Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. HARMITTAAKO+SE+??+Eyyä+noudatan+koko+Lakia+Rakastamalla+Lähimmäinen+kun+kirjoitat+noin+>>>+sdfw+8.9.2018+7:28Lähimmäistä+tulee+myös+rakastaa,+mutta+ei+se+sitä+tarkoita,+että+kaikki+muut+lain+käskyt+on+sillä+kuitattu.+Jos+joku+kumoaa+yhdenkin+lain+kohdan+ja+niin+opettaa+hän+putoaa+pohjalle+helvetin+tuleen.+Sitähän+sinä+Savis+kovasti+yrität+ja+saa+näiden+sanojen+mukaisen+tuomion:Mt+5:17+"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan.+En+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+toteuttamaan.+18+Totisesti:+laista+ei+häviä+yksikään+kirjain,+ei+pieninkään+piirto,+ennen+kuin+taivas+ja+maa+katoavat,+ennen+kuin+kaikki+on+tapahtunut.+19+Sitä,+joka+jättää+laista+pois+yhdenkin+käskyn,+vaikkapa+kaikkein+vähäisimmän,+ja+siten+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+vähäisimmäksi.+Mutta+sitä,+joka+noudattaa+lakia+ja+niin+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+suureksi.+20+Minä+sanon+teille:+ellette+te+noudata+Jumalan+tahtoa+paljon+paremmin+kuin+lainopettajat+ja+fariseukset,+te+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan.+<<<+Kuitattu+on+Täytetty+on+kertoo+Jumala+meille+Sanassa+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+Matt.+5:43+Te+olette+kuulleet+sanotuksi:+'Rakasta+lähimmäistäsi+ja+vihaa+vihollistasi'.+Matt.+19:19+'Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi',+ja:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'".+Matt.+22:39+Toinen,+tämän+vertainen,+on:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Mark.+12:31+Toinen+on+tämä:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Ei+ole+mitään+käskyä,+suurempaa+kuin+nämä."+Luuk.+10:27+Hän+vastasi+ja+sanoi:+"Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+voimastasi+ja+kaikesta+mielestäsi,+ja+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+Room.+13:9+Sillä+nämä:+"Älä+tee+huorin,+älä+tapa,+älä+varasta,+älä+himoitse",+ja+mikä+muu+käsky+tahansa,+ne+sisältyvät+kaikki+tähän+sanaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+Gal.+5:14+Sillä+kaikki+laki+on+täytetty+yhdessä+käskysanassa,+tässä:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+Jaak.+2:8+Vaan+jos+täytätte+kuninkaallisen+lain+Raamatun+mukaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi",+niin+te+hyvin+teette;+Hej+judaisti+!!+Et+täytä+Lakia..+Koska+et+Rakasta+vihollinen..