- Mä suutelen mielelläni
- Sekasinhan se on jos oma käsi kelpaa mutta ei noin upealta kuulostavan neitosen ihana pillu...kyllä mulle kelpais koska vaan.mitäpä jos otat sen kullin suuhun vaan ilman kyselyjä kun heräät sen runkkaamiseen ja otat sen vaikka väkisin sisääsi...mutta jos ei auta niin vieraisiin vaan hakemaan helpotusta😚
- Nuoleminen on ihanaa ja jos se tulee yllättäen vielä niin voi että..mielelläni nuolen
- Missä päin asustat?sulla esim kik?
- Jonnekin miehes paineensa purkaa.runkkaako kun nukut vai...mutta miehenä voin sanoa että jos seksielämä ja vehkeet toimii niin kauaa ei voi elää niin että antaa paineiden olla purkautumatta...harmi sinun kannalta jos et saa kun haluat ja ymmärrän sun kärsimyksen...mutta kun joskus saat vastauksia niin älä tyydy vastaukseen että mä oon väsynyt jne...sussa ei ainakaan ole vikaa.sä sentään yrität mutta turhauttavaa kyllä kun ei saa sitä mitä haluaa rakastamaltaan henkilöltä...jaksu hali ja pusu sulle😙
- Tuohan on vaan mukavaa puuhaa.itsesekin sitä harrastanut naisien kanssa ja on todella kiihoittavaa katsella.olen e-suomesta ja valmis sinun kanssa tyydyttämään katsellen toisiamme.onko sulla esim kik vai miten saisi yhteyden?
- Nummelasta kanssa olen;)
- Haluan
- 32v puoliso.ottaa suihin ja loppuun asti.ei niele.
Sekin olisi kiva kokeilla jonkun kanssa loppuun asti ja sit nielis lastin😙 - Mielelläni.mist päin oot?
- Mielelläni jos vaan löytyy naista jonka pillua saisi nuolla niin haluisin kanssa..09a kehäkolmosen ulkopuolelta olen
- Millä aluella asustat?onks sul kik?
- Samat on fantasiat
- Ota yhteyttä jos haluat😙
- Miestäsi ei kiinnosta...no muistuta sitä sit synnytyksen jälkeen mitä olis ollu tarjolla koska voipi mennä kauankin aikaa synnytyksen jälkeen kun sulta irtoaa.itse ainakin oman vaimoni kanssa koin sen raskauden ajan todella upeaksi ja seksistä nautin ja sitä paljon harrastettiin. raskaana oleva nainen vaan saa haluni syttymään kovasti.
- Onneks mun muija osaa nuo hommat.. ihana märkä orgasti kasvoille juuri istuen kasvoilla...squirt
- Runkaan kans nyt
- Miten sut sais vaikka kuumaan puhelin seksiin?
- Ja itsekin enemmän innoissaan ja enemmän kiihottuneessa tilassa kun on kivasti ajan kanssa aisteja herkistetty😙
- Oma kokemus vaan tuo