Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liittovaltio
profiilit
Liittovaltio
Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsokaappa+poijat+miten+kommunismi+toimii.+
Tässä+on+hakemalla+haettu+juttua+ja+viitettä+amerkkalaiseen+lehteen+ja+löytyyhän+
se+kun+oikeasta+lehdestä+hakee.+.+.+.+
https://www.google.fi/search?q=Foreign+Affairs&tbm=isch&tbs=rimg:CcftCBpY2CZmIjjgw-X8kOoRNr1STSAGwZNkSpVzInNDa7s8oQQ20Fh8bT_1sD5WqXCfOUHHZReUq1Dh31cGUPzsY3ioSCeDD5fyQ6hE2ETnxqsfFqUeqKhIJvVJNIAbBk2QReSYd9q7Y6YwqEglKlXMic0NruxEIUwTwLfMW9CoSCTyhBDbQWHxtEcsqb0LFG73xKhIJP-wPlapcJ84RU765kCnVoEgqEglQcdlF5SrUOBGzReW4qMu1DyoSCXfVwZQ_1OxjeEcST0a_1k3ZRh&tbo=u&sa=X&ved=0ahUKEwjJi6Ct4OXWAhWoPZoKHU7bByEQ9C8IHw&biw=1920&bih=974&dpr=1
Katsokaappa,+kuinka+kuvat+ja+videot+on+valittu+tarkoin+ennen+Amerikan+lehtijuttua.
On+laadulla+tehty.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201710102200449530_u0.shtml
Siis+nämä+on+poliittisia+uutisointeja+ja+näitten+takan+on+poliittinen+järjestö+ja+maksaja.
Muistaakseni+oli+viimeksi,+että+80+%+suomalaista+olisi+valmiina+taistelemaan+suomen
puolesta+viime+viikolla.+
Todellisuudessa+jos+kysytään+näin:+Kuinka+moni+on+valmis+tappamaan+itsensä+suomen
hallinnon+puolesta,+niin+mikä+olisi+prosenttiluku+?
Teitä+harhautetaan+eri+kysymys+tavoilla+ja+tämä+on+poliittista+sotaa.
10.10.2017 12:42
Lenin+antoi+suomelle+itsenäisyyden,+koska+koko+etelä-suomi+oli+varsin+punainen+?
Sitten+pantiin+oikea+itsenäisyys+vuonna+1918.+Sitten+yritettiin+saada+varsinainen
suomi+myös+mukaan+1920+luvulla,+Karjalan+ja+Inkerin+kansannousut.+
Haettiin+oikein+YKOOOSTA+apuja.++Mutta+sitä+ei+kerrota+nykyisen+virallisen+historian
mukaan,+vaan+suomi+itsenäistyi+kommunistiseksi+suomeksi+vuonna+1944.
10.10.2017 11:31
Poijat+pyskää+siellä+maahanmuutto+puolella,+se+on+Rajat+kiinni+ja+Persujen+oma+palsta.
Teillä+ei+ole+mitään+annettavaa+tälle+palstalle+ja+nämät+samat+asiat+on+siellä+Teillä
hyvin+esille.
Se+on+yksinkertaisten+ja+tummien+ja+islamilaisten+ja+kaiken+maalaisten+palsta.
10.10.2017 11:27
Poijat+pyskää+siellä+maahanmuutto+puolella,+se+on+Rajat+kiinni+ja+Persujen+oma+palsta.
Teillä+ei+ole+mitään+annettavaa+tälle+palstalle+ja+nämät+samat+asiat+on+siellä+Teillä
hyvin+esille.
09.10.2017 23:21
hyvin+esille.
08.10.2017 22:44
Me+ei+olla+uskomassa,+me+tutkitaan+ja+tiedetään.+Kaupallisen+alan+ihmisiä+on
varmasti+monet,+jotka+on+kiinnostuneita+Euroopan+talousalueesta.
Mikä+salaliitto+siinä+tarvitsee+olla,+kun+tietää+Brittien+tilanteen+euroopan+unionin
ulkopuolella+ja+Jenkkien+ja+Venäjän+tilanteen+kaupallisilla+markkinoilla+?+?
Osoittakaa+minulle+mihin+Britit+myy+tavaroitaan+ja+palveluitaan+vuoden+2019+
jälkeen.+Meinaatko,+että+Euroopan+Unioni+on+niin+tyhmä,+että+antavat+ilmaiseksi
sisämarkkinansa+Britti+yhtiöille,+johan+suuret+eurooppalaiset+yhtiöt+vaativat+ja+
lobbaavat+tulleja+ja+sääntöjä+niille,+jotta+saisivat+niiden+markkinaosuuden.
Eihän+Britannialla+ole+muuta,+kuin+hajottaa+Euroopan+unioni+ja+sitä+kautta+pelastaa
ïtsensä.+USA:n+kauppa+muihin+maihin+on+myös+romahtanut+ja+heidän+suurin+teollisuus
on+aseteollisuus.+Siksi+ne+myös+Lobbaavat+Natoa+ja+Venäjän+pelkoa.
Aasian+talousalue+on+taas+ihan+omansa+ja+ne+on+tehneet+kauppasopimukset+Euroopan
unionin+kanssa+ja+ne+sopimukset+ei+miellytä+USA:ta+eikä+Venäjää.
Eihän+maailmassa+ole+muuta,+kuin+USA,+Venäjä,+Kiina,+Japani+ja+Euroopan+unioni.
Ei+ole+muuta+ei+ole+ei+ole.+.ö+tai+sitten+on+persujen+ja+rajat+kiinni+lahkot.
08.10.2017 12:02
Lopettakaa+se+tyhmän+puhuminen+ja+katsokaa+ensin+nämä+videot:
Tässä+on+rahasta+vähän+tietoa+ja+ymmärrätte+Euroopan+unionia+vähän+paremmin.
Kun+katsotte+näitä,+niin+miettikää+mikä+on+vaikka+USA:n+dollarin+oikea+arvo+ja+
mikä+on+euron+arvo+ja+merkitys.
https://www.youtube.com/watch?v=L0iiuFZZ9Lc
https://www.youtube.com/watch?v=dag7zxJTp9w&t=312s
08.10.2017 00:54
Tähän+on+oikeasti+helppo+vastata.+Ensinnäkin+sinä+et+ymmärrä+miksi+Saksa+ja+Ranska
rahoittaisi+köyhempiä+maita+?+Raha+sen+olemassa+oleminen+ei+ole+niin+yksiselitteinen.
Minulla+voisi+varmasti+löytyä+sinulle+linkkejä+asiasta,+siis+ammattilaisten+kertomana.
Toinen+asia+on+Ilman+euroopan+talousaluetta+ja+sen+maailman+johtajuutta+ranska+eikä
saksalaisilla+olisi+teollista+ylivaltaa.+Tähän+voin+antaa+erikseen+sinulle+kuulemisen.
Toinen+juttu+minkä+juuri+julkaisin+palstalla+koski+juuri+suomen+asemaa+taloudessa+ja
suomalaisen+työntekijän+kustannuksia,+laitan+linkin+aikaisemman+postauksen.
"Nyt+kun+minä+olen+käsitellyt+tuon+henkisen+puolen.+Niin+nyt+minä+käsittelen+tämän+
aineellisen+puolen.+Tässä+on+alhaalla+linkki+suomen+teollisuustyöntekijän+kustannuksista.+
Kerron+seuraavaa:+
Suomalainen+teollisuustyöntekijän+kustannukset+ovat+alle+euroopan+keskitason.+Eli+
suomalainen+teollisuustyöntekijä+on+halvempi+pitää,+kuin+ruotsalainen+tai+saksalainen.
Huomatkaa,+että+nämä+kaikki+on+euroopan+unionin+maita+tässä+vertailussa.
Minä+tiedän+mistä+johtuu+kilpailukyvyn+puuttuminen+ja+miksi+teollista+tuotantoa+ei
voida+suomeen+perustaa+kuin+tietyille+aloille,+vaikka+työntekijän+kustannukset+ovat
alle+euroopan+unionin+keskitason.+Eli+suomessa+köyhyys+kukoistaa.
Minä+tiedän+mistä+nämä+graafiset+tilastot+kertovat.+Ihmettelin,+miksi+kommentteihin
ei+oltu+laitettu+yhtään+oikeaa+vastausta+ja+yhtälön+ratkaisua.+(+voi+ollo,+että+oli.+Mutta
sitä+ei+julkaistu+)
Kun+katsotte+tätä+tilastoa+materiaalisesti+ei+henkisesti,+vaan+materiaalisesti.+Minusta
Ne+ihmiset+jotka+vastustavat+Euroopan+unionia+ovat:
-+Brittien+maksamia+henkilöitä.
-+USA:n+maksamia+henkilöitä.
-+Venäjän+maksamia+henkilöitä.
-+Poliittisen+puolueen+ja+tietoisen+harhaanjohtamisen+henkilöitä.
-+Valtion+tai+kuntain+virassa+olevia+henkilöitä.(+joilla+on+oma+etu+ensin+ajatus)
-+Yksinkertaisesti+hyvin+yksinkertaisia+ja+luokkaa+ei+voi+kauhalla+pyytää+jos+on+lusikalla
annettu+ja+vammaisia+ja+niille+jotka+elävät+intiaanina+ja+muuten+hei.
Tämä+on+lista+ja+minä+en+löydä+ketään+muuta+ryhmää+joka+olisi+tämän+selonteon+sisällä.
Yksinkertaistettuna,+kuinka+yritykset+voisivat+myydä+tuotteita+erossa+EU:sta+ja+vapaa
kaupasta+jos+he+eivät+kykene+siihen+edes+vapaakauppa+moodissa.
Ero+EU:sta+tarkoittaa+tulleja+ja+rajoituksia+vientiin+ja+suomen+omavaraisuusaste+on+joku
5+%.+Ne+jotka+olivat+epätietoisia+ovat+nyt+tämän+ymmärrettyään+tietoisia+koko+viennin
ja+teollisuuden+tilasta.+Suomen+kasvu+on+perustunut+ainoastaan+asuntorakentamiseen.
Ne+Graafiset+on+tärkeitä:+"
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005378599.html
08.10.2017 00:03
Nyt+kun+minä+olen+käsitellyt+tuon+henkisen+puolen.+Niin+nyt+minä+käsittelen+tämän+
aineellisen+puolen.+Tässä+on+alhaalla+linkki+suomen+teollisuustyöntekijän+kustannuksista.++
Kerron++seuraavaa:+
Suomalainen+teollisuustyöntekijän+kustannukset+ovat+alle+euroopan+keskitason.+Eli+
suomalainen+teollisuustyöntekijä+on+halvempi+pitää,+kuin+ruotsalainen+tai+saksalainen.
Huomatkaa,+että+nämä+kaikki+on+euroopan+unionin+maita+tässä+vertailussa.
Minä+tiedän+mistä+johtuu+kilpailukyvyn+puuttuminen+ja+miksi+teollista+tuotantoa+ei
voida+suomeen+perustaa+kuin+tietyille+aloille,+vaikka+työntekijän+kustannukset+ovat
alle+euroopan+unionin+keskitason.+Eli+suomessa+köyhyys+kukoistaa.
Minä+tiedän+mistä+nämä+graafiset+tilastot+kertovat.+Ihmettelin,+miksi+kommentteihin
ei+oltu+laitettu+yhtään+oikeaa+vastausta+ja+yhtälön+ratkaisua.+(+voi+ollo,+että+oli.+Mutta
sitä+ei+julkaistu+)
Kun+katsotte+tätä+tilastoa+materiaalisesti+ei+henkisesti,+vaan+materiaalisesti.+Minusta
Ne+ihmiset+jotka+vastustavat+Euroopan+unionia+ovat:
-+Brittien+maksamia+henkilöitä.
-+USA:n+maksamia+henkilöitä.
-+Venäjän+maksamia+henkilöitä.
-+Poliittisen+puolueen+ja+tietoisen+harhaanjohtamisen+henkilöitä.
-+Valtion+tai+kuntain+virassa+olevia+henkilöitä.(+joilla+on+oma+etu+ensin+ajatus)
-+Yksinkertaisesti+hyvin+yksinkertaisia+ja+luokkaa+ei+voi+kauhalla+pyytää+jos+on+lusikalla
annettu+ja+vammaisia+ja+niille+jotka+elävät+intiaanina+ja+muuten+hei.
Tämä+on+lista+ja+minä+en+löydä+ketään+muuta+ryhmää+joka+olisi+tämän+selonteon+sisällä.
Yksinkertaistettuna,+kuinka+yritykset+voisivat+myydä+tuotteita+erossa+EU:sta+ja+vapaa
kaupasta+jos+he+eivät+kykene+siihen+edes+vapaakauppa+moodissa.
Ero+EU:sta+tarkoittaa+tulleja+ja+rajoituksia+vientiin+ja+suomen+omavaraisuusaste+on+joku
5+%.+Ne+jotka+olivat+epätietoisia+ovat+nyt+tämän+ymmärrettyään+tietoisia+koko+viennin
ja+teollisuuden+tilasta.+Suomen+kasvu+on+perustunut+ainoastaan+asuntorakentamiseen.
Ne+Graafiset+on+tärkeitä:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005378599.html
07.10.2017 20:44
Vaakakupissa+on+rahan+ja+talous+ja+toisessa+kupissa+on+virat+ja+valta.+Voidaan+yksilöidä
näin+helposti.+
Vaakakupissa+on+rahan+ja+talous+ja+toisessa+kupissa+on+virat+ja+valta.+Tämä+on+se+tilanne.
Sen+vuoksi+kirjoitin+aiemmin+tästä+ryhmästä+mitä+olen++odottanut.+Eli+valtion+ja+kiunnan
virkamiehet+ja+muut+valtion+ja+kuntain+keinottelijat.
Euroopan+unionia+ei+voida+haukkua+taloudellisin+perustein,+vaan+kaikki+haukkuma+puheet
ovat+taivaallisia+ja+uskonnollisia+ja+ei+materialistisia+dekkari+kirjoituksia.
Sen+vuoksi+oikeisto+ja+raha+on+Euroopan+unionin+ja+Liittovaltion+kannalla.
07.10.2017 13:23
Niitä+oli+5+vuotta+sitten+kunnilla+430+000+henkeä+ja+Valtiolla+280+000+henkeä.
07.10.2017 00:01
Dekkari+kirjailija+taas+vauhdissa.+Onko+sulla+vaimoa,+tiedätkö+mihin+se
meni+?
06.10.2017 21:27
Tätä+porukkaa+minä+olen+odottanut+tälle+palstalle+ja+nyt+niitä+alkaa+näemmä+tulla.
Herra+myönsi+olevansa+virkamies,+siis+valtion+tai+kunnan+palveluksessa+ja+oli+vielä
Majuri.+
Nämä+statukset+puhuvat+muille+ainakin+ihan+omaa+kieltänsä+ja+kertoo+herren+syöneen
valtion+antimia+enemmän+kuin+muut.+Tässä+se+onkin+se+ristiriita+vallan+ja+rahan+suhteen.
Tällä+palstalla+on+aikaisemmin+ollut+yksinkertaisia+Perussuomalaisia+ja+Rajat-kiinni+
porukkaa+ja+sen+on+hyvin+voinut+kuvitella+youtuben+videoista.
Tiedän,+että+Euroopan+liittovaltio+poistaa+kuntien+ja+valtion+pikku+niljakkaiden+rahat.
He+ovat+tottuneet+saamaan+oman+oikeuden+ja+eivät+siten+hyväksy+toisten+asettamia
normeja.+Tämä+tuli+ilmi+porkkanoiden+määräyksistä.
He+eivät+ole+teollisuuden+tai+kaupan+alan+edustajia,+vaan+niljakkaita+pilkunnussijoita
jotka+pyrkivät+lukemaan+ja+kieroilevat+sääntöjä+oman+etunsa+saavuttamiseksi.++
Hyvänä+esimerkkinä+5+vuoden+siirtymäaika+kuntaliitoksissa,+eli+virattomana+5+vuotta
palkallista+vapaata.+
Euroopan+unioni+pyrkii+yhdenmukaistamaan+lainsäädännön+ja+tämän+kirjoitajan+lapsi
tai+sukulainen+jäisi+silloin+työttömäksi+tai+virattomaksi.+Maalla+yleensä+suku+tai+
tietty+piiri+omistaa+virastot+ja+päättää+kenet+niihin+aina+palkataan.+Myös+kuntain+
tai+valtion+kirstu+siirtyy+EU:n+valvontaan+ja+sen+hyväksikäytöstä+muodostuu+
hankalampaa.+Kaikille+on+varmasti+selvää,+että+eihän+kukaan+joka+pyrkii+vaikka
eduskuntaan+mene+sinne+muuten+kuin+rahasta+ja+moni+maksaa+enemmän,+kuin+siitä
virallisesti+tienaa.
Toki+on+selvää,+että+suomen+kommunistisen+järjestelmän+virkojen+ja+toimien+
yhdistäminen+voi+aiheuttaa+paljonkin+ongelmia+juuri+edellä+mainitussa+porukassa.
Suomessa+oli+vielä+vähän+aika+sitten+yli+700+000+valtion+ja+kunnan+virkamiestä.+
Nyt+valtion+eri+yhtiöitä+on+yhtiöitetty+ja+niistä+on+muodostettu+liikelaitoksia+ja+rahat
ja+toimet+ovat+menneet+kuten+voitte+vain+arvata.
Ei+se+ole+EU:n+syy+miksi+Te+olette+köyhiä+ja+Teille+ei+kyetä+maksamaan+edes+EU:n+
asettamaa+vähimmäis+sosiaaliturvaa.+Sipilä+ja+Aho+on+myös+tämän+kertonut.
(+Sipilä+normin+purku+talkoot+ja+Esko+Aho+rakennemuutos+)+On+selvä,+että+on+
olemassa+tässä+asiassa+Me+ja+Te.++Tämä+on+se+porukka+minkä+olen+luullutkin
nostavan+meteliä+ja+nämä+Rajat+kiinni+ja+perusryhmät+eivät+ole+kovin+viisautta
osoittaneet.
06.10.2017 20:33
"+EU+on+jatkoa+Natsisaksasta.
Mietitäänpä+todellisuutta.
Kiinnostaako+hitoria?+Toinen+maailmansota,+eli+natsisaksa+halusi+valloittaa+euroopan+itselleen.+Taistelujen+jälkeen+kuitenkin+tuli+takapakkia+reilusti,+häviö+kaikilla+rintamilla.+Saksa+ei+kuitenkaan+luopunut+ajatuksesta+omistaa+ja+määrätä+eurooppaa.+Niinpä+oli+keksittävä+kierompi+keino+vallata+maat+ja+saada+ne+sanelujensa+piiriin,+tuo+tapa+on+EU.+Eikö+olekin+yhteensattumaa+että+juuri+kaikki+keskitetyt+EU+toimistot+ovat+Saksassa,+niin+oli+tarkoituskin+olla+ja+myös+nykyään+on.+EU+jäsenmaiden+johtajisto+oli+hämättävissä+kauniilla+puheilla+ja+lupauksilla,+mutta+liittymisen+tapahduttua+ei+olekaan+helppoa+erota.+Saksa+haraa+vastaan,+onhan+selvääkin+sillä+tuo+tietää+samalla+epäluottamusta+maalle+ja+horjuttaa+huomatavasti+uskottavuutta.+Moni+ei+osaa+kuvitella+tai+yhdistää+asioita,+EU+on+rauhanomaisempi+keino+hallita+eurooppaa+kuin+sotiminen.+Samalla+saadaan+määräysvalta+siirrettyä+kultakin+maalta+Saksalle,+johon+on+pyrkinytkin+sodan+loputtua.+
Entäpä+jos+englannissa+huomattiin+tuo+sama+asia+ja+siitä+alettiin+kehitellä+todellisuutta.+Hyvä+Englanti,+olette+pelastuneet+saksan+vallan+alta+ja+määräysvallasta.+Minkään+maan+poliitikot+ei+usko+tai+ymmärrä+tätä+koska+ovat+ajatusmaailmaan+typeriä+ja+seisahtuneita+ja+hyvin+helposti+höynäytettävisä.+Asiakirjoja+varmasti+on+olemassa+tästäkin+suunnitelmasta,+mutta+missä+ne+ovat?+Jos+ja+kun+ne+löytyisi,+huomattaisiin+kuinka+oikeassa+olinkaan.+Minä+itse+ehdotan+vakavasti+eroa+EU:n+jäenyydestä,+en+halua+elää+Natsisaksan+käskyvallan+alla.+Edelleenkin+he+ovat+natseja,+pikku+Hitlereitä+joka+ainoa.+Kun+tajuatte+tämän+harhaan+johtavuuden,+mielenne+voikin+kääntyä.+"
Siis+mistä+näitä+kaunokirjallisuuden+huippuja+oikein+löytyy+?
Me+ollaan+EU:n+palstalla+ja+meidän+pitäisi+puhua+todellisia+asioita+eikä+syvenytä
dekkari+kirjallisuuteen.
Varmasti+jokainen+voi+kuvitella+kaikenlaisia+asioita,+kuten+missä+sinun+vaimosi+tai
äitisi+oli+silloin+ja+silloin.+
Muistakaa+kuitenkin,+kun+kirjoitatte+tänne+palstalle,+niin+meidän+toisten+ei+tarvitse
uskoa+mihinkään+ihmeelliseen,+että+Englanti+ja+koko+Englanti+samaan+aikaan+on+
huomannut+jotain.+
Tiedän,+että+EU:ta+ei+voi+hakkua+asiakirjoituksin.+Kaikki+kirjoitukset+mitä+olen+nähnyt
on+juuri+tämän+tyyppisiä+minkä+olen+tähän+lainannut.
06.10.2017 19:36
EU:n+vastustajilla+ei+ole+vastausta+tähän+aloitukseen+he+eivät+kykene+vastaamaan+
tähän,+koska+se+osoittaisi+heidät+tyhmiksi+ja+yksinkertaisiksi.++Aloituksen+merkitys+
on+myös+tässä,+että+heillä+ei+ole+mitään+ei+yhtään+mitään.
Ne+kaikki+argumentit+ovat+jääneet+ilmaan+ilmaan+leijumaan+ilman+pohjaa+ja+sen+
jälkeen+on+huudettu+jotain+itsenäisyydestä+ja+irti+EU:sta.
06.10.2017 14:25
EU:n+vastustajilla+ei+ole+mitään+millä+vastustaa+ei+mitään.
Kaikki+heidän+puheensa+ovat+olleet+uskomuksia+ja+uskontoa+lähellä+olevia
asioita+ja+ne+on+sellaisia+asioita+mihin+ei+voi+kukaan+ottaa+kantaa+ja+sitten+sen
puheen+jälkeen+huudetaan+irti+EU:sta+?
Katsokaa+itse+heidän+puheitaan+mitä+he+esittävät+ei+ainuttakaan+talouteen+tai+
rahaan+tai+ihmisten+elämään+tai+koulutukseen+tai+matkustamiseen+tai+rakentamiseen
tai+mihinkään+käsiteltävään+asiaan+ei+tule+mitään+selvyyttä+eli+heillä+on+tunne
peräsiä+addiktioita.
06.10.2017 14:18
Olet+sitten+valtiolla+tai+kunnalla+töissä,+niin+ei+väliä+EU:sta+vai+?
Voit+ryöstää+ja+varastaa+itsellesi+tarpeellisen+toimeentulon+ilman+EU:ta+vai+?
06.10.2017 00:05
Ihmisillä+on+valta+ei+valtiolla.
05.10.2017 22:06
Katsokaa+oikeasti+mitä+suomi-paskaa+Teille+syötetään:
https://www.is.fi/tiede/art-2000005396973.html
Jääkausi+loppui+joskus+4000+vuotta+sitten.
05.10.2017 22:03
Missä+sä+olisit+töissä+valtiolla+vai+kunnalla+?
05.10.2017 21:53
61 / 76