Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Ha+ha+haaa+Kyllä+kyllä+nämä+Teidän+vastaukset+kuuluu+Maahanmuutto+ja+matuja+mustalais+palstalle+ehdottomasti+!+Nämä+on+semmoisia+mihin+järjellä+ei+enään+edes+voi+ottaa+kantaa.+.++.+Olisiko+"+Ulos_natseista+"+kuitenkin+joku+nahkapää+?+?"+eihyvä+"+Tämä+on+lienevät+ihan+suomalainen+ja+suomi+taloutieteen+proffessoori+?Nobelia+pukkaa,+onko+meriittejä+?
  2. KENESTÄ+SINÄ+PUHUT+JA+KUKA+ON+JÄÄMÄSSÄ+ULOS+?+?+SUN+JÄRJESTELMÄ,+HALLINTO,+TAIVAALLINEN+HALLINTO,+PÄÄSIHALLINTO+?KENESTÄ+SINÄ+PUHUT+?+?+?+MEE+LÄÄKÄRIIN++JA+OTA+PARI+PILLERIÄ+JA+LEPÄÄ+VÄHÄN.Euroopan+unionissa+on+kaikilla+ihmisillä+samat+oikeudet+ja+samat+arvot.+Eihän+maailmassa+ole+muuta+edellä+kävijää,+kuin+Euroopan+unioni+vai+onko+?+?+?+?+Nämä+EU:n+vastaiset+kirjoittajat+ovat+Juntteja+ja+hyvin+hyvin+yksinkertaisia+ja+kouluttamattomia+ja+eivät+omaa+minkäänlaista+tietämystä+tai+minkäänlaista+osaamista.Olisiko+näiden+EU:n+vastustajien+kirjoittajasta+yhdestäkään+mihinkään+johtotehtävääntai+antaisiko+mikään+yritys+tai+talousyhteisö+tällaisten+ihmisten+hoitaa+talousasioita+?Minä+kerron+esimerkillä+mitä+nämä+ovat:+Minä+olen+omin+silmin+nähnyt+tällaisen+tapauksen.+Törmäsin+kerran+yhteen+äijäporukkaanja+siinä+oli+noin+5+-+6+äijää+noin+50+vuotiasta+ja+yli.+Tokasin+niille+yhteen+kysymykseen+pyöreän+vastauksen+ja+siinä+oli+sellainen+kingi+tai+miksi+sitä+sanotaan.+Se+sanoi,+että+eiole+näin+ja+ryhtyi+nauramaan+ja+ne+kaikki+alkoi+minulle+nauramaan.+Yksi+siitä+porukastalähti+puhumaan+asiasta+askel+askeleelta+ja+käänsin+päätä+häneen+ja+yhtä+äkkiä+hänmeni+kasvoiltaan+punaiseksi+kuin+paloauto+ja+nauru+ja+hörinä+puhuminen+loppui+hänensuustaan.+Hän+pääsi+siinä+kertomuksessaan+puoleen+väliin,+kun+hän+tajusi+mihin+lopputulokseen+hän+on+saapumassa.+Se+oli+juuri+se+mitä+minä+sanoin.Se+oli+käsittämätön+näky+kun+aikuinen+mies+saa+tajunnan+asiasta+mistä+hän+puhui.Mutta+siinä+oli+edelleen+ne+5+muuta+jotka+eivät+edes+kyenneet+ymmärtämään+mistäpuhuttiin,+vaan+seurasivat+sen+kingin+puheita.Näettehän+Te+itsekkin,+kun+ne+jankkaa+sitä+samaa+asiaa+ja+ei+vain+löydy+selitystä+jaulospääsy+heidän+johtajansa+teoriassa.+Ne+vaan+kuvittelee+ja+uskoo,+että+Jallu+aho+jaMulkosaari+tai+joku+vastaavan+on+pakko+olla+oikeassa+ja+heidän+kykynsä+ei+riitä+tämän+pitemmälle+kirjoittelussa.+Tähän+porukkaan+nämä+Jallu+ahot+ja+Mulkosaaret+on+iskeneet.Eihän+ne+edes+ymmärrä,+että+eihän+se+ole+pakolaisen+tai+matun+tai+mutun+vikajos+joku+heille+rahaa+antaa.+Ottaisit+sinäkin+jos+saisit.Eikä+Ne+niin+kuin+voi+käsittää,+että+Euroopan+Unioni+on+nootein+ja+kohta+vaatii+Euroopan+tuomioistuimessa+maksamaan+heille+edes+alinta+sosiaaliturvaa+mitäunionissa+olo+velvoittaa.+Koska+sitä+ei+niin+kuin+voida+hyväksyä,+että+heidän+hallintonsa+ei+ole+täydellinen.
  3. Siis+ne+on+ainoastaan+sinun+mielikuvan+vihollinen.+Kirjoitin+se+tuohon+toisaalle+jatässä+taas+sama+asia.+Katsokaa+se+aloitus+pysähtyi+siihen,+kun+olisi+pitänyt+ryhtyäkirjoittamaan+Abstraktia+kirjoitusta+ja+perusteluita.EU:n+vastustajat+eivät+kykene+ei+ne+kykene+tuomaan+abstraktisesti+esillesitä+millä+he+vastustavat+EU:ta.+EI+KYKENE+EI+KYKENE.'Nämä+EU:n+vastaiset+kirjoittajat+ovat+Juntteja+ja+hyvin+hyvin+yksinkertaisia+ja+kouluttamattomia+ja+eivät+omaa+minkäänlaista+tietämystä+tai+minkäänlaista+osaamista.Olisiko+näiden+EU:n+vastustajien+kirjoittajasta+yhdestäkään+mihinkään+johtotehtävääntai+antaisiko+mikään+yritys+tai+talousyhteisö+tällaisten+ihmisten+hoitaa+talousasioita+?Minä+kerron+esimerkillä+mitä+nämä+ovat:+Minä+olen+omin+silmin+nähnyt+tällaisen+tapauksen.+Törmäsin+kerran+yhteen+äijäporukkaanja+siinä+oli+noin+5+-+6+äijää+noin+50+vuotiasta+ja+yli.+Tokasin+niille+yhteen+kysymykseen+pyöreän+vastauksen+ja+siinä+oli+sellainen+kingi+tai+miksi+sitä+sanotaan.+Se+sanoi,+että+eiole+näin+ja+ryhtyi+nauramaan+ja+ne+kaikki+alkoi+minulle+nauramaan.+Yksi+siitä+porukastalähti+puhumaan+asiasta+askel+askeleelta+ja+käänsin+päätä+häneen+ja+yhtä+äkkiä+hänmeni+kasvoiltaan+punaiseksi+kuin+paloauto+ja+nauru+ja+hörinä+puhuminen+loppui+hänensuustaan.+Hän+pääsi+siinä+kertomuksessaan+puoleen+väliin,+kun+hän+tajusi+mihin+lopputulokseen+hän+on+saapumassa.+Se+oli+juuri+se+mitä+minä+sanoin.Se+oli+käsittämätön+näky+kun+aikuinen+mies+saa+tajunnan+asiasta+mistä+hän+puhui.Mutta+siinä+oli+edelleen+ne+5+muuta+jotka+eivät+edes+kyenneet+ymmärtämään+mistäpuhuttiin,+vaan+seurasivat+sen+kingin+puheita.Näettehän+Te+itsekkin,+kun+ne+jankkaa+sitä+samaa+asiaa+ja+ei+vain+löydy+selitystä+jaulospääsy+heidän+johtajansa+teoriassa.+Ne+vaan+kuvittelee+ja+uskoo,+että+Jallu+aho+jaMulkosaari+tai+joku+vastaavan+on+pakko+olla+oikeassa+ja+heidän+kykynsä+ei+riitä+tämän+pitemmälle+kirjoittelussa.+Tähän+porukkaan+nämä+Jallu+ahot+ja+Mulkosaaret+on+iskeneet.Eihän+ne+edes+ymmärrä,+että+eihän+se+ole+pakolaisen+tai+matun+tai+mutun+vikajos+joku+heille+rahaa+antaa.+Ottaisit+sinäkin+jos+saisit.Eikä+Ne+niin+kuin+voi+käsittää,+että+Euroopan+Unioni+on+nootein+ja+kohta+vaatii+Euroopan+tuomioistuimessa+maksamaan+heille+edes+alinta+sosiaaliturvaa+mitäunionissa+olo+velvoittaa.+Koska+sitä+ei+niin+kuin+voida+hyväksyä,+että+heidän+hallintonsa+ei+ole+täydellinen.Katsokaa+itsekkin+Ne+on+luuloja+mielikuvia+ja+kuvitelmia+televisiosta+ja+varmasti+nämä+löytyy+Psykologian+kirjoista+varmasti.+Ne+turvautuu+kuvitelmiin,+kun+ne+ei+kykene+ajattelemaan+eikä+tietämään+asioita.Ei+Heistä+ole+johtamaan+edes+omaa+perhettään+saatika+omaa+taloutta.+EI+OLE.Ne+on+Oikeasti+yksinkertaisia+ja+kokemattomia+ja+elävät+omassa+piirissä+ja+se+kaikki+se+heidän+elämänsä+on+rajoittunut+monien+monien+vuosien+aikana+siihennoin+50+kilometrin+säteelle+missä+he+asuvat+ja+ainut+media+mitä+he+katsovat+ja+uskovat+on+TV.+Siksi+kaikki+tämä+mitä+te+nyt+näette.
  4. Union+Fanille+myös.+Katso+mitä+sinäkin+jankutat.EU:n+vastustajat+eivät+kykene+ei+ne+kykene+tuomaan+abstraktisesti+esillesitä+millä+he+vastustavat+EU:ta.+EI+KYKENE+EI+KYKENE.'Nämä+EU:n+vastaiset+kirjoittajat+ovat+Juntteja+ja+hyvin+hyvin+yksinkertaisia+ja+kouluttamattomia+ja+eivät+omaa+minkäänlaista+tietämystä+tai+minkäänlaista+osaamista.Olisiko+näiden+EU:n+vastustajien+kirjoittajasta+yhdestäkään+mihinkään+johtotehtävääntai+antaisiko+mikään+yritys+tai+talousyhteisö+tällaisten+ihmisten+hoitaa+talousasioita+?Minä+kerron+esimerkillä+mitä+nämä+ovat:+Minä+olen+omin+silmin+nähnyt+tällaisen+tapauksen.+Törmäsin+kerran+yhteen+äijäporukkaanja+siinä+oli+noin+5+-+6+äijää+noin+50+vuotiasta+ja+yli.+Tokasin+niille+yhteen+kysymykseen+pyöreän+vastauksen+ja+siinä+oli+sellainen+kingi+tai+miksi+sitä+sanotaan.+Se+sanoi,+että+eiole+näin+ja+ryhtyi+nauramaan+ja+ne+kaikki+alkoi+minulle+nauramaan.+Yksi+siitä+porukastalähti+puhumaan+asiasta+askel+askeleelta+ja+käänsin+päätä+häneen+ja+yhtä+äkkiä+hänmeni+kasvoiltaan+punaiseksi+kuin+paloauto+ja+nauru+ja+hörinä+puhuminen+loppui+hänensuustaan.+Hän+pääsi+siinä+kertomuksessaan+puoleen+väliin,+kun+hän+tajusi+mihin+lopputulokseen+hän+on+saapumassa.+Se+oli+juuri+se+mitä+minä+sanoin.Se+oli+käsittämätön+näky+kun+aikuinen+mies+saa+tajunnan+asiasta+mistä+hän+puhui.Mutta+siinä+oli+edelleen+ne+5+muuta+jotka+eivät+edes+kyenneet+ymmärtämään+mistäpuhuttiin,+vaan+seurasivat+sen+kingin+puheita.Näettehän+Te+itsekkin,+kun+ne+jankkaa+sitä+samaa+asiaa+ja+ei+vain+löydy+selitystä+jaulospääsy+heidän+johtajansa+teoriassa.+Ne+vaan+kuvittelee+ja+uskoo,+että+Jallu+aho+jaMulkosaari+tai+joku+vastaavan+on+pakko+olla+oikeassa+ja+heidän+kykynsä+ei+riitä+tämän+pitemmälle+kirjoittelussa.+Tähän+porukkaan+nämä+Jallu+ahot+ja+Mulkosaaret+on+iskeneet.Eihän+ne+edes+ymmärrä,+että+eihän+se+ole+pakolaisen+tai+matun+tai+mutun+vikajos+joku+heille+rahaa+antaa.+Ottaisit+sinäkin+jos+saisit.Eikä+Ne+niin+kuin+voi+käsittää,+että+Euroopan+Unioni+on+nootein+ja+kohta+vaatii+Euroopan+tuomioistuimessa+maksamaan+heille+edes+alinta+sosiaaliturvaa+mitäunionissa+olo+velvoittaa.+Koska+sitä+ei+niin+kuin+voida+hyväksyä,+että+heidän+hallintonsa+ei+ole+täydellinen.Katsokaa+itsekkin+Ne+on+luuloja+mielikuvia+ja+kuvitelmia+televisiosta+ja+varmasti+nämä+löytyy+Psykologian+kirjoista+varmasti.+Ne+turvautuu+kuvitelmiin,+kun+ne+ei+kykene+ajattelemaan+eikä+tietämään+asioita.Ei+Heistä+ole+johtamaan+edes+omaa+perhettään+saatika+omaa+taloutta.+EI+OLE.Ne+on+Oikeasti+yksinkertaisia+ja+kokemattomia+ja+elävät+omassa+piirissä+ja+se+kaikki+se+heidän+elämänsä+on+rajoittunut+monien+monien+vuosien+aikana+siihennoin+50+kilometrin+säteelle+missä+he+asuvat+ja+ainut+media+mitä+he+katsovat+ja+uskovat+on+TV.+++Siksi+kaikki+tämä+mitä+te+nyt+näette.
  5. Mailla+ei+ole+varaa.++Saman+kehitystason+porukkaa+on+joka+maassa+!Nämä+EU:n+vastaiset+kirjoittajat+ovat+Juntteja+ja+hyvin+hyvin+yksinkertaisia+ja+kouluttamattomia+ja+eivät+omaa+minkäänlaista+tietämystä+tai+minkäänlaista+osaamista.Olisiko+näiden+EU:n+vastustajien+kirjoittajasta+yhdestäkään+mihinkään+johtotehtävääntai+antaisiko+mikään+yritys+tai+talousyhteisö+tällaisten+ihmisten+hoitaa+talousasioita+?Minä+kerron+esimerkillä+mitä+nämä+ovat:+Minä+olen+omin+silmin+nähnyt+tällaisen+tapauksen.+Törmäsin+kerran+yhteen+äijäporukkaanja+siinä+oli+noin+5+-+6+äijää+noin+50+vuotiasta+ja+yli.+Tokasin+niille+yhteen+kysymykseen+pyöreän+vastauksen+ja+siinä+oli+sellainen+kingi+tai+miksi+sitä+sanotaan.+Se+sanoi,+että+eiole+näin+ja+ryhtyi+nauramaan+ja+ne+kaikki+alkoi+minulle+nauramaan.+Yksi+siitä+porukastalähti+puhumaan+asiasta+askel+askeleelta+ja+käänsin+päätä+häneen+ja+yhtä+äkkiä+hänmeni+kasvoiltaan+punaiseksi+kuin+paloauto+ja+nauru+ja+hörinä+puhuminen+loppui+hänensuustaan.+Hän+pääsi+siinä+kertomuksessaan+puoleen+väliin,+kun+hän+tajusi+mihin+lopputulokseen+hän+on+saapumassa.+Se+oli+juuri+se+mitä+minä+sanoin.Se+oli+käsittämätön+näky+kun+aikuinen+mies+saa+tajunnan+asiasta+mistä+hän+puhui.Mutta+siinä+oli+edelleen+ne+5+muuta+jotka+eivät+edes+kyenneet+ymmärtämään+mistäpuhuttiin,+vaan+seurasivat+sen+kingin+puheita.Näettehän+Te+itsekkin,+kun+ne+jankkaa+sitä+samaa+asiaa+ja+ei+vain+löydy+selitystä+jaulospääsy+heidän+johtajansa+teoriassa.+Ne+vaan+kuvittelee+ja+uskoo,+että+Jallu+aho+jaMulkosaari+tai+joku+vastaavan+on+pakko+olla+oikeassa+ja+heidän+kykynsä+ei+riitä+tämän+pitemmälle+kirjoittelussa.+Tähän+porukkaan+nämä+Jallu+ahot+ja+Mulkosaaret+on+iskeneet.Eihän+ne+edes+ymmärrä,+että+eihän+se+ole+pakolaisen+tai+matun+tai+mutun+vikajos+joku+heille+rahaa+antaa.+Ottaisit+sinäkin+jos+saisit.Eikä+Ne+niin+kuin+voi+käsittää,+että+Euroopan+Unioni+on+nootein+ja+kohta+vaatii+Euroopan+tuomioistuimessa+maksamaan+heille+edes+alinta+sosiaaliturvaa+mitäunionissa+olo+velvoittaa.+Koska+sitä+ei+niin+kuin+voida+hyväksyä,+että+heidän+hallintonsa+ei+ole+täydellinen.
  6. EIVÄT+VARMASTI+OLE+VENÄJÄN+++"+TROLLI+"++++TEHTAAN+KIRJOITTAJIA.!Nämä+EU:n+vastaiset+kirjoittajat+ovat+Juntteja+ja+hyvin+hyvin+yksinkertaisia+ja+kouluttamattomia+ja+eivät+omaa+minkäänlaista+tietämystä+tai+minkäänlaista+osaamista.Olisiko+näiden+EU:n+vastustajien+kirjoittajasta+yhdestäkään+mihinkään+johtotehtävääntai+antaisiko+mikään+yritys+tai+talousyhteisö+tällaisten+ihmisten+hoitaa+talousasioita+?Minä+kerron+esimerkillä+mitä+nämä+ovat:+Minä+olen+omin+silmin++nähnyt++tällaisen+tapauksen.++Törmäsin+kerran+yhteen+äijäporukkaanja+siinä+oli+noin+5+-+6+äijää+noin+50+vuotiasta+ja+yli.++Tokasin+niille+yhteen+kysymykseen+pyöreän+vastauksen+ja+siinä+oli+sellainen+kingi+tai+miksi+sitä+sanotaan.+Se+sanoi,+että+eiole+näin+ja+ryhtyi+nauramaan+ja+ne+kaikki+alkoi+minulle+nauramaan.+Yksi+siitä+porukastalähti+puhumaan+asiasta+askel+askeleelta+ja+käänsin+päätä+häneen+ja+yhtä+äkkiä+hänmeni+kasvoiltaan+punaiseksi+kuin+paloauto+ja+nauru+ja+hörinä+puhuminen+loppui+hänensuustaan.+Hän+pääsi+siinä+kertomuksessaan+puoleen+väliin,+kun+hän+tajusi+mihin+lopputulokseen+hän+on+saapumassa.+Se+oli+juuri+se+mitä+minä+sanoin.Se+oli+käsittämätön+näky+kun++aikuinen+mies+saa+tajunnan+asiasta+mistä+hän+puhui.Mutta+siinä+oli+edelleen+ne+5+muuta+jotka+eivät+edes+kyenneet+ymmärtämään+mistäpuhuttiin,+vaan+seurasivat+sen+kingin+puheita.Näettehän+Te+itsekkin,+kun+ne+jankkaa+sitä+samaa+asiaa+ja+ei+vain+löydy+selitystä+jaulospääsy+heidän+johtajansa+teoriassa.+Ne+vaan+kuvittelee+ja+uskoo,+että+Jallu+aho+jaMulkosaari+tai+joku+vastaavan+on+pakko+olla+oikeassa+ja+heidän+kykynsä+ei+riitä+tämän+pitemmälle+kirjoittelussa.+Tähän+porukkaan+nämä+Jallu+ahot+ja+Mulkosaaret+on+iskeneet.Eihän+ne+edes+ymmärrä,+että+eihän+se+ole+pakolaisen+tai+matun+tai+mutun+vikajos+joku+heille+rahaa+antaa.+Ottaisit+sinäkin+jos+saisit.Eikä+Ne+niin+kuin+voi+käsittää,+että+Euroopan+Unioni+on+nootein+ja+kohta+vaatii+Euroopan+tuomioistuimessa+maksamaan+heille+edes+alinta+sosiaaliturvaa+mitäunionissa+olo+velvoittaa.+Koska+sitä+ei++niin+kuin+voida+hyväksyä,+että+heidän+hallintonsa+ei+ole+täydellinen.