- Valemedia selvästi hylkii Lauraa. Pitkälti sen takia koska Laura voi oikeasti haastaa Niinistön. Toivotaan toista kierrosta. Laura sinne niin kantasuomalaisten asiat voivat oikeasti lähteä parempaan suuntaan. (5)
Jos taas suosii matuja, EU asiota ym niin sit vaan joku muu äänestyslappuun.
Miettikää ja tutkikaa tarkemmin asioita ja äänestäkää oikeasti sitä joka sopii omiin arvoihin.
Valtamediaan ei ole uskomista. Hankkikaa tieto tasavetaisista lähteistä. - No nii. Reilu 3 viikkoa mennyt ja sakkoa ei ole kuulunut. Taisi olla tuuria matkassa :)
Tosin nyt ne suunnittelee tiukempaa linjaa sakkorajoihin. Alkaa olemaan jo liian tarkkaa ! - Matuista ei todellakaan suurin osa ole hyviä työntekijöitä. Koska suurin osa ei tee töitä !! Jokunen hyväkin työntekijä voi joukosta löytyä mutta pääsääntöisesti ne on kuraa.
Lääkäriksi ei niitä edes pitäisi päästää ihan jo huonon suomenkielen takia. Tiedän että on ihmisiä jotka jopa vaativat suomalaisen lääkärin . Näin saa sentään selvää mikä vaivaa ym. Marjoja voivat poimia...
Todella ylimielistä porukkaa kaikin puolin.
En ymmärrä minkä takia niitä jatkuvasti paapotaan !
Suomalaisilla kun työt teettää niin saa laatua. Toki luusereitakin on mutta suomalaisista voi sentään sanoa että suurin osa on ihan kelpo työntekijöitä. - Juuri tämä mitä ruotsissa tapahtuu on sitä mitä suomeen ei haluta. Mutta jos maahanmuuttajia sullotaan samoihin paikkoihin isoja määriä niin siitä ei voi hyvää seurata. Nyt jo saa olla huolissaan nykyisestä tilanteesta.
Ikävää joissakin paikoissa on se että suomalaisena tuntee itsensä vähemmistöön. Niin suuria määriä näitä mamuja on jo jossakin kaupunginosissa.
Itse tunnen paljon ihmisiä näiltä alueilta. Ketään ei pidä tästä matu massasta alueilla. Osa kantasuomalaisista muuttaa eri kiinteistöihin ihan jo sen takia koska mamuja muuttaa liikaa kiinteistöön ym.
Sitten täällä jotku pitää matujen vyöryä alueille hyvänä asiana. Ei saatana mitä kuraa ! - Olen siis mies eikä minulle mamuista juuri pelkoa ole. Mutta osaa Kontulassa asuvia mamut kuvottaa.
- Älä nyt paskaa jauha :))
- Lisään vielä että näiden mamujen/apinoiden lapsille ei ole mitään käytöstapoja. Niiden vanhemmat eivät edes halua kasvattaa niitä suomen tavoille ! Jokunen poikkeus voi olla mutta vähiin jää...
Ostari nurin ja uudelleen rakennus käyntiin ! - Ei kukaan voi väittää että Kontulan ostari on rauhoittunut ! Sanon vaan että siellä pyörii mamut, narkit ja juopot. Varsin vaarallinen paikka naisille viikonloppu iltana. Mamut pörröö siellä siihen malliin että ei mitään rajaa.
Ennen oli vain juopot ja niistä ei ole mitään vaaraa. Keskenään korkeintaan painivat :) Nistit ei tee sivullisille mitään.
Mutta mamut ovat vaaraksi varsinkin yksin kulkeville naisille.
Kontulan ostari pitää purkaa ja rakentaa uudelleen. Ainoa ratkaisu millä koko paikka saadaan kuriin. - Niin toi että ei ole kuvaa ja vastustaa voi olla ihan hyvä tapa. Tosin ei sit tiedä kuinka tarkasti ne alkaa asiaa setvimään ?
Asiasta nyt kulunut reilu viikko ja mitään ei ole kuulunut. Viimeksi sakko tuli viikon sisällä. Olen myös lukenut että rikisakko pitää lähettää muutaman viikon kuluessa.
No jos sieltä rikesakko tulee niin sit tulee :) Pitää taas tarkentaa ajamista. Nopeusrajoitukset ovat vaan pääkaupunkiseudulla niin alhaiset että helposti nykyautolla lipsahtaa :) - Jaahas jurristi taas asialla ;) Hyvä homma et joku tietää näistä. Odotellaan jos postia tulee. Perkele se olis sit toinen vuoden sisään. Saa todella olla sit tarkkana jos tästä rapsuu !
- Hoi ! Herätellään ketjua :) Sattui pieni tilanne auton kanssa. Poliisi kyttäsi käsitutkan kanssa tien vieressä ja minä tulin risteyksestä ja kiihdytin auton vauhtiin. Ylinopeus ehkä n.15 yli sallitun. Seuraavassa risteyksessä oli poliisit jotka ottivat autot sivuun. Minua ei käsketty sivuun. Taisin tällä kertaa selvitä ilman sakkoja ? Tuskin ne postilla muistaa tässä tapauksessa ? Kattelivat kyllä kun menin tutkamiesten ohi ja ikää kuin seurasivat kameralla. Ehkä tutka ei ollut päällä tai eivät kerenneet ottaa nopeutta.
Voivatko ottaa rekkarin ylös tms. ? - Mitään väärää ei ole tapahtunut. Muutenkin nämä mamut pitää sellaista meteliä porukassa että parempi kun eivät istu viereen. Suomessa on paljon niitä jotka eivät pidä mamuista mutta eivät vaan uskalla sitä ääneen sanoa tai näyttää. Pikkuhiljaa mamuja pitäisi alkaa palauttamaan sinne mistä tulivat tai tämä homma lähtee aivan käsistä.
Liika on liikaa. - Päättäjät ja ne ketkä puolustaa mutiksia ja haluaa niitä tänne lisää voisivat miettiä asioita hieman tarkemmin. Miten esim ne jotka käyvät sotimassa terrorin puolella ja palaavat takaisin ? Miten asia voi olla näin !!
Käsittääkseni poliisilla on myös tiedossa henkilöitä jotka ovat tekemisissä isis toimintaan . Mitä helvettiä ne täällä enää tekee ?!!
Joku asiantuntia juuri kertoi että suomessa on käveleviä aikapommeja . Mitä helvettiä ne täällä tekee!! Pois vaan heti ilman vitkuttelua. Pitääkö aina odottaa että jotain tapahtuu ja sit vasta koitetaan jotain tehdä !
Pienellä järjen käytöllä saataisiin jo paljon aikaan . - Olen+jo+pitkään+ollut+sitä+mieltä+että+mutakonnia+on+liikaa+tässä+maassa.++Ainakin+ne+pitäisi+jakaa+pitkin+suomen+maata+,+eikä+pelkästään+etelä+suomeen.++Parempi+olisi+tietenki+jos+niitä+palautettaisiin+alkuun+n.+50+%+koko+porukasta.++Sen+verran+olisi+varsin+helppo+löytää+ne+luuserit+jotka+eivät+sopeudu+tms+tähän+maahan.+Veikkaan+että+n.20-30+%+tästä+porukasta+on+niitä+jotka+voisivat+jopa+sopeutua.++Eli+n.70+%+takas+sinne+mistä+tulevat+!!+Sen+jälkeen+rajat+kiinni...
- Joku haju minulla tästä päiväsakon määrästä oli mutta kun en löydä kovin varmaa taulukkoa niin päätin kysyä. Kiitoksia.
- No niin. Poliisilta tuli kirje kotiin. Kyselevät kuljettajaa ja myönänkö vai kiistänkö...
Vähennyksien jälkeen nopeus oli 54 km/h . Taisin selvitä ilman kortin menetystä ?
Arvioin nopeuden näköjään väärin. No ei haittaa ;)
Paljonko tulee tästä päiväsakkoja ? - Siitä se vasta vitutus nousee jos vetäset vielä lähiaikoina kolmannen pienen ylitykset. Saattaa kortti lähteä siitäkin ! En pidä itseäni mitenkään rikollisena kun ajelin n.30 ylinopeutta :))
- Jos pelkällä sakolla selviän niin en valittele... Se mikä tässä myös pännii on se että tämä kamera auto kyttäsi siellä nopeuksia vaikka koko työmaa oli hiljainen !! Selkeetä rahan keruuta valtiolle.
No odotellaan mitä tulee... Ei tässä kuitenkaan linnaan joudu ;))
Kerron täällä sitten miten kävi... - Saa muutkin kommentoida kuin jurristi . Toki kiitos siitäkin.
Kuinka asia nyt etenee? Kuuleeko poliisi ennen tuomiota minua ja onko sanomisillani mitään merkitystä ? - Onko tietoa koska poliisi on yhteydessä asiasta ? Joutuuko kauankin odottamaan ?