Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Niin.+On+hienoa,+että+jollakulla+on+kodinperintönä+tuollainen+itsekunnioitus/toisten+ihmisten+kunnioitus.+Kaikilla+sitä+vain+ei+ole.+Sen+eteen+joutuu+tekemään+työtä+ja+aina+se+silti+voi+olla+pohjimmaisena+ihmisessä,+eräänlainen+arvottomuuden+tunne.+Tiedostettuna+sen+ei+tarvitse+haitata+kanssakäymistä+muiden+kanssa,+mutta+aina+sitä+ei+edes+tiedosta+ja+siitä+voi+syntyä+monenlaista+vaikeutta+ihmissuhteissa+ja+elämässä+muutenkin.Niin,+että+tasan+eivät+taida+käydä+onnen+lahjat,+mutta+niillä+korteilla+pelataan+mitkä+on+saatu,..
  2. Alkoipa+uusi+vuosi+hienosti+kun+sinusta+kuuluu,+Jm-50...))+Ja+hieno+sitaatti+vastasi+kysymykseen,+jota+olen+yrittänyt+"kavereilta+kysellä".Levottomuus+ja+uteliaisuus,+mutta+että+kulkiessakin+olisi+haku+päällä+tuntuu++hiukan+oudolta.+Ellei+sitten+hae+matkalta+itseään.+Niinkin+on+joku+tulkinnut+kulkemisen+halun/pakon...Vierellä+kulkeminen+on+taitolaji,+taitaa+jäädä+minulta+oppimatta,+vaikka+kovasti+olen+harjoitellut..))+Tai+sitten+en.Miten+sinun+soittajatyttäresi+?+Onko+kaikki+hyvin+hänellä+?+Ja+kiitos+tuosta+musiikkivinkistä.+Entisetkin+ovat+olleet+koskettavia.P.s.+Osaan+minä+sentään+youtubesta+hakea+musiikkia,+vaikka+en+linkittää+osaakaan..))+Ehkäpä+jo+tänä+vuonna+opettelen...Kaikkea+hyvää+sinulle.