Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Toisin+sanoen+kerroit,+että+pidetään+yllä+markkinoita,+joka+tarkoittaa+kysyntääja+tarjontaa.+Millä+sinä+sitten+maksat+jos+ei+ole+euroa+?Minkälainen+kupla+olisi+suomen+markka+?Eli+toisin+sanoen:+Jos+sinulla+olisi+miljoonia+euroja+nyt,+niin+mihin+sijoittaisit,+suomenmarkkaan+vai+?
  2. Nämä+kaikki+vain+vahvistaa+sitä,+mitä+olen+ymmärtänyt.+Sen+näkee+monienkirjoituksista+jotka+vihaavat+EU:ta,+he+vain+eivät+tiedä+itsekään+miksi.On+ihan+turha+edes+keskustella+ja+kun+ei+edes+koskaan+joudu+perustelemaan+edes+asiaa+mitä+on+kirjoittanut,+koska+Persut+tai+EU-vastustajat+eivät+edes+kykene+tekemään+kysymyksiä+selontekoon.+Monesti+he+jättävät+vastaamatta+ja+sitten+vain+joku+huutelee,+että+EU+on+huono+ja+EU+on+sika+ja+kaikkea+sitä+mitä+yksinkertainen+osaa+kirjoittaa.Olen+huomannut+muista+asioista,+että+heidän+johtajansa+on+näemmä+käynytmyös+tällä+palstalla+ja+joitain+kirjoituksia+he+ovat+myös+yrittäneet+ja+ne+on+kaikki+jääneet+torsoiksi,+koska+niihin+ei+voi+saada+sisältöä.Heidän+puheensa+ovat+olleet+Adjektiiveja+ja+vailla+substantiivia.++Ihmetyttää,miten+ihminen++ja+persoona+voi+rakentaa+koko+vihansa+tunnepohjan+varaan+?Sitten+niin+kuin+epätoivoisesti+etsitään+palstalta+hyväksyntää+ja+joku+niin+kuinantaisi+siihen+syyn+miksi+minä+tunnen+näin+ja+luulen+näin.Talous-ja+liikehallinon+kysymykset+ohitetaan+jollakin+valtio+ja+kansa+ja+suomalainenja+suomalaisen-pers***+ja+siitä+lähtevällä+haju+ja+lippu-vessapaperilla.++No,+nämätaas+osoittaa,+että+ne+perustuvat+taas+siihen+tunnepohjaan+ja+yksinkertaisuuteen.Lainan+tänään+ilta-sanomissa+ollutta+opettajaa:"+Markkulan+mukaan+myös+suomenkielen+sanavarasto+on+monilla+niin+heikko,+että+tekstin+ymmärtäminen+on+vaikeaa,+vaikka+mekaaninen+lukutaito+kaikilla+yleensä+onkin.+Harva+osaa+myöskään+laskea+ruotsiksi+edes+kymmeneen,+vaikka+päättötodistuksessa+Ruotsin+arvosanana+olisi+seitsemän.+Otsikko:+"+Opettaja+ihmettelee+nuorten+perustaitojen+puutetta+–+Osa+ei+edes+tiedä+onko+200+vai+2000+suurempi+luku+"Mitä+Te+oikeasti+luulette+sen+sitten+olevan+Persujen+ja+Väyrysen+kannattajilla+joskatsotte,+vaikka+Rajat-kiinni+videoita+youtubelta,+ihan+noin+ulkomuodon+perusteella+?
  3. "+Montakohan+prosenttia+on+sitä+mieltä,+että+kateettien+neliöiden+summa+on+yhtä+kuin+hypotenuusan+neliö?Ilman+tietoa+ei+voi+päätyä+oikeaan+lopputulokseen.+Jospa+kysyttäisiin+ihmisiltä+vaikkapa+sitä,+pitääkö+tässä+maassa+noudattaa+Suomen+perustuslakia+vain+Brysselin+asetuksia?+Tällä+hetkellä+vastaus+on,+että+jälkimmäisiä.+"Ei+kukaan+terve+ajattele+noin,+paitsi+kommunisti.Yleensä+ihmiset+ajattelevat,+kuinka+saan+eniten+voittoja+ja+rahaa+ja+miten+voitan.Toisaalta+ihmiset+ajattelee+aina+miten+on+paras+hänelle+ja+jos+ei+hyvä+niin+jurnuttaa+jajurnuttaa.++Sitä+varten+on+vapaus+EU:ssa+jotta+voi+saada+oikeuksia+ja+voittaa+ja+siitä+täydet+pojot.+Ei+perk***+tarvitse+pakosta+ostaa+jos+voi+saada+halvemmalla+ja+parempaa+et+perkel***+kommunisti+voi+pakottaa+toisia+tekemään+sinun+ohjeiden+mukaan+et+varmasti+ja+saisit+vain+turpiis+jos+ei+ole+vapautta+olla+ja+mennä+ja+ostaa.