EU:n jäsenmaksuista ja muista epäkohdista mitä ihmiset ajattelee ja jurnuttaa.
Ensinnäkin, sinun työn palkkaverosta on noin 20 % valtion budjetissa. Toiseksi
sinun ei tarvitse ostaa suomesta tavaraa. Tavarat ja palvelut voidaan tilata netistä ja
näin myös verot tuotteista ja tavaroista ja palveluista ja jopa ruuasta menee muualle.
Kolmanneksi eihän se koko vero tai sinne EU:hun maksettu summa voi haitata sinua
kovin paljon ja ainahan ihmiset voi siirtää kirjoja muualle jos kulut nousee liian suuriksi.
Minä en oikeastaan, niin kuin tiedä mitä jurnutatte ?
Elikkä jos ei olisi Euroopan unionia, niin Te ette voisi olla vapaita ja Teitä voitaisiin sitoa
vaikka minkälaiseen velkataakkaan. Silloin Teillä ei olisi pakotietä omaan elämään ja
olisitte sen järjestelmän ja hallinnon uhri, niin kuin kovin monet kommunistisissa maissa.
Minä olen monta kertaa miettinyt, mitä Helveti* tekemistä minulla on sinun kanssa ja mitä
Vitt Monet kommunsitit niin kuin kuvittelet ? Luuletteko, että me ollaan jotain sosiaaliveljiä
vai ? ? ? Ha ha ha Haa Jos me oltaisiin sosiaaliveljiä, niin joku kuitenkin veisi aina toisten
osuudet ja sä jurnuttaja ja taivaanrannan maalari olisit edelleen köyhä. Maailmassa ei ole
tasa-arvoa oli se poliittinen järjestelmä ihan mitä vain.
EU on kaikilta puolilta aivan loistava juttu ja se on myös tältä ihmisoikeus puolelta.
Yritysmaailman puolelta se on Paras mahdollinen. Valtion puolelta EU pitää hienosti
puolta, että ihmisten elämä on hyvä ja alueen ja hallintomallin houkuttelevaisuus säilyy.
Näin sinun ei tarvitse olla huolissasi asioiden menemisestä huonompaan suuntaan.
Ainoa mistä pitäisi päästä on valtion reaaliomaisuus. Eli sen jakaminen kansalle ei valtiolle.
Ainoa ongelma mikä Teillä on on se Vitt Suomalainen ja suomi ja mikä nyt Teillä omassa
päässänne siitä asiasta liikkuukin. Kysyn: Oletteko valmiit tappamaan sen valtion nimissä
ja tekemään pahaa toisille ihmisille sen nimissä ?
Minä Kerron mitä minä olen !
Minä olen vain ainoastaan Rekisteröitynyt suomalainen tai suomessa rekisteröity.
Sisimmässä minä olen Kristitty ja arvosta Jeesuksen ja Raamatun oppeja ja Ymmärrän,
että myös Muslimi uskonto on lähtöisin Esi-kristityistä. Näin minulla ei ole ongelmia
näiden sisäisten henkisten asioiden kanssa ja olen vapaa ja näin kirjoitan. Jos ette ole
uskovaisia, niin kannattaa selvittää mistä ihminen ja kehitys on tullut. Evoluutio törmää
Juuri Ihmisen kehitykseen ja alueelliseen jäämistöön.
Tässä vaihtoehto Persuille ? ?
6
90
Vastaukset
- perussuomalainen-
En ota muuhun sepustukseesi kantaa kuin siihen, että perussuomalainen ei ole koskaan halunnut pakoon Suomesta. Jos Suomi pidettäisiin aidosti suomalaisena, niin mikä täällä olisi elellä ja veroja maksella, sen suomalaisuuden hyväksi.
- SelväPää
Voihan sitä provosoituneena mieltään purkaa ja turista vaikka puuta heinää. Menköön hän sinne missä pippuri kasvaa jos itsenäinen Suomi ei kenelle mitään merkitse.
Eletään me suomalaiset suomalaisina ja Suomen etua ajatellen. Liittovaltiosta katsottuna Suomi olisi pahasti orjuudessa toisten käskytettävänä. Vapaus Suomessa tulee Suomen itsenäisyydestä, ei Eu:n liittovaltion tai minkään toisen maan orjuudesta. Suomi ja suomalaisuus ei ole myöskään kommunismia!
Euroopan unionin talous- ja rahaliittoa EMU ja varsinkin Suomen ja muiden euromaiden yhteisvaluutta euro vielä käy mutta ei EU:n liittovaltio!
Sitäkö haluat että talous- ja rahaliitto kehitetään liittovaltioksi, jolla on veronkanto-oikeus kaikissa jäsenmaissa ja keinot tasata jäsenmaiden tuloja, varoja ja velkoja tarvittaessa pysyvien tulonsiirtojen avulla?
Kommunistitkin voi mennä aivan vapaasti omaan ihanneyhteiskuntaansa, tuskinpa kukaan heiltä sitä estää. Äläkä sotke Perussuomalaisia kommunisteihin! Silloin sinulla on puurot ja vellit sekaisin. "En ota muuhun sepustukseesi kantaa kuin siihen, että perussuomalainen ei ole koskaan halunnut pakoon Suomesta. Jos Suomi pidettäisiin aidosti suomalaisena, niin mikä täällä olisi elellä ja veroja maksella, sen suomalaisuuden hyväksi."
Kuten näit, niin suomalaiset tai rekisteröityneen suomeen kannattavat liki 90 %:sti
Euroopan unionia. Sinun tuohon suomalaiseen tai mikä lahko se nyt onkaan, niin Teillä
Ei silloin ole tulevaisuutta edes tuonpuoleisessa.! Ne kaikki jotka kannatti EU:ta pressan
vaaleissa kannattivat sitä taloudellisin perustein.
Kristinuskon mielessä sanon, että Tee parannus ja rakasta ihmisiä.Ihmisille vapaus ja inhinmillisyys ja tasa-arvo ja yrittämisen ja olemisen vapaus on
aina päällimmäisenä ylitse valtioiden ja hallintojen. Tärkein on aina ihminen ei valtio.
Järjestelmiä ja asioiden hoitoa sen puitteissa ja talouden rakentamista voidaan sen
arvoilla rakentaa vaikka kuinka paljon.
Nyt kaikki persut uskoon ja Hylätkää valtio ja suomi ja suomalainen ja aate.
Elämä parempi mieli terveempi.Väyrynen kiroilee, Perk*** poijat persu puolueessa valehteli.
https://www.youtube.com/watch?v=ZKDrKdhEBM8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37740249Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168627Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316010Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224618Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623855Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543630Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743171- 342863
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262