Mistä Evankeliumista teidän mielestä Jeeus tässä opettaa ??
Matt . 26
6 Kun Jeesus oli Betaniassa pitalisen Simonin asunnossa,
7 tuli hänen luoksensa nainen, mukanaan alabasteripullo täynnä kallisarvoista voidetta, minkä hän vuodatti Jeesuksen päähän hänen ollessaan aterialla.
8 Mutta sen nähdessään hänen opetuslapsensa närkästyivät ja sanoivat: "Mitä varten tämä haaskaus?
9 Olisihan sen voinut myydä kalliista hinnasta ja antaa rahat köyhille."
10 Kun Jeesus sen huomasi, sanoi hän heille: "Miksi pahoitatte tämän naisen mieltä? Sillä hän teki hyvän työn minulle.
11 Köyhät teillä on aina keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole aina.
12 Sillä kun hän valoi tämän voiteen minun ruumiilleni, teki hän sen minun hautaamistani varten.
13 Totisesti minä sanon teille: missä ikinä kaikessa maailmassa tätä EVANKELIUMIA saarnataan, siellä sekin, minkä hän teki, on mainittava hänen muistoksensa."
Kaikki fixut opettajat kehiin !!!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalan evankeliumia rahankäytöstä, lähimmäisen puolesta suun avaamisesta kun ymmärtää tämän tarkoitusperän teolleen.
Jeesus on paljon kallisarvoisempi kuin alabasteripullo.
Raamatuntutkimusmatkailija,
CommandohauisAivan !
Jumalan Evankeliumi on paljon laajempi ja valtavampi kuin niin paljon on Jumala Rakastanut maailma sanoma !
Joka saa pois silmät uskovista jotka rypee synnissä !!
Ja sentähden on onneksi Paavalin kautta Evankeliumi avattu ja näytetty meille sisällön mitä ja minkä siunausta ,, Oikeisti Uskoville Ristinkuolema toi !!
- Anonyymi
Ihmisen ei tulisi hakea hyötyä Jumalasta vaan ihmisen tutkia kuinka hän voisi olla hyödyllinen Jumalalle ja tehdä tekonsa Jumalaa kunnioittaen, kuunnellen.
Nainen oli täysin tilanteen tasalla, opetuslapset kujalla, tässä kohdin.
Commandohauis - Anonyymi
"12 Sillä kun hän valoi tämän voiteen minun ruumiilleni, teki hän sen minun hautaamistani varten."
Tämä kunnioituksen rakkauden teko on tarinan ydin. Juutalaisessa kulttuurissa oli tapana voidella ruumiit. Tämä symbolinen voitelu oli rakkauden osoitus Jeesuksen vielä eläessä. - Anonyymi
"11 Köyhät teillä on aina keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole aina."
Että hän kuolee kuin ihminen eikä sen jälkeen ole ihmisten keskuudessa vaan on kuollut kuin kuka tahansa kuollut ihminen ja ikuisesti "aina " pois keskuudestanne sen jälkeen .
Uskovaiset väittävät tätäkin jeesuksen todistusta /ilmoitusta vastaan tämän olevan heidän keskuudessaan ....mikä röyhkeys. 19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
Etsikä Hänet kun löytä VOI ! Että saatta nähdä Hänet !!
Luuk. 14:27
Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.
Etsikä Hänet että saatte sauraa Hänet !!!- Anonyymi
Tuotteita osattiin brändätä jo silloin, ja Jeesus jopa itsensä. Respect!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas anonyymi !!!
Avaa minulle tuo sana brändätä ,, joka on slangia ja vaikea minulle !!Markkinoida, mainostaa, edistää tuotteen myyntiä, tehdä tuotteesta houkuteltavampi.
Commandohauis Anonyymi kirjoitti:
Markkinoida, mainostaa, edistää tuotteen myyntiä, tehdä tuotteesta houkuteltavampi.
CommandohauisMikä tuote ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302688
- 681566
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321278Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/1051231- 111168
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671095Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91992Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175988IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56969Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸44968