Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7607

1. Totta, Kahvipirttiä tarkoitin, siellä on tainnut käydäkään....
  2. Joskus olen ihmetellyt että jopa meidän ikäpolvi tuhahtaa näille arjan asioille: ruuanlaitolle, siivoukselle, ostoksille.
    Arkihan voi näyttäytyä hyvinkin moninaisena ja jos siihen vielä lisää tämän vanhushoivan
    (sitähän ainakin 80+:t jossain määrin tarvitsevat joko omasuoritteina tai ulkopuolelta saatavana palveluna) niin kyllä siitä elämämänsisältöä irtoaa.

Minäkin olen tänään jäljittänyt tietoa verenpaineesta, joka minulla pakkaa aamuisin olla luvattoman korkea. Olen myös purkittanut ja pakastanut kalaliemen jonka tein kun sain pojalta kuhanperkeitä. Sainhan tietysti fileitäkin, niillä olen herkutellut pitkin talvea.
    Matot ravistelin eilen ja nyt pitäisi imuroida, pestä lattiat.
    Eikö vain ole mielenkiintoista, etenkin kun vaatimatonkin siihen pystyy..))

No. Leikki leikkinä. Kai minulle tämä nykyinen elämäntilanne on sittenkin uusi. Nuorempana arki oli minulle enimmäkseen tylsää pakkopullaa, aina jotakin muuta mielessä. Vasta näin vanhana arki aukeaa minulle tyydyttävänä ja tyynnyttävänä elämänvaiheena.
    Se tietysti edellyttää sitä että terveys säilyy riittävän hyvänä myös jatkossa.

Minä kyllä katselin eilen tuota UMK-ohjelmaa. Iso spektaakkeli ja veti katsojia, 1,2 miljoonaa, sanoivat. Voittajat kehuivat tunnelmaa, myös kilpailijoiden kesken, ja minusta se kyllä välittyi katsojillekin. Juontajia, Sami Sykkö ja Jorma Uotinen, kyllä vähän vierastin, turhan paljon veivät huomiota rooliinsa nähden..))

Ulkoilu jäi tänäänkin väliin. Ei houkuttanut lähteä tihkusateeseen liukastelemaan, yksi kilometri juoksumatolla sai nyt riittää lenkkeilyksi ja ainahan tätä hyötyliikuntaa tulee päivän mittaan.
    Hyvää alkavaa viikkoa kaikille,
    demeter1
  3. No niin. Vaikka kirjauduin, anonyymiksi tulin. Toisaalta, mitä välii..))