Keskustelupalstojen loppu

KeskustelupalstojenLoppu

Moderointi on käynyt ihan päättömäksi ja täysin järjettömäksi, tekoälystä on tullut polarisoitunut nettikiusaaja. Järkevät kunnolliset ketjut poistetaan, mutta muita röyhkeästi provosoivat ja vihaan kiihottavat trollit sen sijaan saavat jäädä. Sama meno se on menossa ihan myös esimerkiksi Vauva -foorumin Aihe Vapaalla. Sanoma mediasta on jo tehty useampi rikosilmoitus, sillä kaikki muuta keskustelut paitsi ne joissa haukutaan joko julkkiksia tai työttömiä joutuu moderaattorin poistamaksi palstalta. Moni Vauvalainen lopetti sen takia palstailun kokonaan.

112

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainahan sitä voi todellakin lähteä pois, jos meno ei miellytä.

• aet3

Sinua nämä röyhkeästi provosoivat ja vihaan kiihottavat trollit näyttävät kiinnoistavan koska olet yksi heitä.

• aet3 kirjoitti:

Sinua nämä röyhkeästi provosoivat ja vihaan kiihottavat trollit näyttävät kiinnoistavan koska olet yksi heitä.

Eerika todellakin on trolli multinikki. Aivot.hoi hänet paljasti perin pohjin aikoinaan!!! Aina ruokkimassa mm. henkilöön käyviä aloituksia, vaikka muka niitä vastustaa. Varmaankin itse niitä aloittaa ja toisella nimellä muka vastustaa!!! Kuvottavaa!!!

• taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

Eerika todellakin on trolli multinikki. Aivot.hoi hänet paljasti perin pohjin aikoinaan!!! Aina ruokkimassa mm. henkilöön käyviä aloituksia, vaikka muka niitä vastustaa. Varmaankin itse niitä aloittaa ja toisella nimellä muka vastustaa!!! Kuvottavaa!!!

Ihanaa ja Taivaan Isän siunaamaa päivää sinulle.

• aet3 kirjoitti:

Sinulla on oikeutesi mielipiteen ilmaisuun.

• SRHQW45
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Ihanaa ja Taivaan Isän siunaamaa päivää sinulle.

Onko homoseksi syntiä?

• SRHQW45 kirjoitti:

Onko homoseksi syntiä?

Minulla ei ole vastausta sinulle.

Kuinka sinä uskovana ihmisenä voit antaa väärän kuvan lähimmäisestäsi? Väität asioita, joita et millään voi tietää.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Kuinka sinä uskovana ihmisenä voit antaa väärän kuvan lähimmäisestäsi? Väität asioita, joita et millään voi tietää.

Väärää kuvaa en anna!!! Totuuden kerron!!! Aivot.hoi esittämäni näkemyksen PALJASTI aikanaan!!! Ja mitä tulee Eerikan trollien ruokkimiseen, lukekaa palstaa ja nähkää!!!

Väärää kuvaa en anna!!! Totuuden kerron!!! Aivot.hoi esittämäni näkemyksen PALJASTI aikanaan!!! Ja mitä tulee Eerikan trollien ruokkimiseen, lukekaa palstaa ja nähkää!!!

Mielenkiintoista, että kirjoitat nikillä, josta minun piti luopua, kun sitä käytti toinenkin .
        Totuuttahan sinä et kerro, vaikka kuinka monella huutomerkillä sanottavasi höystät. No sinä olet valinnut tuollaisen tien...

Minua pelottaa sinun puolestasi, ikään kuin olisit ottanut jonkun yli-ihmisen aseman. Tuo, mitä kirjoitat on vain sinun kuvitelmaasi, sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä totuuden kanssa. Kukaan meistä ei pysty todistamaan sitä, että joku toinen kirjoittaa useammalla nikillä. Ymmärrätkö? Et varmaankaan ole lukenut Eerikan kirjoituksia, koska noin kommentoit. Toki hän välillä vastaa napakasti itseensä kohdistuviin epäasiallisuuksiin, mutta usemmiten ihan asiallisesti. Hän puolustaa niitä, joita trollataan. Silloin kun hän tekee aloituksia, ne ovat asiallisia ja niistäkin huomaa hänen uskonsa. Mieti hetki tekemisiäsi ja ovatko ne Jumalan mielen mukaisia.

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Mielenkiintoista, että kirjoitat nikillä, josta minun piti luopua, kun sitä käytti toinenkin .
        Totuuttahan sinä et kerro, vaikka kuinka monella huutomerkillä sanottavasi höystät. No sinä olet valinnut tuollaisen tien...

Tämä nikki ei ole koskaan ollut kenelläkään muulla!!! Ei toisen nikkiä voi rekisteröidä!!!

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Minua pelottaa sinun puolestasi, ikään kuin olisit ottanut jonkun yli-ihmisen aseman. Tuo, mitä kirjoitat on vain sinun kuvitelmaasi, sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä totuuden kanssa. Kukaan meistä ei pysty todistamaan sitä, että joku toinen kirjoittaa useammalla nikillä. Ymmärrätkö? Et varmaankaan ole lukenut Eerikan kirjoituksia, koska noin kommentoit. Toki hän välillä vastaa napakasti itseensä kohdistuviin epäasiallisuuksiin, mutta usemmiten ihan asiallisesti. Hän puolustaa niitä, joita trollataan. Silloin kun hän tekee aloituksia, ne ovat asiallisia ja niistäkin huomaa hänen uskonsa. Mieti hetki tekemisiäsi ja ovatko ne Jumalan mielen mukaisia.

Niinpä niin, taisit sinäkin saada oman osasi nimimerkki aivot.hoi:lta. Et selvinnyt puhtain paperein siitä pöllyytyksestä sinäkään!!! Sinun ja Eerikan "suhde" kyllä selvisi :-D

Niinpä niin, taisit sinäkin saada oman osasi nimimerkki aivot.hoi:lta. Et selvinnyt puhtain paperein siitä pöllyytyksestä sinäkään!!! Sinun ja Eerikan "suhde" kyllä selvisi :-D

Mikäs meidän suhde sitten on? Kaksi kirjoittajaa Suomi24:ssä?

Tämä nikki ei ole koskaan ollut kenelläkään muulla!!! Ei toisen nikkiä voi rekisteröidä!!!

Luultavasti ei olekaan ollut muilla kuin minulla ja sitten sinulla :). Mutta pidä hyvänäsi ,kun sen kerran rekata halusit.

Enpä muista saaneeni likaisia papereita. Sinäkö uskot mielummin aivot.hoi:ta kuin luet, mitä me kirjoitamme? Onko hän sinun ylin auktoriteettisi? Onko siis niin, että minunkin pitäisi uskoa niitä, jotka sinua pöllyttävät, että he ovat paljastaneet sinut?

Mikä meidän "suhteemme" Eerikan kanssa on? Kykenetkö vastaamaan?

Mikäs meidän suhde sitten on? Kaksi kirjoittajaa Suomi24:ssä?

Miten niin kaksi???

;-)

Miten niin kaksi???

;-)

Kaksipa hyvinkin. Kuusenjuuret ja sitten minä/taskuttäynnäkiviäkö. Minun nikkinihän se on, joten jutustelen tässä itseni kanssa,kun vastaan sinulle, eikö niin ????!!!??

Kaksipa hyvinkin. Kuusenjuuret ja sitten minä/taskuttäynnäkiviäkö. Minun nikkinihän se on, joten jutustelen tässä itseni kanssa,kun vastaan sinulle, eikö niin ????!!!??

Ei, kyllä tämä on minun nikkini, ei kenenkään muun. Ei toisen nikkiä voi rekisteröidä, ei edes silloin jos toinen on jo lakannut sitä käyttämästä!!!

Ei, kyllä tämä on minun nikkini, ei kenenkään muun. Ei toisen nikkiä voi rekisteröidä, ei edes silloin jos toinen on jo lakannut sitä käyttämästä!!!

Rekattu nikki on toki sinun. Itse käytin sitä rekkaamatta, kunnes joku en sitten...siis sinä , rekkasi. No leikitään, että et ollut huomannut minun sitä käyttäneen, vaan keksit sen ihan itse :)

Rekattu nikki on toki sinun. Itse käytin sitä rekkaamatta, kunnes joku en sitten...siis sinä , rekkasi. No leikitään, että et ollut huomannut minun sitä käyttäneen, vaan keksit sen ihan itse :)

Seli-seli, kuka tahansa voi väittää käyttäneensä mitä tahansa nimimerkkiä rekisteröimättömänä ennen kuin sitä on käytetty. Kuitenkaan jo käytettyä nimimerkkiä EI VOI rekisteröitdä. Yritä vaikka!!!

• viimeinen.tuomio.2
        taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:

Seli-seli, kuka tahansa voi väittää käyttäneensä mitä tahansa nimimerkkiä rekisteröimättömänä ennen kuin sitä on käytetty. Kuitenkaan jo käytettyä nimimerkkiä EI VOI rekisteröitdä. Yritä vaikka!!!

Ja epäilemättä oletkin yrittänyt kaikin tavoin kirjoitella muiden nimissä ja muiden nikeillä?

Tulihan se sieltä :D

• viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

Ja epäilemättä oletkin yrittänyt kaikin tavoin kirjoitella muiden nimissä ja muiden nikeillä?

Tulihan se sieltä :D

Miksi niin tekisin :-0

• viimeinen.tuomio.2

Miksi niin tekisin :-0

Juurihan kehoitit toista "yritä vaikka!"

Mistä voit tietää, ettei onnistu, jos et ole jo kokeillut?

Juurihan kehoitit toista "yritä vaikka!"

Mistä voit tietää, ettei onnistu, jos et ole jo kokeillut?

Onhan tuosta aiheesta kirjoitettu aikaisemmin ja asiaa kokeilleet ovat kertoneet miten on. Uskon heidän kokemustaan. Jos sinä et, kokeile vaikka!!!

Seli-seli...voihan se tietenkin olla, että sinä kirjoittelit minun ajatuksiani tuolla nikillä tällä samaisella palstalla ennen kuin rekkasit nikin. Sinä ja minä taidamme siis olla minä ja minun sivupersoonani :).
        Nyt se on todistettu MINÄ OLEN SINÄ!!! TAI SINÄ OLET MINÄ!!! EHKÄ ME OLEMME YHDESSÄ VIELÄ JOKU MUUKIN???

Seli-seli...voihan se tietenkin olla, että sinä kirjoittelit minun ajatuksiani tuolla nikillä tällä samaisella palstalla ennen kuin rekkasit nikin. Sinä ja minä taidamme siis olla minä ja minun sivupersoonani :).
        Nyt se on todistettu MINÄ OLEN SINÄ!!! TAI SINÄ OLET MINÄ!!! EHKÄ ME OLEMME YHDESSÄ VIELÄ JOKU MUUKIN???

Mitä ihmettä horiset??? Jos tämä on ollut sinun nimimerkkisi, todista se!!! Et voi, koska tämä on minun nimimerkkini, jota en olise edes voinut käyttää, jos sinä olisit sitä käyttänyt. Todista väitteesi tai lopeta perusteeton herjaamiseni!!!

Ja olet taas poistattanut pari keskustelua, joissa kaksinaisuutesi todistettiin. Aivot.hoi oli niiiin oikeassa!!!

Ja olet taas poistattanut pari keskustelua, joissa kaksinaisuutesi todistettiin. Aivot.hoi oli niiiin oikeassa!!!

On se jotenkin surullista, että on noin "tietävä"

Mitä ihmettä horiset??? Jos tämä on ollut sinun nimimerkkisi, todista se!!! Et voi, koska tämä on minun nimimerkkini, jota en olise edes voinut käyttää, jos sinä olisit sitä käyttänyt. Todista väitteesi tai lopeta perusteeton herjaamiseni!!!

En todista. Olen jo kertaalleen sen todistanut ja minulle on ihan sama, jos haluat käyttää samaa nikkiä kuin minä tänne tullessani käytin. Hyvä nikkihän se on.

En todista. Olen jo kertaalleen sen todistanut ja minulle on ihan sama, jos haluat käyttää samaa nikkiä kuin minä tänne tullessani käytin. Hyvä nikkihän se on.

Et ole todistanut milloinkaan yhtään mitään, syyttänyt vain!!!

Et ole todistanut milloinkaan yhtään mitään, syyttänyt vain!!!

Olen kyllä todistanut. Ja voithan sinä sen tarkistaa. Kurkkaa keskusteluja niiltä ajoilta kun rekkasit nikkisi, eiköhän siellä löydy keskusteluja, joissa tuolla nikillä kirjoittaa joku muu kuin sinä.

Olen kyllä todistanut. Ja voithan sinä sen tarkistaa. Kurkkaa keskusteluja niiltä ajoilta kun rekkasit nikkisi, eiköhän siellä löydy keskusteluja, joissa tuolla nikillä kirjoittaa joku muu kuin sinä.

Yhtään sellaista keskustelua ei ole, kunhan heittelet noita herjojasi!!!! MITÄÄN et koskaan suostu (kykene) todistamaan tai perustelemaan!!! Huutelu ja syyttely on helppoa toki!!!

Yhtään sellaista keskustelua ei ole, kunhan heittelet noita herjojasi!!!! MITÄÄN et koskaan suostu (kykene) todistamaan tai perustelemaan!!! Huutelu ja syyttely on helppoa toki!!!

No sovitaan, että ne kommentit joita itse tuolla nikillä kirjoitin ennen kuin sinä sen rekkasit, ovat sinun kirjoittamiasi. Sinua ei varmasti haittaa , että sinun nimiisi pistetään minun ajatuksiani :)

No sovitaan, että ne kommentit joita itse tuolla nikillä kirjoitin ennen kuin sinä sen rekkasit, ovat sinun kirjoittamiasi. Sinua ei varmasti haittaa , että sinun nimiisi pistetään minun ajatuksiani :)

Mitkä kommentit??? Et ole kyennyt esittämään yhtään kommenttia, jotka olisit esittänyt tällä nimimerkillä. Helppo on syytellä, mutta kun nyt vaan on niin, ettei minulla edes voisi olla tätä nimimerkkiä, jos sinä (tai joku muu) olisit sitä käyttänyt!!!

Mitkä kommentit??? Et ole kyennyt esittämään yhtään kommenttia, jotka olisit esittänyt tällä nimimerkillä. Helppo on syytellä, mutta kun nyt vaan on niin, ettei minulla edes voisi olla tätä nimimerkkiä, jos sinä (tai joku muu) olisit sitä käyttänyt!!!

Olemme käyneet tämän saman keskustelun jo aiemmin.
        Minulle on ihan sama, jos haluat käyttää minun entistä nikkiäni, ole hyvä vaan.

Olemme käyneet tämän saman keskustelun jo aiemmin.
        Minulle on ihan sama, jos haluat käyttää minun entistä nikkiäni, ole hyvä vaan.

Niin, syytellyt tosiaan olet aiemminkin, mutta siihen se sinun "keskustelu" aina jääkin. MITÄ muka olet kirjoittanut tällä nimimerkillä??? Et MITÄÄN, koska se on mahdotonta että olisit kirjoittanut!!!

Niin, syytellyt tosiaan olet aiemminkin, mutta siihen se sinun "keskustelu" aina jääkin. MITÄ muka olet kirjoittanut tällä nimimerkillä??? Et MITÄÄN, koska se on mahdotonta että olisit kirjoittanut!!!

No tiedän kirjoittaneeni ja en ole sinä, vaikka ehkä haluat allekirjoittaa minun ajatukseni ...toisaalta tekisi mieleni kopsata jokin ajatukseni tuolla nikillä tähän :)

No tiedän kirjoittaneeni ja en ole sinä, vaikka ehkä haluat allekirjoittaa minun ajatukseni ...toisaalta tekisi mieleni kopsata jokin ajatukseni tuolla nikillä tähän :)

"toisaalta tekisi mieleni kopsata jokin ajatukseni tuolla nikillä tähän :)"

No mutta, jos sellaisen onnistuisit tekemään, sehän olisi jo jonkinlaista väittämiensä todistamista, ei taida olla sinun heiniäsi!!!

:-0

"toisaalta tekisi mieleni kopsata jokin ajatukseni tuolla nikillä tähän :)"

No mutta, jos sellaisen onnistuisit tekemään, sehän olisi jo jonkinlaista väittämiensä todistamista, ei taida olla sinun heiniäsi!!!

:-0

Olen kyllä todistanut asian aiemminkin, sinulla vaan on lyhyt muisti.
        Ihan mukavia se taskuttäynnäkiviäkö on kirjoitellut ennen kuin nikki rekattiin :)

Olen kyllä todistanut asian aiemminkin, sinulla vaan on lyhyt muisti.
        Ihan mukavia se taskuttäynnäkiviäkö on kirjoitellut ennen kuin nikki rekattiin :)

Höpö-höpö ja seli-seli...

• ttk.ammuttu.alas

• tt.ammuttu.alas

Kun noita vanhoja rupesin mielenkiinnosta selaamaan löytyi aivot.hoin ja eerikan sanailua, vaikka ei siitä oikein mitään meinannut tulla. Joskus ollut ihan hyviä keskusteluja, tai keskustelun yrityksiä :D
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14920725/ihminen-on-syntinen---tai-sitten-ei-

• Taidat viihtyä niissä paikoissa. Onko niitä useampi Tampereella? Jos on, mikä on suosikkisi?

• lhanatalhanata

Taidat viihtyä niissä paikoissa. Onko niitä useampi Tampereella? Jos on, mikä on suosikkisi?

Kyllähän sinä Tampereella asuvana lesbona tiedät hyvin nuo paikat, älä suotta leiki tyhmää😛😛😛😛😛

• lhanatalhanata kirjoitti:

Kyllähän sinä Tampereella asuvana lesbona tiedät hyvin nuo paikat, älä suotta leiki tyhmää😛😛😛😛😛

Arvasinkin, että oli kyse ihan vain nälvimisestä. Sinä luulet luuta lihaksi ...
        Haluaisitko kertoa miksi sinä haluat nälviä ihmisille?

• lhanatalhanata

Arvasinkin, että oli kyse ihan vain nälvimisestä. Sinä luulet luuta lihaksi ...
        Haluaisitko kertoa miksi sinä haluat nälviä ihmisille?

Sinähän olet expertti nälvimisen suhteen, joten kerro sinä😊😊😊😊😊

• lhanatalhanata kirjoitti:

Sinähän olet expertti nälvimisen suhteen, joten kerro sinä😊😊😊😊😊

Sittenhän meitä on tässä kaksi. Sinä tosin lisäksi valehtelet.

• Voisihan sitä tehdä ihan pienimuotoisen kokeen eli pistää vaikkapa parikymmentä poistopyyntöä vanhempiin ketjuihin ja katsoo jälkeenpäin, että mitkä poistopyynnöt meni läpi ja mitkä ei.

Itselläni on poistoista lähinnä se mielikuva, että poistot ovat aika sattumanvaraisia.

• törkyturvalle

Mutta SINÄ olet röyhkeästi provosoiva ja vihaan kiihottava trolli.

• törkyturvalle kirjoitti:

Mutta SINÄ olet röyhkeästi provosoiva ja vihaan kiihottava trolli.

Jo käyttämäsi nimimerkki kertoi kaiken oleellisen sinusta, ja sinun kommentointisi tasosta.

• NytLasketaan

Eikö usko.vainen huomaa taaskaan sinua, Räyhis?
        Mitä arvelet, kuinka monta kertaa olet kirjoittanut tuon saman loitsusi tälle palstalla 1567 vai 2304?

• viimeinen.tuomio.2

Ooooooh! Vielä on toivoa paremmasta!

Etsi joukosta erilainen usko.vainen -tehtävä!

Montako pilkkuvirhettä löydät -tehtävä!

Kiitos erittäin paljon, hoksottimia testaavaa aivojumppaa kaikille räyhiksille kovan touhotuksen lomaan ;D

• viimeinen.tuomio.2
        NytLasketaan kirjoitti:

Eikö usko.vainen huomaa taaskaan sinua, Räyhis?
        Mitä arvelet, kuinka monta kertaa olet kirjoittanut tuon saman loitsusi tälle palstalla 1567 vai 2304?

On muistetttava ettei RäyhäRepellä ole muuta elämää tämän palstan lisäksi😊😊😊😊😊

• ei_täällä

Ei täällä mitään tekoälyä käytetä.

• kunomaaeioleniin

Miten saisi edes sitä tekoälyä noille lapsellisille pakkomiellepostaajille joiden elämä näyttää olevan aamuista iltaan jankutus foorumilla!

tarkempaa osoitetta ei tarvinne laittaa.

• älypäät

Joo, sairaalloinen kiinnostus esim. jonkun Huhtasaaren gradua kohtaan, vieläpä luterilaisuuspalstalla. Ei mitään tolkkua.

• niin_juuri
        älypäät kirjoitti:

Joo, sairaalloinen kiinnostus esim. jonkun Huhtasaaren gradua kohtaan, vieläpä luterilaisuuspalstalla. Ei mitään tolkkua.

Hihhulit saisivatkin mennä puolustamaan kopiomaisteriaan Huhtasaarta persujen tai vaikka helluntailaisten palstalle.

• hfjghghgghggh
        niin_juuri kirjoitti:

Hihhulit saisivatkin mennä puolustamaan kopiomaisteriaan Huhtasaarta persujen tai vaikka helluntailaisten palstalle.

Ja hänen vastustajansa myös, turha täällä on mölistä.

• hfjghghgghggh kirjoitti:

Ja hänen vastustajansa myös, turha täällä on mölistä.

Miksi vastustajat puolustaisivat Huhtasaarta? Säälistäkö?

• eiköjohellitä

Sinulla taitaa olla mania usko.vaiseen?

• terävätFischarsch-sakset
        eiköjohellitä kirjoitti:

Sinulla taitaa olla mania usko.vaiseen?

Jos sillä on tai ei, niin mitenkäs se vaikuttaa siihen kuka tuon avauksen teki?

• iänkaiken.samaa

MIksi tämä ketju keskustelujen moderoinnista saa olla mutta toinen poistettiin? Vaikka menikin siihen iänikuiseen räyhis-osastoon. MIten te jaksatte ja kehtaatte tuota toisten haukkumista?

• Kuudesta poistopyynnöstä neljä meni läpi. Ja ihan perustellusti ylläpito poisti henkilöä loukkaavat aloitukset, mutta ei parin rivin mittaisia Jeesus-pohdiskeluja.

• viimeinen.tuomio.2

Kiitos noista. Vahinko, että sieltä sitten hävisi myös jotain asiallisia pohdintoja ja kiusallisia totuuksia palstasta, persujen graduista ja hihhuleista ylipäänsä.

Käytäntö kuitenkin on se, että pitkät pohdiskelut kannattaa kirjoittaa ensin toiseen tekstinkäsittelyohjelmaan ja tallentaa ne sinne, eikä pelkästään tähän ruutuun, jossa mielivalta poistaa ne.

Ei mene ne helmet hukkaan niistä omista pohdinnoista, joita on todistettavasti reippaasti yli 80%...

Kiitos noista. Vahinko, että sieltä sitten hävisi myös jotain asiallisia pohdintoja ja kiusallisia totuuksia palstasta, persujen graduista ja hihhuleista ylipäänsä.

Käytäntö kuitenkin on se, että pitkät pohdiskelut kannattaa kirjoittaa ensin toiseen tekstinkäsittelyohjelmaan ja tallentaa ne sinne, eikä pelkästään tähän ruutuun, jossa mielivalta poistaa ne.

Ei mene ne helmet hukkaan niistä omista pohdinnoista, joita on todistettavasti reippaasti yli 80%...

Jostakin syystä ylläpidolle tuntuu olevan vastenmielistä sekin, jos palstan trolleja liikaa muistutetaan tosiasioista.

• InhottavaRealisti kirjoitti:

Jostakin syystä ylläpidolle tuntuu olevan vastenmielistä sekin, jos palstan trolleja liikaa muistutetaan tosiasioista.

Jotain sattumanvaraista noissa poistossa on. Mutta useampi linkki tekstissä ainakin tuntuu aktivoivan sen poistorobotin.

• qwertyilija kirjoitti:

Jotain sattumanvaraista noissa poistossa on. Mutta useampi linkki tekstissä ainakin tuntuu aktivoivan sen poistorobotin.

Viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että koko Suomi24 joutaisi sulkea.

Viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että koko Suomi24 joutaisi sulkea.

Minustakin on tuntunut väliltä siltä, että joutais tämän lopettaakin, lähinnä trollien takia. Eerikako se oli joka sanoi, että on täällä helmiäkin ja sillä toistaiseksi kuitenkin jatkan.

• sage8 kirjoitti:

Minustakin on tuntunut väliltä siltä, että joutais tämän lopettaakin, lähinnä trollien takia. Eerikako se oli joka sanoi, että on täällä helmiäkin ja sillä toistaiseksi kuitenkin jatkan.

Poistopolitiikka on mennyt täällä järjettömäksi.

• viimeinen.tuomio.2
        qwertyilija kirjoitti:

Samoin tuolla ylempänä oli kommentti, jossa oli useamman kerran mainittu usko.vainen ja johon sisältyviin yhteen usko.voinen ja lukuisiin pilkkuvirheisiin puutuin siten, ettei siitä olisi oikeasti voinut kukaan edes loukkaantua, koska kenties loukkaavaksi tarkoitetusta viestistä ainakin minä löysin muutakin hyötykäyttöä meille kaikille.

Mutta tutkimattomia ovat ylläpidon tiet. Äläkä turhaan mainitse usko.vaisen, Sinun kuvitteellisen Herrasi nimeä tai multinikkejä, että kauan eläisit tällä palstalla.

• nikkinsä.poistanut
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Poistopolitiikka on mennyt täällä järjettömäksi.

Näin on. Poistopolitiikka aiheuttaa sen, että täällä viihtyvät kohta enää pelkän roskatekstin tuottajat. Aivopierujen ja muun roskan naputtelu kun on vaivatonta ja nopeaa, minkä lisäksi monet suoranaiset törkeydet näyttävät selviävän moderoinnin kynsistä kuin ihmeen kaupalla. Roskan tuottajien tekeleet saavat siis olla ilonamme pitkään.

Asiallisten tekstien, perusteltujen kannaottojen ja mielipiteiden sekä kommenttien tuottaminen vaatii vaivannäköä. Se ei ole helppoa, faktat kun pitää tarkistaa ja kommenttinsa perustella. Sitten iskee täysin käsittämätön poisto, jolloin täysin palstan sääntöjen mukainen, asiallinen, perusteltu, vaivalla kirjoitettu teksti poistuu täysin syyttä ja ilman perusteluja bittitaivaaseen. Miksi kukaan järkevä tätä jaksaisi ja viitsisi?

• viimeinen.tuomio.2

Nythän täällä lakaisi iso luuta kommenttien kohdalla. Jonkun täytyy siis olla täällä ylläpitäjänäkin.

Ihan hyvä vaan muistuttaa, että me olemme täällä jauhamassa, jotta heillä on töitä. Yhden nikin yksinpuhelu kymmenellä muulla nikillään ei kovin pitkälle kanna.

• nikkinsä.poistanut kirjoitti:

Näin on. Poistopolitiikka aiheuttaa sen, että täällä viihtyvät kohta enää pelkän roskatekstin tuottajat. Aivopierujen ja muun roskan naputtelu kun on vaivatonta ja nopeaa, minkä lisäksi monet suoranaiset törkeydet näyttävät selviävän moderoinnin kynsistä kuin ihmeen kaupalla. Roskan tuottajien tekeleet saavat siis olla ilonamme pitkään.

Asiallisten tekstien, perusteltujen kannaottojen ja mielipiteiden sekä kommenttien tuottaminen vaatii vaivannäköä. Se ei ole helppoa, faktat kun pitää tarkistaa ja kommenttinsa perustella. Sitten iskee täysin käsittämätön poisto, jolloin täysin palstan sääntöjen mukainen, asiallinen, perusteltu, vaivalla kirjoitettu teksti poistuu täysin syyttä ja ilman perusteluja bittitaivaaseen. Miksi kukaan järkevä tätä jaksaisi ja viitsisi?

" faktat kun pitää tarkistaa ja kommenttinsa perustella"

Kyllä, täällä kaiken maailman eerikat vain huutelevat ja soimaavat ja syyttelevät vailla mitään totuuspohjaa. Palsta on taakka, mutta tänne HERRA ohjaa ne evankelistat, jotka parhaaksi näkee. Herra armahda!!!

" faktat kun pitää tarkistaa ja kommenttinsa perustella"

Kyllä, täällä kaiken maailman eerikat vain huutelevat ja soimaavat ja syyttelevät vailla mitään totuuspohjaa. Palsta on taakka, mutta tänne HERRA ohjaa ne evankelistat, jotka parhaaksi näkee. Herra armahda!!!

Saitko kirjoitettua tuon ratkeamatta nauruun?

• nikkinsä.poistanut kirjoitti:

Juuri tuo on suuntaus täällä.

• viimeinen.tuomio.2
        nikkinsä.poistanut kirjoitti:

--- tai edes viitsisi puolustaa rekkaamattomalla nikillään kirjoittelua. Joskus minäkin olin sitä mieltä, että rekisteröity nikki jotenkin puolustaa enemmän minua ja sananvapauttani ja perusteltuja kommenttejani yhtä lailla kuin letkautuksiani,

Nyt on vähän toinen mieli ja osaa leikitellä trollaajille takaisin ilman mitään huolenhäivää siitä, että mikä on palaute. Maailmassa on isompiakin asioita kuin joku palsta, täällä on kiva leikkiä oma aikansa kun tietää vastapelurit ja kenelle edes voi kirjoittaa jotain asiallista takaisin.

• viimeinen.tuomio.2

Taisi häneltä housut ratketa ja kiv(eks)et laskeutua vasta ihan ensimmäisen kerran!!!

!!!

!!!

!!!

Sain. Mikä sinua naurattaa???

Sain. Mikä sinua naurattaa???

Minua ei naurata, vaan enemmänkin hirvittää. Juttusi oli niin täyttä roskaa, että se on jo saavutus.

Minua ei naurata, vaan enemmänkin hirvittää. Juttusi oli niin täyttä roskaa, että se on jo saavutus.

Miten niin roskaa??? Helppo tuolla tavalla puskista huudella ilman pienintäkään perustelua!!!

• trollille

Miten niin roskaa??? Helppo tuolla tavalla puskista huudella ilman pienintäkään perustelua!!!

Olet vain pelkkä trolli ja roskasi on ammuttu tämän ketjun puolivälissä alas. Aika sinun siirtyä takavasemmalle ja poistua.

"Palsta on taakka, mutta tänne HERRA ohjaa ne evankelistat, jotka parhaaksi näkee. Herra armahda!!!"

Tuollaiset lausahdukset herättävät hilpeyttä.

• trollille kirjoitti:

Olet vain pelkkä trolli ja roskasi on ammuttu tämän ketjun puolivälissä alas. Aika sinun siirtyä takavasemmalle ja poistua.

Mitään ei ole alas ammuttu, pelkkää tekaistua roskaa ja herjausta moiset väittämät!!!

"Palsta on taakka, mutta tänne HERRA ohjaa ne evankelistat, jotka parhaaksi näkee. Herra armahda!!!"

Tuollaiset lausahdukset herättävät hilpeyttä.

Aivan syyttä!!! Hymy kun voi hyytyä!!!

• trollille

Mitään ei ole alas ammuttu, pelkkää tekaistua roskaa ja herjausta moiset väittämät!!!

Kyllä sinut on. Olet pelkkä paskaa jauhava trolli ja otit käyttöösi nikin jota aluksi käytti Eerikatässämoi.

• trollille kirjoitti:

Kyllä sinut on. Olet pelkkä paskaa jauhava trolli ja otit käyttöösi nikin jota aluksi käytti Eerikatässämoi.

Ei muuten pidä paikkaansa!!! Todisteet todistavat syyttömyyteni!!!

• trollille

Ei muuten pidä paikkaansa!!! Todisteet todistavat syyttömyyteni!!!

Todisteet nikistäsi on mainittu tässä ketjussa tuossa ylempänä. Eerikatässämoi käytti nikkiä ensin ja kun sinulla ei ole mielikuvitusta, niin rekisteröit sen käyttöösi. Turhaan huutomerkkejäsi viljelet, trolli.

• trollille kirjoitti:

Todisteet nikistäsi on mainittu tässä ketjussa tuossa ylempänä. Eerikatässämoi käytti nikkiä ensin ja kun sinulla ei ole mielikuvitusta, niin rekisteröit sen käyttöösi. Turhaan huutomerkkejäsi viljelet, trolli.

Ei käyttänyt, kunhan tunki keskusteluun kyselemään joutavia!!!

• trollille

Ei käyttänyt, kunhan tunki keskusteluun kyselemään joutavia!!!

Kyllä käytti. Ilmeisesti sinua raivostutti hänen tunkeutumisensa keskusteluun, että rekkasit hänen ensiksi käyttämän nikin itsellesi.

• trollille kirjoitti:

Kyllä käytti. Ilmeisesti sinua raivostutti hänen tunkeutumisensa keskusteluun, että rekkasit hänen ensiksi käyttämän nikin itsellesi.

Mistä ihmeesätä noita harhojasi kehittelet??? Etkö osaa lukea???

• trollille

Mistä ihmeesätä noita harhojasi kehittelet??? Etkö osaa lukea???

Totta kai osaan, mutta sinulla tuntuu olevan vaikeuksia. Onko sinun näppäimistössä jotain vikaa, kun välimerkit tulevat sinulla useaan kertaan?

• trollille kirjoitti:

Totta kai osaan, mutta sinulla tuntuu olevan vaikeuksia. Onko sinun näppäimistössä jotain vikaa, kun välimerkit tulevat sinulla useaan kertaan?

No luehan ne "todisteet" oikein ajatuksen kanssa, niin kyllä se totuus sinullekin valkenee. Kun (jos) tajuat asian oikean kulun ja laidan, niin älä välitä, en ole vihainen perättömistä syytöksistäsi :-)

• trollille

No luehan ne "todisteet" oikein ajatuksen kanssa, niin kyllä se totuus sinullekin valkenee. Kun (jos) tajuat asian oikean kulun ja laidan, niin älä välitä, en ole vihainen perättömistä syytöksistäsi :-)

Lue ajankuluksesi esim. tätä ketjua.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14864869/hyva-neuvo-kullan-kallis---

• trollille

Eerikatässämoi aloitti tuon linkitetyn ketjun kirjoittamalla nikillä taskuttäynnäkiviäkö. Yhdessä kohtaan väliaikaisesti vaihtoi juuri rekkaamaansa nikkiin Eerikatässämoi. Kuka tahansa lukutaitoinen näkee tämän. Huutomerkkisi jumittui jälleen.

• trollille kirjoitti:

Eerikatässämoi aloitti tuon linkitetyn ketjun kirjoittamalla nikillä taskuttäynnäkiviäkö. Yhdessä kohtaan väliaikaisesti vaihtoi juuri rekkaamaansa nikkiin Eerikatässämoi. Kuka tahansa lukutaitoinen näkee tämän. Huutomerkkisi jumittui jälleen.

HAH!!! Ja sinä kuvittelet että kyseessä oli Eerika!!! Kuulehan, luehan ihan ajatuksen kanssa, ja jos ei humpan juoni avaudu...voi, voi...

• trollille

HAH!!! Ja sinä kuvittelet että kyseessä oli Eerika!!! Kuulehan, luehan ihan ajatuksen kanssa, ja jos ei humpan juoni avaudu...voi, voi...

En kuvittele. Lue sinä ajatuksen kanssa ja tee myös jotain tuolle näppäimistöllesi.

• trollille kirjoitti:

En kuvittele. Lue sinä ajatuksen kanssa ja tee myös jotain tuolle näppäimistöllesi.

Sinulla on siinä tapauksessa vakavia vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Minä en valitettavasti osaa auttaa. Jeesus voi, jos annat Hänen auttaa!!!

• trollille

Sinulla on siinä tapauksessa vakavia vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Minä en valitettavasti osaa auttaa. Jeesus voi, jos annat Hänen auttaa!!!

Ei ole, mutta sinulla on, enkä voi sinua auttaa.

• trollille kirjoitti:

Ei ole, mutta sinulla on, enkä voi sinua auttaa.

Aivan. Käänny uskossa Kristuksen puoleen ja olet saava avun!!!

• trollille

Aivan. Käänny uskossa Kristuksen puoleen ja olet saava avun!!!

Älä siirrä maalia tuolla feikillä evankelioimisellasi.

• trollille kirjoitti:

Älä siirrä maalia tuolla feikillä evankelioimisellasi.

Olen yrittänyt levittää maalitolpat äärirajoilleen, mutta sinä et vain maaliin osu!!! Kuten sanoin, lue vielä linkkisi ja mieti, jos edelleenkään et ymmärrä, mitä siinä tapahtuu, en osaa sinua auttaa!!!

• trollille

Olen yrittänyt levittää maalitolpat äärirajoilleen, mutta sinä et vain maaliin osu!!! Kuten sanoin, lue vielä linkkisi ja mieti, jos edelleenkään et ymmärrä, mitä siinä tapahtuu, en osaa sinua auttaa!!!

Turhaan niitä maalitolppiasi levittelet.
        Sinä et ole alkuperäinen taskuttäynnäkiviäkö, etkä sen ketjun aloittaja. Satun nimittäin tietämään siitä ketjusta jotain sellaista mitä sinä et tiedä.

• trollille kirjoitti:

Sinä et ole alkuperäinen taskuttäynnäkiviäkö, etkä sen ketjun aloittaja. Satun nimittäin tietämään siitä ketjusta jotain sellaista mitä sinä et tiedä.

"Turhaan niitä maalitolppiasi levittelet."

Siltähän tuo vaikuttaa :-D

• trollille kirjoitti:

Tuollainen itsestään selvät typeryyden kieltäminen muistuttaa Huhtasaarigatea eli kielletään teko jonka todisteet ovat julkiset ja kiistämättömät. Trolli se on.

ps itse en vastaa trolleille, enkä änkyräfundamentalisteille, koska ne ei edes tiedä mitä rehellisyys on eikä ne osaa keskustella, ne osaa vain jankuttaa

• Minä joskus kyllä vastaan näille fundiksillekin, kuten usko.vaiselle ja taskuttäynnäkivillekin siksi, että he lopettaisivat valehtelunsa ja ylimielisyytensä, mutta eihän psykopaateille ja valehtelijoille mikään tehoa.

• sage8 kirjoitti:

Minä joskus kyllä vastaan näille fundiksillekin, kuten usko.vaiselle ja taskuttäynnäkivillekin siksi, että he lopettaisivat valehtelunsa ja ylimielisyytensä, mutta eihän psykopaateille ja valehtelijoille mikään tehoa.

Osa ei kerta kaikkiaan kykene olemaan kuin oikeassa. Vrt Jalovaara, Puolimatka ja Huhtasaari.
        Koskaan ne ei ole mielestään väärässä.

• qwertyilija kirjoitti:

Osa ei kerta kaikkiaan kykene olemaan kuin oikeassa. Vrt Jalovaara, Puolimatka ja Huhtasaari.
        Koskaan ne ei ole mielestään väärässä.

Näinhän se menee, ja palstanilkit seuraa perässä lainatakseni Tuntematonta Sotilasta.

• trollille kirjoitti:

Juuri näin. Nykyinen ttk on joko trolli tai mielipuoli.

• viimeinen.tuomio.2
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Juuri näin. Nykyinen ttk on joko trolli tai mielipuoli.

Sinusta tiedämmekin jo sen että olet sekä mielipuoli että trolli😊😊😊😊😊

• herpeskö.vaivaa
        viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

Sinusta tiedämmekin jo sen että olet sekä mielipuoli että trolli😊😊😊😊😊

Sinulla usko.vainen on n. 10 000 nimimerkkiä. Miksi et käytä niitä, vaan ryöstät kaverilta?

• sotketaan.jetro.tähän

Netissä on trolleja ja fiksuinta asiantuntijoiden mukaan on olla vastaamatta niille.

Mutta osalle se vastaamatta jättäminen on vaikeampaa kuin Onnenpyörän pelaaminen.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      151
      6676
    2. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      599
      6057
    3. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      31
      3856
    4. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      412
      2375
    5. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      56
      1776
    6. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      109
      1699
    7. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      42
      1534
    8. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      187
      1423
    9. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      80
      1404
    10. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1094
    Aihe