Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Baabelissa+jaettiin+kielet+ja+ulkomuodot.+Jos+sanot,+että+maailma+on+tulossa+liian+pieneksi,+niin+Jumala+luo+uuden+ja+isomman+maan,+sillä+hän+on+tehnyt+maat+ja+taivaat.Jos+sinä+oikeasti+uskot,+että+maailma+on+luotu,+niin+tiedät+vastauksenkin.+Minä+en+uskominä+tiedän,+että+maailma+on+luotu.+Nooan+vedenpaisumus+todistaa,+että+näin+on+todellakin+tapahtunut.+Meitä+jokaista+yksilöä+punnitaan+ja+meidät+kaikki+punnitaan+omalla+vaa'alla.+Siksi+omallavaa'alla,+koska+meitä+ihmisiä+on+monenlaisia+vammaisesta+viisaaseen.+Toki+vääriä+opettajia+on+ja+näin+raamattu+kertookin.+Sitten+tiedät+myös+miten+niihin+tulee+suhtautua.Taitaa+siellä+raamatussa+olla+sananlaskujakin+ja+nekin+kannattaa+lukea.+Kristinuskossapuhutaan+aina+yksilöistä+ja+sielusta.+Et+sinä+voi+pelastaa+sinun+veljeäsi+jos+hän+joutuukadotukseen.+Se+ei+ihmistä+saastuta+mitä+hän+syö,+vaan+se+saastuttaa+mitä+suusta+tuleeulos.Tiedän,+että+monet+tällä+palstalla+ovat+muusta+syystä,+kuin+uskonnon+vihaamassa+ihmisiä+ja+käyttävät+sitä+vain+keppihevosena.+Kannattaa+silloin+miettiä+asioita+uudelleenkun+huomaat,+että+sinulla+on+kuudesaisti++ja+se+voi+osoittautua+sieluksi.
  2. Te+Taidatte+oikeasti+olla+Vit*****+Tyhmää+porukkaa+ja+minulta+menee+yli+joka+kerta.Idiootinkin+ja+vähemmän+viisaan+ja+joko+minä+olen+hullu+tai+muut+ovat+?+?Minä+en+elä+Teidän+maailmassa+ja+minä+en+todellakaan+Tiedä+mitä+Teidän+päässä+on+?Junan+tarkoitus+oli+minun+mielestä+kuljettaa+rahtia+ja+raskasta+tavaraa.++Juna+saadaantulevaisuudessa+kuljettamaan+rahtia+vaikka+yhdellä+lastauksella+ja+sitä+ei+tarvitsepurkaa+laivoihin+ja+taas+autoihin+eli+kulurakenne+olisi+toisenlainen.+Suomessa+on+Metsää+ja+mineraaleja+ja+näiden+käsittelyyn+tarvitaan+raskasta+kalustoa.Ilman+Euroopan+talousalueen+jäsenyyttä+sinulla+suomessa+olevalla+yrityksellä+ei+olemahdollista+kilpailla+sinne+asiallisella+hinnalla.+Tämä+luonnollisesti+estää+jo+investoinnitmuista+maista,+koska+ne+katsovat,+että+se+ei+ole+tuottavaa.++Suomessa+ei+lisäksi+edes+oleomaa+sijoitusvarallisuutta+ja+on+siinäkin+suhteessa+muiden+armoilla+siis+armoilla.Investointi+on+yhtä+kuin+laittaa+rahaa+yrityksen+perustamiseen+ja+rakentamiseen+ja+vastaamaan+kaikista+kuluista.+Minä+en+ole+puhunut+mistään+vit****+suomesta+ja+minäen+edes+tiedä+mikä+suomi+on+tai+mitä+se+vielä+on+Teidän+päässänne+en+todellakaan+tiedä.Mutta+sen+minä+sanon,+että+aina+kun+rahaa+liikkuu+niin+aina+se+luo+mahdollisuuksia+ja+sen+vuoksi+juuri+EU:n+johtajat+ovat+huolissaan+suomen+alhaisesta+sosiaaliturvasta+koska+se+kaikki+se+raha+on+pois+talouselämästä+ja+ei+edistä+kasvua.Ihmettelen+kovasti+juntteja+jos+eivät+tue+sitä+Kemijärven+Biotehdasta+ja+luo+sillä+1800+työpaikkaa,+vaikka+100+tai+200+miljoonalla+onhan+se+raha+sitten+poissa+muitatuista+ja+kuluista+ja+tuollainen+Efekti+varmasti+synnyttää+myös+muita+laajennuksialiiketalouteen.+Kun+talouselämä+kasvaa,+niin+ihmisten+elämä+helpottuu+ja+heidänei+tarvitse+elää+köyhyydessä.+Hyvä+esimerkki+Mersun+Tehdas+Uudessa+kaupungissa.
  3. Minä+arvasin,+että+Te+olette+niitä+Elämäntapa+Intiaaneja.Mutta+voitte+Tehdä+sellaisen+reservaatin+?
  4. Minä+en+jaksa+tätä+uudelleen+kirjoittaa,+mutta+käsittelin+asiaa+jo+aikaisemmin:+Suomen+henkinen+ja+Rahallinen+vajoaminenLiittovaltio13.9.2017+14:01Olette+varmasti+jokainen+huomannut,+kuinka+alas+koko+suomi+on+vajonnut+niin+henkisesti,+kuin+rahallisesti+?+Kerroin+vuosi+sitten+Ukrainalaiselle+naiselle,että+minä+en+voi+ymmärtää+miten+joku+voi+vaikka+roskapöntöstä+huutaa,+ettäminä+olen+suomalainen.+Tämän+Te+näette+jokapäiväisessä+elämässä,+kun+olettevaikka+Torilla+ja+katsotte+Juoppoja/laitapuolen+kulkijoita.Me+varmasti+puhutaan+silloin+muusta,+kuin+todellisista+asioista+ja+jos+tämä+eiriitä+siitä+todistukseksi+niin+joka+minä+olen+hullu+tai+toisin+väittäjä+on+hullu+?Kerron+Teille+karun+totuuden,+että+Teidän+koko+omaisuus+on+monella+ihan+mitätön.Ne+joilla+on+vuokra-asunto+ja+kaunis+kirjahylly+ja+siinä+muutama+kippo+ja+se+on+kokoTeidän+elämäntyö.+Tekeekö+Tämä+Teistä+varakkaan+oloisen+?+Niin+varakkaan+oloisen,+että+ette+kuvitteletteolevanne+maailman+ykkösmaa+elää+ja+olla+?+Tänä+päivänä+jokainen+on+nähnyt+ja+monion+ostanutkin+erittäin+halvalla+huutokaupoista+ja+kirpputoreilta+näitä+tavaroita+ja+monion+ostanut+kansallis+taiteilijoiden+maalauksia+huippuhalvalla.+Olettako+Te+koskaan+miettineet+paljonko+saisitte+kotinne+huutokaupasta+?Eikö+ihmisen+pitäisi+olla+"+Proud+"+niistä+asioista+mitä+hänellä+on+ja+omasta+itsestään+?Yritän+tällä+tuoda+esille+sen+asian+millä+mittarilla+Teidän+on+katsottava+Euroopan+Unioniaja+siinä+olevaa+mahdollisuutta.+Siis+Teidän+terveydenhuolto+julkinen+on+ihan+kauheaakatsottavaa,+vaikka+Vuosaaren+Terveysasema.+Odotus+6+tuntia+Terveydenhoitajalle+ja+terveydenhoitaja+tilaa+ajan+lääkärille.+Se+on+illuusio+missä+Te+elätte+ja+sen+olen+nähnyt+Maahanmuutto+palstan+kirjoituksissa.,Moni+ei+edes+kykene+ajattelemaan+asioita+talouden,+siis+rahan+näkökulmasta.+Te+puhutte,että+suomi+painaa+markkoja+ja+rahaa,+kuin+afrikan+tähdessä.+Se+Afrikan+tähti+markka+onvain+sen+paperin+arvonen+ilman+teollisuutta+ja+kauppasopimuksia.+Siis+sillä+rahalla+voimennä+vessaan+ja+pyyhkiä.+Mitä+EU:sta+eroaminen+sitten+tarkoittaisi+?Se+tarkoittaisi+jäämistä+ulos+Euroopan+unionin+talousalueesta+ja+sellaisia+huu+haa+ukkojaoli+myös+eduskunnassa+ja+hän+sanoin+henkilökohtasesti+minulle,+että+Norja+olisi+myynyt+suomelle+öljyä+alle+maailmanmarkkinahinna+jos+suomi+ei+olisi+mennyt+EU:hun.+Tämä+ontosi+kertomus.+Yritän+kertoa,+että+vaikka+se+olisi+joku+Marksufopunasinen+johtaja+niin+sevoi+myös+johtaa+Teitä+harhaan+ja+se+voi+olla+vielä+Vit***+tyhmä.+Tiedätte+Rahan+arvostuksen+ja+se+arvostetaan+maailman+pörsseissä+joka+ikinen+sekuntti.Tiedätte,+että+suurvaltojen+rahat+pitävät+arvostuksen,+koska+ne+määräävät+maailmankauppasopimuksia.+Euroopan+unioni+on+suurvalta+ja+vain+se+takaa+Teidän+omaisuuden+sekäsen+rahan+ostovoiman.+Koko+maailmantalous+on+siis+vaihtokauppaa.Nyt+Teidän+täytyy+ymmärtää,+että+Euroopan+unioni+on+siltä+rahalliselta+puolelta+se+ainoavaihtoehto+rakentaa+tulevaisuutta.+Näitä+kirjoituksen+alussa+mainitsemista+asioista+siisjoudutte+valitsemaan+utopian+ja+todellisuuden+välillä.+Minä+en+siihen+utopiaan+ota+kantaa,kuten+jo+alussa+mainitsin,+koska+minä+en+siitä+tiedä+mitään.+Mutta+miettikää+mitä+Teillä+oikeasti+on+omaisuutta+ja+paljonko+siitä+oikeasti+saisi.