Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Minä+luotan+siihen,+että+ihminen+ei+voi+nostaa+kulttuuria+ja+rotuaan+ohilapsiansa+ja+talouttansa.++Sä+valehtelet+!++Tämä+on+kuitenki+se+tarvehierarkia+!Se+on+vasta+kolmantena+se+yhteenkuuluvuus+johonkin+epämääräiseen.Minä+luotan+tähän+ja+se+minä+itse+on+aina+ensimmäisenä+ja+omat+lapset+ja+omatalous.+Silloin+se+olisi+häiriintynyt+tämä+minä+itse+alue+ja+sen+kohottaminen.Tämä+tulee+taas+siihen+tilanteeseen,+että+me+puhutaan+tyhmyydestä+ja+yksinkertaisuudesta.Jos+se+on+näin,+niin+kuin+sinä+väität.+Niin+silloinkin+se+vahvistaa+vain+tämän+minun+väittämän,+että+ne+on+tyhmiä+ja+yksinkertaisia.Silloin+väittämä+Perussuomalaiset+on+tyhmien+ja+yksinkertaisten+puolue.
  2. Minä+katsoin+mielenkiinnon+vuoksi+Huhtasaaren+YLE:n+tentin.Miten+tuollainen+ehdokas+yleensä+voi+olla+ehdolla+Presidentin+virkaan.Perussuomalaisten+taputukset+asioille,++joihin+hän+ei+vastannut+oli+myöshyvin+merkillinen.+Tuli+väkisin+mieleen+ja+varmasti+monelle+muullekin,+että+mikä+se+heidänideansa+koko+tässä+poliittisessa+kentässä+ja+millä+perusteilla+koko+puolue+oli+mennyt+sinne+studiolle+?Onko+niin,+että+mitä+yksinkertaisempi+ja+tyhmempi+puhuja,+niin+sitä+taputetaan+?Oliko+se+koko+puolue+vain,+että+suomi+ja+suomalainen+ja+muuta+ei+sitten+ole+?Minä+en+löytänyt+mitään+muuta,+kuin+hullun+puheita+ja+täysin+naurettava+henkilöja+varmasti+ivan+kohde+jos+raukka+joutuisi+presidentiksi.++Minä+kyllä+luulen,+ettäse+on+vain+tämän+aurinkomatka+poikien+sellainen+kosto+muulle+maailmalle.Katsomossa+oli+tätä+rajat+kiinni+porukkaa+ja+voin+ulkomuodon+ja+tyylin+perusteellasanoa,+että+eivät+olleet+kovin+järkevästä+päästä+eivätkä+osaavia+eikä+ammattilaisia,jos+vertasi+näihin+vaaliteeman+toimittajiin+ja+arvostelijoihin.++Toimittaja+varmastimyös+katsoi+asian+myös+tältä+kantilta.