Helsingistä on Kaavailtu Tallinnan Tunnelia ?
Mitä Persur***** tästä ? Ei Ei Ei
Minäpä kerron Rail Baltica nostaa välittömästi suomen maantieteellistä kiinnostavuutta seuraavilla asiolla:
- Suomen Metsän vienti mahdollisuuksia, Persure**** sanoo Meillä on oma saha.
( Euroopassa on puun ja Laudan hinta moninkertainen )
- Suomen Kaivosteollisuus mm. Sodankylä, Tornio, Sokli ja Tietenkin mahdollinen ratayhteys
Muurmanskiin Persure*** sanoo ei Meidän pitää säilyttää kulttuuri ja Rajat kiinni myös
Venäjälle.
- Raskaan teollisuuden perustaminen radan ja mineraalien lähtöalueelle.
Voisiko Tämä olla sellainen muutaman miljardin paikka jos puhutaan velanotosta ?
Rail Baltica Tie Eurooppaan
2
86
Vastaukset
- SekoitatTaasAsiat
Minä kannatan Helsinki-Tallinna-tunnelia, koska Suomi on käytännössä saari suhteessa Eurooppaan. Sen sijaan hyperloop-haihattelut Ruotsiin ovat pelleilyä, koska sekin on saari.
Tunnelilla ei ole mitään tekemistä EU:n kanssa, kuten EUnukki taas esittää. Se on ollut esillä jo kauan ennen Suomen ja Viron EU-jäsenyyttä.
Eurooppa ja EU ovat kaksi täysin eri asiaa, mutta EU-toope ei sitä tajua tai halua tajuta. Eurooppa on ikiaikainen eurooppalaisen sivilisaation koti, mutta EU hetkellinen poliittinen luomus, joka tulee hajoamaan piakkoin. Te Taidatte oikeasti olla Vit***** Tyhmää porukkaa ja minulta menee yli joka kerta.
Idiootinkin ja vähemmän viisaan ja joko minä olen hullu tai muut ovat ? ?
Minä en elä Teidän maailmassa ja minä en todellakaan Tiedä mitä Teidän päässä on ?
Junan tarkoitus oli minun mielestä kuljettaa rahtia ja raskasta tavaraa. Juna saadaan
tulevaisuudessa kuljettamaan rahtia vaikka yhdellä lastauksella ja sitä ei tarvitse
purkaa laivoihin ja taas autoihin eli kulurakenne olisi toisenlainen.
Suomessa on Metsää ja mineraaleja ja näiden käsittelyyn tarvitaan raskasta kalustoa.
Ilman Euroopan talousalueen jäsenyyttä sinulla suomessa olevalla yrityksellä ei ole
mahdollista kilpailla sinne asiallisella hinnalla. Tämä luonnollisesti estää jo investoinnit
muista maista, koska ne katsovat, että se ei ole tuottavaa. Suomessa ei lisäksi edes ole
omaa sijoitusvarallisuutta ja on siinäkin suhteessa muiden armoilla siis armoilla.
Investointi on yhtä kuin laittaa rahaa yrityksen perustamiseen ja rakentamiseen ja
vastaamaan kaikista kuluista. Minä en ole puhunut mistään vit**** suomesta ja minä
en edes tiedä mikä suomi on tai mitä se vielä on Teidän päässänne en todellakaan tiedä.
Mutta sen minä sanon, että aina kun rahaa liikkuu niin aina se luo mahdollisuuksia ja
sen vuoksi juuri EU:n johtajat ovat huolissaan suomen alhaisesta sosiaaliturvasta
koska se kaikki se raha on pois talouselämästä ja ei edistä kasvua.
Ihmettelen kovasti juntteja jos eivät tue sitä Kemijärven Biotehdasta ja luo sillä
1800 työpaikkaa, vaikka 100 tai 200 miljoonalla onhan se raha sitten poissa muita
tuista ja kuluista ja tuollainen Efekti varmasti synnyttää myös muita laajennuksia
liiketalouteen. Kun talouselämä kasvaa, niin ihmisten elämä helpottuu ja heidän
ei tarvitse elää köyhyydessä.
Hyvä esimerkki Mersun Tehdas Uudessa kaupungissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185073MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1082588- 102024
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1161649Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691269Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s401244Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009