Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1069
Kommenttia
10891
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinkuin olen sanonut että olet niinkuin satanistit , Satanistiuskovan lailla syytät minua siitä mistä varoitan ja minkä vastan hyökän . Ja tka sinä saatanan tiellä rakas vihollinen kun parannusta siitä ei sulle kelpaa..
11.01.2025 16:22
Niin sinä pekeleestä olet minua ja minusta vakheita levinnyt joo.. Rakas vihollinen. hii jatla vaan valheen tiellä ja tee saatanalle palvelusta. Saat palkan aikanaan.
11.01.2025 16:15
Oikein ? Katsos on niitä paljon noit rääväsuut jotka julistaa mielellään luopumus ja lamkemuksen evankeliumia. Ja en ole löytänyt Pyhä Raamatussa että meidän tulis julista sellainen evankeliumia , vaan Puhdistuksen ja Parannuksen Evankeliumin meidä tulis julistaa kuin Jeesus . Te Parannusta synneistä mitä enemmän ,, kun lopunaika koittaa tulis olla meidän huuleiila ja mitä saa Voima siihen.
11.01.2025 16:11
Timö Lindroos ajettiin pois Turun Seurakunnasta jolla on terve julistus.
11.01.2025 16:02
Aloittajana sun on hyvä tietää ettei kaikki niinkuin Azusa kadulla kaikki otti vastaan sen hengen jonka päällelihallinen seurakuntarakennetiin ja alkoi viedä seurakunta siihen että kaikki muu armolahjojen piireissä oli hyvä kun sen armolahjan joka tulee Oikeassa Herätyksessä ja antaa niin valtava synnintunto että siinätulessa ei kukaan voi asua , vaan joutuu etsiä pääsy siitä . Toiset tietysti juoksee karkuun ja jää muuttumattomana synneissä matkalle helvettiin.
Sebntakia on kelvattu että on oltuiloisia Helluntailaisuudessa näistä ihmeparantajia Paavo Järvisen tapa. . Ja niitä uuskarismaattisia on vino pino jotka pääsee villitsemään Helluntailaiset.
11.01.2025 15:58
Ei kait Mauno ? Joka on kaikkien uuskarismaattisten harhajohtajien kanssa eri mieltä ja oikein on.
Mutta kun harhanjohtajat ovat laskeneet Trumpin päälle kädet ja Trump on saanut uuskarismaattisten uskonnollinen voima niin että pääsi takaisin presidenttiksi niin luulis että Mauno ottaa eroa ja kaukaa hänestä.
Tarkkaillaan ja ihmetellään nyt sitten Trumpia mitä hän saa aikaan tuolla voimalla joka on himo täynnä ja veikkaan että hän eroa kohta vaimostaan ja saa nuoremman rinnalle ja näemme miten Putin jalanjälkiä mies kulkee ja nyt sitten vaati Grönlanttiitselle kun Putin vain saa Suomea ja Ukraina. Nehän tapaavat kohta toisiaan ja tekevät sitten kauppa.
11.01.2025 09:49
Aivan ja ei voi vähemmän kiinnostaa budda minua..
11.01.2025 09:36
Ei vois vähemmän kiinnostaa kuka Mänttä on..
11.01.2025 09:34
Ei ihme jos nousee Jumala vastaan ja alkaa pilkkata mun rakas VeliPaavali niinkuin Mänttä...
11.01.2025 09:33
No just joo. Liha suunnittele ensi vuonna mukamas ja Pyhä Henki itkee vieressä että olis antaneet minun johdattaa heitä. Niin eivät olisivat joutuneet uuskarismaattisen kamal hengen viettelyyn ja vietäväksi..
11.01.2025 09:30
Niinpä !! Kun menoa ja meininki alkaa muistuta kirkkon joka nukkuu ja ei mitään liikku muut kun hiiret , niin kelpaa uuskarismaattisten voimia joka tulee hautausmaan voitelusta.
11.01.2025 09:26
Määritellä ja kysyä Jumalalta mikä on Oikea Armo on ihan kaksi eri asioita ja poikkea toisista kuin pimeys ja valo..
11.01.2025 09:23
Tarvi kyllä vetonaulat maailmasta että joku pysyis mukaana Helluntaisuuden menoa ja meininkiä. Ja kuunella niinkuin venäläisen trubaduurin jolla särö äänessä itkee miljoonien kerta että niin maailma Jumala rakasti................että antoi..........................
Kun mukamas uskovaisten Helluntailaisuudessa tulis vain opettaatämän ettei häiritsee ketään synnissä oleva...
11.01.2025 09:22
>>> 5) Jumalan kansan ”luopumus”? <<< No nyt alkaa rääväsuut huuta oikein oikein lopunaikana tapahtuu luopumus ja ne jotka luopuu on oikeassa ja ne jotka pysy Jumalan luona on väärässä. !! Luopumuksen evankeliumi on minunkin silmiin heitetty !!!!
11.01.2025 09:17
Aikamoinen valhe !! Kenestä sanottiin olevan elävä vaikka oli kuollut. No ainakin saatana..
11.01.2025 09:14
Kqtsotaan onko se Herrasta ?? Näin neuvotti Pyhä Raamattu uskovia tarkkailla eikä koskea Pyhä. !!
Nyt näyttää vahvasti niin ettei Helluntailaisten valeherätysliike ollut Jumalasta.
On poistumassa ja lopettamassa toimintaa ?? Vai mitä tapahtuu ????
11.01.2025 09:11
Vai että on laskeutunut valtava synnintunnon Amerikkaan ?? Ja OIkea Herätys... Että koko yhteiskunta on niin lamantunut että , mitään ei liikkuu muuta, kun ihmisiä jotka pitkin maata kontaa ja itkee ja huuta ,, missä on minun Jumalani joka Pois ottaa synti ???
11.01.2025 09:04
Kuules !! Kun Trump on tuollainen uuskarismaattinen uskova , johon ne karismaattiset uskovat on kruunannut ja tehneet hänet ja on tapana eroa puolisosta niin senverran peliä tuossa on että Trump vois otta kamala uudeksi vaimoksi . Niin amerikoissa vois alkaa räiskiä oikein kunnolla , missä kaikki on niiiiin suuurta ja mahtava ,, niinkuin Harris..
11.01.2025 08:35
Kuule !! Ei Rauha laskee maan päälle niinkauan kuin rahanhimo ratkaisee mihin rauha laskee maailmassa. Taivaaseen se laskeutuu ,, koska siellä ei tu olemaan raha ja mammona.. Ja tässä täytyy itkeä maailman puolesta... snyft....
11.01.2025 08:29
Ahvenanmaa ?? Tai Karjala ?? hiiiii
Palestiinan ottaminen ennenkuin se on perustettu olis poika myös ,, hiiiii...
11.01.2025 08:26
10 / 545