Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. No+kurillanihan+minä,+Ano+11.28...+Joskus++saa+tartunnan+kun+turhautuu+muiden+tapaan.Sitä+juuri+tarkoitin+tuolla+(itseltäni)+puuttuvalla+arvokkuudella...
  2. Nuo+kaksi+kirjoitusta,+9.13+ja+20.28/eilen,+vetivät+vakavaksi+ja+saivat+tietysti+minutkin+kysymään:+ollako+vai+eikö+olla+?Kun+tulin+tänne,+ali-ikäisenä,+päätin+mielessäni,+että+jos+kovasti+tulee+huonoa+palautetta+tai+poistumiskäskyjä,+lähden+nikottelematta,+vaikka+olen+viihtynyt+täällå,+lähinnä+tietysti+noissa+SkillaNin+ketjuissa.+Onhan+tässä++välillä+oltu+lujilla,++muiden+ali-ikäisten+(?)+rökityksessä,++mutta+kun+"puolustajiakin"+on+ollut+enemmän+kuin+olisin+koskaan+uskonut,+olen+päätellyt,+ettei+oma+"häiriköintini"+ole+ollut+sieltä+pahimmasta+päästä.+Eihän+minullakaan++ole+sitä+iän+tuomaa+arvokkuutta+olemuksessani,+turhan+hölö+ja+lapsenomainen+olen+vielä,+mutta+koen,+että+lapsena+mieleen+iskostettu+kunnioitusikääntyneitä+kohtaan+on+minulla+tallella++ja+ikääntynythän+olen+jo+itsekin,+numeroiden+valossa+ainakin.Tuo+-+meidän´nuorempien+(?)+-++palstanvaltaamisyritys+on+minullekin+vastenmielinen+tapahtuma+ja+ennakoi+kyllä+mielestäni+palstan+alasajoa.+Jaksaako+tämäkään++joukko+loputtomiin+jatkaa++kinastelua,+maalittamista+ja+tyhjän+puhumista+?+Onhan+siinä+tietty+imu+ja+kai+mukaan+menee+sellaisiakin,+jotka+eivät+ole+muissa+yhteyksissä+tulleet+kuulluiksi,+mutta+tulevatko+nytkään+?+Kai+se+on+uskottava,+että+täällä+määrä+voittaa+laadun,+kun+minkäänlaista+laadunvalvontakoneistoa+ei++ole.+Itse+olen+pahoillani+siitä,+että+rakentavat+ja+ansiokkaat+kirjoitukset+hukkuvat+kevyiden,+jopa+herjaavien+kirjoitusten+joukkoon.+Enkä+nyt+mittaile+ketään+kirjoitustaidolla+vaan+tietyllä+hyväntahtoisuudella,+kunnioittavalla+asenteella+muita+kohtaan.+Sitähän+täältä+mielestäni+puuttuu.Mutta+näin+on+kai+aina+ollut,+kovaääniset+syövät+hiljaiset,+eikä+puheen+painoarvolla++ole+merkitystä.++Leino+sen+jo++tiesi..))+En+muista+runoa+ulkoa,+mutta+havainto+oli+se,+että+kun+hieno+ja+karkea+kohtaavat,+karkeampi+voittaa...
  3. Nuo+kaksi+kirjoitusta,+9.13+ja+20.28/eilen,+vetivät+vakavaksi+ja+saivat+tietysti+minutkin+kysymään:+ollakko+vai+eikö+olla+?Kun+tulin+tänne,+ali-ikäisenä,+päätin+mielessäni,+että+jos+kovasti+tulee+huonoa+palautetta+tai+poistumiskäskyjä,+lähden+nikottelematta,+vaikka+olen+viihtynyt+täällå,+lähinnä+tietysti+noissa+SkillaNin+ketjuissa.+Onhan+tässä++välillä+oltu+lujilla,++muiden+ali-ikäisten+(?)+rökityksessä,++mutta+kun+"puolustajiakin"+on+ollut+enemmän+kuin+olisin+koskaan+uskonut,+olen+päätellyt,+ettei+oma+"häiriköintini"+ole+ollut+sieltä+pahimmasta+päästä.+Eihän+minullakaan++ole+sitä+iän+tuomaa+arvokkuutta+olemuksessani,+turhan+hölö+ja+lapsenomainen+olen+vielä,+mutta+koen,+että+lapsena+mieleen+iskostettu+kunnioitusikääntyneitä+kohtaan+on+minulla+tallella++ja+ikääntynythän+olen+jo+itsekin,+numeroiden+valossa+ainakin.Tuo+-+meidän´nuorempien+(?)+-++palstanvaltaamisyritys+on+minullekin+vastenmielinen+tapahtuma+ja+ennakoi+kyllä+mielestäni+palstan+alasajoa.+Jaksaako+tämäkään++joukko+loputtomiin+jatkaa++kinastelua,+maalittamista+ja+tyhjän+puhumista+?+Onhan+siinä+tietty+imu+ja+kai+mukaan+menee+sellaisiakin,+jotka+eivät+ole+muissa+yhteyksissä+tulleet+kuulluiksi,+mutta+tulevatko+nytkään+?+Kai+se+on+uskottava,+että+täällä+määrä+voittaa+laadun,+kun+minkäänlaista+laadunvalvontakoneistoa+ei++ole.+Itse+olen+pahoillani+siitä,+että+rakentavat+ja+ansiokkaat+kirjoitukset+hukkuvat+kevyiden,+jopa+herjaavien+kirjoitusten+joukkoon.+Enkä+nyt+mittaile+ketään+kirjoitustaidolla+vaan+tietyllä+hyväntahtoisuudella,+kunnioittavalla+asenteella+muita+kohtaan.+Sitähän+täältä+mielestäni+puuttuu.Mutta+näin+on+kai+aina+ollut,+kovaääniset+syövät+hiljaiset,+eikä+puheen+painoarvolla++ole+merkitystä.++Leino+sen+jo++tiesi..))+En+muista+runoa+ulkoa,+mutta+havainto+oli+se,+että+kun+hieno+ja+karkea+kohtaavat,+karkeampi+voittaa...
  4. Anot+riehuu+?+Miksi+?+Ja+kaikkihan+me+Anoja+ollaan...