Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
YksK-Nainen
profiilit
YksK-Nainen
YksK-Nainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
39
Kommenttia
468
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tai+yrittää+korjata+ja+kohentaa+sitä+yksinäisyyttä+kaikilla+keinoilla.+
Joillekkin+se+yksinäisyys+on+todellista+totuutta,+kuin+kehä+mistä+ei+ulospääsyä+ole.
Ei+se+yksinäisyys+ainakaan+täällä+vähene,+vaan+sille+pitää+itse+jaksaa+tehdä+jotain+konkreettista.+Hakeutumalla+ulos,+ihmisten+pariin+ja+elämään+uutta+elämää,+ilman+pakonomaista+palstaelämää.
06.10.2017 06:16
Eihän+nuo+sekoilut+ole+pelkästään+öisiä+juttuja,+vaan+osalla+se+on+kai+todellista+elämään+oman+mitään+sanomattoman+elämän+kohottajana.
Onko+samat+tekstinikkarit+jotka+niitä+kirjoittelee,+kiertäen+kaikki+mahdolliset+palstat+nakellen+omia+aivotuotoksiaan,+vai+onko+joillakin+hetkittäin+ns.+mustia+aukkoja?
06.10.2017 05:54
https://www.youtube.com/watch?v=B6JZl375_lM
Nukkukaa+hyvin,,,
04.10.2017 22:34
Joskus+vaan+tulee+tunne,+että+sen+aika+meni+jo.+Kuitenkin+hiljaa+sydämessäni+toivon+että+se+aikaa+on+tulevaisuudessa,+ja+ei+kaukana.
02.10.2017 21:59
Joskus+toive+voi+toteutua+kun+oikein+paljon+uskoo.
Liekkö+totta+vai+tarua?
02.10.2017 21:32
Sinähän+ap+outoja+kirjottelet.+Mistä+moinen+miete?
Kaukana+leidistä+ainakin+minä+olen,+en+osaa+kaffeeta+juoda+pikkusormi+pystyssä,+en+pelata+brigdeä,+en+käytä+turkiksia,+sillä+olen+noiden+kaikkien+vastakohta.
02.10.2017 20:43
Pukeutumiseni+on+aina+ajantasalla.++En+kyllä+edes+talvella+tarvitse+kuin+T-paidan+talvitakin+alle.+Olenkohan+niin+kuumaverineen+että+poden+ylilämpenemistä+liian+pukeutumisen+vuoksi+;)?
02.10.2017 19:02
Katoppa+kun+sehän+on+niin+että+köyhät+kyykkyyn.
Ei+taho+millään+jaksaa+olla+aina+ryhdikkäänä.+Kun+on+pjhaa+perkannu+muutaman+tunnin,+haravoiden+ja+tehden+pihaa+siihen+kuntoon+että+naapurit+ei+supise+pihan+epäsiisteydestä+ohi+kulkiessaan,+niin+ei+vaan+jaksa+olla+enää+sen+session+jälkeen+välttämättä+parhaassa+kuosissaan,+kunnes+on+saanut+huilia+muutamankaan+hetken.
Miten+sulla+ap+itellä?+Teetkö+SINÄ+jotain+mikä+on+samalla+huvi/hyötyliikuntaa,+vai+onko+ainut+ajankulutuksesi+käyttö+netin+käyttöä?
02.10.2017 07:42
Jokainenhan+meistä+erehtyy+tekemään+jotain+mitä+katuu,+mutta+ei+ne+aina+ole+niitä+tekoja+mitä+ei+voi+korjata.+Kokeile+kysymällä,+sittenpä+tiedät+oliko+se+kuitenkaan+täysin+väärä+teko.
30.09.2017 20:27
En+ola+sinä,+vaan+olen+MINÄ,+kaikessa+ihanuudessani+;).
Ja+olen+vain+YksK,+en+mitään+noista+sinun+ehdotelmistasi,++en+nyt+enkä+tulevaisuudessakaan.
Jää+SINÄ+vartioimaan+palstaa,+sillä+MINUN+on+mentävä,+kuuntelemaan+jos+jollakin+on+isompia+ongelmia+ja+huolia+kuin+sinulla+melkein+harhojen+asteelle+levinneitä+mietteitä.
29.09.2017 08:05
No+niin+olen+minäkin+ihan+kasteessa+saanut+nimen,+joka+on+todella+K-alkuinen,+mutta+en+ole+sinun+lisäksesi+ainoa+jonka+etunimi+alkaa+K:lla,+ja+siksi+rekkasin+K-nimimerkin.
Pidä+hauskaa,+ilakoi+ja+anna+palaa.
29.09.2017 08:01
Jaha,+no
Huomenta.
En+ole+Kati,+ja+ukkoni,+siis+vihittyni+on+edesmennyt.+Petyitkö+kun+ei+ole+karannut?+No+ei+se+mitään,+olen+minäkin+pettynyt+jopa+elämässäni+montakin+kertaa,+mutta+en+ole+päätynyt+ketään+niistä+syyttelemään,+enkä+ole+katkeroitunut,+sillä+aina+on+mahdollisuuksia+uuden+päivän+myötä.
Ja+sinulle:
Bee_seuraavaksi+
+En+ole+trolli,+enkä+trullikaan.+En+kaipaa+naisia,+sillä+en+ole+lesbo,+vaan+nuo+kaikki+on+sinun+kuvitelmiasi,+tai+etteikö+ihan+sinun+toiveitasi+että+sinua+kaipaisin.+No+odota+vaan+sitä+hetkeä,+mutta+älä+pitkästy,+vaan+ole+skarppina+jokaisen+kirjoitetun+viestin+kohdalla,+jos+vaikka+jonakin+päivänä+löytäisit+minun+sinua+kaivanneen+;o))))).
Onnellista+ja+onnekasta+päivän+jatkoa,+sillä+minun+on+mentävä+jälleen+tutkailemaan+miten+ihmiset+voivat,+ja+onko+tilanteissa+jotain+edistystä+tapahtunut.
29.09.2017 07:57
Ei+se+ole+Jouko+;o).
29.09.2017 00:31
Oho,+olihan+se+jotain,+mutta+miksi+noin?
29.09.2017 00:15
No+joukossahan+tyhmyys+tiivistyy+;o)
29.09.2017 00:22
Voi+voi+:(,+ja+just+ajattelin+että+jollakin+on+mua+ikävä,+tai+ainakin+kaipaa+tulisesti+;).
28.09.2017 21:47
Ei+tarvitse+olla+huolissaan,+sillä+nythän+on+juuri+se+päivä+ja+hetki+kun+olen+mielessäsi+;).
27.09.2017 21:54
Elämäni+jatkuu+samoin,+kuin+ennen+häntä,,,
27.09.2017 21:52
Tunnistat+siis+jonkun+jonka+käytös+on+sinun+etiikkaasi+vastaan?+
No+jätä+se+kirjoittaja+rauhaan,+ja+anna+hänen+elää+omaa+elämäänsä.
27.09.2017 19:37
Elämähän+on+suuri+näytelmä,+ja+jokainen+meistä+on+oman+roolinsa+ohjaaja+ja+näyttelijä.
Jos+se+tapahtuisi+näytelmään/elokuvarooliin+kuuluvassa+osasuorituksessa,+niin+antaa+palaa.
27.09.2017 19:34
13 / 24