Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sulla on kaluhalltus joka sinua opettaa ja minulla on Elävä Jumala joka minua oettaa..
28.01.2024 16:24
Aivan ! Jumalan Laki on täytetty ja nyt pysyy ja täyttyy kaikki sun elämässä , kun rakastat Lähimmäinen ,, niinkuin Jeeus opettaa !!
28.01.2024 16:21
Niin sinun elämässä ei syntiäkään ole kumottu ,, vaan palvot sapatia enemmän kuin sapattin Herra..
28.01.2024 16:11
Vai niin ? Että meni nukkumaan seitsemännen päivän jälkeen ja nukkuu vielä palvotessaan oma sapatia. just joo!!!
28.01.2024 16:09
Monet uskonnottomat elää kovin pitkään ilman Jeesusta ja sitten kuolevat pois helvettiin. Sillä ei ole mitään tekemistä pitkä ikä mihin sapattinpitäjät joutuvat kun kuolevat ei Jeesususkovina vaan Lainuskovina. Jeesus yrittää varnmasti pitää heitä elossa mahdollisimman pitkään että he heräisivät ja löytäisivät Oikea Jeesus joka on Lain Loppu..
28.01.2024 04:29
Minulla on joka päivä Pelastus= sapatti !!!! Ei pelkästään Lauantaina.
28.01.2024 04:23
Toraistit yrittävät pitää ja pelastaa itsensä, lihallisella toiminnassa sapattilla. Muuten he joutuvat helvettiin julistavat he . Me muut pääsemme karkuun helvetistä uskomalla Jeesus Vapauttahana ja Lain Täytättäjänä . Mekin Täyttämme Lain Rakastamalla lähimmäinen , joka toraistien lihat vihaavat.
28.01.2024 04:21
Joo ! Ei se ole Jumala joka kaataa uskovaiset kaatanmiskokouksissa tai kun Hinn heiluttaa takkinsa.
28.01.2024 04:15
Hedalmistä tietää kellä on Pyhä Henki. Ei Pyhä Henki tekee huonoja Hedelmiä..
27.01.2024 22:28
Meidän tulis olla uuden Liitton uskovia eikä vanhan , niinkuin sinä tarjoat. Ei Vanhassa löytyy Tie Totuuden kautta Elämään.. Meidän tulis vaeltaaUuden mukaan eikä Vanhan mukaan joka on vain varjo ja kohta häviää..
27.01.2024 22:25
Onko meillä täss suurin eksynyt ja harhautunut kristinusko ? Johon sitten on Jumala lähettänyt hirveä eksytys joka on jatkanut vielä voimakkammin tuottamaan näitä synninhrhoja Kristinuskolle ympäri maailmaan. Lutter kirkko on aina ollut ekumeenin mallioppilas jossa sen kirkkon sisällä on toiminut eri yhdistyksiä saman katon alla. Nyt Ekumeeninen malli eri kirkkot järjestykset ja uskonnot saman katon alle valtavan saatannalinen harmoniassa jossa saatana toimii ja iloitsee oman henkivallan kautta. Jokainen ekumiassa oleva jäsen on tän henkivalla alla vaikka Helluntailainen esimerkkiksi vois asnoa etten minä ainakaan ole mitään tekemissä tuon ekumenis järjestelyn kanssa. No saatana ei kunnioittaa uskovien mielipiteet eikä Jumala heitä suojaa , kun sokeutuvat vain enemmän ja enemmän , pikku hilja , niinkuin he kertovat miten he puhdistuvat pkku hilja, Lutterin armon opin mukaan , josta Pyhä Raamattu kertoo että Hedelmistä tunnetaan mistä puu on kotoisin.
Hirveä on tuo Lutterin armo ja vielä pahemmin on uuskarismaattinen armo joka pitäis olla niinkuin Pyhä Raamattu kertoo meille >>
Room. 6
1 Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi?
2 Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä?
14 Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.
15 Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!
26.01.2024 17:16
Toivottavasti ei löydy yhtään Pyhä Raamatun vastaisia feministilesbopappeja , löytyy maassamme ??
26.01.2024 17:14
Täytyy tehdä taas Uuden aloituksen jonka Jumala laski mun sydämeen äsken . !!! Hyvä että kelpaa jollekkin , joka halua Taivaaseen karkuun harhaopettajien !!
26.01.2024 17:10
Niin !! Jopa valitutkin voi eksyä sinne ja tulla homoxi tai niin himo täynnä että varastaa perhetuttavan puolisio , niinkuin tuossa uuskarismaattisten piireissä on tapana ja sitten annetaan anteeksi ja jatketaan huutamaan , että meitä ei tuomita , meillä on lyhyitä tilejä Jumalan kanssa.. Ja sitten jatketaan , niinkuin ei olis mittään tapahtunut. Ja pastori saa jatkaa niinkuin ennenkin..
26.01.2024 01:10
Näin EI SAA OLLA !!
>>> Uuskarismaattisten ja hillsongin tunnelmissa , on nuoret uskovaiset tullut niin paljon vapamielismmät , että riisuvat itsesi helposti suuressa himossa , joka uushenkisen karisman henki antaa ja saa tunnelma lähestymään orgiot . Ja siihen kuuluu sitten tanssi ja viiniä jaoka muuttuu alkoholi ja viinahumala illoiksi.
Kyllä ajat on muuttunut ja henki noissa uushenkisissä piireissä , josta uuspastorit iloitsee ja käyttää hyväkseen saada nauttia hyväuskoisita nuorista. Patrick Tiaisen tyyliin..
25.01.2024 08:14
Hienoa että olet ottanut Hänet vastaan nrakas , ei uskonpuhdistajana vaan Syntienpoisottajana ja Vapauttajana !!
25.01.2024 08:14
Uuskarismaattisten ja hillsongin tunnelmissa , on nuoret uskovaiset tullut niin paljon vapamielismmät , että riisuvat itsesi helposti suuressa himossa , joka uushenkisen karisman henki antaa ja saa tunnelma lähestymään orgiot . Ja siihen kuuluu sitten tanssi ja viiniä jaoka muuttuu alkoholi ja viinahumala illoiksi.
Kyllä ajat on muuttunut ja henki noissa uushenkisissä piireissä , josta uuspastorit iloitsee ja käyttää hyväkseen saada nauttia hyväuskoisita nuorista. Patrick Tiaisen tyyliin..
25.01.2024 08:11
Tai sitten hirvittää että on alkoholiongelmia ja on menossa helvettiin. Eikä uskova ole kuullut että tulis kuolla pois tuo lihallinen että viinaongelmat häviäisi. Ei Ristinkuoleman ja sen Hengellisen kuoleman tarkoitus tänä päivänä opetetaan seurakunnissa jossa toinen henki opettaa kuin Jeesuksen Henki !!!!
24.01.2024 09:46
No tietysti Siirretään keskustelu käsittelemään Jumaluus kun ei totuus valinnasta halutaan keskustella. Siis >> Miksi uskova valitsee maailman synti ja halua pysyä synnissä niinkuin Luther opetti että armo sen kattaa.. Tiedän etten saa tähän vastaus ,, vaan siirretään keskustelu Jumaluteen tai minun persoonaan..
24.01.2024 09:23
Jahaas että minun rakas vihollinen on huolissaan että olen vimässä sinlta synnin ilo ja riemu sinulta. Älä ole , koska vain Jumala voi puhdistaa ihminen.. Senvarten Jeesus tuli!!
24.01.2024 02:14
35 / 545