Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Eikö+ole+hieno,+kun+olemme+palauttaneet+perussuomalaiset+tavalliseksiAurinkomatka+poijiksi+ja+Nahka+pää+läski+poijiksi+!Sitten+voimme+siirtyä+Tuntemattoman+sotilaan+jatko-osaan.+Heimo+sotilas+alikersantti+Aleksi+nousee+sammalien+alta+ja+patikoi+vaivoin+kenttäsairaalaan.+Siitä+seuraamme+Marttisten+miesten+pakomatkaa+Aleksin+mukana+USA:han.+Loppu+teksti:+Kunnioittaen+yli+sataatuhatta+heimo+sotilasta+jotka+saivat+sodan+jälkeenkarkoituksen+tapettaviksi+Neuvostoliittoon+ja+joutuivat+kestämään+köyhässä+punaisessasuomessa+vihjepalkkioin+maksettua+vainoa.+Ihan+niin+kuin+sotien+muistoille+sotienveteraanit+ry.
  2. Vapaus+!
  3. Laitan+tämän+myös+tähän,+jotta+voitte+ihmetellä:Niin+kuin+minä+katsoin,+että+ei+kulttuuri+ja+rotu+ja+suomalainen+ja+suomi+voinousta+edelle+hyvinvoinnin+ja+hyvän+elämänlaadun.+Silloin+ei+ymmärretä+mistäse+hyvinvointi+ja+hyvä+elämänlaatu+tulee.+Siinä+ylen+tentissä+katsojat+aina+olivat+kuin+hurmiossa,+kun+kuulivat+sanan+suomija+suomalainen.+He+olivat+kuin+jossain+hurmoksessa.+Samaa+tapahtuu+monestinäissä+jääkiekko+ja+jalkapallo+matseissa.+Voisin+väittää,+että+silloin+on+jokin+asia+tässä+tarvehierarkiassa+mennyt+vialle.+Silloin+ihminen+ei+elä+enään+omaa+elämää+vain+jokin+yhteenkuuluvuus+ja+yhteisöllisyys+on+noussut+oman+"+minä+itse+edelle+"+!+Tämä+voi+myös+olla+hyvinvaarallista,+koska+silloin+oma+lapsi+tai+puoliso+tai+isä+ja+äiti+on+saanut+toissijaisenaseman.+Tästä+syyn+kyllä+saa+kantaa+media.+Terveen+ihmisen+mieli+pitäisi+kuitenkin+palautua+siihen+minä+itse+ensimmäiseksi.Tarvehierarkia+on+se+pyramidi,+jossa+on+ylimmällä+sijalla+minä+itse.+Jos+näin+ei+tapahdu,+niin+silloin+ollaan+tekemisissä+tyhmyyden+ja+yksinkertaisuuden+tai+mielen+muokkaajien+kanssa.+Kysynkin+nyt:+Kuinka+moni+Teistä+laittaa+perheensäja+lapsensa+ja+vanhempansa+ja+taloutensa+sijalle+numero+1+ennen+suomalaista+jasuomea+?