Päivän Sana
Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.
Kol. 3:1 (KR33/38)
Oletteko Herätetyt kuolemasta Ristillä ???
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kol 3:2 (kr34/35) pala lintuja pallata kukkia ja aamulla nänniesi pihat puhuvat kieliä jolle puheet eivät riitä ja eeva tuli ja aatamillakin tuli..
No montako Jumalan Rakkaat etsivät mitä Ylhäällä ON
- Anonyymi
Etsivät kirkon penkissä totuutta ylhäältä. Turhaa istumista.
- Anonyymi
ei se Jeesus tule kovemmalla huutamisella , yrittämisellä, vaan:
"Jumalan valtakunta on SISÄLLISESTI teissä" Luuk: 17: 21
"jotka LUULEVAT, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan"
Matt: 6: 7
luottamus . . . "usko on syvä LUOTTMUS siihen mikä EI näy" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luottamus . . . "usko on syvä LUOTTMUS siihen mikä EI näy"Aiva niin, sinun jumalaton rienaajan luottamuksesi Jeesukseen ei näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luottamus . . . "usko on syvä LUOTTMUS siihen mikä EI näy"Pilkkaa Jeesusta etkä häpeä nousta Jumalaa vastaan: Jeesus itse opettaa: Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
Valitut huutavat avukseen Jeesuksen nimeä yötä päivää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkaa Jeesusta etkä häpeä nousta Jumalaa vastaan: Jeesus itse opettaa: Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
Valitut huutavat avukseen Jeesuksen nimeä yötä päivää.Jeesus opetti Nikodemukselle: Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
Jeesus jatkoi: niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
Jeesus nostettiin eli ylenettiin ristille. Toisin sanoen risti on se paikka, jossa ihminen uudesti syntyy.
Mooseksen kirjassa on todistettu: Herra sanoi Moosekselle: "Tee itsellesi käärme ja pane se tangon päähän, niin jokainen purtu, joka siihen katsoo, jää eloon".
Katsomalla uskossa ristille ja nähdessäsi Jeesuksen kärsivän syntiesi edestä, sinä uudesti synnyt. Rsitiltä alkaa uusi elämä: kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
Mutta älä ala pilkata, miten voi katsoa ristille, sillä Sana varoittaa: Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiva niin, sinun jumalaton rienaajan luottamuksesi Jeesukseen ei näy.
se on sitten ihan raamataunmukaista,
"ei Jumalan valtakunta tule NÄHTÄVÄLLÄ tavalla, vaan Jumalan valtakunta on
SISÄLLISESTI teissä"
Luuk: 17:21
halluaako joku kumota JEESUKSEN sanat !?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus opetti Nikodemukselle: Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
Jeesus jatkoi: niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
Jeesus nostettiin eli ylenettiin ristille. Toisin sanoen risti on se paikka, jossa ihminen uudesti syntyy.
Mooseksen kirjassa on todistettu: Herra sanoi Moosekselle: "Tee itsellesi käärme ja pane se tangon päähän, niin jokainen purtu, joka siihen katsoo, jää eloon".
Katsomalla uskossa ristille ja nähdessäsi Jeesuksen kärsivän syntiesi edestä, sinä uudesti synnyt. Rsitiltä alkaa uusi elämä: kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
Mutta älä ala pilkata, miten voi katsoa ristille, sillä Sana varoittaa: Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.Jeesuksen omat tunnetaan siitä, että he huutavat avuksi Herran nimeä: Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetyille, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, jotka avuksi huutavat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen omat tunnetaan siitä, että he huutavat avuksi Herran nimeä: Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetyille, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, jotka avuksi huutavat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin.
Jeesus sanoo:
"Ottakaa MINUN ikeeni, sillä MINUN päällenne, ja oppikaa minusta, sillä MINÄ olen
hiljainen ja nöyrä sydämeltä; NIIN te löydätte LEVON sielullenne"
"Sillä MINUN ikeeni on SOVELIAS ja MINUN kuormani keveä"
Matt: 29-30
"löytää" se "Jeesuksen ies ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on sitten ihan raamataunmukaista,
"ei Jumalan valtakunta tule NÄHTÄVÄLLÄ tavalla, vaan Jumalan valtakunta on
SISÄLLISESTI teissä"
Luuk: 17:21
halluaako joku kumota JEESUKSEN sanat !??Jumalan valtakunta ie ole Jumalan pilkkaajien sisällä. Usko näkyy tekoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan valtakunta ie ole Jumalan pilkkaajien sisällä. Usko näkyy tekoina.
monet itse itseään uskovana pitävätovat juurikin niitä jotka "pilkkaa" Jeesusta, laittamalla OMAT teot , Jeesuksen edelle.
siinä sitä "pilkkaamista", JOS ei usko JEESUKSEEN ainoastaan HÄNELLE kunnia, UNOHTAEN oman itsensä, niinkuin jotain olisi". Niin. Anonyymi kirjoitti:
luottamus . . . "usko on syvä LUOTTMUS siihen mikä EI näy"Ei se Rakas ole ja on tullut ennenkuin Henki on rantautunut ja alkanut opettaa sinua ..
Etkö lue että siinä on ISO JOS ...
Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa,
JA TAAS ISO JOS >>
9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
monet itse itseään uskovana pitävätovat juurikin niitä jotka "pilkkaa" Jeesusta, laittamalla OMAT teot , Jeesuksen edelle.
siinä sitä "pilkkaamista", JOS ei usko JEESUKSEEN ainoastaan HÄNELLE kunnia, UNOHTAEN oman itsensä, niinkuin jotain olisi". Niin.Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ne, jotka eivät usko, pilkkaavat niitä, jotka uskovat ja kieltävät huutamasta avuksi Jeesuksen nimeä: kaksi sokeaa istui tien vieressä; ja kun he kuulivat, että Jeesus kulki ohitse, huusivat he sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda meitä".
Niin kansa nuhteli heitä saadakseen heidät vaikenemaan; mutta he huusivat sitä enemmän sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda meitä".
Niin he (kansan hallitusmiehet) kutsuivat heidät ja kielsivät heitä mitään puhumasta ja opettamasta Jeesuksen nimeen.
Jeesuksen seurakunta tunnetaan siitä, että he huutavat avuksi Jeesuksen nimeä:
Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetyille, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, jotka avuksi huutavat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin.
Mutta ne, jotka eivät usko, eivät myöskään huuda avuksi Jeesuksen nimeä. Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ne, jotka eivät usko, pilkkaavat niitä, jotka uskovat ja kieltävät huutamasta avuksi Jeesuksen nimeä: kaksi sokeaa istui tien vieressä; ja kun he kuulivat, että Jeesus kulki ohitse, huusivat he sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda meitä".
Niin kansa nuhteli heitä saadakseen heidät vaikenemaan; mutta he huusivat sitä enemmän sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda meitä".
Niin he (kansan hallitusmiehet) kutsuivat heidät ja kielsivät heitä mitään puhumasta ja opettamasta Jeesuksen nimeen.
Jeesuksen seurakunta tunnetaan siitä, että he huutavat avuksi Jeesuksen nimeä:
Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetyille, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, jotka avuksi huutavat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin.
Mutta ne, jotka eivät usko, eivät myöskään huuda avuksi Jeesuksen nimeä.Niin se on Rakas !!
Huutavat avuksi Jeesus Kristus vaikka eivät tiedä eikä tunne että Hän on heidän Jumala !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830