Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

83

  1. Katsoin+sattumalta+hetken+jotain+vaaliohjelmaa.+Kele+(joku+voisi+lausua+kela).+Ei+minulla+muuta+jäänyt+käteen+kuin+sahanteroittajaa+jäin+kaipaamaan.+Ei+siksi,+että+en+itse+osaisi,+mutta+olisi+mukava+opettaa+jotain+kisälliä,+joka+tulisi+oppiin.+Saisin+kahvitella+hetken+ja+tarkistaa+sitten+tuloksen.+Jussi+hallasi+työperäisen+korvat.+Niin+rajan+ylittävät+kävelykengät.+On+tämä+tosi+vaikeaa.+Jussille+sanoisin,+että+kyllä+minä+ihan+hyvän+työntekijän+ottaisin+ulkomailta,+jos+sellainen+olisi+saatavilla...++On+se+etsinnän+yhtälö+vain.
  2. Kyllä+alotit+hyvinni.+Mie+oon+noitten+karhujenni+paskoja+katellu.+Muitahi+ku+ommii+,+Karhuolluunjäliltä.+Koko+voimalla+ei+saa+täällä+otella.+Haissoo+se+joskus+muuhi+ku+politiikka.+oon+sitä+mielipuolta,+jotta+karhuja+on+nyt+liikaa.+Iha+livettää,+no+ne+paskat.+Mää+siinä+sitte+tattia+taas+ens+syksynnäi+kerräämmää+Vallille+mummon+kans+ku+ei+rullat+taivu+mihiskää,+hinnallakkaa.Se,+se+vasta+metkaa+on+ku+pelekkäävät+korvasientähi!+Sehä+on+iha+aivojen+näköne+kaunis.Karhu+ku+ei+ossoo+keittää,+joskus+ei+ees+ommoosa.+Pesis+eres+silämäsä+joskus,+jotta+näkis+kauemmas.Kyllä+mie+Kituset+Pohjanmaalta,+ja+muut+karhunkaatajat+tunnen+Lieksasta.+Ei+Väinö+virsinkään+ole+vieras.+Tuttu+kumppani+oli+vielä+1982.+Silloin+ei+enää+samoiltu.+Ajateltiin+metsiä.Hetken+vahvan+sanailussamme+heitti,+kuin+herrasmies.+Hän,+jotain+Lieksan+karhuista+tietää.Muut+tuskin+suksien+enemmän?Sydämellistä+kevätsäänaurua+teille+lieksalaisille.PS.+Korvasieniä+on+keitettävä+väljässä+vedessä.++Ainakin+kaksi+kertaa.+Välillä+huuhtoen.+Ja+taas+uudestaan+.Suoraan+pannulle+laitettuna,+voi+tappaa.+Kuten+karhukin,+monin+eri+tavoin.