Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Minä+luotan+siihen,+että+ihminen+ei+voi+nostaa+kulttuuria+ja+rotuaan+ohilapsiansa+ja+talouttansa.++Sä+valehtelet+!++Tämä+on+kuitenki+se+tarvehierarkia+!Se+on+vasta+kolmantena+se+yhteenkuuluvuus+johonkin+epämääräiseen.Minä+luotan+tähän+ja+se+minä+itse+on+aina+ensimmäisenä+ja+omat+lapset+ja+omatalous.+Silloin+se+olisi+häiriintynyt+tämä+minä+itse+alue+ja+sen+kohottaminen.Tämä+tulee+taas+siihen+tilanteeseen,+että+me+puhutaan+tyhmyydestä+ja+yksinkertaisuudesta.Jos+se+on+näin,+niin+kuin+sinä+väität.+Niin+silloinkin+se+vahvistaa+vain+tämän+minun+väittämän,+että+ne+on+tyhmiä+ja+yksinkertaisia.Silloin+väittämä+Perussuomalaiset+on+tyhmien+ja+yksinkertaisten+puolue.
  2. Monia+asioita+varmasti+on+näistä+tapahtunut+mutta+me+olemme+saaneet+myös+oikeuksia+ja+monet+ovat+näitä+oikeuksia+myös+käyttäneet.Meillä+on+oikeus+muuttaa+toiseen+EU+maahan+ja+näin+emme+enään+ole+sen+maan+maksuvelvollisia.+Euroopan+unionin+kansalaisuus+takaa+kaikki+samat+perusoikeudet,+kuin+muillakin+EU+kansalaisilla+on.Meidän+maan+ja+asuntojen+ja+yritysten+hinta+ja+toiminta+perustuu+Euroopanunionin+jäsennyytteen+ja+ilman+jäsennyyttä+kaupallisen+laskentatavan+mukaannämä+arvot+olisivat+hyvin+alhaiset.+Eli+maa+ja+asunnot+olisivat+pilkka+hintasia.Oletko+huomannut,+että+Helsingin+ja+PK-seudun+vanhukset+ovat+myyneet+omaisuutensa+ja+muuttaneet+esim.+Espanjaan+ja+kolmansiin+maihin.+Tämän+kaiken+on+EU+mahdollistanut.+Myös+sinun+eläkevartasi+on+sijoitettu+Eurooppalaisiin+yrityksiin+ja+yhtiöihin.Ihmisten+elämä+ja+mahdollisuudet+ovat+paranuteen+juuri+Euroopan+unioninjäsenyyden+myötä.+Toki+tasa-arvon+saavuttaminen+liike+ja+yritysmaailmassa+pakottaa+suomen+hallitusta+muuttamaan+lainsäädännön+yleis-eurooppalaiseksi.Muuten+se+tarkoittaisi+mahdollisesti+matalampia+palkkoja+ja+vaikeuksia+tuotantoon+ja+eri+palvelu+muotoihin.+mm.+verotus+ja+säädökset+ym.+Kun+unohdat+sen+sanan+suomi+ja+suomalainen+ja+valtio+ja+suomi+ja+suomalainen+!Niin+pystyt+tarkastelemaan+asioita+omalta+henkilökohtaiselta+näkökulmalta.+Ymmärrät+lastesi+ja+oman+tulevaisuuden+ja+sen+tuomat+mahdollisuudet.+Siksi+EU+ja+Liittovaltio.