miksi+annatte+tilanteen+jatkua+ettekä+puutu+siihen,+avoimesti+siveetön+saa+jatkaa+seurakunnassa+opetustaan,+sinä+sormet+syyhyten+odotat+kun+saisit+kuulla+tuomion+sanoja+niitä+kohtaan+jotka+avoimesti+vielä+vastustavat+yleisesti+hyväksyttyä+siveettömyyttä.+Pilkkaajien+kuorossa+huudat+siis+tuomiota+niille+uskovaisille+jotka+vielä+haluavat+pitää+kiinni+raamatun+opetuksista,+kuitenkin+sanot+että+Jeesus+on+sinun+kallioperustasi,+etkö+näe+ristiriitaa,+minä+ainakin+näen?
27.07.2017 11:44
Eerika+ei+siis+malta+hengittää+kun+haluaisi+kuulla+tuomion+sanoja,+mitäpä+jos+nyt+molemmat+lopultakin+vastaisitte+siihen+kysymykseeni,+kysyin+teidän+mielipidettänne?
27.07.2017 09:26
Siis+minähän+tein+tässä+vain+mummolle+ja+aloittajalle+kysymyksen,+kokevatko+he+itse+olevansa+Iisebelin+kaltaisia+opettajia,+opettiko+Iisebel+oikein???+Mutta+raamattu+on+väärässä?+Kai+saamme+kuulla+kysymykseen+vastaukset?
26.07.2017 11:41
#+johtaa+opetuksellaan+minun+palvelijoitani+harhaan,+harjoittamaan+siveettömyyttä#
Eli+vastaa+aloittaja/mummo+tai+molemmat,+oletteko+te+Iisebelin+kaltaisia+opettajia+jotka+opetuksellaan+johtavat+Jumalan+palvelijoita+harhaan+harjoittamaan+siveettömyyttä+ja+sanotte+ettei+Raamatun+kirjoituksista+tässä+asiassa+tarvitse+välittää+ja+voitte+itse+päättää+mikä+on+oikein+ja+mikä+väärin,+Oletteko+te+ihmisiä+jotka+itse+veistävät+oman+Jumalansa+ja+päätätte+itse+mikä+on+oikein+ja+mikä+on+väärin+jopa+ohi+raamatun+sanan.+Onko+niin+että+kuuliaisuus+ei+merkitse+teille+mitään+vain+se+minkä+itse+koette+oikeaksi/vääräksi?
1+Sam.+15:22
Kuuliaisuus+on+parempi+kuin+uhri,
totteleminen+parempi+kuin+oinasten+rasva.
23+Kapinointi+on+noituuden+vertainen+synti,
26.07.2017 10:37
Tuotahan+se+suvaitsevaisten+suuri+suvaitsevaisuus+juuri+on+erimieltä+olevat+kommentit+täytyy+poistaa+ja+leimata+vihapuheeksi,+vain+homopropagandaa+saa+esittää.
23.07.2017 10:40
Hormonihoitojen+antaminen+lapsille,+kehitysvaiheessa+oleville+on+täysin+järjetöntä,+joilla+murrosiän+kehitys+on+täysin+kesken+ja+lapsi+käy+läpi+omaa+muutosvaihettaan,+todellinen+henkinen+aikuisuus+saavutetaan+vasta+22-25+vuoden+iässä,+ikävä+jos+innokkaat+sateenkaari+lääkärit+ovat+jo+tähän+mennessä+leikelleet+nuoren+tämän+huonon+itsetunnon+takia.+Todellisuudessa+mikään+leikkaus+ei+oikeasti+muuta+naista+mieheksi+eikä+miestä+naiseksi,+lopputuloksena+on+vain+silvottu+ihminen
vikipedia
Aivoissa+muun+muassa+etulohkossa+tapahtuu+murrosiän+alussa+muutoksia.+Murrosikään+kuuluu+selvä+ajatusmaailman+muuttuminen+ja+kypsyminen,+sekä+itsenäistyminen+vanhemmista+ja+lähentyminen+ikätovereihin.+Tämä+saattaa+näkyä+nuorison+uppiniskaisuutena+ja+kapinointina+vanhempia+ja+muita+auktoriteetteja+kohtaan.+Kehon+fyysisten+muutosten+seurauksena+nuori+joutuu+muodostamaan+itsestään+uuden+kehonkaavan+eli+kokemuksen+omasta+kehosta.+Lisäksi+toisten+ihmisten+suhtautuminen+nuoreen+muuttuu+nuoren+kasvaessa+hyvin+lyhyessä+ajassa+lapsesta+aikuisen+mittoihin,+mihin+nuori+joutuu+sopeutumaan.+Monenlaiset+kokeilut+ovat+murrosikäisillä+ja+vanhemmilla+nuorilla+tavallisia.+Murrosikäisillä+on+usein+huono+itsetunto,+ja+erityisesti+monien+murrosikäisten+tyttöjen+ongelmana+on+anoreksia.+Murrosiässä+tulee+vastaan+kaksi+tärkeää+kehityskriisiä,+identiteettikriisi+ja+ihmissuhdekriisi.+Nuoruuden+henkinen+kehitys+alkaa+noin+12-vuotiaana,+ja+kehitys+jatkuu+pitkälle+nuoreen+aikuisuuteen,+noin+22–25+vuoden+ikään+saakka,+jolloin+lapsesta+on+kehittynyt+ajattelultaan+täysin+aikuinen+ihminen.
23.07.2017 08:11
211 / 222