Suomen henkinen ja Rahallinen vajoaminen

Olette varmasti jokainen huomannut, kuinka alas koko suomi on vajonnut
niin henkisesti, kuin rahallisesti ? Kerroin vuosi sitten Ukrainalaiselle naiselle,
että minä en voi ymmärtää miten joku voi vaikka roskapöntöstä huutaa, että
minä olen suomalainen. Tämän Te näette jokapäiväisessä elämässä, kun olette
vaikka Torilla ja katsotte Juoppoja/laitapuolen kulkijoita.

Me varmasti puhutaan silloin muusta, kuin todellisista asioista ja jos tämä ei
riitä siitä todistukseksi niin joka minä olen hullu tai toisin väittäjä on hullu ?
Kerron Teille karun totuuden, että Teidän koko omaisuus on monella ihan mitätön.
Ne joilla on vuokra-asunto ja kaunis kirjahylly ja siinä muutama kippo ja se on koko
Teidän elämäntyö.

Tekeekö Tämä Teistä varakkaan oloisen ? Niin varakkaan oloisen, että ette kuvittelette
olevanne maailman ykkösmaa elää ja olla ? Tänä päivänä jokainen on nähnyt ja moni
on ostanutkin erittäin halvalla huutokaupoista ja kirpputoreilta näitä tavaroita ja moni
on ostanut kansallis taiteilijoiden maalauksia huippuhalvalla. Olettako Te koskaan
miettineet paljonko saisitte kotinne huutokaupasta ?

Eikö ihmisen pitäisi olla " Proud " niistä asioista mitä hänellä on ja omasta itsestään ?
Yritän tällä tuoda esille sen asian millä mittarilla Teidän on katsottava Euroopan Unionia
ja siinä olevaa mahdollisuutta. Siis Teidän terveydenhuolto julkinen on ihan kauheaa
katsottavaa, vaikka Vuosaaren Terveysasema. Odotus 6 tuntia Terveydenhoitajalle ja
terveydenhoitaja tilaa ajan lääkärille.

Se on illuusio missä Te elätte ja sen olen nähnyt Maahanmuutto palstan kirjoituksissa.,
Moni ei edes kykene ajattelemaan asioita talouden, siis rahan näkökulmasta. Te puhutte,
että suomi painaa markkoja ja rahaa, kuin afrikan tähdessä. Se Afrikan tähti markka on
vain sen paperin arvonen ilman teollisuutta ja kauppasopimuksia. Siis sillä rahalla voi
mennä vessaan ja pyyhkiä.

Mitä EU:sta eroaminen sitten tarkoittaisi ?
Se tarkoittaisi jäämistä ulos Euroopan unionin talousalueesta ja sellaisia huu haa ukkoja
oli myös eduskunnassa ja hän sanoin henkilökohtasesti minulle, että Norja olisi myynyt
suomelle öljyä alle maailmanmarkkinahinna jos suomi ei olisi mennyt EU:hun. Tämä on
tosi kertomus. Yritän kertoa, että vaikka se olisi joku Marksufopunasinen johtaja niin se
voi myös johtaa Teitä harhaan ja se voi olla vielä Vit*** tyhmä.

Tiedätte Rahan arvostuksen ja se arvostetaan maailman pörsseissä joka ikinen sekuntti.
Tiedätte, että suurvaltojen rahat pitävät arvostuksen, koska ne määräävät maailman
kauppasopimuksia. Euroopan unioni on suurvalta ja vain se takaa Teidän omaisuuden sekä
sen rahan ostovoiman. Koko maailmantalous on siis vaihtokauppaa.

Nyt Teidän täytyy ymmärtää, että Euroopan unioni on siltä rahalliselta puolelta se ainoa
vaihtoehto rakentaa tulevaisuutta. Näitä kirjoituksen alussa mainitsemista asioista siis
joudutte valitsemaan utopian ja todellisuuden välillä. Minä en siihen utopiaan ota kantaa,
kuten jo alussa mainitsin, koska minä en siitä tiedä mitään.

Mutta miettikää mitä Teillä oikeasti on omaisuutta ja paljonko siitä oikeasti saisi.

3

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junkkerin tämä aamuinen puhe Euroopan parlamentissa oli todella hyvä ja
      edistää todella tasa-arvoa ja tasa-arvoista eurooppaa.
      http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/juncker puhe-70011
      Linkki pitää kopioida loppuun ja silloin se aukeaa.

Eikö olisi hieno Persun ja sinisen ja Punasen äänestää Eurovaaleissa euroopan
      parlamentin edustajaa ?
      Eikö olekin hieno, kun kaikille maille luodaan mekanismi saavuttaa Euroon vaadittava
      talous ?
      Euroopan unionille luodaan oma valtiovarainministeri joka valvoo Euroopan kansalaisten
      etuja. Estää Montaa poliittista johtajaa siirtämästä kansallisia varoja sinne Biilbergiin ?

Minä ainakin kannatan.

• 64747

Mitä merkitystä on omaisuudella, jos ei elä hyvin?

• Kirjoitan taas, kun luin jotakin sydäntä särkevää ja kuinka sairas tämä maa on ?
        Yksi kahjo kirjoittaa, kuinka kirkon pitää noudattaa valtion ja yhteiskunnan lakeja.
        Äijä ja taisi olla jostkin Pers*** puolueesta yksi kanssa joka päsäytti, että Kirkon on
        noudatettava yhteiskunnan lakeja ja vihittävä homopareja ja jopa Koiria kohta. Yksi
        vaatii Kirkko ilmiantamaan ihmisiä valtiolle ja pakottamaan kirkon jopa palvomaan
        valtioa.

Katollisessa kirkossa on rippituoli johon voi mennä tunnustamaan verohuijauksen ja
        muun vastaavan ja kirkko olisi velvollinen ilmiantamaan ?

Kirkko myös joutuisi toimimaan vastoin kristinuskon oppia ja vihkimään homoja ja
        luovuttamaan vainottuja vainoajille ?

Kuka tällaiseen jumalaan ja seurakuntaan enään uskoo ? Perussuomalainen jätkä
        pappina ja antaa synninpäästöjä ja jakaa oikeutta ?

Eikö nämä Teidän puheet ole sairaita ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5073
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      108
      2588
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2024
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1910
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      116
      1649
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1269
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      40
      1244
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1038
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1017
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1009
    Aihe