Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Kristity+netin+älytön+kommentti+>>+Hyvänen+aika+sentään,+helluntailaiset+opettavat,+että+saa+tappaa,+varastaa+ja+tehdä+huorin,+koska+laki+on+kumottu!+Minä+en+niin+opeta.+<<+Ei+kukaan+rakastaa+lähimmäinen+ja+täyttää+Lakia+jos+hän+tappaa,+varastaa+ja+tehdä+huorin,+!+Minä+en+niin+opeta.+Vaan+että+sä+noudatat+koko+Lain+jos+rakastat+Lähimmäinen+ja+niin+se+on+täytetty..
  2. Ups+uppis+!!!
  3. kysynvaintaas+31.8.2018+8:30Savis:+Sinun+kirjoituksestasi+huomaa+että+et+täysin+hallitse+Suomen+kieltä.+Kiva+että+olet+mukana+kuitenkin+keskustelussa.+Oletko+jostain+muusta+maasta?+Arvasinko+oikein?+KommentoiEt+arvannut,,,+Suomen+Ruotsalainen+olen+mutta+kiitos+vaan+ystävällisyydestä+!!+IlmiannaJaa+Lisää+kommentti+rakastateoin+31.8.2018+9:25Lähimmäisen+rakastamisen+'laki'+sisältää+kaiken+sen+lain,+jota+ihminen+tarvitsee+elääkseen+Jeesukselle+mieluista+elämää.Jeesuksen+oma+ei+elä+'laista',+vaan+siitä+armosta,+että+hän+on+saanut+syntinsä+anteeksi+ja+tullut+iankaikkisen+elämän+omistajaksi,+jota+hän+ei+mitenkään+ole+ansainnut.+Tuo+Jumalan+rakkaus+Jeesuksessa+saa+Jeesuksen+oman+(ei+siis+enää+itsensä+oma)+kyselemään+Herraltansa,+miten+voi+häntä+palvella+ja+Herra+johdattaa+häntä+sitten+niiden+lähimmäisten+luo,+jotka+tarvitsevat+häntä.Lähimmäisen+rakastaminen+tarkoittaa+sitä+juuri,+ettei+tee+lähimmäiselle+mitään+pahaa+eikä+väärää,+vaan+kohtelee+häntä+niinkuin+itseään+tahtoisi+kohdeltavan.+Ei+silloin+tapa,+ei+silloin+varasta,+ei+silloin+valehtele,+ei+silloin+ole+kaupoissa+petollinen+tai+ahne,+ei+silloin+tee+huorin,+ei+silloin+tee+muutakaan+syntiä+lähimmäistä+ja+Jumalaa+vastaan.Moni+ei+edes+tunnu+ymmärtävän,+mitä+lähimmäisen+rakastaminen+tarkoittaa;+he+luulevat,+että+se+on+joku+tunne+vain.+Se+ei+todellakaan+ole+tunne,+vaan+todellista+tekojen+rakkautta!+Osoittaa+teoissa+rakkautta,+silloin+elää+Jeesuksen+esimerkin+mukaan!+Ei+Jumala+muuta+pyydä,+kuin+antaa+itsensä+Jeesukselle+ja+antaa+Jeesuksen+johtaa+elämäänsä+-+Jeesusko+veisi+pahaa+tekemään+-+ei+todellakaan+vie!+On+ihana+että+joku+ymmärtää+mitä+tarkoittaa+täyttää+Lakia..+Joka+meitä+käsketään+tehdä+!!!
  4. Ei+voi+muta+kun+itkeä+Bonkken+ja+rukoilla+puolesta+joka+aloitti+niin+hyvin+uskontiellä+ja+oli+väkevä+saarnaja+ennekuin+tuli+häneen+tuo+uuskarismaattinen+sekottaja+jolloin+hän+muuttui+aivan+hirviöksi+niin+kuin+aloittaja+kuvasi+Hitlerin+tapainen.+Varookaa+Bonkken+eksytys..++!!!!!