Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. annamunkaikkikestää+?+?+Se+mitä+sinä+tässä+et+tiedä+ja+ihmettelet,+niin+ne+on+Pörsseissä+erilaisia+sijoitus+instrumentteja+ja+niiden+kautta+voit+myös+sinä+olla+osa+omistaja.++Esim.+Johdannaiseteli+Warrantti+ovat+rahastoja+joiden+kautta+moninkertaista+määräaikais+sijoituksen.+Sitten+monet+yritykset+laskevat+osakkeita+lainaksi+ja+niitä+voi+sitten+Shortata+eli+myydä+lyhyeksi.+Suurin+osa+rahastoista+on+eläkerahastoja+ja+jopa+Suomen+kommunisteilla+KELA:llaon+sijoitustoimintaa+ja+se+omistaa+mm.+Nokia+osakkeita.+Mm.+Applen+omistus+USA:ssa+vaihtuu+aika+kovaa+ja+näitä+vaihtoja+voi+seurata+päivittäin+eri+pörsseissä.+Euroopan+unioni+eli+EKP+laskee+rahaa+markkinoille+ja+monet+sijoitusyhtiöt+lainaavatsitä+todella+halvalla+tällä+hetkellä+ja+tällä+rahalla+halutaan+luoda+lisää+yrityksiä+ja+laajentaa+liiketoimia+ja+antaa+rahaa+sijoittajille+ja+sijoitusrahastoille.+Tietenkinrahaa+annetaan+vakuuksia+vastaan+ja+sillä+pyritään+nostamaan+taloutta+ja+se+taas+nostaa+sijotusten+arvoja+ja+näin+taas+voidaan+lainata+uutta+rahaa.+EKP+ostaa+myösjoukkovelkakirjoja+ja+tukee+näin+maiden+talouksia+ja+sijoituksia.++Mitä+suurempia+varoja+EKP+liikuttaa,+niin+sen+suurempi+vaikutus+sillä+on+aina+markkinoihin+eli+kursseihin.Olen+miettinyt,+että+EKP+tietää+ennalta+eri+tukitoimet+ja+sillä+varmasti+on+toimintaohjeja+suunnitelma+ja+näin+se+voi+hyödyntää+monia+toimia+ja+voittaa+rahaa+markkinoiltatakaisin+ilman,+että+se+edes+lainaa+mitään+rahaan.+Silloin+maksajina+on+muut+kuin+Euroopan+unioni.Menikö+se+oikein+?+Korjatkaa+jos+se+meni+väärin.
  2. Eikö+sinulla+ole+arvoja+elämässä+?Lue+mitä+juuri+kirjoitin+!hmisoikeuksilla+ja+sen+rikkomisilla+tarkoitetaan+ihmisoikeusrikoksia+ja+ne+on+määritelty+ihan+kansainvälisesti+myös.+Diktatuuri+poliittisesti+ei+riko+mitään+ihmisoikeutta+sellaisenaan+jos+se+ei+aiheuta+ihmisille+vahinko+ja+kärsimystäfyysisesti+tai+Psyykkisesti.+EU+on+ihmisten+liitto+ja+sen+paremmaksi+Eurooppa+ei+voisikaan+mennä+ja+on+täydellinen+ihmisille+ja+arvostaa+suuresti+ihmisoikeuksia+ja+on+siitä+syystä+myös+voimakas+sekä+taloudellisesti,+että+sotilaallisesti.+Sotilaallinen+voima+tulee+ihmisistä+ja+heidän+arvoista.On+myös+ihan+lapsellista+väittää,+että+kärsii+jonkun+oman+aatteen+tai+rodun+tai+suomalaisentai+suomen+puolesta+ja+ei+kuitenkaan+kärsi+fyysisesti+eikä+psyykkisesti.+Naurettavaapuhua+mistään+diktatuurista+ja+sen+kärsimyksistä+jos+ei+edes+pysty+osoittamaan+oireitaan.+Natsi+ja+Juutalais+keskustelu+on+myös+otettu+esille+ja+sillä+koetetaan+vaikuttaa+negatiivisestisaksalaisiin+ihmisiin.+Saksan+väkiluvusta+liki+40+%+on+jo+muualta,+kuin+saksasta+ja+etninenrotuoppi+taitaa+saada+kenkää+koko+ajan.+Se+pahuus+samoin,+kuin+Natsismi+kumpuaa+nimenomaan+Nationalistista+aatteista+ja+ihanteista+ja+teidän+omasta+mielikuvitus+päästänne.+Nämä+perussuomalaisten+ja+Väyrysten+rotuoppi+ja+suomalainen+ja+suomi+ja+joku+ihme+kulttuuri+tai+rotu.+Niin+milloin+se+on+määritelty+ja+eikö+sitä+määritellä+juuri+nyt+myös+?Siitä+rodusta+ja+suomalaisuudesta+kannattaa+ottaa+ensin+selvää+myös+siellä+johtaja+tasolla+ja+emme+ole+varmoja+mitä+Geenejä+Huhtasaarella+ja+Väyrysellä+tai+H-aholla+on+!Siihen+voisi+auttaa+halpa+69,-+euron+my+heritage+DNA+testi.+Se+mitä+ihminen+teki+,+niin+kuin+Natsit+teki+aikoinaan+Juutalaisille+ja+monelle+muulle+On+meissä+jokaisessa+tänäkin+päivänä.+Kuinka+paljon+rasismia+ja+vihaa+te+itse+kylvätte+ja+laitatte+alkuun+kirjoituksilla+ja+teoilla+ja+päänne+hedelmillä.+Kaiken+pahan+alku+ja+juuri+on+juuri+Nämä+Valtio+ja+valtio+keskeiset+puheet+ja+ihmisten+alistaminen.Suomi+on+yksiä+saastaisempia+maita+maailmassa+ja+toivottavasti+saamme+sensuomalaisen+ja+suomen+alimpaan+helvettii*.+Olettako+huomanneet+ero+Yksityisen+ja+julkisen+puolen+terveydenhuollosta?+Miten+ihmisiä+kohdellaan+julkisella+ja+yksityiselläpuolella?+Ha+ero+on+kuin+yöllä+ja+päivällä+ja+näiden+julkisten+puolen+työntekijöiden+sielusiellä+sisällä+on+aina,+että+valtio+ensin+ja+sinä+yksilö+olet+paska+ja+huijari.+Monet+nationalistit+ja+valtion+ja+kuntain+työntekijät+pitävät+Kirkkoa+ja+sen+jäsenyyttäKristinuskon+pohjana+ja+osoittautuvat+silloin+tyhjäksi+ja+ulkokullatuiksi+sen+suhteen.Kristinusko+ei+taistele+väkivalloin+toisia+ihmisiä+vastaan,+vaan+me+jokainen+olemme+vastuussa+meidän+tekemisistämme+ja+yksin+olemme+ylösnousemuksessa+ilman+valtioa.Eli+pahan+olon+lietsoja+tai+ylimalkaisen+asenteen+ottaja+tekee+näitä+julmia+tekoja+mitäNatsit+ja+Kommunistit+ja+Valkoiset+ja+Punaiset+ja+Khmerit+tekivät.+Sinun+ei+saa+ottaavaltioa+sydämmeesi,+vaan+sinun+on+pidettävä+ihminen+aina+valtion+ja+suomen+yläpuolella.Euroopan+unioni+on+hyväksi+ihmisille+ja+taloudelle+ja+arvoille+ja+ihmisyyden+suojelija.
  3. Väyrynen+kiroilee,+Perk***+poijat+persu+puolueessa+valehteli.https://www.youtube.com/watch?v=ZKDrKdhEBM8
  4. "++Meillä+EU:ssa+voi+valittaa+myös+poliittisen+järjestelmän+kaltoinkohtelusta+"EU:n+jäsenmaksuista+ja+muista+epäkohdista+mitä+ihmiset+ajattelee+ja+jurnuttaa.+Ensinnäkin,+sinun+työn+palkkaverosta+on+noin+20+%+valtion+budjetissa.+Toiseksisinun+ei+tarvitse+ostaa+suomesta+tavaraa.+Tavarat+ja+palvelut+voidaan+tilata+netistä+janäin+myös+verot+tuotteista+ja+tavaroista+ja+palveluista+ja+jopa+ruuasta+menee+muualle.+Kolmanneksi+eihän+se+koko+vero+tai+sinne+EU:hun+maksettu+summa+voi+haitata+sinuakovin+paljon+ja+ainahan+ihmiset+voi+siirtää+kirjoja+muualle+jos+kulut+nousee+liian+suuriksi.+Minä+en+oikeastaan,+niin+kuin+tiedä+mitä+jurnutatte+?+Elikkä+jos+ei+olisi+Euroopan+unionia,+niin+Te+ette+voisi+olla+vapaita+ja+Teitä+voitaisiin+sitoa+vaikka+minkälaiseen+velkataakkaan.+Silloin+Teillä+ei+olisi+pakotietä+omaan+elämään+ja+olisitte+sen+järjestelmän+ja+hallinnon+uhri,+niin+kuin+kovin+monet+kommunistisissa+maissa.+Minä+olen+monta+kertaa+miettinyt,+mitä+Helveti*+tekemistä+minulla+on+sinun+kanssa+ja+mitä+Vitt+Monet+kommunsitit+niin+kuin+kuvittelet+?+Luuletteko,+että+me+ollaan+jotain+sosiaaliveljiä+vai+?+?+?+Ha+ha+ha+Haa+Jos+me+oltaisiin+sosiaaliveljiä,+niin+joku+kuitenkin+veisi+aina+toisten+osuudet+ja+sä+jurnuttaja+ja+taivaanrannan+maalari+olisit+edelleen+köyhä.+Maailmassa+ei+ole+tasa-arvoa+oli+se+poliittinen+järjestelmä+ihan+mitä+vain.+EU+on+kaikilta+puolilta+aivan+loistava+juttu+ja+se+on+myös+tältä+ihmisoikeus+puolelta.Yritysmaailman+puolelta+se+on+Paras+mahdollinen.+Valtion+puolelta+EU+pitää+hienosti+puolta,+että+ihmisten+elämä+on+hyvä+ja+alueen+ja+hallintomallin+houkuttelevaisuus+säilyy.+Näin+sinun+ei+tarvitse+olla+huolissasi+asioiden+menemisestä+huonompaan+suuntaan.+Ainoa+mistä+pitäisi+päästä+on+valtion+reaaliomaisuus.+Eli+sen+jakaminen+kansalle+ei+valtiolle.Ainoa+ongelma+mikä+Teillä+on+on+se+Vitt+Suomalainen+ja+suomi+ja+mikä+nyt+Teillä+omassa+päässänne+siitä+asiasta+liikkuukin.+Kysyn:+Oletteko+valmiit+tappamaan+sen+valtion+nimissäja+tekemään+pahaa+toisille+ihmisille+sen+nimissä+?Minä+Kerron+mitä+minä+olen+!Minä+olen+vain+ainoastaan+Rekisteröitynyt+suomalainen+tai+suomessa+rekisteröity.+Sisimmässä+minä+olen+Kristitty+ja+arvosta+Jeesuksen+ja+Raamatun+oppeja+ja+Ymmärrän,+että+myös+Muslimi+uskonto+on+lähtöisin+Esi-kristityistä.+Näin+minulla+ei+ole+ongelmia+näiden+sisäisten+henkisten+asioiden+kanssa+ja+olen+vapaa+ja+näin+kirjoitan.+Jos+ette+ole+uskovaisia,+niin+kannattaa+selvittää+mistä+ihminen+ja+kehitys+on+tullut.+Evoluutio+törmää+Juuri+Ihmisen+kehitykseen+ja+alueelliseen+jäämistöön.