Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7626

1. Kyllä+Tuntematon+sotilas+on+lukemisen+väärti,+vaikka+ainakin+Edwin+Laineen+elokuvaversio+myötäilee+kirjaa+melko+tarkasti.Laineen+Tuntemattoman+olen+minäkin+katsonut+moneen+kertaan,+Mollbergin+ja+Louhimiehen+elokuvaversioista+en+löydä+"tuttuja+hahmoja".++Ehkä+ne+puhuttelevat+paremmin+nuorempaa+sukupolvea.
  2. Huomentapäivää+!+Hyvä+otsikko+SkillaN+:+Rauhaisasti+nojatuolissa+ja+kysymysmerkki..))Eli+pallo+on++meillä.+Miten+kukin+tahtoo+osallistua+vai+osallistuuko+lainkaan.Helteet+kyllä+uuvuttavat,+minua+ainakin.+Yötkin+ovat+trooppiset,+lämpötila+yli+20+astetta+plussaa.Ei+sillä,+eilen+oli+virtaa+sen+verran,+että+saatoin+alkaa+"suursiivouksen",+kyykkiä,+kontata,+siivota+nurkat+ja+iloita+siitä,+että+vielä+tässä+iässä+oma+elämänlaatu+voi+merkittävästi+nousta,+minulla+tuon+tekonivelen+ansiosta.+Enhän+vielä+entiselläni+ole,+mutta+tämäkin+riittää.Meidän+suunniteltu+metsäpiknik+peruuntui+kun+jouduin+päivystämään+sähkömiestä,+tuttu+lupasi+tulla+"ohikulkiessaan",+mutta+ei+kertonut+koska+aikoi+"kulkea+ohi"..))Rouvakerhoakaan+ei+saatu+kokoon.+Entuudestaan+tiedetään,+että+pienestäkin+joukosta+jollekulle+voi+tulla+viime+hetken+este.+No.+Tallella+ollaan+ja+ainakin+puhelinyhteyden+päässä+toisistamme.Hesarissa+olikin+mielenkiintoinen+artikkeli+ystävyydestä.+Katsottiin,+että+ystävyydenpuute+voi+olla+terveydelle+yhtä+vaarallista+kuin+tupakointi+!+Ystävyys+tekee+hyvää+mielelle+ja+keholle+ja+samaa+tekee+mielestäni+myös+ystävällisyys.+Omalla+kohdallani+se+tuli+todistetuksi+tuon+lonkkavaivaisuuteni+aikana.+Oikein+tunsin+miten+voimaannuin+tuntemattomien+ystävällisyydestä.+Joskus+mietin+-+myös+omalla+kohdallani+-+miksi+ihminen+ei+voi+aina+olla+ystävällinen.+Mikä+tulee+esteeksi+?++Tuo+asenne,+mitä+SkillaN+kuvasi+suhteessa+erilaiseen+osallistumiseen+tälläkin+palstalla,+on+minusta+juuri+tuota+ystävällisyyttä:+hyväksyvää,+levollista,+pyyteistä+vapaata.+Sitä+kun+olisi+enemmän+niin+johan+kansanterveys+kohenisi+!..))Hyvää+päivää+kaikille+!demeter1
  3. Kiitos+Makriina..))