Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Katuvankka
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Katuvankka

Katuvankka

Katuvankka profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 10v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                15 aloitusta · 618 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Tuo+on+lähellä+tilastotieteellistä+totuutta.+Toisin+sanoen,+91%+on+niin+sanottua+”tolkun+massaa”,+jotka+maksavat+tämän+laskentakaavan+mukaan+vain+52%+veroista.+Toki+on+ymmärrettävä,+että+on+tapoja+poliittisten+intressien+myötä+liuta+luoda+uskottavia,+tai+uskomattomia,+kaavoja+laskea+rahan+siirtoa+näin+ollen+tavoilleen+uskollisena.Tunnen+tilastotieteilijöitä,+kaksi,+sopivan+hyvin.+Olkoot+vitsin+vitsit+nyt+vähissä.+Elämä+on.+Tilastotiede+jotenkin+suuntaa+antava+päättäjille.+Eri+asia,+osaavatko+tilanteisiin+sitä+mitenkään+tulkita?Menkää+gradublogiin+seuraavaksi;)Edelleen.+Lippu+nostetaan+korkeimpaan+nuppiin!17.11.2017 22:36
                                                • Aloituksesta löydän yhden hyvän puolen. Se on keskustelun synnyttäjänä hyvin kätilöivä. Suomi on nyt satavuotias ja itsenäisenä iältään Maan tai Telluksen valtioihin verrattuna korkeintaan imetysiässä. Kiina saattaisi olla kaikkein vanhin, ja Euroopan valtioista Ranska ja Tanska ehkä hyviä ehdokkaita näin ajatellen. Kommentoikaa jos olen hyvin väärässä.

Siniristilippumme on mielestäni sen verran arvoa ansaitseva, että ei itsenäisyyspäivä ole suruliputuksen aika, ei päättäjien erheistä huolimatta, ei muutenkaan. Täyteen korkeuteen lipun nostan ja se on siellä osoittamassa tunteitani. Tunteet ja tuntemuskin ovat keskustelun aihe. Totta on, että elämme ristiriitaisia aikoja monin eri tavoin. Tunne ihminen hairahtaa helposti väärille poluille. Vahvasti tunteva, ja varsinkin asiantuntija, osaa pitää ruoristaan kiinni myös pahassa myrskyssä. Uljaasti, ymmärtäen, ja monen kokin suolaistakin soppaa syöden, parhaansa yrittäen, on meidän eteenpäin käytävä. Ei lippu ole mielenosoitusta varten. Rotestihan tuon jo ytimekkäästi totesi.

Eliitti juhlikoon, en ole kateellinen. Heillä on pätemisen ja näyttämisen tarve. Suotakoon se heille. Hyväntahtoisesti hymyilen partaiseen poskeeni.

Itsenäisyyspäivän tunnelmia lämmitellen
                                                  https://www.youtube.com/watch?v=9lhn3MJt7hE17.11.2017 20:33
                                                • Tulithan kuorestasi esille. Yllättävän arvattavaa, että uskot jo kamuttajan olevan jotakin intiaaniheimoa.

Hullllisiiou heimo on minulle hieman tuntematon, enemmän tunnen siuxien heimoa. Mutta yhtä kaikki, kirjoitat erinomaisesti myös nakotan kieltä. Olet varsinainen asiantuntija, ja lisäksi vielä ansiokkaasti palstalla. Sinä olet. Niin minäkin.

Pyydän anteeksi kaikella vilpittömyydellä ivani, jos sinua aidosti, hyvä hissanmaikk, vaivaa joku sairaus. Mutta jos hassuttelet, niin kestä se kuin mies. Ja sanaile vaan mukavasti lisää lausahduksiasi.

Kamuttajalta pyydän anteeksi etuiluani. En vain malttanut, kun satuin oleman palstalla ja näppäimistö sormilleni niin alttiina;)
                                                  15.11.2017 20:35
                                                • Aloittajan pohdiskelu on mielestäni hyvin kuvainnollista. Ehkäpä häneltä onkin joen sijasta kadonnut elämän virta tai elämän tuli. Ainakin hetkeksi. Ihan mukava ja vaihteleva on aloitus. Ei tällaisia pitäisi ottaa vastaa niin otsa kurtussa ja hönttinä. Jos sanotaan tai kirjoitetaan esim. Höntönjoki, on se ainakin olemassa silloin sanana tai tekstinä. Jokin joki kuitenkin se on. Ajatuksen virta on ainakin.

Tässä teille jotain kadottaneille pientä kevennystä, tai voihan joku ottaa tuon ihan vakavastikin, jos on jokin kadonnut;)

https://www.youtube.com/watch?v=16hdjyP4Zjc15.11.2017 17:51
                                                • Hyvä kamuttaja. Olen täysin samaa mieltä. Jari Sinkkonen on viisas mies. Kyllä hän on tuossa tyttöjen ja poikien asiassa hyvinkin oikeassa. Olisin erittäin mielelläni ollut Risto Ryti –salissa hänen luennollaan.

Wanhan kertoma aika -62 pitää täysin paikkansa omissakin muisteloissani.

Mutta jos pohdiskelemme, olemmeko nähneet oikein viisasta miestä, tähän pohdiskeluun sopii hyvin Simo Puupposen (Aapelin) kirjoittamaan tekstiin perustuva pätkä Siunatusta hulluudesta. Tämän olen joskus aiemminkin tänne linkittänyt, mutta niinhän sitä sanotaan, että kertaus on opintojen äiti. Vai pitäisikö siitäkin todeta, että ”opintojen henkilö;)” Opettaja Vilhelm Horsmaa voisi pitää likipitäen viisaana miehenä.

https://www.youtube.com/watch?v=v8Qsn_PAtdY

Ja veljekset pohtivat edelleen.

https://www.youtube.com/watch?v=jFP5yzR36iI14.11.2017 19:19
                                                • Minun mielestäni on täysin mahdollista että aika ajoin sattuu jokin luonnonoikku tapahtumaan. Jotenkin tuntuu, että tuo wanhan mainitsema henkilö opetti minua Moisionkadulla. Pidetty ja hyvä opettaja oli, jos nyt hän jota tarkoitetaan. Se sitten, pitäisikö oikkuja pitää aivan normaalina, aiheuttaakin mielipiteitä puolesta ja vastaan. Elämme aikoja, jolloin kommunikointi ja mielipiteiden vaihto tapahtuu valon ja sähkön nopeudella. Minkä tähän kirjoitan, on heti kohta lähetettyäni sen, luettavissa näytöiltänne. Se mahdollistaa laajan mielipidespektrin ja korostaa monin eri tavoin näitä mielipiteitten vivahteikkaita eroja. Uskon että mielipide-eroja oli ennenkin, ja ehkä vahvemmin. Nyt ne korostuvat eritavoin nopean tiedonsiirron ja mahdollisuuksien myötä.

Mielipidevaikuttamisessa on menossa nyt kiihkeä kilpajuoksu. Jotenkin tuntuu, että osa poliitikoistakin uskoo edelleen painetun sanan uskottavuuteen. Valitettava tosiasia kuitenkin on, että se on kaikkialla kärsinyt pahan inflaation.
                                                  Minunkin tekstini on tulkittu tällä palstalla ”harmittomaksi höpötykseksi”. Hyvä niin. Pääsääntöisesti olenkin pyrkinyt siihen, että pysyisin sääntöjen sallimissa rajoissa ja kutakuinkin kohteliaana keskusteluosapuolia kohtaan. Onhan noita lipsahduksiakin voinut tulla, kaiken maailman elon tuoksinoissa;)

Tuohon aloituksen aiheeseen palataksemme, mielestäni on kaikkein luonnollisinta, että pojat ovat poikia ja tytöt tekevät lisää. Kiihkeimmät feministit puhuvat vastakkainasettelun poistamisesta. Luin eilen Karjalaisesta ehdokas Merja Kyllösen kommentteja sanonnan ”tolkun ihmiset” käytöstä. Siinä Kyllänen moittii ehdokas Sauli Niinistön olevan liian vastakkaisasetteleva. No, jos ei ole vastakkainasettelua, voisimmeko kieltää sitten tolkuttomuuden? Kyllösen mielestä ihmisen kunnioittamisella ei pidä tehdä kauppaa. Mitä hän itse tekee mielipiteillään, onko moraaliltaan ja ehdokas toimintansa kannalta puhtain pulmunen, täysin etiikan ja parhaimpien tapojen vartijan esikuva? Mielestäni ei kannata edes tuohon lähteä. Ilman vastakkainasettelua elomme olisi aivan liian neutraalia. Se johtaisi luonnottomaan tilaan maapallolla. Jos yhtään tuntee ja ymmärtää elämän syvimpiä rakenteita, vastakohdat eivät ole mikään paha asia, ne ovat suorastaan elämän jatkuvuudelle välttämättömiä. Eikö olisikin aika tylsää, jos ei olisi punaista ja sinistä. Pelkkä harmaa ei olisi yhtään mitään. Ilman hyvyyttä ei olisi pahuutta ja päinvastoin. Tolkutonta on mielestäni yrittää parantaa maailmaa liikaa, silloin tekee vahingossa, ymmärtämättömyyttään ja tarkoituksettomasti pelkkää pahaa. Mielenkiintoista olisi nyt kuulla ne keinot, miten Kyllönen hoitaa vastakkainasettelun poishoitamisen kantaväestön ja maahanmuuttajien välillä. Uuninpankkokin saa tähän vastata, koska oletan vahvasti, että olet hengenheimolaisia Kyllösen kanssa. Pelkkä suvaitsevaisuus ja toistensa ymmärtäminen ei riitä. Lukisin mieluusti jotain todellista ja toteuttamiskelpoista, harmittoman höpötyksen sijaan. Ja nämä sotilaspoliittiset jutut ovat sitten aivan eri kirjoittamisen aihe. Siihen tarvittaisiin kohdallani melkein valovuosi.

No niin. Olipa taas mukava kommentoida. Ei edes tarvitse ravistaa. Kyllä helpotti;)
                                                  13.11.2017 19:57
                                                • Taitaa kato tulla minullekin hetkeksi.

Itsenäisyyspäiväkin lähestyy. Mielenkiinnolla odotellen kaikenmoisia kommentteja, kaikkialta;).
                                                  Tieteellinen tutkimustyökin asetetaan kohta kyseenalaiseksi? Vai olenko täysin ”ulalla” Yle ykkösellä?

No, en sentään. Uskokoon uskossaan kukin mihin uskoo. Omatuntonne, kuin minun, on mitä on. Saa olla.

Helpointa on usein olla rehellinen. Ei siitä kuliksi tule eikä kuolo sen takia nouda;)

Edessäni on työ haasteita kadon. Joudun poistumaan seurastanne kotvaksi. Palataan asiaan.

PS. Ja voi Puu, jos et Kunnasta osaa.
                                                  https://www.youtube.com/watch?v=XFmbJKTyZzg08.11.2017 23:14
                                                • Taisi jäädä tarjoamatta, taisi jäädä tulematta. Kyseinen ”ristorantte” on ajat sitten lopettanut toimintansa. Ei taida hissanmaikkalla olla historia ensinkään hanskassa, saati nämä nimimerkit.

Ja en todellakaan välitä hänen kommenteistaa. Kevyen huumorin kera koitan mahdolllisimman kohteliasti hänen kommenteihinsa vastailla. Tosin kohta tuntuu, että on turhaa. Menetetty tapaus taitaa olla ymmärryksen suhteen.
                                                  05.11.2017 18:23
                                                • Niinhän sitä olen joskus kuullut sanottavan, että kertaus on opintojen äiti. Senkin, että historia toistaa itseään. On tietty, monta muutakin mielissämme. Siitä kuitenkin tulisi niin pitkä luettelo, että antaa olla. Kyllästyisitte ennen kuin ehtisitte edes aloittaa. Alku on sellainen juuri, että ei kaikki siitä loppuun kasva. Säät sallisivat jotain kasvuakin. On myös olemassa kasvua, johon ei säätä tarvita. Henkistä katovuotta en kenellekään toivo. Oi satavuotias Suomi, sinulta Suomi sallitko, kysyn, missä on metsien reilu humina ja muu?

https://www.youtube.com/watch?v=k0v2i3d5z-U
                                                  https://www.youtube.com/watch?v=nz3D42GAwbU

Hyvää tätä päivää kaikille lieksalaisille.04.11.2017 11:01
                                                • Noh, ilman nöffiä;) Kerron sinulle hyvä pullonkorkki seuraavaa. Toki olen ajatellut. Tunnen nuo ja varsinkin tuon parantolan aika hyvin. Tutustuin siihen jo Pohjanmaa-aikoinani.

Ja edelleen. Niin hyvää konjakkia ei maapallolta löydy, että haluaisin olla, epärehellinen.
                                                  Kysymyksiä saa tulla. Aivan eri asia vastaanko. Jos vastaan, vastaan omantuntoni mukaan.
                                                  Olen valmis heti. Aikani psykologiaa heti käsittelen noin viikossa. Minä nauran sinulle. Toisaalta toivon, että on sallittua nauraa myös minulle, itselleni. Kestän sen kyllä.. Olkaa vahvoja. Heikot sortuu elon tiellä.

Minä olen minä. Joskus juoppo olen hieman, liika ajatteleva. Turha on epäillä minua Wanhaksi tai kamuttajaksi. En ole kumpikaan. Minulla on omat kampeni. Höljäkän pojat ja muut ei uusia ole. Ei Lonkkakaan kivistä linnavan suuresti. Kamuttajan tiedän, melkein.

Kerran kirjoitin tällä palstalla, että en ilman lupaansa edes vihjaa yhtään lisää hänestä.
                                                  Hän on joko Musta naamio, tai Wix Teller;)

Uteliaisuus on luova hyve. Liika uteliaisuus tietyissä asioissa, pahe.
                                                  03.11.2017 22:02
                                                • Tuosta nyt ei muuta tullut rytmityksen takia mieleen kuin:

https://www.youtube.com/watch?v=vl-6O9i95Hk

;)03.11.2017 19:10
                                                • Onkohan tuo nyt mikään Lieksalainen uusi keksintö?
                                                  Täysin puhdas tueton ja tuettu yrittäminen työllistämispolitiikan kera eivät ole mielestäni koskaan sopusoinnussa.

Onhan se hyvä, että jotain yritetään tehdä työttömyyden ja yhteiskunnan rakennetyöttömyyden hyväksi, mutta valitettavan usein siinä kärsii rajakannattavuuden tueton saman alan yrittäjä. Se on koettu ja nähty. Minulle on turha satuja kertoa.
                                                  Itse aikoinaan maksoin muutaman prosentin parempaa palkkaa työntekijöilleni, mitä TES olisi edellyttänyt. Se ei kaduta. Se kaduttaa, että en ollut tarpeeksi taitava ”pelimies” ! Ilmeisesti liian rehellinen?
                                                  03.11.2017 18:52
                                                • No ei ole kohteliasta hukkapätkäksi haukkua, vaikka pullonkorkki on hieman tietämätön.
                                                  Kerrotaanpa hänelle, miten asian laita on.

Eihän kiljun tekoon ohraa tarvita. Vesi sokeri ja hiiva siihen riittävät. Ja sopiva lämpö tarvitaan. Kannattaa sekaan heittää myös hieman marjoja, että juomasta saadaan lain kirjaimen täyttämä. Että aivan turhaan olet huolissasi hukkapät.. eikun pullonkorkki.

https://www.youtube.com/watch?v=wrYzkxiHSfo03.11.2017 00:12
                                                • No, ei tietenkään sitten täällä.;)31.10.2017 00:15
                                                • Toisaalta. Ajatuksissamme. Onko hyvä vai paha jos paljastumme. Sinä, tai minä toteen näyttäisimme asioita oikein. Sinä suuri, minä pieni, tai ainakin joku välissämme sopivan keskinkertainen tutkija. Osallistuja. Edes aikeissaan olkoon hyvä. Aie on. Meillä ei ole enempää kannettavaa kuin on annettu. Vastaajat sitten vastaavat. Täällä.31.10.2017 00:12
                                                • Hissanmaikk vaihtoi taas kieltään ja tyylitajuaan.

Elämässä on asioita. Meillä ihmisillä. Viljaa on joskus korjattavana. Joskus sen korjuu on vaikeaa. Luova lapsikin osaa joskus ajatella paremmin, kuin aikuinen, josta ei luovuutta saa enää irti syvästä kyntämälläkään. Meille jokaiselle on annettu jotakin. Minulle, koska olen Suomeen syntynyt, suomen kieli.

En täällä ole korjaamassa, en, olen täällä kylvämässä kulminaatioita. Kulminaatiot ovat ikuisen elon ajatuksen käännöksen ja erkanevan ajan poistuman vieroitus pisteitä. Mitä vieroitusta, tai ymmärryksen sadon korjuu sitten onkaan siinä? Ei tarvitse vastata.

Sama se on, kuin uudestaan tehdyssä. Vaikkapa sadossa. Talvenkin jälkeen on kevät, jos ei kaikkea suurempi aika voita, tai säädä.
                                                  Karhu menee talviunille Suomessa. Leijona jossakin metsästää. Varsinkin naaras;)

Minullakin oli joskus aivan erikoisia kissoja;)

Hyväntahtoinenhan tuo hissanmaikk loppujen lopuksi on. Ikuinen on, kuin pontikkasaaviin pudonnut.
                                                  Itselleen pitäisi kohteliaisuussäännösten mukaan ensikäännöskerta antaa. Mutta olen joskus kohtelias etuilija;)

Hän kirjoitteli edellisessään tässä: ”Kamuttajas on niiitä joootkasxa< pitäää viieeddcaä saunnnaanana taaksxedde ja azszampöpöuuvaaa”

Suomen kielelle käännettynä: Kamuttajassa on niitä hoksaavia piirteitä, joiden suhteen on hyvin tarkkana oltava löylyn suhteen, ettei ihoa kuumottaisi niin paljon, ettei lähtisi vilvoittelemaan saunan taakse tosimaikan kera lampeen.

Ei. Käännös ei ollut suoraan mistään kielestä, eli on hieman syytä valaista.
                                                  taaksxedde= olalle vie! Tai iho ja kuuma;)
                                                  azszampöpöuuvaaa= epäjärjestyksestä, ojennus, lepo! Tai, lammen aava ja vilennys;)

Varsinkin tuo uuvaaa voisi kielitieteellisesti viitata suomen kielen sanaan uupumus? Mutta eihän ojennus voi koskaan olla uupumusta?

Ei noin hissanmaikk! Kerro se sanakirja mitä käytät;)
                                                  30.10.2017 23:39
                                                • Sinä se vasta olet oikein päättelyn Holmes. Doyleakin parempi. Turhaa on tuonkaltaiselta nimimerkkipohjalta olettaa yhtään mitään. Mielestäni armeijan miehissä ei ole mitään vikaa. Sen verran ymmärrän jo sivareitakin, että en heistä ihmisinä vikaa löydä, mutta heidän katsontakantansa ja tapansa parantaa maailmaa on pääsääntöisesti erilainen kuin minulla. Siitä tietty syntyisi loputon väittely, mutta nyt en siihen ryhdy.

Asiaan ja teemaan palataksemme, Lieksan Lehtikin tämän päivän numerossaan heräsi oikein etusivun jutulla toteamaan sadon noin puoliksi menetetyksi. Korvaukset riittämättömiä. Hallitus on monessa suhteessa kykenemätön hoitamaan todellisia ongelmia. Omien asioiden hoito ja kulissien pito jotenkuten pystyssä tuntuu olevan pääasia, keinolla millä hyvänsä. Poliitikkojen ammattitaidon (jos se nyt mikään ammatti on, paremmin veronmaksajien kalliita lemmikkejä ja hupiukkoja/akkoja taitavat olla;) olen ajat sitten kyseenalaistanut, saati heidän eettiset arvonsa.

Tuosta lentämisestä sen verran vielä, että onko sana pulja kovin tuttu, ja missä yhteydessä sitä olette kuulleet käytettävän? Ensi kerran kuulin sanaa käytettävän Joensuun lentonäytöksessä noin 20 vuotta sitten.

PS. En oikein tiedä, itkisinkö vai nauraisinko koko globaalin maailman asioiden hoitajille. Kaikkialla tuntuu olevan saamattomuutta, eripuraa ja terveen kokeman puutetta. Emme me, ihmissuku, tunnu millään oppivan tehdyistä virheistämme. Ilmeisesti on parempi vain hymähtää yksilötasolla koko touhulle. Siksi, koska en ole mikään maailmantietäjä. Taitaa joillakuilla jäädä ajoittain historian ja kokemuksen satokin korjaamatta.
                                                  28.10.2017 21:01
                                                • Niinpä. Eräs metsästyskaverini pui viljaa viime yön. Saadakseen jotain, näin tehden pelastettua. Joksikin rehuksi.

Saapas nähdä, missä hiihdetään ennen joulua aidosti oikeilla suksilla ensin. Siellä syvässä etelässäkö hiihdellään, vai Lieksassa.
                                                  Everstiluutnantti Siilinjärveltä on nykyisin mielestäni edelleen toiminnassa mukana.

Harvinainen sattuma yhdisti huomiseksi työpäivän minulle. Hyviä lentoja. Viljavainioita katsellen. Ne ovat vihreitä kesällä. Näen unia myös Horneteista, en ainoastaan FM170: Hyvää kaksin aluksilla lentoa keskenänne;)
                                                  Kauhava mielessäkin. Ja PP.

https://www.youtube.com/watch?v=It_MrUxVa9A27.10.2017 22:03
                                                • Ylä-Karjalassa oli juttu jonka mukaan noin puolet sadosta on menetetty. Osa viljasta on joutanut suoraan polttouuniin ja osa on litistetty tuorerehuksi. Lieksan Lehti ei ole mielestäni paljon asiasta kirjoitellut.

Huomenaamu on ilmeisesti se ensilumiaamu Lieksassakin. Lunta tuskin on niin paljon vielä, että Surpeenvaaralta Kankaalan kautta ja takaisin hiihtämällä pääsisi;)

Tuon Hornet kouluttajan uskon tietäväni. Porosaari sai joskus tietynlaista huomiota ko. lennoilla.
                                                  27.10.2017 18:35
                                                • https://www.youtube.com/watch?v=WsEt7NEF0Dw

Aika on aina muuta. Huolittelu on avaruutta. Minusta joskus tuntuu, että, olisi syytä kuunella.ika on aina muuta. Huolittelu on avaruutta.24.10.2017 02:10
                                                Edellinen
                                                Sivu 17 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Suomi24:n uudistuksia 20261

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin2

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen157

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Maajussi-Tarja ei peittele – Äimän käkenä, kun Maajussille morsian tuli tv:stä: "Hyvänen aika"Totuus tv-kameroiden kautta voi olla yllättävä.

Stara

• Finnairin lentäjän ikkunassa suomenkielinen viesti – video Madeiralta leviääLentokoneiden kuvaaminen on monille rakas harrastus, jonka parissa vietetään runsaasti
                                                • Kela uudistaa äitiyspakkauksen – uusi painotus sisältöönKansaneläkelaitos Kela uudistaa suomalaisille varsin tuttua äitiyspakkausta. Vuoden 2028
                                                • Puolustusvoimat ottaa yksityisiä kiinteistöjä käyttöönsäPuolustusvoimat ottaa marraskuussa harjoituskäyttöön yksityisiä kiinteistöjä viiden eri kunnan alueella

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia