HUOM ! Taisin Ratkaista

Minä ymmärrän sinua, sinä elät jossain Lapissa korvessa tai jossain Itä-suomen
korpikylässä ja et oikeastaan käy muuten kaupassa, kuin hakemassa suolaa ja
voita ja käyt ja haet kirpputorilta vaatteet sun muut.

Silloin sinä et tarvitse muuta kuin sen sinun kulttuuris ja elämäntapasi.
Puulla lämmität ja navetasta haet maidon ja järvestä kalat.
Tässä se taitaa olla se ero kaupunkilaisen ja maaseudun välillä ja nyt varsinkin,
kun on lama ja monet on siirtyneet omavaraistalouteen.

Silloin tuleekin se ristiriita jos tarvitaan Bensiiniä, Moottorisahoja, tietokoneita,
lääkkeitä, koulutusta ja tarvitsee elää kaupunkilaisessa yhteisössä. Silloin
joutuu ajattelemaan autoja teollisuutta ja kaupankäyntiin liittyviä asioita ja
palveluita.

Tämä on itse asiassa aika hyvä asia, kun minä huomasin tämän ja olen ihmetellyt,
miten meille selkeät asiat ovat toisille niin kovin vieraita. Tässä on hyvä vinkki
tukijoille ja yliopistoille ja tietoa kansakunnan tilasta.

Teollisuus ajatellaan varmaan näin vain, että se tuo työpaikan ja muuten eletään
ihan avustuksilla ja eläkkeillä. Mutta jos pitäisi ryhtyä ajattelemaan sitä kehitystä
miten tästä voisi mennä eteenpäin? Sitten tulee se ongelma.

Minäkin menen oikeastaan jo ihan lukkoon jos sinä elät näin omavaraistaloudessa,
niin oikeastaan sinun elämällä ei silloin ole merkitystä mihinkään päin. Ainoastaan
saamasi avustus ja sen ostovoima Suolan ja Moottorisahan suhteen on kyseessä.

Television ja tietokoneen voit läjätä vanhoista tavaroista ja sähkön saat sosiaali-
huollon maksuun. Nyt minä alan ymmärtää, että silloin varmaankin nousee
rotu ja Primitiiviset asiat päällimmäiseksi. Suomessa on yli 700 000 ihmistä mitkä
elävät alle köyhyysrajan ja Euroopan unioni on tehnyt nootin myös tästä sosiaali-
turvan heikosta tilasta ja vaatii suomea nostamaan sosiaaliturvan tasoa 489 eurosta
776,- euroon kuukaudessa.

Tässä voi olla se selitys ?
Kertokaa Perussuomalaisten kannattajat pitääkö tämä millään muotoa paikkaansa ?

3

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauralle-ääni-

Taisit mennä oikein pahasti takalukkoon, kun tuollaisia joutavia täällä höpötät. Suomalaiseen kulttuuriin on aina kuulunut kaupungit ja markkinameininki. Vaikka asuisi kuinka korvessa, niin kylille on päästävä, ainakin hakemaan se kuuluisa viikonloppupullo.

• Minä luotan siihen, että ihminen ei voi nostaa kulttuuria ja rotuaan ohi
        lapsiansa ja talouttansa. Sä valehtelet ! Tämä on kuitenki se tarvehierarkia !

Se on vasta kolmantena se yhteenkuuluvuus johonkin epämääräiseen.

Minä luotan tähän ja se minä itse on aina ensimmäisenä ja omat lapset ja oma
        talous. Silloin se olisi häiriintynyt tämä minä itse alue ja sen kohottaminen.
        Tämä tulee taas siihen tilanteeseen, että me puhutaan tyhmyydestä ja
        yksinkertaisuudesta.

Jos se on näin, niin kuin sinä väität. Niin silloinkin se vahvistaa vain tämän
        minun väittämän, että ne on tyhmiä ja yksinkertaisia.
        Silloin väittämä Perussuomalaiset on tyhmien ja yksinkertaisten puolue.

• Niin kuin minä katsoin, että ei kulttuuri ja rotu ja suomalainen ja suomi voi
      nousta edelle hyvinvoinnin ja hyvän elämänlaadun. Silloin ei ymmärretä mistä
      se hyvinvointi ja hyvä elämänlaatu tulee.

Siinä ylen tentissä katsojat aina olivat kuin hurmiossa, kun kuulivat sanan suomi
      ja suomalainen, he olivat kuin jossain hurmoksessa. Samaa tapahtuu monesti
      näissä jääkiekko ja jalkapallo matseissa.

Voisin väittää, että silloin on jokin asia mennyt tässä tarvehierarkiassa mennyt
      vialle. Silloin ihminen ei elä enään omaa elämää vain jokin yhteenkuulus ja
      yhteisöllisyys on noussut oman " minä itse edelle " ! Tämä voi myös olla hyvin
      vaarallista, koska silloin oma lapsi tai puoliso tai isä ja äiti on saanut toissijaisen
      aseman. Tästä syyn kyllä saa kantaa media.

Terveen ihmisen mieli pitäisi kuitenkin palautua siihen minä itse ensimmäiseksi.
      Tarvehierarkia on se pyramidi jossa on ylimmällä sijalla minä itse. Jos näin ei
      tapahdu, niin silloin ollaan tekemisissä tyhmyyden ja yksinkertaisuuden tai
      mielen muokkaajien kanssa. Kysynkin nyt: Kuinka moni Teistä laittaa perheensä
      ja lapsensa ja vanhempansa ja taloutensa sijalle numero 1 ennen suomalaista ja
      suomea ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8777
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1721
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1077
    8. Olisit ottanut yhteyttä jos olisit halunnut

Ei kö niin mies?
      Ikävä
      92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49