Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mistä+tiedät?
30.08.2018 22:19
Yleistäminen+ei+ole+kovin+järkevää.+Siinä+tulee+helposti+annettua+sitä+väärää+todistusta.
30.08.2018 21:58
Enpä+muista+saaneeni+likaisia+papereita.+Sinäkö+uskot+mielummin+aivot.hoi:ta+kuin+luet,+mitä+me+kirjoitamme?+Onko+hän+sinun+ylin+auktoriteettisi?+Onko+siis+niin,+että+minunkin+pitäisi+uskoa+niitä,+jotka+sinua+pöllyttävät,+että+he+ovat+paljastaneet+sinut?
Mikä+meidän+"suhteemme"+Eerikan+kanssa+on?+Kykenetkö+vastaamaan?
30.08.2018 21:26
Minua+pelottaa+sinun+puolestasi,+ikään+kuin+olisit+ottanut+jonkun+yli-ihmisen+aseman.+Tuo,+mitä+kirjoitat+on+vain+sinun+kuvitelmaasi,+sillä+ei+välttämättä+ole+mitään+tekemistä+totuuden+kanssa.+Kukaan+meistä+ei+pysty+todistamaan+sitä,+että+joku+toinen+kirjoittaa+useammalla+nikillä.+Ymmärrätkö?+Et+varmaankaan+ole+lukenut+Eerikan+kirjoituksia,+koska+noin+kommentoit.+Toki+hän+välillä+vastaa+napakasti+itseensä+kohdistuviin+epäasiallisuuksiin,+mutta+usemmiten+ihan+asiallisesti.+Hän+puolustaa+niitä,+joita+trollataan.+Silloin+kun+hän+tekee+aloituksia,+ne+ovat+asiallisia+ja+niistäkin+huomaa+hänen+uskonsa.+Mieti+hetki+tekemisiäsi+ja+ovatko+ne+Jumalan+mielen+mukaisia.
30.08.2018 10:26
No+en+todella.+:)+Sitä+on+kyllä+jauhettu+ihan+huolella.+
Nyt+täytyy+mennä+nukkumaan,+huomenna+on+tärkeä+päivä.+Hyvää+yötä+ja+siunausta.
29.08.2018 23:50
Tuo+on+kyllä+totta.+Jotkut+aiheet+kestävät+paremmin+aikaa+kuin+toiset.
29.08.2018 23:46
Niin+se+tavallaan+taitaa+olla.+Tosin+välillä+noita+vanhoja+keskusteluja+nostetaan+uudelleen+esiin.
29.08.2018 23:43
Niin,+emme+me+taida+sitä+tietää+kukaan+"tavallinen"+kirjoittelija.
29.08.2018 23:37
Niitä+on+tosiaan+monta,+mutta+ei+kai+se+ole+poiston+syy?+Miksi+joku+niistä+poistetaan+ja+jotain+toista+ei?
29.08.2018 23:32
Totta+kyllä,+mutta+silti+se+on+kummallista,+että+yksi+aloitus+poistetaan+ja+toista+saman+tyyppistä+ei.
29.08.2018 23:29
Ymmärrän+kyllä+turhautumisen,+jos+oma+aloitus+aina+poistetaan,+vaikka+muita+saman+aihepiirin+aloituksia+ei.+Onhan+se+vähän+kummallista.
29.08.2018 23:25
Totta.
29.08.2018 23:21
En+usko,+että+siihen+voi+oikein+millään+konstilla+puuttua.+Toki+voi+olla+vastaamatta,+mutta+en+usko+senkään+auttavan.
29.08.2018 23:18
Mitenkä+siihen+heidän+sikailuunsa+pitäisi+puuttua?
29.08.2018 22:43
Mitäpä+siitä+ip:stä+näkee?
29.08.2018 22:40
En+ole+kyllä+ihan+noin+ajatellut,+että+tällä+kirjoittelulla+olisi+tarkoitus+kuvata+minua+sitten+kun+minua+ei+enää+ole.+Enkä+sitä,+että+jättäisin+teille+muille+henkistä+perintöä.+Luulen,+että+olen+aika+merkityksetön+tekijä+tällä+palstalla.
"Löytyykö+kivun.+tuskan+ja+ahdistuksen+seasta+usko+iänkaikkiseen,+vai+eikö+edes+sittenkään?"
Kysymys+on+hyvä.+Tänään+juuri+kuuntelin+virttä.+Lainaan+siitä+pari+säkeistöä,+jotka+hyvin+kuvaavat+minun+ajatuksiani+tässä+hetkessä.
Jos+en+voi+suoraan+Isän+syliin+juosta
ja+uskon+varmuudesta+riemuita,
saan+ahdistuksen+yössä+sinuun+luottaa
ja+ääneen+huutaa:+Herra,+armahda!
Jos+en+voi+katsettani+sinuun+nostaa
ja+lapsen+lailla+jäädä+turviisi,
saan+katumuksen,+tuskan+alta+pyytää:
Nyt+minuun+tartu,+Vapahtajani!
Itse+en+ole+kovin+ahdistunut+(ainakaan+vielä),+mutta+luotan+siihen,+että+Jumala+kantaa.
29.08.2018 16:20
Kuinka+sinä+uskovana+ihmisenä+voit+antaa+väärän+kuvan+lähimmäisestäsi?+Väität+asioita,+joita+et+millään+voi+tietää.
29.08.2018 11:29
Mitä+käytännössä+tarkoittaa+se,+että+tulee+elää+ja+hengittää+Jeesuksen+sanasta?+Nuo+fraasit+ovat+minulle+välillä+vähän+hankalia+käsittää.
29.08.2018 11:09
Se+rakkaus,+jota+meidän+tulisi+lähimmäistämme+kohtaan+tuntea+on+mielestäni+rakkauden+tekoja.+Eli+teemme+hyviä+tekoja,+esim.+menemme+vaikkapa+juttelemaan+yksinäisen+ihmisen+kanssa.+Ei+välttämättä+kovin+suuria+tekoja,+mutta+merkityksellisiä.
28.08.2018 22:09
"Tee+asiallinen+aloitus+siitä+aiheesta,+josta+pyysin+eli+syöpäsairaan+kokemuksesta+ja+jumalasuhteesta,+jos+"lopun+aika"+onkin+ihmiselle+yht'äkkiä+karua+todellisuutta+ja+tänään+voi+olla+viimeinen+päivä+jolloin+kommentoit+netissä+...+Jos+et+itse+jaksa+keskustella+asiasta,+niin+pitää+ymmärtää,+että+se+voi+olla+jollekin+toiselle+kanava+purkaa+omia+ajatuksiaan."
Saatan+jossain+kohtaa+sellaisen+tehdäkin,+mutta+ihan+yhtä+hyvin+sinä+voit+sen+tehdä+omaisena,+joka+on+kokenut+asian+siltä+kannalta.+Olet+siis+ihan+yhtä+pätevä+siinä+suhteessa.+En+vain+tiedä,+onko+kuoleman+läheisyys+ja+syöpä+sellaisia+asioita,+joista+ihmiset+haluavat+keskustella+tällä+palstalla.+Mitä+tulee+tuohon+Eerikalle+kommentoimaasi+asiaan,+että+olisin+ottanut+usko.vaisen+puolen,+niin+voin+todeta,+että+en+ole+kenenkään+puolella+enkä+ketään+vastaan.+Minä+kommentoin+tekstejä+sellaisena+kuin+ne+tulevat,+riippumatta+kirjoittajasta.+Ja+joskus+voi+olla+niinkin,+että+kun+suhtautuu+suvatsevasti+toiseen,+niin+ei+tarvitse+niitä+poskia+käännellä.
28.08.2018 21:58
7 / 308