Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

4425

1. Onko+Eerika+YEV+sivunimimerkki,+vaikka+väittää+olevansa+jopa+uskovainen,+lähes+aina+paikalla+ja+"homottaa"+avoimesti+ja+juttua+tulee+mutta+ei+oikein+vakuuta,+kyse?lee+kovasti,+mutta+tietääkö+itse+kovinkaan+paljoa????Sateenkaari+messussa+puhutaan+vesitettyä+sanaa,+voisi+verrat+vaikkapa+Askolan+saarnaan.
  2. Itse+asiassa+kolmenkymmentä+on+varsin+raamatullinen+luku,+se+esiintyy+monissa+yhteyksissä+raamatussa+sekä+uudessa+että+vanhassa+testamentissa.+Käsittääkseni+arkkipiispa+on+luvannut+rahat+hyväntekeväisyyteen+mielenkiintoista+mihin+rahat+käytetään,+Juudaan+30+hopearahaa+käytettiin+aikoinaan+muukalaisten+hautausmaan+ostoon.Matt.+27:3.+Kun+Juudas,+hänen+kavaltajansa,+näki,+että+hänet+oli+tuomittu,+silloin+hän+katui+ja+toi+takaisin+ne+kolmekymmentä+hopearahaa+ylipapeille+ja+vanhimmille+4.+ja+sanoi:+"Minä+tein+synnin,+kun+kavalsin+viattoman+veren".+Mutta+he+sanoivat:+"Mitä+se+meihin+koskee?+Katso+itse+eteesi."+5.+Ja+hän+viskasi+hopearahat+temppeliin,+lähti+sieltä,+meni+pois+ja+hirttäytyi.+6.+Niin+ylipapit+ottivat+hopearahat+ja+sanoivat:+"Ei+ole+luvallista+panna+näitä+temppelirahastoon,+koska+ne+ovat+veren+hinta".+7.+Ja+neuvoteltuaan+he+ostivat+niillä+savenvalajan+pellon+muukalaisten+hautausmaaksiSakarja+11:+12+Sitten+sanoin+heille:+"Jos+hyväksi+näette,+maksakaa+minulle+palkkani.+Ellei+se+käy,+olkaa+maksamatta."+Niin+he+antoivat+minulle+palkaksi+vaivaiset+kolmekymmentä+hopearahaa.+13+Herra+sanoi+minulle:+"Vie+ne+temppeliin+ja+viskaa+metallinsulattajalle.+Näin+korkean+hinnan+arvoisena+he+minua+pitävät!"+Minä+viskasin+ne+kolmekymmentä+hopearahaa+metallinsulattajalle,+Herran+temppeliin.+14+Sen+jälkeen+löin+poikki+toisenkin+sauvani,+"Sovun",+ja+näin+särjin+Juudan+ja+Israelin+veljeyden.+15+Herra+sanoi+minulle:+"Ota+vielä+itsellesi+paimenen+varusteet.+Nyt+sinun+tulee+esiintyä+kelvottomana+paimenena.+16+Minä+näet+annan+tähän+maahan+tulla+sellaisen+paimenen,+joka+ei+pidä+huolta+nääntyneistä,+ei+etsi+kadonneita,+ei+hoida+loukkaantuneita+eikä+hanki+uupuneille+ruokaa.+Se+paimen+halkaisee+lampailta+sorkat,+etteivät+ne+pääsisi+karkuun,+ja+syö+itse+lihavimmat+lampaat."17+--+Voi+kelvotonta+paimenta,+joka+hylkää+lauman!+Miekka+viiltäköön+hänen+käsivartensa+ja+hänen+oikean+silmänsä!+Kuivettukoon+se+käsivarsi,+ja+tulkoon+se+silmä+sokeaksi!Tuom.14:11.+Mutta+kun+he+näkivät+hänet,+valitsivat+he+kolmekymmentä+sulhaspoikaa+olemaan+hänen+kanssaan.+12.+Niin+Simson+sanoi+heille:+"Minä+panen+teille+arvoituksen;+jos+selitätte+sen+minulle+seitsemän+pitopäivän+kuluessa+ja+arvaatte+oikein,+niin+minä+annan+teille+kolmekymmentä+aivinapaitaa+ja+kolmekymmentä+juhlapukua.+13.+Mutta+ellette+voi+sitä+minulle+selittää,+niin+te+annatte+minulle+kolmekymmentä+aivinapaitaa+ja+kolmekymmentä+juhlapukua."+Ja+he+sanoivat+hänelle:+"Lausu+arvoituksesi,+että+saamme+sen+kuulla".
  3. #+johtaa+opetuksellaan+minun+palvelijoitani+harhaan,+harjoittamaan+siveettömyyttä#Eli+vastaa+aloittaja/mummo+tai+molemmat,+oletteko+te+Iisebelin+kaltaisia+opettajia+jotka+opetuksellaan+johtavat+Jumalan+palvelijoita+harhaan+harjoittamaan+siveettömyyttä+ja+sanotte+ettei+Raamatun+kirjoituksista+tässä+asiassa+tarvitse+välittää+ja+voitte+itse+päättää+mikä+on+oikein+ja+mikä+väärin,+Oletteko+te+ihmisiä+jotka+itse+veistävät+oman+Jumalansa+ja+päätätte+itse+mikä+on+oikein+ja+mikä+on+väärin+jopa+ohi+raamatun+sanan.+Onko+niin+että+kuuliaisuus+ei+merkitse+teille+mitään+vain+se+minkä+itse+koette+oikeaksi/vääräksi?1+Sam.+15:22Kuuliaisuus+on+parempi+kuin+uhri,totteleminen+parempi+kuin+oinasten+rasva.23+Kapinointi+on+noituuden+vertainen+synti,
  4. Hormonihoitojen+antaminen+lapsille,+kehitysvaiheessa+oleville+on+täysin+järjetöntä,+joilla+murrosiän+kehitys+on+täysin+kesken+ja+lapsi+käy+läpi+omaa+muutosvaihettaan,+todellinen+henkinen+aikuisuus+saavutetaan+vasta+22-25+vuoden+iässä,+ikävä+jos+innokkaat+sateenkaari+lääkärit+ovat+jo+tähän+mennessä+leikelleet+nuoren+tämän+huonon+itsetunnon+takia.+Todellisuudessa+mikään+leikkaus+ei+oikeasti+muuta+naista+mieheksi+eikä+miestä+naiseksi,+lopputuloksena+on+vain+silvottu+ihminenvikipediaAivoissa+muun+muassa+etulohkossa+tapahtuu+murrosiän+alussa+muutoksia.+Murrosikään+kuuluu+selvä+ajatusmaailman+muuttuminen+ja+kypsyminen,+sekä+itsenäistyminen+vanhemmista+ja+lähentyminen+ikätovereihin.+Tämä+saattaa+näkyä+nuorison+uppiniskaisuutena+ja+kapinointina+vanhempia+ja+muita+auktoriteetteja+kohtaan.+Kehon+fyysisten+muutosten+seurauksena+nuori+joutuu+muodostamaan+itsestään+uuden+kehonkaavan+eli+kokemuksen+omasta+kehosta.+Lisäksi+toisten+ihmisten+suhtautuminen+nuoreen+muuttuu+nuoren+kasvaessa+hyvin+lyhyessä+ajassa+lapsesta+aikuisen+mittoihin,+mihin+nuori+joutuu+sopeutumaan.+Monenlaiset+kokeilut+ovat+murrosikäisillä+ja+vanhemmilla+nuorilla+tavallisia.+Murrosikäisillä+on+usein+huono+itsetunto,+ja+erityisesti+monien+murrosikäisten+tyttöjen+ongelmana+on+anoreksia.+Murrosiässä+tulee+vastaan+kaksi+tärkeää+kehityskriisiä,+identiteettikriisi+ja+ihmissuhdekriisi.+Nuoruuden+henkinen+kehitys+alkaa+noin+12-vuotiaana,+ja+kehitys+jatkuu+pitkälle+nuoreen+aikuisuuteen,+noin+22–25+vuoden+ikään+saakka,+jolloin+lapsesta+on+kehittynyt+ajattelultaan+täysin+aikuinen+ihminen.