Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liittovaltio
profiilit
Liittovaltio
Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toisin+sanoen+kerroit,+että+pidetään+yllä+markkinoita,+joka+tarkoittaa+kysyntää
ja+tarjontaa.+
Millä+sinä+sitten+maksat+jos+ei+ole+euroa+?
Minkälainen+kupla+olisi+suomen+markka+?
Eli+toisin+sanoen:+Jos+sinulla+olisi+miljoonia+euroja+nyt,+niin+mihin+sijoittaisit,+suomen
markkaan+vai+?
29.05.2018 12:49
Nämä+kaikki+vain+vahvistaa+sitä,+mitä+olen+ymmärtänyt.+Sen+näkee+monien
kirjoituksista+jotka+vihaavat+EU:ta,+he+vain+eivät+tiedä+itsekään+miksi.
On+ihan+turha+edes+keskustella+ja+kun+ei+edes+koskaan+joudu+perustelemaan+
edes+asiaa+mitä+on+kirjoittanut,+koska+Persut+tai+EU-vastustajat+eivät+edes+
kykene+tekemään+kysymyksiä+selontekoon.+Monesti+he+jättävät+vastaamatta+
ja+sitten+vain+joku+huutelee,+että+EU+on+huono+ja+EU+on+sika+ja+kaikkea+sitä+
mitä+yksinkertainen+osaa+kirjoittaa.
Olen+huomannut+muista+asioista,+että+heidän+johtajansa+on+näemmä+käynyt
myös+tällä+palstalla+ja+joitain+kirjoituksia+he+ovat+myös+yrittäneet+ja+ne+on+
kaikki+jääneet+torsoiksi,+koska+niihin+ei+voi+saada+sisältöä.
Heidän+puheensa+ovat+olleet+Adjektiiveja+ja+vailla+substantiivia.++Ihmetyttää,
miten+ihminen++ja+persoona+voi+rakentaa+koko+vihansa+tunnepohjan+varaan+?
Sitten+niin+kuin+epätoivoisesti+etsitään+palstalta+hyväksyntää+ja+joku+niin+kuin
antaisi+siihen+syyn+miksi+minä+tunnen+näin+ja+luulen+näin.
Talous-ja+liikehallinon+kysymykset+ohitetaan+jollakin+valtio+ja+kansa+ja+suomalainen
ja+suomalaisen-pers***+ja+siitä+lähtevällä+haju+ja+lippu-vessapaperilla.++No,+nämä
taas+osoittaa,+että+ne+perustuvat+taas+siihen+tunnepohjaan+ja+yksinkertaisuuteen.
Lainan+tänään+ilta-sanomissa+ollutta+opettajaa:
"+Markkulan+mukaan+myös+suomenkielen+sanavarasto+on+monilla+niin+heikko,+että+tekstin+ymmärtäminen+on+vaikeaa,+vaikka+mekaaninen+lukutaito+kaikilla+yleensä+onkin.+Harva+osaa+myöskään+laskea+ruotsiksi+edes+kymmeneen,+vaikka+päättötodistuksessa+Ruotsin+arvosanana+olisi+seitsemän.+
Otsikko:+
"+Opettaja+ihmettelee+nuorten+perustaitojen+puutetta+–+Osa+ei+edes+tiedä+onko+200+vai+2000+suurempi+luku+"
Mitä+Te+oikeasti+luulette+sen+sitten+olevan+Persujen+ja+Väyrysen+kannattajilla+jos
katsotte,+vaikka+Rajat-kiinni+videoita+youtubelta,+ihan+noin+ulkomuodon+perusteella+?
29.05.2018 11:34
Taisi+olla+EU-vihaajien+loppu+?+?
Hullu+-+Jaho+käänsi+kelkkansa,+kuin+soinni+takkiaan.
No,++Hei+kuka+ei+Tyhmiä+ja+yksinkertaisia+hyväksikäyttäisi.+Hei+alkoivat+jo+itsekkin
näkemään,+että+ihan+perusasiat+hukassa+ja+tulee+eteen+vaaleissa.+
Mistä+se+raha+muuten+voisi+tulla,+kuin+EU:n+markkina-alueesta+ja+EU+-+politiikasta.
Raha+ei+ole+enään+kultakannassa+ja+tarvitaan+liiketalous+tai+raaka-aineet+takeeksi.
Tiedättekö,+kuinka+monelta+persulta+meni+toi+viimeinen+yli+lipan+?
29.05.2018 11:11
Kun+sinulla+ei+ole+mitään+järkeä+siihen+asiaan+olla+EU-vastainen+!
Kun+sinä+raukka+tai+sinun+johtajasi+edes+pystyisi+kertomaan+sen+toisen+
vaihtoehdon+taloushallinnon+näkökulmasta.+Meitä+ei+vitt*++kiinnosta+sinun+
rotusi+ja+värisi+ja+maasi+ja+kansasi+ja+kansakuntasi+ja+munies***++mitta.+.+.+
Kerro+miten+teollisuus+ihmiset+tavarat+vakuutusjärjestelmät+ja+velat+ja+asunnot,
kansainväliset+yhtiöt+ja+ulkomaiset+sijoittajat+toimivat.++Yksinkertaista+eikö+?+
Puhu+sitten+vasta+niistä+suomi-munis***+ja+sen+pituudesta+ja+suomi-pier*****+sun
muista+ja+sen+hajusta.
28.05.2018 23:37
"+Kerropa+nyt,+montako+nollaa+on+biljardissa,+kun+pelaajina+ovat+sinä+ja+älyn-jättämä?+"
EN+Tiedä,+muuta,+kuin+että+kasipallo+viimeisenä+pussiin+!
Se+pitää+myös+nimetä+se+kolo.
28.05.2018 18:30
Mutta+eikö+se+ollut+hyvä+jos+ihmiset+pääsi+vaikka+ruottiin+?
Ei+ole+kenenkään+pakko+maksaa+yhtään+mitään.+Omaisuuden+hallitseminen
ja+sijoitustoiminta+ja+liiketoiminta+on+aina+riski.++Hyvä++taloushallinto+ottaa+
huomioon+kaikki+riskit+ja+varallisuuden+siirron+myös+muihin+valtioihin.+
Eihän+kukaan+ole+sitoutunut+mihinkään+vitu***+suomeen+tai+ole+velvollinen+
laittamaan+edes+tikkua+ristiin+minkään+aatteen+tai+johtajiston+tai+toisten+omaisuuden
puolesta+?
Minä+Ymmärrän,+että+kommunisteilla+ei+ole+mitään+omaisuutta+ja+he+ei+kykene+
sitä+myöskään+tekemään.+Heidän+mielensä+ja+koko+elämä+on+jossakin+valtiossa
ja+ainut+omatuntoa+kohottava+asia+perseaukisena+on+viha+ja+suomalaisena+oleminen.
Siksi+he+juuri+ovat+nahkapäitä+ja+resupellejä+rajastaan.
27.05.2018 11:57
Oleko+sinä+yritystoiminnan+johtaja+vai+?+?+
Ensimmäinen+tärkein+asia+EU:ssa+on+ihmisten+vapaus+!+
Toiseksi+tärkein+asia+on+yritysten+toimivuus+ja+liiketalous+!
27.05.2018 11:49
Vedä+oikeuteen+jos+se+on+sinua+kohtaan+rikkonut,+ei+tämä+ole+tämän
asian+palsta.+
Pitää+sanoa+Näin,+että+EU:ta+kannattaa+minun+mielestä+kaikki,+jotka
pitävät+ihmisistä+ja+ymmärtävät+taloudesta.++
Eihä+maan+ja+kiinteistön+omistaja+voi+edes+täysissä+järjin+vastustaa+EU:ta.
Sehän+olisi+hulluutta+ja+silloin+sinä+EU:n+vastustaja+olet+perseaukinen+
kommunisti+tai+täysin+sairas+ääliö.
26.05.2018 17:19
Mee+mukaan+sinne+ja+ole+siellä+palvelemassa,+ihan+sama+!
26.05.2018 17:14
voiaikojajatapoja
21.5.2018+11:37
Ei+kyllä+näy+missään+Suomessa,+vaan+päinvastoin+köyhien+köyhtymisenä.+Rahat+maahanmuuton+valtaviin+kustannuksiin+otetaan+maan+köyhiltä.+Päättäjät+vievät+tuhkatkin+pesästä+köyhiltä+ja+samaan+aikaan+lisäävät+omia+etujaan.+Kuluttajien+ostovoima+hiipuu+ja+maakunnat+näivettyvät.+
Suvaitsevaisten+mielestä+on+ihan+oikein,+että+Suomen+köyhät+köyhtyvät..+Hehän+haluavat+kaikessa+vain+huonoa+Suomelle+ja+sen+kansalaislle.+Kaikki+hyvä+pitää+heidän+mielestään+nimenomaan+Suomen+köyhiltä+antaa+ulkomaalaisille.
NO+Mitä+Vitun+Tekemistä+Tällä+on+EU:n+kanssa+?+Tämä+on+EU+-+palsta+!
Toki+sinua+voidaan+ryöstää+ja+pahoinpidellä+valtiosi+toimesta+miten+vain.
Mutta+eikö+ole+hyvä+jos+sinulla+on+pakopaikka+EU:ssa+TÄH+?+Sehän+on+sama+niillä
pakolaisilla.
26.05.2018 17:12
EU-vihaajille,
Aina+kun+kirjoitatte+ja+kerrotte+huonosta+asiasta+ja+tai+epäilyttävästä
asiasta,+niin+kerro+myös,+että+minä+luulen,+että+se+on+EU-juoni+tai++minun+mielestä
se+voisi+olla+näin+ja+näin+ja+lisäät+sinne+perään,+että+minä+en+tiedä+tai+tämä+on+minun+
arveluni+ja+sitten+kerrot+tämä+on+minun+päättelyni+asiasta+ja+sillai.+
Mutta+muista,+perkel*+että+sinä+olet+vastuussa+siitä,+että+sinä+kirjoitat+yksinkertaisille
ja+jos+sinä+et+tiedä+varmuudella,+niin+kerro+se+siinä+kirjoituksessa,+jotta+muut+ei+uskoisi
sitä+ja+harhautuisi+valheeseen.
Sitten+jos+tahdot+eduskuntaan+laita+osoitus+viisaudestasi+ja+nimesi,+jotta+voimme+
oikein+joukolla+äänestää+ja+arvioida.+
Eduskunnassa+odottaa+vaimolle+minkkiturkki+ja+sinulle+kallis+Hugo+Bossin+puku+ja+joku+
hieno+kello+ja+rahaa+10+000+euroa+ainakin+käyttistä.
26.05.2018 16:03
Kertokaa+nyt,+kuka+on+maksaja+ja+mikä+on+maksaja+?
Vapaassa+maailmassa+ei+tarvitse+maksaa+yhtään+mitään+ja+onneksi+on
EU.+Ei+perkel*+voi+pakottaa!++Ainoastaan,+kommunisti+-+suomi-persu+voi+
sitä+yrittää+ja+pakottaa+maksamaan.
26.05.2018 15:35
Älä+puhu+pask**+Koko+ajan+ja+huomaa,+että+sä+panettelet+ihmisiä+!
##++qåaäzm
26.5.2018+14:08
Mites+Ruotsi+hyötyy+heistä+kun+poliisi+pelkää+työssään,+ja+autoja+palaa+tuhansittain+vuodessa+maahanmuuttajien+toimesta?+Nyt+jopa+Tanskan+demarit+vaativat+tiukempaa+linjaa+maahanmuuttoon.+Kuvittele,+jopa+demarit+vaativat+tiukennusta.+Mistähän+syystä?
KommentoiIlmiannaJaa
UUSI
qåaäzm
26.5.2018+14:11
Lykkäät-valeita+kirjoitti:
Pakolaisten+vastaanotosta+on+sovittu+yhdessä.+Baltian+maat,+sekä+ns.+Visegrad-maat+eivät+noudata+sopimusta.
EU:lla+ei+ole+mitään+pakkokeinoja.+Voidaan+vain+kehotella+pysymään+sopimuksissa.
Kaikkien+jäsenmaiden+päämiehet+kuuluvat+Eurooppa-neuvostoon+ja+ministerit+omiin+elimiinsä.+Kaikilla+on+väestömäärän+mukaiset+parlamenttiedustajat.
EU:n+tuet+kyllä+kelpaavat,+mutta+eivät+sovitut+velvoitteet.
Näytä+lisää
Sokeako+olet?+Eu+kiristää+sakoilla+noita+maita.+Ei+minun+maalaisjärki+sano+että+tuo+olisi+kehoitusta.+Se+on+painostusta,+kiristystä.""
###+
Kaverin+auto+varastettiin+juuri+vuosaaresta+ja+samainen+jätkä+oli+pöllinyt+
useita+autoja.++Nahkapää+se+oli+mikä+tämänkin+auton+varasti+ja+yritti+luikki+karkuun.
Se+on+EU:n+asia+hoitaa+pakolaisia+ja+se+on+velvollisuus+ja+YK:n+velvollisuus+myös.
Autojen+poltosta+vastaa+jokainen+itse.
26.05.2018 14:18
Onhan+se+toki+makeaa+elämää+päästä+kansanedustajaksi+ja+saada+yli+10+000+
euroa+rahaa+kuukaudessa+ja+kävellä+Diorin+ja+Bossin+vaatteissa+ja+kantaa+monen+
kymmenen+tuhannen+euron+koruja+ja+kelloja.+
Mutta+sillä+kaikella+on+hintansa+ja+minä+en+siihen+ryhdy+ja+valehtelemaan+ihmisille
leveilemään+koruilla+ja+tavaroilla+ja+vallalla.+Sinun+pitää+vielä+kumartaa+lippua+ja+
pedon+kuvaa+ja+antaa+sielusi+saatanalle.+
Mitä+sitten,+kun+sinä+olet+vanhempi+ja+elinvuodet+käy+vähiin+ja+sinä+myit+sielusi+
saatanalle.+Sitä+se+oikeasti+tarkoittaa+ja+silloin+ne+jotka+siitä+nauttivat,+niin+sinä+
voit+varmasti+tietää,+että+heillä+ei+ole+sitä+oikeaa+asennetta.+
On+aivan+eri+asia+tienata+raha+kaupalla+ja+busneksesellä,+kuin+valheella+ja+laeilla
ja+säännöillä.+Vastata+kilpailuun+voi+toki+siirrellä+liiketoimia+niin,+että+ne+kannattaa.+
Se+on+kuitenkin+Kristillistä.
26.05.2018 12:29
"+Montakohan+prosenttia+on+sitä+mieltä,+että+kateettien+neliöiden+summa+on+yhtä+kuin+hypotenuusan+neliö?
Ilman+tietoa+ei+voi+päätyä+oikeaan+lopputulokseen.+Jospa+kysyttäisiin+ihmisiltä+vaikkapa+sitä,+pitääkö+tässä+maassa+noudattaa+Suomen+perustuslakia+vain+Brysselin+asetuksia?+Tällä+hetkellä+vastaus+on,+että+jälkimmäisiä.+"
Ei+kukaan+terve+ajattele+noin,+paitsi+kommunisti.
Yleensä+ihmiset+ajattelevat,+kuinka+saan+eniten+voittoja+ja+rahaa+ja+miten+voitan.
Toisaalta+ihmiset+ajattelee+aina+miten+on+paras+hänelle+ja+jos+ei+hyvä+niin+jurnuttaa+ja
jurnuttaa.++Sitä+varten+on+vapaus+EU:ssa+jotta+voi+saada+oikeuksia+ja+voittaa+ja+siitä+
täydet+pojot.+Ei+perk***+tarvitse+pakosta+ostaa+jos+voi+saada+halvemmalla+ja+parempaa+
et+perkel***+kommunisti+voi+pakottaa+toisia+tekemään+sinun+ohjeiden+mukaan+et+
varmasti+ja+saisit+vain+turpiis+jos+ei+ole+vapautta+olla+ja+mennä+ja+ostaa.
25.05.2018 21:50
Annamulle+esitti+ainakin+hyvin+kommunistisen+listan+ja+arvot,+kuin+
suoraan+Lenin+ja+Stalinin+arvomaailmasta.
Kerro+ne+perussuomalaisten+puheet+ja+arvot+tähän+listaan.+
Kansa+ja+kansakunta+ja+kulttuuri+on+hyvin+hyvin+Neuvostoliitto+tyylistä+uutisointia.
Yksilö+ja+yksilön+vapaudet+ja+itsemäärimisoikeus+ja+valinnanvapaus+ovat+oikeistolaisia+
arvoja,+sekä+yrittäminen+ja+uskontojen+vapaus+myös.+
Huomautan+heti,+ettet+mene+puihin+saman+tien.
25.05.2018 19:35
Niin,+ihmisille+pitäisi+tuoda+selvästi+esille+tämä+asia,+että+Köyhyys+ja+automaatti-rahapeli
pelaaminen+liikkuu+käsi+kädessä.++Tämä+olisi+ihmisten+auttamista+näin+Kristillisesti.
Nyt,+kun+tämä+menee+jonkun+Lehden+seinälle,+niin+mainoksia+vaan+peliin,+että+Köyhyys+
ja+automaatti-rahapelit+liikkuu+käsi+kädessä+.+.+ELI+OLET+KÖYHÄ+JOS+PELAAT,+älä+näytä
naamasi+peliautomaatilla.
Euroopan+unionissa+nämä+on+kiellettyjä,+että+sieltä+voi+tulla+myös+paljon+hyvää+ihmisille.
25.05.2018 19:18
Mielenkiintoinen+kirjoitus,+kun+koko+palsta+tyhjenee+saman+tien+!
Tästä+näkee+millaista+pask***+nämä+EU+ja+Muslimi-vihaajat+todellisuudessa+on.
Täyttä+saastaa+hyi+helvett***+.+Yksi+huusi,+että+ei+moskeijaa+Helsinkiin+vähän+aika
sitten.++Näette,+mitä+pask***+porukkaa+ne+todellisuudessa+on.
Toinen+asia+mikä+tuli+mieleen+johon+minun+ei+tarvitse+hakea+apurahoja+ja+
tutkimusrahoja+on+köyhyys+ja+pienvoittoiset+rahapelit+ja+niiden+käyttö+liikkuu+
käsi+kädessä.++Oliko+Veikkaus+juuri+innoissaan,+kuinka+paljon+suomessa+pelataan+
rahapelejä.+No+rikkaat+ei+varmasti+vaivaudu+koneiden+eteen+muutamasta+kympistä.+
Kolmanneksi+tuli+mieleen+Linnanmäen+liukumäki,+kun+siitä+laskee+100+eurolla+ja
sitten+pitäisi+sanoa,+että+he+he+hoh+kun+kiva+ja+tikkari+maksaa+10+euroa.+No+on
varmasti+kiva+.+.+.+?+?++Tuntuu+ihan+oikeasti,+että+kaikki+menee+yli+hilseen+ja+kovaa.
Ostin+taas+Norwegian+lennon+28+eurolla+ja+vastasin,+että+menen+laskemaan+
liukumäkeä+.+.+.++Elämä+on+valintoja.
25.05.2018 19:00
Ilta-sanomissa+oli+otsikko:
Suvin+postiluukusta+kolahti+tyly+heippalappu:+”WC:n+hanaa+ei+saa+käyttää+kello+21–08”
Ajatelkaa,+kuinka+onnellisia+me+olemme+me+joilla+on+vain+ulkomaalaisia+naapureita.+
Meillä+ei+ole+mitään+ongelmaa+ja+katsoin+yhden+tuttavan+tykönä,+kun+ulkomaalaiset
piti+grillijuhlia+viime+kesänä+Grillikatoksessa+ja+kuinka+ollakkaan,+kun+kello+tuli+kymmenen,
niin+samainen+suomi+ja+suomalaisämmä+tuli+sinne+huutelemaan+hiljaisuutta+ja+muuta.
Se+samainen+ämmä+käräytti+myös+minun+autoni+kerran+pysäköinninvalvojille+ja+voin+taata
ja+alleviivata,+että+se+oli+se+suomalainen+ämmä,+koska+alueella+muut+taisi+olla+ulkomaalaisia.
Sanoin+asiasta+sille+ämmälle+julkisesti+myöhemmin+ja+sanoin,+että+meinaatko,+että+nämä+
ulkomaalaiset+olisivat+parkki-kyttiä+soitelleet+?+VAI+?+
Siihen+taloyhtiöön+tuli+rauha,+kun+se+suomalainen+ämmä+sitten+muutti+siitä+pois.+
Se+on+totta,+Te+olette+omaa+rotuanne+Te+suomalaiset+ja+Teidän+päänne+ja+jopa+Teidän
Geeninne+voi+olla+jostakin+pask***+kaivettu+ja+vielä+kommunisteja.+Olenhan+minä+toki
syntynyt+täällä+ja+lapsen+on+myös+syntyneet,+mutta+ei+ne+mitään+suomalaisia+ole.+
Rekisterissä+kyllä,+mutta+muuten+ei.
Minun+elämä+helpottui+myös,+kun+se+suomalainen+lähti+minun+alapuolelta+hevon****
Tilalle+tuli+ulkomaalaisia+ja+ei+ole+enään+ongelmia+ja+kaikki+on+hyvin.
24.05.2018 21:59
Tuossa+juuri+Annamulle+kirjoitti+listan+EU:n+miinukset+ja+suurin+osa+oli
kommunismi-ideologiaa+ja+osa+taas+niitä+aatteista+ja+hallinto+järjestelmistä+
riippumattomia+huonoja+asioita+ja+osa+taas+oli+ihan+valheita+jo+yksilö+vapauden+
osalta.+Hän+kirjoitti,+että+EU+vie+yksilövapauden+ym.+ym.+
Onko+hän+sun+Toveri+?
24.05.2018 13:48
20 / 76