Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liittovaltio
profiilit
Liittovaltio
Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ha+ha+haaa+Kyllä+kyllä+nämä+Teidän+vastaukset+kuuluu+Maahanmuutto+ja+matu
ja+mustalais+palstalle+ehdottomasti+!+Nämä+on+semmoisia+mihin+järjellä+ei+enään+
edes+voi+ottaa+kantaa.+.++.+Olisiko+"+Ulos_natseista+"+kuitenkin+joku+nahkapää+?+?
"+eihyvä+"+Tämä+on+lienevät+ihan+suomalainen+ja+suomi+taloutieteen+proffessoori+?
Nobelia+pukkaa,+onko+meriittejä+?
02.12.2017 21:58
Se+oli+hyvä+Hannes,+kun+sanoit+rehellisesti+sen+asian.+
Minä+olen+tietoinen+siitä,+että+meitä+on+tälläkin+palstalla+ollut+useita,+joille
on+annettu+tyhjiä+lupauksia+ja+kaikkea+sellaista+mitä+tyhmempi+ja+yksinkertaisempi
ei+olisi+voinut+järjellä+ja+ajattelulla+tietää+ja+se+on+hyvä+,+että+sä+Hannes+toit+tämän
asian+rohkeasti+esille.
Minulla+itselläni+ei+ole+ollut+samanlaisia+tuntemuksia+mitä+sinulla+on+ollut.+Olen+ihan+
tietoisesti+valinnut+tämän+EU+vaihtoehdon+ja+se+palvelee+minun+tarpeita+paremmin,+
kun+minä+en+ihan+niin+paljon+ole+riippuvainen+toisten+ajattelusta+ja+ohjailusta.+
Minä+koen+ainakin+oloni+hirveän+ahdistuneeksi+jos+minulla+ei+olisi+EU:n+kokoista+
pelikenttää+ja+Niistä+työpaikoista+minä+en+niin+tiedä+ja+minua+on+aina+vähän+enemmän
kiinnostanut+tämä+raha+ja+mahdollisuus+eri+yrittäjä+muodoissa,+vaikka+alkoholin+tuonti+?+?+
Mitä+sä+Hannes+sillä+työpaikalla+teet+jos+sä+saat+sen+saman+rahan+tekemättä+yhtään+
mitään+?
Nyt+on+kuitenkin+tullut+Hoito+direktiivi+eli+sä+saat+EU:n+tasoisen+terveydenhuollon+ja
Nyt+on+kuitenkin+tullut+vähimmäis+sosiaaliturva+direktiivi+ja+sä+saat+EU+tasoista+
sosiaaliturvaa.++Saathan+sinä+nämä+nyt+sentään+vai+valehteliko+joku++?
02.12.2017 18:39
Onko+Teillä+Poterot+kaivettu+ja+onko+kaikki+jo+mobilisoitu+ja+onko+
linnoitustyöt+jo+käynnissä+?
Onko+mannerheim+noussut+haudasta+ja+siirtynyt+johtamaan+talonpoikia+vai
punakaartilaisia+?
Onko+Natsit+ja+muslimit+vallanneet+jo+Hankoniemen+ja+onko+Amerikan+suomi-seura
jo+mobilisoitu+?+Onko+onko++onko
02.12.2017 13:42
Hyvä,+kun+tällä+palstalla+muutkin+alkaa+huomaamaan.+
Nämä+on+sellaisia+hullun+puheita+ja+mielikuvia,+kun+perusasiat+ja+ei+ole
sitä+itse+asiaa+tekstissä+ollenkaan.++Vaahtoaa+vaahtoaa+Hitlereitä,+Stalineja
Nodradaamuksia+suomalaisia+punaisiasuomalaisia+sinisiäsuomalaisia+keltasia
ruotsalaisia+.+.+.+.++Ei+tiedä+ei+tiedä.
Nämä+on+kuin+hullu+ja+mielenvikainen+olisi+nämä+kirjoittanut+vai+mitä+somalivihreä+?
02.12.2017 11:23
VOI+VOI+se+voi+olla+porolla+ajava+humanoidi+,+marssista+tullut+sinertävä+suomi
suippopäinen+nefili+ja+kaikkea+mitä+vain+.+.+.+luuletko,++että+se+on+vielä+muuta+?+?
Kerro+nyt+edes+yksi+asia+mitä+se+on+huijannut+tai+oikeastaan+kuka+on+huijannut+?
02.12.2017 11:18
Tottakai+ne+on+valehtelijoita.++Eihän+ne+nyt+yleensäkään+keskustelis+mistään
siirtymä+aikojen+jatkosta+tai+lupautuisi+maksamaan+mitään+EU:lle+jos+he+eivät
ole+menettämässä+koko+talousjärjestelmäänsä.
01.12.2017 12:53
Hei+näet+itsekkin+mitä+ne+kirjoittaa+ja+se+kuulostaa+ihan+samalta+jos+minä+
sanoisin,+että+John+holmes+yrittää+varastaa+amerikalle+miehuuden.+
Siinä+ei+ole+mitään+eroa+,+ei+ne+kykene+ei,+kun+heillä+ei+ole+mitään+syytä+ja+se+
syy+on+vain+heidän+päässään+mielikuvina.++He+puhuvat:+Marksufosuopunasini.
järjestö+puolue+aate+ja+suomi+suomalainen+somali+mutu+matu+islam++jatka+
tätä+listaa+.++.+.++
Eikö+Sipilä+todennut+myös,+että+ei+ole+esitetty+minkäänlaista+EU+kritiikkiä.
Ei+heillä+ole+mitään.++
Tähän+pitää+kehittää+yksinkertainen+vastaus+jos+haluaa+yksinkertaisten+ja+junttien
ja+mielisairaiden+kanssa+tätä+jatkaa+ja+nämä+asiat+eivät+varmasti+vaikuta+järkevien+
osalta+minkäänlaiseen+keskusteluun+asiatasolla.
01.12.2017 12:49
Se+on+hyvä+jos+olet+tienannut+noin+paljon+kakkosella.
Ei+ihmiset+välitä+mihin+sinä+ne+rahas+viet+ja+varmaan+olet+saanut+paljon+pikkuhousun
kauluksiin+mitä+verottaja+ja+valtio+ei+ole+viemässä+ja+ihmisethän+ne+rahat+on+
sulle+antaneet.++Annan+kyllä+suurta+arvo+sinun+yrittäjyydelle+ja+moni+nuolee+
ministereiden+ja+valtion+johtajien+ja+suurien+poliittisten+johtajien+takamuksia+ja
ja+varmaan+sinä+olet+niiltä+myös+saanut+kakkoseen+?++
Se+on+oikein+hyvä+jos+olet+saanut+sellaiset+muodolliset+lahjat,+että+kakkonen+kelpaa.
Tälläkin+palstalla+on+monia+kaljuksi+päänsä+ajaneita+ja+ne+ei+näitä+rientoja+ole+koskaan
elämässä+saaneet+ilman+rahaa.
30.11.2017 22:44
Ei+EU+Tee+virheitä+eikä+kukaan+syytä+ketään+ja+maailmassa+ei+ole+muuta+vakaampaa
yhteisö,+kuin+euroopan+unioni+ei+ole+parempaa+vaihtoehtoa+ei+ole.
EU+on+talousliitto+ja+se+hoitaa+asioita+tasa-arvon+ja+talousajattelun+pohjalta.
Euroopan+unioni+on+pitkälle+ollut+ihmisten+unioni+ja+näin+pitääkin+olla.
EU+takaa+sinulle+ainoastaa+soisaaliturvan+ja+oikeuden+ja+elämän+vai+kuka+muu+sen
voi+taata+?+TÄH+TÄH+?
30.11.2017 11:54
KENESTÄ+SINÄ+PUHUT+JA+KUKA+ON+JÄÄMÄSSÄ+ULOS+?+?+
SUN+JÄRJESTELMÄ,+HALLINTO,+TAIVAALLINEN+HALLINTO,+PÄÄSIHALLINTO+?
KENESTÄ+SINÄ+PUHUT+?+?+?+
MEE+LÄÄKÄRIIN++JA+OTA+PARI+PILLERIÄ+JA+LEPÄÄ+VÄHÄN.
Euroopan+unionissa+on+kaikilla+ihmisillä+samat+oikeudet+ja+samat+arvot.+Eihän+
maailmassa+ole+muuta+edellä+kävijää,+kuin+Euroopan+unioni+vai+onko+?+?+?+?+
Nämä+EU:n+vastaiset+kirjoittajat+ovat+Juntteja+ja+hyvin+hyvin+yksinkertaisia+ja+
kouluttamattomia+ja+eivät+omaa+minkäänlaista+tietämystä+tai+minkäänlaista+osaamista.
Olisiko+näiden+EU:n+vastustajien+kirjoittajasta+yhdestäkään+mihinkään+johtotehtävään
tai+antaisiko+mikään+yritys+tai+talousyhteisö+tällaisten+ihmisten+hoitaa+talousasioita+?
Minä+kerron+esimerkillä+mitä+nämä+ovat:+
Minä+olen+omin+silmin+nähnyt+tällaisen+tapauksen.+Törmäsin+kerran+yhteen+äijäporukkaan
ja+siinä+oli+noin+5+-+6+äijää+noin+50+vuotiasta+ja+yli.+Tokasin+niille+yhteen+kysymykseen+
pyöreän+vastauksen+ja+siinä+oli+sellainen+kingi+tai+miksi+sitä+sanotaan.+Se+sanoi,+että+ei
ole+näin+ja+ryhtyi+nauramaan+ja+ne+kaikki+alkoi+minulle+nauramaan.+Yksi+siitä+porukasta
lähti+puhumaan+asiasta+askel+askeleelta+ja+käänsin+päätä+häneen+ja+yhtä+äkkiä+hän
meni+kasvoiltaan+punaiseksi+kuin+paloauto+ja+nauru+ja+hörinä+puhuminen+loppui+hänen
suustaan.+Hän+pääsi+siinä+kertomuksessaan+puoleen+väliin,+kun+hän+tajusi+mihin+
lopputulokseen+hän+on+saapumassa.+Se+oli+juuri+se+mitä+minä+sanoin.
Se+oli+käsittämätön+näky+kun+aikuinen+mies+saa+tajunnan+asiasta+mistä+hän+puhui.
Mutta+siinä+oli+edelleen+ne+5+muuta+jotka+eivät+edes+kyenneet+ymmärtämään+mistä
puhuttiin,+vaan+seurasivat+sen+kingin+puheita.
Näettehän+Te+itsekkin,+kun+ne+jankkaa+sitä+samaa+asiaa+ja+ei+vain+löydy+selitystä+ja
ulospääsy+heidän+johtajansa+teoriassa.+Ne+vaan+kuvittelee+ja+uskoo,+että+Jallu+aho+ja
Mulkosaari+tai+joku+vastaavan+on+pakko+olla+oikeassa+ja+heidän+kykynsä+ei+riitä+
tämän+pitemmälle+kirjoittelussa.+
Tähän+porukkaan+nämä+Jallu+ahot+ja+Mulkosaaret+on+iskeneet.
Eihän+ne+edes+ymmärrä,+että+eihän+se+ole+pakolaisen+tai+matun+tai+mutun+vika
jos+joku+heille+rahaa+antaa.+Ottaisit+sinäkin+jos+saisit.
Eikä+Ne+niin+kuin+voi+käsittää,+että+Euroopan+Unioni+on+nootein+ja+kohta+vaatii+
Euroopan+tuomioistuimessa+maksamaan+heille+edes+alinta+sosiaaliturvaa+mitä
unionissa+olo+velvoittaa.+
Koska+sitä+ei+niin+kuin+voida+hyväksyä,+että+heidän+hallintonsa+ei+ole+täydellinen.
30.11.2017 11:46
Mitä+säkin+jurnutat++?
Sanoohan+sen+jo+pienen+tytön+järkikin,+että+silloin+mennään+ja+sanotaan+
goodbye+jos+ei+ole+hävittävää.+
Jos+jäädään+jurnuttamaan,+kun+erotaan,+niin+ollaan+menettämässä+jotain+.
Nyt+puhutaan+siis+menettämisestä+ja+siksi+maksetaan.
Nyt+yritetään+siis+kerjätä+jotain...++Olisikoko+kyse+euroopan+markkinoista+?+?`?
30.11.2017 11:36
Minä+Tiedän+kokemuksesta+ja+minä+olen+henkilökohtaisesti+nähnyt+miten
sama+tapahtuma+uutisoidaan.+Minä+harrastan+myös+valokuvausta+ja+tiedän,+että
valokuvaa+rajaamalla+ja+ja+tummuudella+ja+sävyillä+saadaan+valokuvaan+myös
tunnelma+ja+kaksi+samanlaista+valokuvaa+eri+sävyissä+antaa+erilaisen+vaikutelman.
Niin+kuin+sinäkin+EU-tukija+kirjoitat,+että+median+lähteellä+on+vaikutusta.+
Silloin+sinä+tunnustat+kuulijoiden+ja+lukijoiden+yksinkertaisuuden+ja+mielikuvien+
muokkaamisen.+
Tämä+on+meidän+keskellä+koko+ajan.+Nuorempi+sukupolvi+ja+kaupunkilaiset+ovat+
selvästi+EU+myönteisempiä+miksi+?+Koska+maaseudun+ihmisillä+on+vähemmän+
omakohtasia+näkemystä+todellisuudesta+ja+eivät+voi+verrata+todellisuutta+annetun
uutisen+suhteen+ja+todellisuuden+taju+häilyy+myös+sen+mukana.
Jokaisella+Helsinkiläisellä+on+varmasti+isovanhempia,+jotka+ovat+ensimmäistä+kertaa
vaikka+Helsingissä+ja+miltä+he+silloin+näyttävät+Helsingissä.+Mitä+he+ihmettelevät+ja+
miltä+he+näyttivät+sen+keskellä+?
29.11.2017 13:40
Niin+miksi+maksaa+jos+ei+olisi+pakko+?
Miksi+kerjätä+jatkoaikaa+jos+olisi+ollut+parempi+vain+mennä+?
Eiköhän+tuo+tullut+selväksi+kuka+maksaa+muuttuvat+EU+osuudet+tulevaisuudessa.
29.11.2017 12:02
Siis+ne+on+ainoastaan+sinun+mielikuvan+vihollinen.+Kirjoitin+se+tuohon+toisaalle+ja
tässä+taas+sama+asia.+Katsokaa+se+aloitus+pysähtyi+siihen,+kun+olisi+pitänyt+ryhtyä
kirjoittamaan+Abstraktia+kirjoitusta+ja+perusteluita.
EU:n+vastustajat+eivät+kykene+ei+ne+kykene+tuomaan+abstraktisesti+esille
sitä+millä+he+vastustavat+EU:ta.+EI+KYKENE+EI+KYKENE.'
Nämä+EU:n+vastaiset+kirjoittajat+ovat+Juntteja+ja+hyvin+hyvin+yksinkertaisia+ja+
kouluttamattomia+ja+eivät+omaa+minkäänlaista+tietämystä+tai+minkäänlaista+osaamista.
Olisiko+näiden+EU:n+vastustajien+kirjoittajasta+yhdestäkään+mihinkään+johtotehtävään
tai+antaisiko+mikään+yritys+tai+talousyhteisö+tällaisten+ihmisten+hoitaa+talousasioita+?
Minä+olen+omin+silmin+nähnyt+tällaisen+tapauksen.+Törmäsin+kerran+yhteen+äijäporukkaan
ja+siinä+oli+noin+5+-+6+äijää+noin+50+vuotiasta+ja+yli.+Tokasin+niille+yhteen+kysymykseen+
pyöreän+vastauksen+ja+siinä+oli+sellainen+kingi+tai+miksi+sitä+sanotaan.+Se+sanoi,+että+ei
ole+näin+ja+ryhtyi+nauramaan+ja+ne+kaikki+alkoi+minulle+nauramaan.+Yksi+siitä+porukasta
lähti+puhumaan+asiasta+askel+askeleelta+ja+käänsin+päätä+häneen+ja+yhtä+äkkiä+hän
meni+kasvoiltaan+punaiseksi+kuin+paloauto+ja+nauru+ja+hörinä+puhuminen+loppui+hänen
Se+oli+käsittämätön+näky+kun+aikuinen+mies+saa+tajunnan+asiasta+mistä+hän+puhui.
Näettehän+Te+itsekkin,+kun+ne+jankkaa+sitä+samaa+asiaa+ja+ei+vain+löydy+selitystä+ja
ulospääsy+heidän+johtajansa+teoriassa.+Ne+vaan+kuvittelee+ja+uskoo,+että+Jallu+aho+ja
Mulkosaari+tai+joku+vastaavan+on+pakko+olla+oikeassa+ja+heidän+kykynsä+ei+riitä+
Eikä+Ne+niin+kuin+voi+käsittää,+että+Euroopan+Unioni+on+nootein+ja+kohta+vaatii+
Koska+sitä+ei+niin+kuin+voida+hyväksyä,+että+heidän+hallintonsa+ei+ole+täydellinen.
Katsokaa+itsekkin+Ne+on+luuloja+mielikuvia+ja+kuvitelmia+televisiosta+ja+varmasti+
nämä+löytyy+Psykologian+kirjoista+varmasti.+Ne+turvautuu+kuvitelmiin,+kun+ne+ei+
kykene+ajattelemaan+eikä+tietämään+asioita.
Ei+Heistä+ole+johtamaan+edes+omaa+perhettään+saatika+omaa+taloutta.+EI+OLE.
Ne+on+Oikeasti+yksinkertaisia+ja+kokemattomia+ja+elävät+omassa+piirissä+ja+se+
kaikki+se+heidän+elämänsä+on+rajoittunut+monien+monien+vuosien+aikana+siihen
noin+50+kilometrin+säteelle+missä+he+asuvat+ja+ainut+media+mitä+he+katsovat+ja+
uskovat+on+TV.+Siksi+kaikki+tämä+mitä+te+nyt+näette.
29.11.2017 11:31
Union+Fanille+myös.+Katso+mitä+sinäkin+jankutat.
EU:n+vastustajat+eivät+kykene+ei+ne+kykene+tuomaan+abstraktisesti+esille
sitä+millä+he+vastustavat+EU:ta.+EI+KYKENE+EI+KYKENE.'
Katsokaa+itsekkin+Ne+on+luuloja+mielikuvia+ja+kuvitelmia+televisiosta+ja+varmasti+
nämä+löytyy+Psykologian+kirjoista+varmasti.+Ne+turvautuu+kuvitelmiin,+kun+ne+ei+
kykene+ajattelemaan+eikä+tietämään+asioita.
Ei+Heistä+ole+johtamaan+edes+omaa+perhettään+saatika+omaa+taloutta.+EI+OLE.
Ne+on+Oikeasti+yksinkertaisia+ja+kokemattomia+ja+elävät+omassa+piirissä+ja+se+
kaikki+se+heidän+elämänsä+on+rajoittunut+monien+monien+vuosien+aikana+siihen
noin+50+kilometrin+säteelle+missä+he+asuvat+ja+ainut+media+mitä+he+katsovat+ja+
uskovat+on+TV.+++Siksi+kaikki+tämä+mitä+te+nyt+näette.
29.11.2017 11:26
Mailla+ei+ole+varaa.++Saman+kehitystason+porukkaa+on+joka+maassa+!
28.11.2017 23:30
Etkö+sinä+tajua,+että+Eihän+Minuakaan+kiinnosta+mitään+mikään+Vitun***+
hallinto+tai+joku+muu+itsenäinen+tai+muu+taivaallinen.
Minua+kiinnostaa:
Kuinka+paljon+minä+saan+rahaa+ja+kuinka+hyvän+tulevaisuuden+voin+lapsille+jättää.
En+minä+ajattele+minkään+hallinnon+tulevaisuutta+enkä+minkään+puolueen+ja+se+on
kuin+korttipeli,+että+voittoon+tarvitaan+aina+oikeita+päätöksiä+ja+arvoja.
Kysymys+on+maan+arvosta+omaisuuden+arvosta+ja+mahdollisuuksista.+
Ihmisten+pitää+oppia+hallitsemaan+itseään+ja+tekemään+omia+päätöksiä+ja+pitää+
pystyä+hoitamaan+omaa+ja+perheen+taloutta+ja+luomaan+menestystä.
Minä+en+todellakaan+tarvitse+mitään+valtiota+jos+me+kaikki+EU:ssa+ollaan+saman+
arvoisia+ja+meillä+on+vapaus+ostaa+ja+myydä+ja+tehdä+työtä+ja+valita+maksut+ja+verot.
Ainoastaan+yksinkertaiset+ja+Juntit+voi+todella+tarvia+sosiaalista+ohjausta+ja+holhousta
siitä+minä+en+tiedä.+Tiedän,+että+on+paljon+yksinkertaisia+ja+osaamattomia.
Mihin+Helvett****+sä+Euroopan+unionissa+tarvitse+mitään+vitu*+valtioa+?+TÄH+?
Sairasvakuutusrahat+ja+Työeläkevarat+ja+yhteisestä+reaaliomaisuudesta+osuudet
ja+se+on+Vitt*+siinä.
28.11.2017 17:08
EIVÄT+VARMASTI+OLE+VENÄJÄN+++"+TROLLI+"++++TEHTAAN+KIRJOITTAJIA.!
Minä+olen+omin+silmin++nähnyt++tällaisen+tapauksen.++Törmäsin+kerran+yhteen+äijäporukkaan
ja+siinä+oli+noin+5+-+6+äijää+noin+50+vuotiasta+ja+yli.++Tokasin+niille+yhteen+kysymykseen+
Se+oli+käsittämätön+näky+kun++aikuinen+mies+saa+tajunnan+asiasta+mistä+hän+puhui.
Koska+sitä+ei++niin+kuin+voida+hyväksyä,+että+heidän+hallintonsa+ei+ole+täydellinen.
28.11.2017 16:23
Minä+olen+sanonut+että+minä+en+yhtään+mitään.
Mitä+sinä+sitten+olet+?
28.11.2017 12:02
Saksassa+oli+Nakapää+menossa+Kebab+ravintolaan+syömään,+mutta
nälkä+ja+puute+ajoi+ohi+ideologian.++Oli+tänään+lehdessä.
28.11.2017 11:27
51 / 76