Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hauskasti+vältit+vastaamasta+itse+kysymykseen.
20.10.2017 16:27
Ei+vaan+sinun.
20.10.2017 16:19
Jaha.+Tuoko+ajatus+onkin+siis+sinun+omasta+päästäsi?
20.10.2017 15:48
oipoi,+millaisia+hengellisiä+kokemuksia+sinulla+on?
20.10.2017 15:16
Olen+samaa+mieltä,+että+turhat+lupaukset+eivät+ole+hyvästä+eikä+sellaisia+pitäisi+antaa.+Rukoushan+ei+ole+turhaa+lupausta+paranemisesta+tai+ei+ainakaan+minulle+kukaan+ole+sellaista+luvannut.+Toki+varmaan+rukoilioitakin+on+monenlaisia.+Luulen,+että+puolestani+rukoillaan+niin+kuin+tuleekin+rukoilla:+"Tapahtukoon+sinun+tahtosi".+Suurempi+asia+kuin+se,+paranenko,+on+että+mitä+minulle+tapahtuu+kuolemani+jälkeen.+Sehän+ei+ole+turha+lupaus+minulle,+että+pelastun.+Ja+jos+vaikka+sitten+kävisikin+niin,+että+olen+ollut+väärässä+ja+Jumalaa+ei+ole,+niin+enpä+ole+siinäkään+mitään+menettänyt,+päin+vastoin.+Mutta+mitäpä+jos+olenkin+oikeassa?
20.10.2017 15:13
Et+ole+ollenkaan+v****mainen,+rehellisyys+on+hyvä+asia,+arvostan+sitä.+Kunnioitan+mielipidettäsi+ja+uskoasi+tai+uskomattomuuttasi,+kuinka+sitä+nyt+tässä+tapauksessa+kutsuisi+ja+ymmärrän+täysin,+että+usko+on+todellakin+uskoa,+sitä+ei+voi+todistaa.+Samoin+kaikki+ihmeet,+joita+on+tapahtunut,+voidaan+selittää+myös+sattumalla.+
Väärä+toivo+on+muuten+mielenkiintoinen+asia.+Milloin+toivo+on+väärä?
Olen+täysin+samaa+mieltä+kanssasi+siitä,+että+jos+jätetään+käyttämättä+terveydenhuoltoa+ja+lääketieteen+keinoja,+se+on+tyhmää+ja+väärin,+varsinkin+jos+kyse+on+esim.+lapsesta+tai+muusta+kuin+omasta+itsestä.+Minun+näkökulmastani+katsottuna+usko+ei+ole+sitä,+että+odottelen+ihmeitä+tapahtuvaksi+ja+jätän+oman+osuuteni+tekemättä.
19.10.2017 22:59
Luin+tuon+laittamasi+keskusteluketjun.+Olen+huumorintajuinen+enkä+vähästä+hätkähdä.+Mielestäni+myös+uskossa+on+huumori+mukana+ja+jokainen+saa+kirjoittaa+mitä+haluaa,+lain+puitteissa+tietenkin,+Ajattelin+kuitenkin+kommentoida.
Jostain+syystä+tänään+tuo+viittaus+amputoitujen+elimien+uudelleen+kasvamiseen+tai+syöpää+sairastaviin+lapsiin+liittyvät+heitot+eivät+naurattaneet.+Ne+tekivät+surulliseksi.+Saattaa+johtua+siitä,+että+nämä+sytostaattihoidot+vetävät+välillä+mielen+matalaksi+ja+olon+väsyneeksi.+Sairastan+parantumatonta+syöpää+(lääkärin+diagnoosi).+Sytostaateilla+yritetään+ostaa+lisää+aikaa,+jotkut+ovat+jopa+parantuneet.+Minä+uskon+lääketieteeseen,+mutta+uskon+myös+Jumalaan+ja+siihen,+että+Hän+voi+kohdallani+tehdä+ihmeen+(joka+voi+siis+olla+sekin,+että+paranen+sytostaateilla).+Tiedän,+että+puolestani+rukoillaan.+Itsekin+rukoilen+parantumista,+mutta+siten,+että+Jumalan+tahdon+mukaan,+ei+minun.+Välillä+on+vaikeaa,+mutta+luotan+Jumalaan.+Olenko+siis+hullu+ja+harhainen?
19.10.2017 21:16
"Hyvä+ihminen+tuo+sydämensä+hyvyyden+varastosta+esiin+hyvää,+paha+ihminen+tuo+pahuutensa+varastosta+esiin+pahaa.+Mitä+sydän+on+täynnä,+sitä+suu+puhuu."
Mitä+sinun+sydämesi+on+täynnä+näiden+kirjoitustesi+perusteella?
18.10.2017 23:42
Kyllä,+sinulle+osoitin.+Etkö+todella+enää+näe,+mitä+sinä+täällä+kirjoitat?
18.10.2017 23:23
En+jaksa+uskoa,+että+minun+Facebooksivuani+kukaan+jaksaisi+niin+vakavissaan+seurata+tai+tehdä+ilmiantoja,+mutta+jos+näin+on,+niin+siitä+vaan.+Ehkä+kannattaisi+tarkistaa+myös+se+mikroaatouuni.
18.10.2017 23:20
Yksi+on+lainsäätäjä+ja+tuomari,+hän,+joka+voi+pelastaa+ja+hukuttaa;+mutta+kuka+olet+sinä,+joka+tuomitset+lähimmäisesi?
18.10.2017 23:15
Kyllä+näin+voi+olla.+Tai+jos+joku+mies+puhuttelisi+vaimoaan+käyttäen+naapurin+rouvan+nimeä,+niin+voisi+tulla+siinäkin+pieni+hämmennys+vaimolle.
18.10.2017 21:52
Voihan+se+tietysti+olla,+että+jollain+on+sellainen+tapa,+että+puhuttelee+jotain+nimeltä+mainittua+henkilöä+vaikka+tarkoittaakin+jotain+ihan+muuta+henkilöä.++Saattaa+kyllä+tulla+pieniä+ongelmia+kommunikaatiossa.
18.10.2017 21:35
"Ei+kirjoituksen+vastaanottajaa+puhutella+nimellä"
Siis+mitä?+Milläs+kirjoituksen+vastaanottajaa+puhutellaan,+jos+ei+nimellä?
18.10.2017 21:17
Kyllähän+siinä+tekstissä+selkeästi+puhuteltiin+Mäkistä,+vai+etkö+lukenut+sitä+loppuun+saakka?
18.10.2017 21:04
Joskus+joku+puhuu+aidasta+ja+toinen+aidan+seipäästä.+Mutta+ei+oteta+murhetta+siitä.
18.10.2017 20:56
Meinaatko,+että+poliisi+ottaa+talteen+tuon+aloituksen+tekstin+ja+vetää+sen+esiin+aina+kun+joku+tulee+tekemään+ilmoitusta+ja+sitten+sen+perusteella+yrittää+päätellä,+onko+ilmoittaja+ateisti+vai+ei?
18.10.2017 20:32
Olisi+parempi,+jos+kirjoittelisit+vain+omissa+nimissäsi.+En+ole+antanut+sinulle+valtuutusta+puhua+puolestani.+Kiitos.
18.10.2017 20:27
Mitenkä+se+selviää+kysymättä?
18.10.2017 20:21
Täytyyhän+sitä+nyt+ensin+selvittää,+onko+kyse+ateistista+vai+uskovasta.
18.10.2017 20:19
228 / 308