On aika aloittaa uusi kansalaissota!

SorronYÖSTÄNouskaa

Edellisestä on 100 vuotta aikaa. Porvarit tietysti voittaisivat ja köyhää kansaa lahdattaisiin kuten silloinkin. Toisaalta nyt köyhiä kidutetaan kohti hidasta kuolemaa. Työtä ei ole ja työllisiltä viedään etuja ja lomarahoja.

On tehtävä valinta. Joko tehdään työtä, josta ei enää makseta palkkaa, eikä pystytä edes asumaan omillaan ja maksetaan asuntosijoittajalle vielä asumisestakin. Tai sitten ryhdytään avoimeen kapinaan rahavaltaa vastaan. Niin on tehtävä, vaikka se tarkoittaisi kiväärinpiippuun katsomista. Parempi kuolla ylpeänä kuin loppuiäksi orjuutettuna!

Tehköön porvarit työnsä kun ei ole heillä muuta tavoitetta kuin köyhdyttää Suomen kansa! Putinkin kohtelisi meitä paremmin!

16

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaussotatulee

Ei voita kokkareet ja kepulit seuraavaa vallankumousta. Armeija ei ala omaa kansaa tappamaan ja kokkareiden talutusnuorassa olavat kytät listitään äkkiä. Toivotaan vaan että se vallankumous tulee mahdollisimman pian kaikissa länsimaissa, haluan nähdä ahneet kusipäät roikkumassa hirressä. Ensimmäinen oli vapaussota ryssistä, seuraava on vapaussota kokkarekepuleista!

• Gäddasta

V. 1918 suomalaiset tappoivat toisiaan hyvin mielellään. Samanlaiset halut näyttävät olevan nykysuomalaisillakin.

• TultaMunille

Kyllä 18-kapina pitäisi ehdottomasti päivittää 2000-luvulle.

• omaisuusjakoon

Maatilat pitää kansallistaa,johan ne on tukiaisilla maksettu moneen kertaan, samoin yritykset. Mitähän kaikkea kivaa rikkailta löytyykään kansalle jaettavaksi, minä haluan ainakin uuden auton, veroja maksanut ainakin Ferrarin edestä ja vuokria ison asunnon verran. Kokkarepaskat laitetaan pakkotyöhön.

• Jussi..Pussi

Punikkien Kansanvaltuuskunta ´pakkolunasti´ monta maatilaa v. 1918 joista omistajat olivat lähteneet pakoon, tai siirtyneet valkoisten puolelle. Kun kapinan päätyttyä omistajat tulivat takaisin kotiinsa, olikin tilalla ´uusi isäntä´. Ne kaupat luonnollisesti purettiin. Näin oli käynyt mm. vaimoni kotitilalle.

• kansallekuuluu
        Jussi..Pussi kirjoitti:

Punikkien Kansanvaltuuskunta ´pakkolunasti´ monta maatilaa v. 1918 joista omistajat olivat lähteneet pakoon, tai siirtyneet valkoisten puolelle. Kun kapinan päätyttyä omistajat tulivat takaisin kotiinsa, olikin tilalla ´uusi isäntä´. Ne kaupat luonnollisesti purettiin. Näin oli käynyt mm. vaimoni kotitilalle.

Nyt on nyt, työllä tosin ennenkin torpparit oli maksaneet tilat moneen kertaan eli olisi pitänyt jakaa torppareille ne tilat ja isoimpien tilojen maajussithan oli saaneet verottaa ihan itse muita. Nykyään työläiset maksaneet maajussien tukiaisssa maatilat eli ne kuuluu meille. Samoin yritystukiaisissa ja kaiken maailman verohelpotuksissa ja työllä maksettu yritykset, nekin pitää laittaa jakoon. Ruotsissa työläiset omistaakin osan yrityksistä.

• Miten olisi Euroopan unionin Liittovaltio ?

• Kerro.motiivisi

Miksi kannatat liittovaltiota?

• laiska-lasse

Olisitte jo eilen ryhtyneet kunnon kapinasotaan kun siellä torilla seistä tökötitte sankoin joukoin. Ei tässä enää jaksa lähteä liikenteeseen näin kaukaa, vaikka nyt bussit kulkeekin.

• Kerro.motiivisi kirjoitti:

Miksi kannatat liittovaltiota?

Se yksinkertaisesti paras ja siinä on sitten kaikki.

• taistoonvalmis

Ei tarvitse aloittaa, koska herrat ehtivät jo julistaa sisällissodan alkaneeksi. Sama laulu joka maassa itse pirun keksimän talousjärjestelmän kanssa.

• Suurin enemmistö kannattaa euroopan unionia, Suomessa jo liki 90 % !
      Tule sinäkin mukaan ja Rakasta ihmisiä.

• jiljio

Syytön sai syytteet oman postipaketin hakemisesta. Perseenuolija poliisilla oli taas vahto valunu siihen malliin.

• " Meillä EU:ssa voi valittaa myös poliittisen järjestelmän kaltoinkohtelusta "

EU:n jäsenmaksuista ja muista epäkohdista mitä ihmiset ajattelee ja jurnuttaa.

Ensinnäkin, sinun työn palkkaverosta on noin 20 % valtion budjetissa. Toiseksi
        sinun ei tarvitse ostaa suomesta tavaraa. Tavarat ja palvelut voidaan tilata netistä ja
        näin myös verot tuotteista ja tavaroista ja palveluista ja jopa ruuasta menee muualle.

Kolmanneksi eihän se koko vero tai sinne EU:hun maksettu summa voi haitata sinua
        kovin paljon ja ainahan ihmiset voi siirtää kirjoja muualle jos kulut nousee liian suuriksi.

Minä en oikeastaan, niin kuin tiedä mitä jurnutatte ?
        Elikkä jos ei olisi Euroopan unionia, niin Te ette voisi olla vapaita ja Teitä voitaisiin sitoa
        vaikka minkälaiseen velkataakkaan. Silloin Teillä ei olisi pakotietä omaan elämään ja
        olisitte sen järjestelmän ja hallinnon uhri, niin kuin kovin monet kommunistisissa maissa.

Minä olen monta kertaa miettinyt, mitä Helveti* tekemistä minulla on sinun kanssa ja mitä
        Vitt Monet kommunsitit niin kuin kuvittelet ? Luuletteko, että me ollaan jotain sosiaaliveljiä
        vai ? ? ? Ha ha ha Haa Jos me oltaisiin sosiaaliveljiä, niin joku kuitenkin veisi aina toisten
        osuudet ja sä jurnuttaja ja taivaanrannan maalari olisit edelleen köyhä. Maailmassa ei ole
        tasa-arvoa oli se poliittinen järjestelmä ihan mitä vain.

EU on kaikilta puolilta aivan loistava juttu ja se on myös tältä ihmisoikeus puolelta.
        Yritysmaailman puolelta se on Paras mahdollinen. Valtion puolelta EU pitää hienosti
        puolta, että ihmisten elämä on hyvä ja alueen ja hallintomallin houkuttelevaisuus säilyy.
        Näin sinun ei tarvitse olla huolissasi asioiden menemisestä huonompaan suuntaan.

Ainoa mistä pitäisi päästä on valtion reaaliomaisuus. Eli sen jakaminen kansalle ei valtiolle.

Ainoa ongelma mikä Teillä on on se Vitt Suomalainen ja suomi ja mikä nyt Teillä omassa
        päässänne siitä asiasta liikkuukin. Kysyn: Oletteko valmiit tappamaan sen valtion nimissä
        ja tekemään pahaa toisille ihmisille sen nimissä ?

Minä Kerron mitä minä olen !
        Minä olen vain ainoastaan Rekisteröitynyt suomalainen tai suomessa rekisteröity.
        Sisimmässä minä olen Kristitty ja arvosta Jeesuksen ja Raamatun oppeja ja Ymmärrän,
        että myös Muslimi uskonto on lähtöisin Esi-kristityistä. Näin minulla ei ole ongelmia
        näiden sisäisten henkisten asioiden kanssa ja olen vapaa ja näin kirjoitan. Jos ette ole
        uskovaisia, niin kannattaa selvittää mistä ihminen ja kehitys on tullut. Evoluutio törmää
        Juuri Ihmisen kehitykseen ja alueelliseen jäämistöön.

• w34rvwvopikikokmoom

Ei nykyään olisi järkevää lähteä porukalla kylille marssimaan kun löytyy paljon parempia "piilukoita" pitkällekin matkalle yms..

• kohtakuohuu

Odotellaan vallankumousta venäjällä, samalla sitten Suomessakin, kuten viimeksikin. Molemmissa maissa sortajat hirteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      377
      40189
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      115
      8582
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6000
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4598
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3855
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3612
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3161
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      33
      2848
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2438
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2262
    Aihe