Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Oletteko tekin paatunut Rakkaat Helluntailaiset ??

Niinkuin opetuslapset jotka hetkeksi paatuivat !!! Mark. 2 49 Mutta nähdessään hänen kävelevän järven päällä he luuliva
    Helluntailaisuus
    12
    59
  2. Katsokaa !! Ei ole väliä mitä teette !!!

Joh. 5 29 ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, t
    Helluntailaisuus
    26
    59
  3. Marinin vaalitemppu ! Rajoitukset pois ja

Saas nähdä Raakkat ! Tuleeko rajoitukset heti takaisin heti vaalien jälkeen . Ja hups hei ,, ei tullutkaan rajotukset po
    Maailman menoa
    14
    59
  4. Armo on hyvä kun saa kokea sen Oikealla tavalla !!!

Eikä Lutherin tavalla >> armahdan sinua , mutta synnin vankina joudut olemaan. Mikä se semmoinen armo joka ylläp
    Luterilaisuus
    0
    59
  5. Uuskarismattista voima myöten on Joulu aletti vastustaa niinkuin maailma tekee ja menevät

Karkuun etelään juhlimaan kännissä koko Joulun ja niin monet uuskarismaattiset tekevät ja seuraavat maailma. Tämä laul
    Helluntailaisuus
    1
    59
  6. No eikö nopein tie natoon olis ottaa pois raja Norjaan ja Suomen välissä ?

Jos se sitten säästäisi kansamme niin olkoon !! Ollaan sitten Norjalaisia ja heitetään Niinistö ja tyttöhallitus romukop
    Maailman menoa
    22
    58
  7. Et saa kaasua , et saa vilja jos et estä Suomen pääsy Natoon.

Tietävät nuo sinisilmäisiä blondit ja päättäjät , jotka jphtaa maamme..
    Maailman menoa
    35
    58
  8. Lutterilainen kirkko ?

Pilkatko sinäkin Jeesusta ? Olen itkenyt Jeesusta tänäkin aamuna että voi hivittävä kun Juutalaiset olivat Julmia ja pi
    Luterilaisuus
    2
    58
  9. Rakkaat !!!!!!!!!!!!!! Oletteko löytäneet !!!!!!!!!!!

Synninpoistaja ja Vapauttaja niin että voitte sanoa että olette Taivastiellä !!!
    Helluntailaisuus
    16
    58
  10. Eiköhän me lähdetään etsimään Jeesusta ???

Mehän tarvitsemme Hänet niin moneen aluelleen meidän elämään Herrassa !!! Ap. t. 17:27 että he etsisivät Jumalaa, jo
    Helluntailaisuus
    5
    58
  11. Ihanan Luotettava Hän on !!!!!!!

Pitäkää Hänet Luotettavana !!! 1. Kor. 7:25 Mutta neitsyistä minulla ei ole Herran käskyä, vaan minä sanon ajatukse
    Helluntailaisuus
    0
    58
  12. Marin joka on PM on päävastuu siihen että Venäjä vihastuu meille !!

Hän ärsyttää Putin niin paljon että olemme seuravat Ukrainan jälkeen PM-n kyydissä kun ollaan ja on lausunut Venäjä vast
    Maailman menoa
    3
    58
  13. Jos kivisade auttais,, niin siitä vaan.

Voisitteko kivittää minua ? Pyydän anteeksi teiltä ja Jumalalta että olen ollut uuskarismaattinen -80 luvulla kun toront
    Luterilaisuus
    4
    58
  14. Galluppi !!!

Monet tuhanneet ja tuhaneet ovat suuttuneet kun olen koskenut heidän rakas rakkinsa (liha) joka tulis olla kasteen hauda
    Luterilaisuus
    0
    58
  15. Rasisti ?? Olenko minä ???

Tästä minä puhuin että me emme halua näitä Suomeen ?? Mutta security poisti aloitukset . Olenko Rasisti ??? Kun yritän
    Maailman menoa
    2
    58
  16. Lamppu joka loista niinkuin Kristus itse..

Miksi Uskovan kasvo ei loistaa kuin Rakkauden lamppu ? Rodney Howard-Browne has been an outspoken opponent of social dis
    Luterilaisuus
    4
    58
  17. Heidän kasvot loistaa kuin enkelit !!

Tunnistin vielä juuri ja juuri.. Marko Selkomaan naama. Huj !! Pelästyin kun katsoin Avainmedian rukousilta. Eikö uskova
    Luterilaisuus
    3
    57
  18. Pyhiä susia palvotaan jo !

On tä maailma mielisairas !! Ei uskaltaa kysyä edes vaikka saa sanoa että Pyhä susia joka Pyhällä maassa palvotaan saa
    Maailman menoa
    19
    57
  19. Kaikki fixut opettajat kehiin !!!

Mistä Evankeliumista teidän mielestä Jeeus tässä opettaa ?? Matt . 26 6 Kun Jeesus oli Betaniassa pitalisen Simonin asu
    Helluntailaisuus
    11
    57
  20. Oletteko Herätetyt kuolemasta Ristillä ???

Päivän Sana Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istu
    Uskonnot ja uskomukset
    15
    57