Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Vastaus taisi olla minulle. En huomannut eilen.
    Vai noin persut ajattelevat ja minäkin, vaikken persu olisikaan..))
    On se hyvä, että on teitä, jotka pysyvät valppaana, pääsevät toisten pään sisälle ja paljastavat missä persu kulloinkin luuraa..))

    No. Ihan ystävällisessä hengessähän kirjoitit, ei siinä mitään. Ehkä ei kannata sanoa:
    jatka samalla linjalla, kun teet sen kuitenkin..))
  2. Iltapäivää ! Eilinen "rettelöinti" tuntui minulle niin lannistavalta, että päätin jättää pitkän (!) viestini lähettämättä. Tuskin siinä mitään menetettiin. Ehkä vain säästyi palstatilaa, sen 5000 merkin verran..)) Näin minäkin uskon, että botti oli asialla. Suulaan on vain vaikea tietää koska raja tulee vastaan ja näinhän se tuli selväksi.

    Onneksi SkillaN kommentoi tuota Paloman tilannetta. Myös Ano 13.50, ja ehkä vielä joku muukin tunsi tarvetta ottaa tuo maalitus puheeksi.

    Paloma osaa kyllä itse vastata maalittajille, harmi vain, että vastapuolen asenteet tuntuvat kiveen hakatuilta, samat muistukset, samat naljailut toistuvat vuodesta toiseen.

    Näinhän me toisiamme rohkaisemme: älä välitä, älä vastaa. Kiusaamistapauksissa opetetaan kuitenkin toisin: ellei puutu, hyväksyy tilanteen. Jos joku kutsuu valehtelijaksi - tai rasistiksi..)) - sekö pitää ohittaa, kun tietää miten helposti täällä leimautuu syyttäkin ja miten hanakasti kielteinen kritiikki tarttuu, vetää imuunsa, kärpäsestä tehdään härkänen ?

    Minäkin jaksan uskoa, että suurin osa meistä näkee pelin hengen, mutta päättää olla puuttumatta kun pelkää vain pahentavansa tilannetta. Eskaloitumista varotaan sodankäynnissäkin..))
    Eipä taida meillä olla sitä viisastenkiveä asian korjaamiseksi. SkillaNin näkemykseen voin taas yhtyä, yrittää vain itse ruokkia sitä lempeää sutta, pysyä hyvällä mielellä. Onneksi meitä on täällä monia jotka niin tekevät. Myös minä rohkaisisin Makriinaa ja Kristiinaa olemaan mukana. Miaelinaa olen jo pitkään kaipaillut. Ynnämuu taisi kirjoittaa eri nimimerkillä, häntäkin varmasti kaipaamme.
    Hyvää iltapäivää, vai hämärän hyssyäkö nyt jo eletään ?
    demeter1
  3. Nauratti tuo Eliaanan kissan käytös..)) Siinäpä nähdään, että ilman sanojakin saa asiansa toimitettua - ei jää edes tulkinnan varaa..))