Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä.+Sanoin+sen+jo+varmaan+pariinkin+kertaan.+En+tiedä,+onko+aloittaja+vieläkään+sanonut+mitään+omaa,+tiedätkö+sinä?
06.09.2017 21:34
Aika+outo+kommentti.+Miksi+et+liity+nyt+jo+uskovien+kirkkoon,+jos+sellaisen+tiedät?
06.09.2017 21:30
Oliko+sinulla+mitään+omaa+sanottavaa?
06.09.2017 21:23
Mielenkiintoista+tässä+on+se,+että+nyt+täällä+ns.+oikeat+uskovat+vannovat+yksimielisyyden+nimeen,+kun+toisissa+ketjuissa+ovat+kuitenkin+aika+paljonkin+eri+mieltä+keskenään.+Eli+eri+mieltä+voi+olla+silloin+kun+se+heidän+korvasyyhyynsä+sopii+ja+pääsevät+yhtenä+miehenä+yhtä+vastaan.+Kuka+teistä+nyt+oikein+sitten+on+se+oikeaoppinen?
06.09.2017 21:20
"No+jos+sinäkin+jätät+tunnustavat+uskovat+aina+ulkopuolelle+ja+meitä+vastaan+täällä+käyt+taistoa"
Tuo+oli+ennakkokäsitys+minusta.+Ehkä+et+ajatellut+sitä,+mutta+toit+sen+kirjoituksessasi+julki.+Lähimmäisten+rakastaminen+on+minulle+edelleen+ihan+selvä+asia.
06.09.2017 20:38
"Valtaosa+menee,+43%+kirkon+jäsenistäkin+vihitään+maistraatissa+ja+kaikista+55%.+Kristillinen+avioliittokin+on+siis+katoavaa+kansanperinnettä."
Kuinkahan+paljon+tuosta+on+sellaisia,+joilla+se+kumppani+ei+kuulu+kirkkoon+ja+siksi+ei+saa+kirkollista+vihkimistä?
06.09.2017 20:31
Oletpa+saanut+hienoja+uutisia!+Kiitos+Jumalalle+ja+siunausta+sinulle.+Kiitos,+että+kerroit+tuon.
06.09.2017 20:10
Kuules+nyt+he-ma.+Minä+luotan+Jumalaan+ja+siihen,+että+Hän+tekee+minunkin+kohdallani+sen,+minkä+katsoo+parhaaksi.+Jumala+ei+kiellä+käyttämästä+maallista+terveydenhuoltoa,+päin+vastoin.+Ei+rukoilu+tarkoita+sitä,+että+jättäisi+kaiken+muun+avun+käyttämättä.+Minä+rukoilen,+että+lääketiede+voisi+vielä+minua+auttaa.+Mutta+sen+mukaan,+mikä+Jumalan+tahto+on.+Me+olemme+uskovia,+mutta+emme+me,+sinun+luuloistasi+huolimatta,+mitään+tyhmiä+ole.
06.09.2017 19:42
Kiitos.+Niitä+tarvitaan.
06.09.2017 18:10
Kutsu+sinä+sitä+ihan+miksi+haluat.+Eihän+sillä+ole+itse+asiaan+mitään+merkitystä.
Hauskaa+muuten+tuo+nälvimisesi.+Mitähän+se+kertoo+sinusta?
06.09.2017 15:42
Uskot+siis+pahoihin+henkiin+vaikka+et+Jumalaan+uskokaan?
06.09.2017 15:25
Totta.+Maistraatissa+taitavat+kyllä+noudattaa+virka-aikoja,+jos+olen+asian+oikein+ymmärtänyt,+mutta+ei+kai+sekään+maailmaa+kaada.
06.09.2017 15:06
Minulle+asia+ei+ollut+missään+vaiheessa+epäselvä.+Sinulla+oli+ennakkokäsitys+minusta,+jonka+oikaiseminen+tuntui+vaativan+hieman+ravistelua.+Hyvä+kun+selvisi.+;D
06.09.2017 15:03
Kyllä+minä+tiedän,+että+manaukset+eivät+ole+kovinkaan+järkeviä+juttuja+missään+suhteessa.+Mutta+miten+se+mahtaa+liittyä+tähän+aiheeseen?
06.09.2017 15:01
Älä+pelkää,+en+sinulta+myötätuntoa+ole+hakemassakaan.
En+ole+hakenut+hoitoa+poppamiehiltä,+ihan+normaalin+sairaanhoidon+piirisssä+olen+hoidossa.+Sitähän+ei+Raamattu+mitenkään+kiellä.+
Annan+hoidostani+kiitoksen+niille,+joille+kiitos+kuuluu.+
Et+kuitenkaan+vastannut+siihen+älykkyyttä+vaativaan+kysymykseeni.+MIksiköhän?
06.09.2017 14:59
"Ihmisyys+tulee+Kristuksen+rakkauden+ja+lähimmäisrakkauden+kautta+ja+vain+tällöin+se+on+aitoa+eikä+laskelmoitua+ja+vastapalveluksia+vaativaa.+Vain+Jeesuksen+avulla+ihminen+saa+voiman+rakastaa+lähimmäistään+kuten+Jeesus+rakastaa+seurakuntaa.+Ja+tämän+kautta+tulee+ikäänkuin+sivutuotteena+kaikki+mahdolliset+"ihmisyyden"+muodot."
Aivan.+Siitähän+me+uskovat+kai+lähdemme.
06.09.2017 14:48
"Et+todellakaan+kuulu+gaussin+käyrän+ylimpiin+kolmanneksiin+älykkyyttä+mitattaessa."
Kiitos+arvioinnistasi.+Olen+ollut+gaussin+käyrällä+ihan+hyvissä+lukemissa.
"Kiellätkö+sanoneesi+näin:+"Jollekin+muuten+syövän+parantuminen+rukouksella+voi+olla+hyvinkin+totta.+Kuusenjuuren+virtsasta+en+minäkään+ole+kuullut.+""
En+kiellä.+Jos+oikein+tarkkaan+luet+tuon,+niin+minähän+en+itse+väitä+rukouksen+parantavan+syövästä,+sanoin,+että+jollekin+se+voi+olla+totta.+
"Tuon+negatiivisen+vaikutuksen+joudut+miettimään+ihan+itsebtai+kysymään+älykkäämmiltä,+mutta+suosittelisin+että+tämä+jää+viimeiseksi+kerraksi+kun+asiasta+mainitset."
Itse+parantumatonta+syöpää+sairastavana+saatan+sanoa+sanasen+aiheesta+jatkossakin+jos+katson+sen+tarpeelliseksi.+Mutta+koska+sinä+nyt+ilmeisesti+ajattelet+olevasi+minua+älykkäämpi,+niin+kysyn+sinulta,+kun+kerran+käskit+älykkäämmiltä+kysyä.
06.09.2017 14:39
"Itsehän+tuossa+sanot,+että+käyt+taistoa+ihmisyyden+eli+humanimismin+puolesta+ja+humanismi+on+eräs+vastaliike+kristinuskolle.+Ei+ihmisyys+mitään+auta,+koska+se+kääntyy+aina+jokatapauksessa+jotain+vastaan,+vaan+elämä+Kristuksessa+auttaa+ja+siinä+tulee+mukana+sitten+lähimmäisen+rakkaus,+mikä+on+paljon+suurempi+asia+kuin+ihmisyys.+Ihminen+on+täynnä+pahuutta,+mutta+Jumala+on+täynnä+hyvyyttä+ja+rakkautta."
Minä+en+näe+ihmisyyden+puolustamista+mitenkään+kristinuskon+vastaisena.+Eikö+Jeesuskin+puolustanut+ihmistä,+jopa+niinkin+paljon,+että+antoi+oman+henkensä+meidän+puolestamme?+Lähimmäisen+rakkaus+minusta+kuuluu+myös+ihmisyyteen,+vaikka+kaikki+sitä+eivät+tunnekaan.
06.09.2017 14:33
"Heti+kun+väität+jonkun+muka+parantuneen+syövästä+rukouksella+vaikutat+negatiivisesti+jonkin+herkkäuskoisen+syöpäsairaan+parantumismahdollisuuksiin."
Minä+en+ole+väittänyt+kenenkään+parantuneen+syövästä+rukouksella.+Ja+miten+sen+väittäminen+vaikuttaisi+negatiivisesti+syöpäsairaan+parantumismahdollisuuksiin?
06.09.2017 14:20
En+ole+niin+sanonut,+mutta+meillä+kai+edelleenkin+on+se+kuuluisa+sananvapaus+täällä+olemassa,+joten+en+voi+kovin+paljon+mennä+mielipiteitä+kieltämään.+Suon+sen+myös+sinulle.
Mahdatko+itsekään+kaikessa+keskustelussasi+ihmisten+kanssa+pitäytyä+vain+ja+ainoastaan+tosiasioihin?+Ja+mitä+ne+tosiasiat+ovat?+Jollekin+muuten+syövän+parantuminen+rukouksella+voi+olla+hyvinkin+totta.+Kuusenjuuren+virtsasta+en+minäkään+ole+kuullut.
06.09.2017 12:54
266 / 308