Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Akseli.Peräkorpi
profiilit
Akseli.Peräkorpi
Akseli.Peräkorpi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
83
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsoin+sattumalta+hetken+jotain+vaaliohjelmaa.+Kele+(joku+voisi+lausua+kela).+Ei+minulla+muuta+jäänyt+käteen+kuin+sahanteroittajaa+jäin+kaipaamaan.+Ei+siksi,+että+en+itse+osaisi,+mutta+olisi+mukava+opettaa+jotain+kisälliä,+joka+tulisi+oppiin.+Saisin+kahvitella+hetken+ja+tarkistaa+sitten+tuloksen.+Jussi+hallasi+työperäisen+korvat.+Niin+rajan+ylittävät+kävelykengät.+On+tämä+tosi+vaikeaa.+Jussille+sanoisin,+että+kyllä+minä+ihan+hyvän+työntekijän+ottaisin+ulkomailta,+jos+sellainen+olisi+saatavilla...++On+se+etsinnän+yhtälö+vain.
08.04.2019 19:13
Pieni+kuin+kärpäsen+toukka.+Aitoväriltään+vaalea,+ja+pilkille+värjättynä+se+on+punaisehko.+Olen+sitä+mieltä,+että+pilkkiavannolla+moni+saattaa+ajatella+olosuhteita+hyviä,+eloa+kaikkialla,+missä+kaikki+menetetään+meihin+nähden.+Meillä+on+kaikki+hyvin,+vielä.+
Kuka+syyttää+sormella+sitä+joka+haluaa+pelastaa?+Pelastamista+on+monen+moista.+
Mitä+tahansa?
Myönnän+sen,+että+excel+laskennan+ja+kaava-asiantuntijan+saloillani+ajatukseni+joskus+puhkeaa,+naurettaviin+ulottuvuuksiin.+Tulonsiirrot+olivat+joskus+erikoisalaani.
06.04.2019 22:43
Tästä+puolueesta,+perussuomalaisista,+ei+yksi+tai+muutama+johtohahmo,+jotka+osaavat+maltillisen+ja+hyvän+koulutustasonsa+suoman+argumentoinnin,+hyvää+kokonaisuudessaan+tee.+Perussuomalaisissa+on+liikaa+ns.+haja-ajattelijoita.++Harakkakin+on+liian+putkinäköinen+minulle.
Tuossa+edellä+oli+jälleen+terävimmästä+päästä+kirjoitus,+ei+kannata+muuta+väittää.+Halla-aho+on+koulutettu+ja+juoni+mies.+Minä+osaan+kouluttaa+parhaiten+vain+Stihliäni.
Jos+ei+olisi+erästä+toista+puoluetta,+niin+huonona+kakkosena+näyttäisivät+tulevan+perussuomalaiset+vaalikoneitten+tuomana+tuloksena.
Pääasia+kuitenkin,+että+vasemmisto+tulisi+olemaan+täysi+häviäjä.+SDP+on+jotenkin+vielä+siedettävä.
06.04.2019 21:37
Olen+täysin+samaa+mieltä.+On+se+vaan+kumma,+miten+joillakuilla+eivät+silmät+avaudu,+vaikka+kuinka+yrittäisi+perustella+RAM+muistoilla+tai+muilla+järkisyillä.
06.04.2019 20:46
Noin+asiallista+ja+hyvin+kirjoitettua+tekstiä+voin+vain+ihailla,+melkein+yhtä+paljon+kuin+vasta+teroitetun+sahan+terää.
06.04.2019 19:11
Olen+yhden,+tai+jos+ihan+rehdisti+sanon,+niin+pari+eri+kertaa+käynyt+ulkomailla.+Siis+monta+kertaa.+Kulttuureja+monenmoista+olen+nähnyt+elävissä.++Mutta+ei+se+meitä,+ei+minua,+ulkoavaruuteen+sen+kummoisemmin+vie.+En+lähde+tältä+pallolta.+Minulla+on+jo+pari+varapaikkaa+jos+sanan+laippa+kulahtaa+ketjulle+kelpaamattomaksi.++Lieksalaisena+metsänomistajana+rakastan+Lieksaa,+ja+olen+juuri+sitä+mieltä+mitä+tahdon,+ja+äänestän+mitä+tahdon.+Siellä+mistä+tulee+suurin+hiilijalanjälki,+niin+siellä+on+sähköautoja+vähemmän,+tuskin+yhtään,+kuin+Suomessa.+Miksi?+Silmänlumetta+ja+valhetta+on+koko+tämä+ilmastotouhu+meitä+korven+kyyneleitä+kohtaan+tuntijoille.+Lämmintä+on+ollut+ja+tule+olemaan.+Väliaikaista+kaikki+on+vain.
Te+muut+voitte+sitten+sahata+vaikka+omaa+oksaanne.+Minä+oksani+ja+puuni+tunnen+tarpeelleni+tarpeeksi+hyvin.+Koulutin+itseni+sopivasti,+kuin+lapseni.+Nyt+on+hyvä+lennellä,+ja+sahailla+omia+puita.
Kateellisille+kommunisteille+ja+näennäishyväntahtoisille+viis+veisaan.+
https://www.youtube.com/watch?v=gl3Y5BtITkE
05.04.2019 22:23
Kyllä+Riku+tietää+jonni+verran+näistä+asioista.+Esiintulonsa+LL:ssä+on+ihan+hyvä+ja+reilu+asia.+
Riistanhoitoyhdistykselläkin+varmaan+kaik+hyvin?+Tai+tulloo+olemaan.
Kirjoitelleehan+ne+sakot+ja+Ilomantsit+luontoihmisten+myötävaikutuksella+ihan+asiaa+hekin,+mutta+joko+tolokun+tahti+pitäs+saada+keskusteluun?+
Pittääkö+minun+tulla+terottammaa+kaiken+maaliman+sovittelluu+teräväks.+Piru+on+se,+joka+on+omantunnon+korvan+takana.+Kuiskuttellee+alttiille+vaikka+mitä.+Minä+kun+en+oole+kuiskauksille+kovin+altis.+En+tiijä.+Liekkö+kuuloni+heikentynnä.+Vaimo+ainahi+aamumannaa+keittäissä+sannoo,+jotta+mannaa+ois+tulossa+hyt.+No+hyvää+huudan+minä,+vaikka+kuulinkin+Sannaa??!!
PS.+Skseli+otti+nyt+hiukan+rommii.+Kuumista+lähteistä+haaveilee,+kun+flunssa+iski.+En+taivu.+Huomenna+pilikkettä+muuallahhi+ku+silimäkulumassa.+Kele.
19.02.2019 19:30
Putkiaivona+voi+pitää+myös+sellaista,+jolla+ei+ole+kommentoidessaan+kokonaiskäsitystä+asioiden+vallitsevasta+aiheesta+ja+tilasta.
15.02.2019 22:39
Toki+olen+sen+verran+uutakin+kokeilevanhaluinen,+että+suostun+heti+koekaniiniksi+ydinkäyttöisen+moottorisahan+kera,+kun+minulle+jos+ja+kun+sellaista+ehdottaa+tosissaan+jokunen.
15.02.2019 22:34
On+täyttä+asiaa+aloittajalta.+Minä+en+saa+metsäsahauksessani+akkukäyttöisellä+moottorisahalla+kuin+pilkut+urakan+vaatimaa+aikaiseksi.+Vatunpoimijoita+varten+ovat+akkukoneet.
15.02.2019 22:18
Minä+oon+ihastunna+näihin+uusiin+Led+valoihin+ihan+kuin+Stihliin+ja+Husgvarnaan.+Dolmarin+jätin+rengin+sahaksi.+On+se+hyvä+kun+naapurit+ei+näe+satawattisistani+valoista+ku+sumusta+hohtavan+kajon,+tai+piliviheijasteen.+Mie+niitä+polttelen+syyskuusta+huhtikuulle.+Kesäaikaan+heittelen+nurmilleni+pitkiä+kaaria+millo+minnehi+huvittaa,+ja+ei+oo+naapurit+kyttäilemässä.+Miulla+sitä+onni+näin+ollen+valon+suhteen+jatkuva+juhannus.+Ikkää+kui+sillä+yhellä+hammee+alla.
17.11.2018 22:17
No+nyt+tuli+kyllä+niin+järkevä,+asiallinen+ja+lähes+kaiken+kattava+kommentti+tältä+aiemmin+näkemättömältäni+ja+humoristiselta+nimimerkiltä,+että+pyörrän+sanani+tuosta+rekisteröitymisestä.+Ei+ainoastaan,+tässä+vaan+muissakin+tapauksissa,+kannattaa+sopijaosapuolien+neuvotella+keskenään.+Eikä+tässä+ole+edes+kummoisista+rahallisista+arvoista+kyse.+Niin+pienistä,+että+tuntuu+aivan+jonninjoutavalta.+Toki+ymmärrän+siinä+tapauksessa+vuokraajaa,+jos+odotusarvot+ovat+olleet+tapaukseen+kulminoituneeseen+elämäntilanteeseensa+nähden+suuriksi+mitoitettuja.+Toivokaamme+nyt+kuitenkin,+että+ei+tule+traumaattista+kokemusta+tästä+jälkipyykistä,+ja+kaikki+saavat+kutakuinkin+tyydyttävän+ratkaisun.
Koska+nimimerkkisi+oli+niin+lystikäs,+niin+laitetaan+rytmiä+humpan+tahtiin.+Jokoha+lähtis+taksilla+kylille+ku+alakkaa+tuota+tanssijalakkaa+kutittammaan.
https://www.youtube.com/watch?v=iPwdhTdR80A
26.10.2018 20:40
Itse+rikoit+vuokramökkiläinen+työturvallisuusmääräyksiä.
Eikös+sitä+esimiesasemassa+olleelle,+peräti+25+v.,+juolahtanut+mieleen+miten+vaarallista+se+on+vaaralle+alttiiksi+juoksennella+työn+touhussa+olevan+kaivinkoneen+likelle?+Niissähän+on+vaara-alue+monen+monta+metriä.+Kyllä+minäkin+olisin+kommariksi+haukkunut+jo+pelkästä+säikähdyksestä,+ja+yllättävästä+riskitekijästä+tuollaisessa+tapauksessa.+Pitää+sitä+sitten+ihmisen+olla+ajattelematon,+kun+menee+toisten+reviirille,+ja+vielä+esimiesasemassa+tapaturmalle+alttiiksi+nokkansa+tökkimään+tuonkaltaisiin+töihin.+Minä+olisin+saattanut+säikähdyksissäni+turpiin+vedellä+tuollaista+citysissiä.
Hyvä+kun+tuli+mielipiteemme+selväksi,+niin+ei+tarvitse+tulevassa+täällä+turhasta+uikuttaa.
Moidia+vaan+jatkossa+esimiestehtäviisi.
26.10.2018 10:28
Moottori+sahahan+terässä+on+tavoin+tavoiteltavaa+terävyyttä.+Elämän+ja+polettisen+terävyyden+sijaan+voinemme+hiukkasen+olla+poliittisen+rauhoittuvia.+Minä+olen.
Metsuri.
Olkaa+minulle+puita+lystikseni,+lystiksenne.+Kaadan+teidät.
19.10.2018 22:06
Molemmis+kunnissa+sahaan.+Nurmeksen+tyyli+on+parempi.
19.10.2018 21:00
Ei+ole+kateesta+kyse.+Kyllä+se+sinullahi+joskus+teräketju+löystyy,+ku+oot+ajatuksissasi+lähtennä+vikalaippojasi+holtammaa.+Jokos+on+tullunna+sinulle+seleväks+jota+tarkottaa+reiluus?+iliman+polliittista+kähminttää?+Surrautan+sulle+polttoainneen+hajjuu+kohteliaast+jotta+tietäisit+mitä+on+pihkan+ja+hien+teko+töissä.
19.10.2018 20:53
Näköjään+satuit+painamaan+samaan+aikaan+"moottorisahan"+kaasua+kanssani.+Ei+se+haittaa.+Selvyyden+vuoksi,+olkaa+hyviä,+jos+pystytte,+Homelitejä.
Aktissaan+olevan+nousutkin+ovat+ihan+mielenkiintoisia.
Puinen+koulu?+Entäpä+jos+järjestäisin+sinne+"lehtikuusilankkuja"+vanhasta+nuortuviksi,+rungosta+pintaan+asti?
21.09.2018 21:06
Voi+ja+voi.+Yhenden+kerran,+yhen+puun+kaattoo.+Se+on+sellanen+unelma.+Se+stondis.+Nuorena+miehenä+minullakki+oli+haasteita.+No+olokkoon+liikoja+leuhkimati.+Nyt+ei+oo+ku+Dolmareita,+Husgvarnoja++ja+Stihlejä,+ja+helevitin+palijon+mehtee.+Kyllä+nuoret+saapi+tulla+telttailemmaa.+Ei+tartte+pelätä,+jotta+suuren+puun+päällenne+kaatasin.+Kahvit+tarjoon,+jos+tontilleni+eksytte.
https://www.youtube.com/watch?v=mgKWhgpA-OY
21.09.2018 20:23
Kyllä+alotit+hyvinni.+Mie+oon+noitten+karhujenni+paskoja+katellu.+Muitahi+ku+ommii+,+Karhuolluunjäliltä.+Koko+voimalla+ei+saa+täällä+otella.+Haissoo+se+joskus+muuhi+ku+politiikka.+oon+sitä+mielipuolta,+jotta+karhuja+on+nyt+liikaa.+Iha+livettää,+no+ne+paskat.+Mää+siinä+sitte+tattia+taas+ens+syksynnäi+kerräämmää+Vallille+mummon+kans+ku+ei+rullat+taivu+mihiskää,+hinnallakkaa.
Se,+se+vasta+metkaa+on+ku+pelekkäävät+korvasientähi!+Sehä+on+iha+aivojen+näköne+kaunis.
Karhu+ku+ei+ossoo+keittää,+joskus+ei+ees+ommoosa.+Pesis+eres+silämäsä+joskus,+jotta+näkis+kauemmas.
Kyllä+mie+Kituset+Pohjanmaalta,+ja+muut+karhunkaatajat+tunnen+Lieksasta.+Ei+Väinö+virsinkään+ole+vieras.+Tuttu+kumppani+oli+vielä+1982.+Silloin+ei+enää+samoiltu.+Ajateltiin+metsiä.
Hetken+vahvan+sanailussamme+heitti,+kuin+herrasmies.+Hän,+jotain+Lieksan+karhuista+tietää.
Muut+tuskin+suksien+enemmän?
Sydämellistä+kevätsäänaurua+teille+lieksalaisille.
PS.+Korvasieniä+on+keitettävä+väljässä+vedessä.++Ainakin+kaksi+kertaa.+Välillä+huuhtoen.+Ja+taas+uudestaan+.
Suoraan+pannulle+laitettuna,+voi+tappaa.+Kuten+karhukin,+monin+eri+tavoin.
19.05.2018 00:08
Ai+niin.+Hyvää+äiteenpäivää+jo+huomiseksi+kaikille+mammoille.+Hikka+hiukkan+niukka+ennakkoon.+Jääkiekon+ja+Euroviisun+hurmaa+teille+kaikille.
12.05.2018 21:05
2 / 5