Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liittovaltio
profiilit
Liittovaltio
Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Baabelissa+jaettiin+kielet+ja+ulkomuodot.+Jos+sanot,+että+maailma+on+tulossa+liian+
pieneksi,+niin+Jumala+luo+uuden+ja+isomman+maan,+sillä+hän+on+tehnyt+maat+ja+taivaat.
Jos+sinä+oikeasti+uskot,+että+maailma+on+luotu,+niin+tiedät+vastauksenkin.+Minä+en+usko
minä+tiedän,+että+maailma+on+luotu.+Nooan+vedenpaisumus+todistaa,+että+näin+on+
todellakin+tapahtunut.+
Meitä+jokaista+yksilöä+punnitaan+ja+meidät+kaikki+punnitaan+omalla+vaa'alla.+Siksi+omalla
vaa'alla,+koska+meitä+ihmisiä+on+monenlaisia+vammaisesta+viisaaseen.+Toki+vääriä+
opettajia+on+ja+näin+raamattu+kertookin.+Sitten+tiedät+myös+miten+niihin+tulee+suhtautua.
Taitaa+siellä+raamatussa+olla+sananlaskujakin+ja+nekin+kannattaa+lukea.+Kristinuskossa
puhutaan+aina+yksilöistä+ja+sielusta.+Et+sinä+voi+pelastaa+sinun+veljeäsi+jos+hän+joutuu
kadotukseen.+Se+ei+ihmistä+saastuta+mitä+hän+syö,+vaan+se+saastuttaa+mitä+suusta+tulee
ulos.
Tiedän,+että+monet+tällä+palstalla+ovat+muusta+syystä,+kuin+uskonnon+vihaamassa+
ihmisiä+ja+käyttävät+sitä+vain+keppihevosena.+Kannattaa+silloin+miettiä+asioita+uudelleen
kun+huomaat,+että+sinulla+on+kuudesaisti++ja+se+voi+osoittautua+sieluksi.
16.09.2017 13:47
Kai+sinä+itsekin+tiedä+vastauksen+tuohon+mitä+kirjoitit.+Se+joka+näin+tekee+ansaitsee+tuomion.
Olen+ollut+aina+sitä+mieltä,+että+ei+se+ole+murhaaja+joka+käskee,+vaan+se+joka+sen+tekee.+käskiä
on+murhaan+kiihottaja+yllyttäjä+ei+murhaaja+ja+saa+siitä+myös+tuomion.+
Muslimi+en+ole+mutta+kunnioitan+heidän+uskontoaan,+sillä+lapsi+on+oppinut+vanhemmiltaan
uskonnon.+Olen+Kristitty+ja+tunnustan+Jeesuksen+kristuksen+ja+Isän+kaikkivaltiaan.++Olen+
puhunut+monen+muslimin+kanssa+uskonnosta+ja+kertonut+Raamatun+jakeista+ja+olemme
huomanneet,+että+meillä+on+samat+profeetat+ja+henkilöt.
Islam+on+Kristinuskosta+eronnut+haara+noin+600+luvulla+ja+syyt+siihen+on+todennäköisesti+
Konstantinopolissa+300+luvulla,+kun+uskonnosta+tuli+poliittinen+Rooman+keisarin+johdosta.
Uskotko+itse,+että+maailma+on+luotu+tai+uskotko,+että+on+olemassa+henkimaailma.
4000+vuotta+sitten+oli+jääkausi+suomessa+ja+monessa+muussakin+alueessa,+niin+kuinka
ihminen+sitten+on+syntynyt+tai+tullut+muuten+?
Mutta+jos+uskot,+niin+silloin+on+hyvä+tarkistaa+kantaasi.
16.09.2017 12:46
Se+on+hyvin+totta+ja+se+on+hyvin+kohtalokas+näillä+lukemilla+mitä+nyt+on+suomessa.
Hyvä,+kun+ihmiset+heräävät+tajuamaan+mistä+on+kysymys.+Lopettavat+sen+suomi-paskan
ja+kulttuurista+ja+pakolaisesta+puhumisen.+
Me+puhutaan+oikeasti+elämän+perusasioista+ja+siitä+mitä+me+tarvitaan+niiden+eteen.+
Katsokaa+ja+tajutkaa:+Tiimari,+Veikon+kone,+Anttila,+Seppälä,+Pukeva,+Tokmanni+rypee+ja
Stockmann+on+kaatumassa+ja+Verkkokauppa+on+heikossa+hapessa.
Koko+suomi+on+ihan+pohjalla+alempana,+kuin+koskaan+1990+luvun+lamaakin.++Katso+antiikki
Taulu+ja+sijoitus+huutokauppoja+Huh+Helv****+
Vielä+joku+täällä+huutelee+kulttuureja+ja+suomea+ja+ihmiset+lentelee+kadulle+ilman+asuntoja
ja+taitaa+olla+yli+20+000+lasta+huostaanotettu+Rahan+ja+köyhyyden+tähden.+
Lyökää+jo+niitä+lättyy+joka+huutelee+tässä+tilassa+muuta,+kuin+rahaa.+Ihmiset+tappavat+täällä
itseään+ja+joku+Persure****+huutelee,+että+pakolaiset+tulee+syömään+irti+Eu:sta.
Me+tarvitaan+Euroopan+unionia+oikeasti+enemmän+kuin+vertaa+sanoin+itse,+minä+en+enään
löydä+edes+sanoja.
15.09.2017 13:33
Totta+Helvet***+ne+on+korruptoneita+ryhmiä,+eihän+niitä+muuten+kukaan+rahoittaisi+
EDES+!+Sehän+on+kaikkialla+Mitä+sinä+sitä+ihmettelet+?+?+Haloo+
Nyt+pitää+tulla+alas+jäniksen+puusta+ja+ymmärtää+tosiasioita.+Hienoa,+että+qåaäzm+on+myös
herännyt+tähän+todelliseen+maailmaan.+Eihän+maailmassa+ole+sellaista+hallintoa+mikä
ei+olisi+korruptoitunut,+ei+ketään+ja+ei+kukaan+ole+puhdas.
15.09.2017 11:06
Ei+näitä+tarvitse+selitellä+ja+tämä+on+se+asia+minkä+meidän+Eurooppalaisten
on+selvitettävä+itse+ja+kysymys+on+meistä+ihmisistä+ja+meidän+hyvinvoinnista.
Pitää+ajatella+mitä+elämässä+yleensäkin+tarvitaan+?
Pitää+ryhtyä+pysymään+todellisissa+asioissa+ja+eikä+puhua+jonkin+ihanteista+ja
jonkin+ryhmän+hienosta+hallinnosta.+Meillä+kenelläkään+ei+ole+samoja+haaveita+eikä
toiveita,+joten+sellaiset+kulttuuriset+ja+suomikeskesiset+asiat+on+syytä+jättää+jonnekkin+
muualle.+Minusta+ei+tule+samanlaista,+kuin+Teistä+ja+Teistä+kuitenkaan+kukaan+ei+ole+
Samanlainen+ja+toinen+tykkää+äidistä+ja+Toinen+tyttärestä+ja+Toinen+syö+läskisoosia+ja
toinen+syö+Pizzaa.
Yhteinen+asia+on+ainoastaan+talous+ja+raha.
15.09.2017 10:59
Te+Taidatte+oikeasti+olla+Vit*****+Tyhmää+porukkaa+ja+minulta+menee+yli+joka+kerta.
Idiootinkin+ja+vähemmän+viisaan+ja+joko+minä+olen+hullu+tai+muut+ovat+?+?
Minä+en+elä+Teidän+maailmassa+ja+minä+en+todellakaan+Tiedä+mitä+Teidän+päässä+on+?
Junan+tarkoitus+oli+minun+mielestä+kuljettaa+rahtia+ja+raskasta+tavaraa.++Juna+saadaan
tulevaisuudessa+kuljettamaan+rahtia+vaikka+yhdellä+lastauksella+ja+sitä+ei+tarvitse
purkaa+laivoihin+ja+taas+autoihin+eli+kulurakenne+olisi+toisenlainen.+
Suomessa+on+Metsää+ja+mineraaleja+ja+näiden+käsittelyyn+tarvitaan+raskasta+kalustoa.
Ilman+Euroopan+talousalueen+jäsenyyttä+sinulla+suomessa+olevalla+yrityksellä+ei+ole
mahdollista+kilpailla+sinne+asiallisella+hinnalla.+Tämä+luonnollisesti+estää+jo+investoinnit
muista+maista,+koska+ne+katsovat,+että+se+ei+ole+tuottavaa.++Suomessa+ei+lisäksi+edes+ole
omaa+sijoitusvarallisuutta+ja+on+siinäkin+suhteessa+muiden+armoilla+siis+armoilla.
Investointi+on+yhtä+kuin+laittaa+rahaa+yrityksen+perustamiseen+ja+rakentamiseen+ja+
vastaamaan+kaikista+kuluista.+Minä+en+ole+puhunut+mistään+vit****+suomesta+ja+minä
en+edes+tiedä+mikä+suomi+on+tai+mitä+se+vielä+on+Teidän+päässänne+en+todellakaan+tiedä.
Mutta+sen+minä+sanon,+että+aina+kun+rahaa+liikkuu+niin+aina+se+luo+mahdollisuuksia+ja+
sen+vuoksi+juuri+EU:n+johtajat+ovat+huolissaan+suomen+alhaisesta+sosiaaliturvasta+
koska+se+kaikki+se+raha+on+pois+talouselämästä+ja+ei+edistä+kasvua.
Ihmettelen+kovasti+juntteja+jos+eivät+tue+sitä+Kemijärven+Biotehdasta+ja+luo+sillä+
1800+työpaikkaa,+vaikka+100+tai+200+miljoonalla+onhan+se+raha+sitten+poissa+muita
tuista+ja+kuluista+ja+tuollainen+Efekti+varmasti+synnyttää+myös+muita+laajennuksia
liiketalouteen.+Kun+talouselämä+kasvaa,+niin+ihmisten+elämä+helpottuu+ja+heidän
ei+tarvitse+elää+köyhyydessä.+
Hyvä+esimerkki+Mersun+Tehdas+Uudessa+kaupungissa.
15.09.2017 10:00
Kirjoitan+vain+sen+takia,+että+ette+mene+Päästä+tyhmänä+ja+yksinkertaisena+junttina
Tekemään+maalle+mitä+ette+todellakaan+haluasi+ja+kaikki+vielä+Tyhmyydestä.
Olen+kertonut+asioita,+koska+Teidän+Porukka+on+yksinkertaista+ja+ne+eivät+ole+kovin
viisaita+ja+kerron+ajoissa+mihin+olemme+matkalla+ja+se+on+Liittovaltio.
14.09.2017 18:35
Sitä+ei+kysytä+Sipilältä+!
Minä+olen+sen+sanonut,+että+nyt+kun+Euroopan+suuret+maat+Integroituvat+ja+ne
sanovat+tuleeko+Liittovaltio+vai+ei.
Minusta+kuitenkin+näyttää,+että+se+on+Shakki+ja+Matti.
14.09.2017 18:32
"+iihlam+"
Minä+olen+puhunut+Liittovaltiosta+aivan,+kuten+Juncker+ja+Macron+ym+ym.
On+ihan+varmaa,+että+se+suomi+painetaan+sinne+mistä+se+on+tullutkin,+eli+pers******.
Juncker+esitti+eilen+Eurooppalaisia+vaaleja+ja+Yhtenäistä+ja+yhteistä+eurooppaa+ja+miksi+
et+lue+edes+mitä+Junkkeri+tarkoitti.
Me+puhutaan+vain+sinusta+minusta+ja+meidän+kanssa+ihmisistä,+emme+puhu+mistään+vitu***
Suomesta.+Älä+Tuo+sitä+suomea+enään+tähän+keskusteluun,+sillä+se+on+Fiktio+aivan+kuten
Joulupukki+ja+Mustanaamio.
Ei+ole+Ranskaakaan+eikä+Saksaa+eikä+Puolaa+on+vain+Euroopan+unionin+Liittovaltio.
Mikäli+aluehallinnot+säilyvät+tällaisina,+niin+asiat+varmasti+muodostuukin+näin,+kuten
kerroit.++Mutta+siksi+juuri+ollaankin+tekemässä+Integraatiota,+ymmärsitkö+sanan+Integraatio+?
Se,+että+jos+joku+alue+muodostuu+houkuttelevaksi,+niin+sen+markkinavoimat+tasaavat.+
Puhin+juuri+tuosta+Rail+Balticasta++ja+sen+tärkeydestä+suomen+alueelle+ja+maanomistajille
ja+ihmisille+täällä.
Euroopan+unionissa+on+markkinat+ja+raha+ja+ilman+markkinaa+ja+rahaa+ei+ole+mitään
liíketoimintaakaan.
Älä+enään+koskaan+mainitse+sanaa+suomi,+koska+minä+en+edes+tiedä+mikä+se+on+muu+kuin
alue.+Puhutaan+aina+asiasta+ja+minusta+ja+sinusta.
14.09.2017 12:10
Kuka+on+se+suomalainen+?
Mikä+on+suomalainen+?
Suomalainen+oli+alkujaan+Inkeriläinen+ja+sitten+Karjalainen.....
Neuvostoliitto+tuhosi+suomen+kansan+jo+ajat+sitten....+Maa+jossa+asuu+suomenkielisiä+
on+Ruotsi.
14.09.2017 09:39
Euroopan+unioni+on+yhteisvastuullinen+ja+siksi+siinä+tulee+Tasa-arvo+hyvin+suureen
osaan.+Siksi+Metsät+ja+Siksi+Teollisuus+ja+Raha+ja+Talous.+
Miten+voit+luottaa+?
Sinä+voit+luottaa+tasa-arvoon+ja+ihmisten+vapaaseen+liikkuvuuteen+on+Euroopan+unionin
perusteita.++Euroopan+unionin+tiivistäminen+tarkoittaa+juuri+tasa-arvoa.+
Ilman+tasa-arvoa+sosiaalinen+yhteisö+hajoaisi+eriarvoisuuteen.+
Mitä+valloittaja+tekee+jos+valloittaa+vaikka+suomen+?
Valloittaja+asettaa+aina+nukke-hallituksen,+koska+se+ei+anna+tasa-arvoa+ihmisille+valloittajan
ja+valloitetun+suhteen+ja+Näin+voi+hyväksikäyttää+valloitettua+kansaa+tai+ryhmää.
Tiedätkö+historiasta,+kuinka+monta+Mulkk***+on+aina+löytynyt+tuohon+nukke-hallitukseen+?
Miksi+Euroopan+unioni+on+erilainen+?
Se+pyrkii+takaamaa+kaikille+Euroopan+kansalaisille+vapauden+ja+yhdenmukaisen+oikeuden.
Siksi+se+on+minulle+sydämmen+asia+ja+näin+toteutuu+ihmisten+kanssakäyminen+ja+
yhdenmukaisuus+ja+vapaus.++(+Minä+en+puhunut+mistään+Vitun***+suomesta,+minä+puhuin
yksilöistä+sinusta+ja+minusta.)
13.09.2017 23:20
Kirjoitan+taas,+kun+luin+jotakin+sydäntä+särkevää+ja+kuinka+sairas+tämä+maa+on+?
Yksi+kahjo+kirjoittaa,+kuinka+kirkon+pitää+noudattaa+valtion+ja+yhteiskunnan+lakeja.
Äijä+ja+taisi+olla+jostkin+Pers***+puolueesta+yksi+kanssa+joka+päsäytti,+että+Kirkon+on
noudatettava+yhteiskunnan+lakeja+ja+vihittävä+homopareja+ja+jopa+Koiria+kohta.+Yksi
vaatii+Kirkko+ilmiantamaan+ihmisiä+valtiolle+ja+pakottamaan+kirkon+jopa+palvomaan
valtioa.+
+
Katollisessa+kirkossa+on+rippituoli+johon+voi+mennä+tunnustamaan+verohuijauksen++ja
muun+vastaavan+ja+kirkko+olisi+velvollinen+ilmiantamaan+?
Kirkko+myös+joutuisi+toimimaan+vastoin+kristinuskon+oppia+ja+vihkimään+homoja+ja
luovuttamaan+vainottuja+vainoajille+?
Kuka+tällaiseen+jumalaan+ja+seurakuntaan+enään+uskoo+?+Perussuomalainen+jätkä+
pappina+ja+antaa+synninpäästöjä+ja+jakaa+oikeutta+?
Eikö+nämä+Teidän+puheet+ole+sairaita+?
13.09.2017 21:56
Euroopassa+on+yli+70+%+kannatus+Euroopan+Liittovaltiolle.+Ainoastaan+poliittiset+
paskaläj**+siellä+sun+täällä+yrittävät+vetää+omiaan.
Nyt+on+hyvä+tuuli+löysätä+köydet+sanoi+Junker.
Minäkin+100+%+ihmisten+ja+Euroopan+kannalla.
13.09.2017 21:38
EU+tukee+kyllä+kulttuurista+toimintaa+ja+taitaa+olla+oikein+rahasto+Teidän
toimintaan+?
13.09.2017 20:29
Minä+arvasin,+että+Te+olette+niitä+Elämäntapa+Intiaaneja.
Mutta+voitte+Tehdä+sellaisen+reservaatin+?
13.09.2017 20:24
Junkkerin+tämä+aamuinen+puhe+Euroopan+parlamentissa+oli+todella+hyvä+ja+
edistää+todella+tasa-arvoa+ja+tasa-arvoista+eurooppaa.
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/juncker+puhe-70011
Linkki+pitää+kopioida+loppuun++ja+silloin+se+aukeaa.
Eikö+olisi+hieno+Persun+ja+sinisen+ja+Punasen+äänestää+Eurovaaleissa+euroopan+
parlamentin+edustajaa+?+
Eikö+olekin+hieno,+kun+kaikille+maille+luodaan+mekanismi+saavuttaa+Euroon+vaadittava
talous+?
Euroopan+unionille+luodaan+oma+valtiovarainministeri+joka+valvoo+Euroopan+kansalaisten
etuja.++Estää+Montaa+poliittista+johtajaa+siirtämästä+kansallisia+varoja+sinne+Biilbergiin+?
Minä+ainakin+kannatan.
13.09.2017 19:13
Minä+en+jaksa+tätä+uudelleen+kirjoittaa,+mutta+käsittelin+asiaa+jo+aikaisemmin:
+Suomen+henkinen+ja+Rahallinen+vajoaminen
Liittovaltio
13.9.2017+14:01
Olette+varmasti+jokainen+huomannut,+kuinka+alas+koko+suomi+on+vajonnut+
niin+henkisesti,+kuin+rahallisesti+?+Kerroin+vuosi+sitten+Ukrainalaiselle+naiselle,
että+minä+en+voi+ymmärtää+miten+joku+voi+vaikka+roskapöntöstä+huutaa,+että
minä+olen+suomalainen.+Tämän+Te+näette+jokapäiväisessä+elämässä,+kun+olette
vaikka+Torilla+ja+katsotte+Juoppoja/laitapuolen+kulkijoita.
Me+varmasti+puhutaan+silloin+muusta,+kuin+todellisista+asioista+ja+jos+tämä+ei
riitä+siitä+todistukseksi+niin+joka+minä+olen+hullu+tai+toisin+väittäjä+on+hullu+?
Kerron+Teille+karun+totuuden,+että+Teidän+koko+omaisuus+on+monella+ihan+mitätön.
Ne+joilla+on+vuokra-asunto+ja+kaunis+kirjahylly+ja+siinä+muutama+kippo+ja+se+on+koko
Teidän+elämäntyö.+
Tekeekö+Tämä+Teistä+varakkaan+oloisen+?+Niin+varakkaan+oloisen,+että+ette+kuvittelette
olevanne+maailman+ykkösmaa+elää+ja+olla+?+Tänä+päivänä+jokainen+on+nähnyt+ja+moni
on+ostanutkin+erittäin+halvalla+huutokaupoista+ja+kirpputoreilta+näitä+tavaroita+ja+moni
on+ostanut+kansallis+taiteilijoiden+maalauksia+huippuhalvalla.+Olettako+Te+koskaan+
miettineet+paljonko+saisitte+kotinne+huutokaupasta+?
Eikö+ihmisen+pitäisi+olla+"+Proud+"+niistä+asioista+mitä+hänellä+on+ja+omasta+itsestään+?
Yritän+tällä+tuoda+esille+sen+asian+millä+mittarilla+Teidän+on+katsottava+Euroopan+Unionia
ja+siinä+olevaa+mahdollisuutta.+Siis+Teidän+terveydenhuolto+julkinen+on+ihan+kauheaa
katsottavaa,+vaikka+Vuosaaren+Terveysasema.+Odotus+6+tuntia+Terveydenhoitajalle+ja+
terveydenhoitaja+tilaa+ajan+lääkärille.+
Se+on+illuusio+missä+Te+elätte+ja+sen+olen+nähnyt+Maahanmuutto+palstan+kirjoituksissa.,
Moni+ei+edes+kykene+ajattelemaan+asioita+talouden,+siis+rahan+näkökulmasta.+Te+puhutte,
että+suomi+painaa+markkoja+ja+rahaa,+kuin+afrikan+tähdessä.+Se+Afrikan+tähti+markka+on
vain+sen+paperin+arvonen+ilman+teollisuutta+ja+kauppasopimuksia.+Siis+sillä+rahalla+voi
mennä+vessaan+ja+pyyhkiä.+
Mitä+EU:sta+eroaminen+sitten+tarkoittaisi+?
Se+tarkoittaisi+jäämistä+ulos+Euroopan+unionin+talousalueesta+ja+sellaisia+huu+haa+ukkoja
oli+myös+eduskunnassa+ja+hän+sanoin+henkilökohtasesti+minulle,+että+Norja+olisi+myynyt+
suomelle+öljyä+alle+maailmanmarkkinahinna+jos+suomi+ei+olisi+mennyt+EU:hun.+Tämä+on
tosi+kertomus.+Yritän+kertoa,+että+vaikka+se+olisi+joku+Marksufopunasinen+johtaja+niin+se
voi+myös+johtaa+Teitä+harhaan+ja+se+voi+olla+vielä+Vit***+tyhmä.+
Tiedätte+Rahan+arvostuksen+ja+se+arvostetaan+maailman+pörsseissä+joka+ikinen+sekuntti.
Tiedätte,+että+suurvaltojen+rahat+pitävät+arvostuksen,+koska+ne+määräävät+maailman
kauppasopimuksia.+Euroopan+unioni+on+suurvalta+ja+vain+se+takaa+Teidän+omaisuuden+sekä
sen+rahan+ostovoiman.+Koko+maailmantalous+on+siis+vaihtokauppaa.
Nyt+Teidän+täytyy+ymmärtää,+että+Euroopan+unioni+on+siltä+rahalliselta+puolelta+se+ainoa
vaihtoehto+rakentaa+tulevaisuutta.+Näitä+kirjoituksen+alussa+mainitsemista+asioista+siis
joudutte+valitsemaan+utopian+ja+todellisuuden+välillä.+Minä+en+siihen+utopiaan+ota+kantaa,
kuten+jo+alussa+mainitsin,+koska+minä+en+siitä+tiedä+mitään.+
Mutta+miettikää+mitä+Teillä+oikeasti+on+omaisuutta+ja+paljonko+siitä+oikeasti+saisi.
13.09.2017 19:06
Ei+ole+kuule+ihmekkään+jos+Venäjä+ja+USA+pelkäävät+!
Euroopan+unioni+on+jättiläinen+ja+voimakas+sellain+ja+varmasti+ottaa+omansa.
Venäjä+on+pieni+vain+132+miljoonaa+ihmistä,+USA+320+miljoonaa+Euroopan+
unioni+kohta+600+miljoonaa+ihmistä.
Lopeta+se+Ryssän+pelko+ja+katso+totuutta,+kumpi+pelkää+?+?
12.09.2017 20:47
Eiköhän+se+suunta+ole+ollut+selvä+jo+neuvotteluissa+?+?
Kai+nyt+pikku+lapsikin+ja+alakoulun+penkillä+tiedetään+kumpi+on+suurempi.
Euroopan+unioni+vai+Britannia+ja+tynkä+sellainen+Eurooppa+kasvaa+kohta+
yli+600+miljoonaa+ihmistä.+Se+on+super+power.
https://www.youtube.com/watch?v=FyHXJSyOCYE
12.09.2017 20:37
Venäläiset+viisaat+ovat+jo+Euroopan+Unionissa.+Moni+Tatjuska+ja+Natjuska+on+kuule
ostanut+jo+paljon+kiinteistöjä+Ympäri+Eurooppaa.+
Minä+en+edes+tajua+näitä+heimo+ja+rotu+puhujia,+vielä+vähemmän+geeni+tai+kulttuuri
oppia.+Ei+semmoisia+enään+ole+olemassakaan.++Ne+oli+aikoinaan+joskus+ennen
1900+lukua.+
Se+vain+on+tosiasia,+että+rotupuhdasta+oppia+teillä+ei+enään+ole.
Ainoastaan+joku+Mulkk***+haluaa+näin+Teitä+nimitellä+ja+saada+Teitä+omaan+
Jengiinsä+ja+hän+on+Pomo+ja+saa+rahat+ja+vallan.+Ettekö+Te+tätä+tienneet+?
12.09.2017 17:16
66 / 76