Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Katsokaappa+poijat+miten+kommunismi+toimii.+Tässä+on+hakemalla+haettu+juttua+ja+viitettä+amerkkalaiseen+lehteen+ja+löytyyhän+se+kun+oikeasta+lehdestä+hakee.+.+.+.+https://www.google.fi/search?q=Foreign+Affairs&tbm=isch&tbs=rimg:CcftCBpY2CZmIjjgw-X8kOoRNr1STSAGwZNkSpVzInNDa7s8oQQ20Fh8bT_1sD5WqXCfOUHHZReUq1Dh31cGUPzsY3ioSCeDD5fyQ6hE2ETnxqsfFqUeqKhIJvVJNIAbBk2QReSYd9q7Y6YwqEglKlXMic0NruxEIUwTwLfMW9CoSCTyhBDbQWHxtEcsqb0LFG73xKhIJP-wPlapcJ84RU765kCnVoEgqEglQcdlF5SrUOBGzReW4qMu1DyoSCXfVwZQ_1OxjeEcST0a_1k3ZRh&tbo=u&sa=X&ved=0ahUKEwjJi6Ct4OXWAhWoPZoKHU7bByEQ9C8IHw&biw=1920&bih=974&dpr=1Katsokaappa,+kuinka+kuvat+ja+videot+on+valittu+tarkoin+ennen+Amerikan+lehtijuttua.On+laadulla+tehty.http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201710102200449530_u0.shtmlSiis+nämä+on+poliittisia+uutisointeja+ja+näitten+takan+on+poliittinen+järjestö+ja+maksaja.Muistaakseni+oli+viimeksi,+että+80+%+suomalaista+olisi+valmiina+taistelemaan+suomenpuolesta+viime+viikolla.+Todellisuudessa+jos+kysytään+näin:+Kuinka+moni+on+valmis+tappamaan+itsensä+suomenhallinnon+puolesta,+niin+mikä+olisi+prosenttiluku+?Teitä+harhautetaan+eri+kysymys+tavoilla+ja+tämä+on+poliittista+sotaa.
  2. Tähän+on+oikeasti+helppo+vastata.+Ensinnäkin+sinä+et+ymmärrä+miksi+Saksa+ja+Ranskarahoittaisi+köyhempiä+maita+?+Raha+sen+olemassa+oleminen+ei+ole+niin+yksiselitteinen.Minulla+voisi+varmasti+löytyä+sinulle+linkkejä+asiasta,+siis+ammattilaisten+kertomana.Toinen+asia+on+Ilman+euroopan+talousaluetta+ja+sen+maailman+johtajuutta+ranska+eikäsaksalaisilla+olisi+teollista+ylivaltaa.+Tähän+voin+antaa+erikseen+sinulle+kuulemisen.Toinen+juttu+minkä+juuri+julkaisin+palstalla+koski+juuri+suomen+asemaa+taloudessa+jasuomalaisen+työntekijän+kustannuksia,+laitan+linkin+aikaisemman+postauksen."Nyt+kun+minä+olen+käsitellyt+tuon+henkisen+puolen.+Niin+nyt+minä+käsittelen+tämän+aineellisen+puolen.+Tässä+on+alhaalla+linkki+suomen+teollisuustyöntekijän+kustannuksista.+Kerron+seuraavaa:+Suomalainen+teollisuustyöntekijän+kustannukset+ovat+alle+euroopan+keskitason.+Eli+suomalainen+teollisuustyöntekijä+on+halvempi+pitää,+kuin+ruotsalainen+tai+saksalainen.Huomatkaa,+että+nämä+kaikki+on+euroopan+unionin+maita+tässä+vertailussa.Minä+tiedän+mistä+johtuu+kilpailukyvyn+puuttuminen+ja+miksi+teollista+tuotantoa+eivoida+suomeen+perustaa+kuin+tietyille+aloille,+vaikka+työntekijän+kustannukset+ovatalle+euroopan+unionin+keskitason.+Eli+suomessa+köyhyys+kukoistaa.Minä+tiedän+mistä+nämä+graafiset+tilastot+kertovat.+Ihmettelin,+miksi+kommentteihinei+oltu+laitettu+yhtään+oikeaa+vastausta+ja+yhtälön+ratkaisua.+(+voi+ollo,+että+oli.+Muttasitä+ei+julkaistu+)Kun+katsotte+tätä+tilastoa+materiaalisesti+ei+henkisesti,+vaan+materiaalisesti.+MinustaNe+ihmiset+jotka+vastustavat+Euroopan+unionia+ovat:-+Brittien+maksamia+henkilöitä.-+USA:n+maksamia+henkilöitä.-+Venäjän+maksamia+henkilöitä.-+Poliittisen+puolueen+ja+tietoisen+harhaanjohtamisen+henkilöitä.-+Valtion+tai+kuntain+virassa+olevia+henkilöitä.(+joilla+on+oma+etu+ensin+ajatus)-+Yksinkertaisesti+hyvin+yksinkertaisia+ja+luokkaa+ei+voi+kauhalla+pyytää+jos+on+lusikallaannettu+ja+vammaisia+ja+niille+jotka+elävät+intiaanina+ja+muuten+hei.Tämä+on+lista+ja+minä+en+löydä+ketään+muuta+ryhmää+joka+olisi+tämän+selonteon+sisällä.Yksinkertaistettuna,+kuinka+yritykset+voisivat+myydä+tuotteita+erossa+EU:sta+ja+vapaakaupasta+jos+he+eivät+kykene+siihen+edes+vapaakauppa+moodissa.Ero+EU:sta+tarkoittaa+tulleja+ja+rajoituksia+vientiin+ja+suomen+omavaraisuusaste+on+joku5+%.+Ne+jotka+olivat+epätietoisia+ovat+nyt+tämän+ymmärrettyään+tietoisia+koko+vienninja+teollisuuden+tilasta.+Suomen+kasvu+on+perustunut+ainoastaan+asuntorakentamiseen.Ne+Graafiset+on+tärkeitä:+"https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005378599.html
  3. Nyt+kun+minä+olen+käsitellyt+tuon+henkisen+puolen.+Niin+nyt+minä+käsittelen+tämän+aineellisen+puolen.+Tässä+on+alhaalla+linkki+suomen+teollisuustyöntekijän+kustannuksista.++Kerron++seuraavaa:+Suomalainen+teollisuustyöntekijän+kustannukset+ovat+alle+euroopan+keskitason.+Eli+suomalainen+teollisuustyöntekijä+on+halvempi+pitää,+kuin+ruotsalainen+tai+saksalainen.Huomatkaa,+että+nämä+kaikki+on+euroopan+unionin+maita+tässä+vertailussa.Minä+tiedän+mistä+johtuu+kilpailukyvyn+puuttuminen+ja+miksi+teollista+tuotantoa+eivoida+suomeen+perustaa+kuin+tietyille+aloille,+vaikka+työntekijän+kustannukset+ovatalle+euroopan+unionin+keskitason.+Eli+suomessa+köyhyys+kukoistaa.Minä+tiedän+mistä+nämä+graafiset+tilastot+kertovat.+Ihmettelin,+miksi+kommentteihinei+oltu+laitettu+yhtään+oikeaa+vastausta+ja+yhtälön+ratkaisua.+(+voi+ollo,+että+oli.+Muttasitä+ei+julkaistu+)Kun+katsotte+tätä+tilastoa+materiaalisesti+ei+henkisesti,+vaan+materiaalisesti.+MinustaNe+ihmiset+jotka+vastustavat+Euroopan+unionia+ovat:-+Brittien+maksamia+henkilöitä.-+USA:n+maksamia+henkilöitä.-+Venäjän+maksamia+henkilöitä.-+Poliittisen+puolueen+ja+tietoisen+harhaanjohtamisen+henkilöitä.-+Valtion+tai+kuntain+virassa+olevia+henkilöitä.(+joilla+on+oma+etu+ensin+ajatus)-+Yksinkertaisesti+hyvin+yksinkertaisia+ja+luokkaa+ei+voi+kauhalla+pyytää+jos+on+lusikallaannettu+ja+vammaisia+ja+niille+jotka+elävät+intiaanina+ja+muuten+hei.Tämä+on+lista+ja+minä+en+löydä+ketään+muuta+ryhmää+joka+olisi+tämän+selonteon+sisällä.Yksinkertaistettuna,+kuinka+yritykset+voisivat+myydä+tuotteita+erossa+EU:sta+ja+vapaakaupasta+jos+he+eivät+kykene+siihen+edes+vapaakauppa+moodissa.Ero+EU:sta+tarkoittaa+tulleja+ja+rajoituksia+vientiin+ja+suomen+omavaraisuusaste+on+joku5+%.+Ne+jotka+olivat+epätietoisia+ovat+nyt+tämän+ymmärrettyään+tietoisia+koko+vienninja+teollisuuden+tilasta.+Suomen+kasvu+on+perustunut+ainoastaan+asuntorakentamiseen.Ne+Graafiset+on+tärkeitä:https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005378599.html
  4. Tätä+porukkaa+minä+olen+odottanut+tälle+palstalle+ja+nyt+niitä+alkaa+näemmä+tulla.Herra+myönsi+olevansa+virkamies,+siis+valtion+tai+kunnan+palveluksessa+ja+oli+vieläMajuri.+Nämä+statukset+puhuvat+muille+ainakin+ihan+omaa+kieltänsä+ja+kertoo+herren+syöneenvaltion+antimia+enemmän+kuin+muut.+Tässä+se+onkin+se+ristiriita+vallan+ja+rahan+suhteen.Tällä+palstalla+on+aikaisemmin+ollut+yksinkertaisia+Perussuomalaisia+ja+Rajat-kiinni+porukkaa+ja+sen+on+hyvin+voinut+kuvitella+youtuben+videoista.Tiedän,+että+Euroopan+liittovaltio+poistaa+kuntien+ja+valtion+pikku+niljakkaiden+rahat.He+ovat+tottuneet+saamaan+oman+oikeuden+ja+eivät+siten+hyväksy+toisten+asettamianormeja.+Tämä+tuli+ilmi+porkkanoiden+määräyksistä.He+eivät+ole+teollisuuden+tai+kaupan+alan+edustajia,+vaan+niljakkaita+pilkunnussijoitajotka+pyrkivät+lukemaan+ja+kieroilevat+sääntöjä+oman+etunsa+saavuttamiseksi.++Hyvänä+esimerkkinä+5+vuoden+siirtymäaika+kuntaliitoksissa,+eli+virattomana+5+vuottapalkallista+vapaata.+Euroopan+unioni+pyrkii+yhdenmukaistamaan+lainsäädännön+ja+tämän+kirjoitajan+lapsitai+sukulainen+jäisi+silloin+työttömäksi+tai+virattomaksi.+Maalla+yleensä+suku+tai+tietty+piiri+omistaa+virastot+ja+päättää+kenet+niihin+aina+palkataan.+Myös+kuntain+tai+valtion+kirstu+siirtyy+EU:n+valvontaan+ja+sen+hyväksikäytöstä+muodostuu+hankalampaa.+Kaikille+on+varmasti+selvää,+että+eihän+kukaan+joka+pyrkii+vaikkaeduskuntaan+mene+sinne+muuten+kuin+rahasta+ja+moni+maksaa+enemmän,+kuin+siitävirallisesti+tienaa.Toki+on+selvää,+että+suomen+kommunistisen+järjestelmän+virkojen+ja+toimien+yhdistäminen+voi+aiheuttaa+paljonkin+ongelmia+juuri+edellä+mainitussa+porukassa.Suomessa+oli+vielä+vähän+aika+sitten+yli+700+000+valtion+ja+kunnan+virkamiestä.+Nyt+valtion+eri+yhtiöitä+on+yhtiöitetty+ja+niistä+on+muodostettu+liikelaitoksia+ja+rahatja+toimet+ovat+menneet+kuten+voitte+vain+arvata.Ei+se+ole+EU:n+syy+miksi+Te+olette+köyhiä+ja+Teille+ei+kyetä+maksamaan+edes+EU:n+asettamaa+vähimmäis+sosiaaliturvaa.+Sipilä+ja+Aho+on+myös+tämän+kertonut.(+Sipilä+normin+purku+talkoot+ja+Esko+Aho+rakennemuutos+)+On+selvä,+että+on+olemassa+tässä+asiassa+Me+ja+Te.++Tämä+on+se+porukka+minkä+olen+luullutkinnostavan+meteliä+ja+nämä+Rajat+kiinni+ja+perusryhmät+eivät+ole+kovin+viisauttaosoittaneet.
  5. "+EU+on+jatkoa+Natsisaksasta.Mietitäänpä+todellisuutta.Kiinnostaako+hitoria?+Toinen+maailmansota,+eli+natsisaksa+halusi+valloittaa+euroopan+itselleen.+Taistelujen+jälkeen+kuitenkin+tuli+takapakkia+reilusti,+häviö+kaikilla+rintamilla.+Saksa+ei+kuitenkaan+luopunut+ajatuksesta+omistaa+ja+määrätä+eurooppaa.+Niinpä+oli+keksittävä+kierompi+keino+vallata+maat+ja+saada+ne+sanelujensa+piiriin,+tuo+tapa+on+EU.+Eikö+olekin+yhteensattumaa+että+juuri+kaikki+keskitetyt+EU+toimistot+ovat+Saksassa,+niin+oli+tarkoituskin+olla+ja+myös+nykyään+on.+EU+jäsenmaiden+johtajisto+oli+hämättävissä+kauniilla+puheilla+ja+lupauksilla,+mutta+liittymisen+tapahduttua+ei+olekaan+helppoa+erota.+Saksa+haraa+vastaan,+onhan+selvääkin+sillä+tuo+tietää+samalla+epäluottamusta+maalle+ja+horjuttaa+huomatavasti+uskottavuutta.+Moni+ei+osaa+kuvitella+tai+yhdistää+asioita,+EU+on+rauhanomaisempi+keino+hallita+eurooppaa+kuin+sotiminen.+Samalla+saadaan+määräysvalta+siirrettyä+kultakin+maalta+Saksalle,+johon+on+pyrkinytkin+sodan+loputtua.+Entäpä+jos+englannissa+huomattiin+tuo+sama+asia+ja+siitä+alettiin+kehitellä+todellisuutta.+Hyvä+Englanti,+olette+pelastuneet+saksan+vallan+alta+ja+määräysvallasta.+Minkään+maan+poliitikot+ei+usko+tai+ymmärrä+tätä+koska+ovat+ajatusmaailmaan+typeriä+ja+seisahtuneita+ja+hyvin+helposti+höynäytettävisä.+Asiakirjoja+varmasti+on+olemassa+tästäkin+suunnitelmasta,+mutta+missä+ne+ovat?+Jos+ja+kun+ne+löytyisi,+huomattaisiin+kuinka+oikeassa+olinkaan.+Minä+itse+ehdotan+vakavasti+eroa+EU:n+jäenyydestä,+en+halua+elää+Natsisaksan+käskyvallan+alla.+Edelleenkin+he+ovat+natseja,+pikku+Hitlereitä+joka+ainoa.+Kun+tajuatte+tämän+harhaan+johtavuuden,+mielenne+voikin+kääntyä.+"Siis+mistä+näitä+kaunokirjallisuuden+huippuja+oikein+löytyy+?Me+ollaan+EU:n+palstalla+ja+meidän+pitäisi+puhua+todellisia+asioita+eikä+syvenytädekkari+kirjallisuuteen.Varmasti+jokainen+voi+kuvitella+kaikenlaisia+asioita,+kuten+missä+sinun+vaimosi+taiäitisi+oli+silloin+ja+silloin.+Muistakaa+kuitenkin,+kun+kirjoitatte+tänne+palstalle,+niin+meidän+toisten+ei+tarvitseuskoa+mihinkään+ihmeelliseen,+että+Englanti+ja+koko+Englanti+samaan+aikaan+on+huomannut+jotain.+Tiedän,+että+EU:ta+ei+voi+hakkua+asiakirjoituksin.+Kaikki+kirjoitukset+mitä+olen+nähnyton+juuri+tämän+tyyppisiä+minkä+olen+tähän+lainannut.