Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa+että+oikein+voi+Savis?+Käytätkö+nyt+Savis+kirosanana+myös?+Voivottelisit+vaan+oma+sielu+joka+ratsastaa+opittu+perintöopin+päällä+kohti+helvetti.+Kuolisit+Ristillä+Kristuksessa+ja+nousisit+elävän+Elämään+niin+et+opettaisi+noin+hassusti+Uudestisyntymisestä.+Mutta+se+edeltyisi+että+Pyhä+henki+valtaisi+sua+ja+sitä+et+tietysti+salli+koska+narsisti+ja+suuri+"minä"+tuo+kuningas+joka+on+valtanut+Jumalan+istuin+ei+salli+että+joka+muu+ohjaa+kun+hän+itse+ja+sen+takia+on+niin+mieluisa+kasvatusohjelma+missä+hän+opettaa+ja+kasvattaa+ihmiset+uuden+elämään.+Siis+uudestisynnytä+ihmisiä+tämä+tekee+torvensoittaja+ilman+Jumala+ja+se+on+…++Jokainen+saa+päättää+mitä+se+on..
17.07.2018 23:00
>>>14.+Sillä+kaikki+laki+on+täytetty+yhdessä+käskysanassa,+tässä:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+<<<+Näin+on+kirjoitettu+niin+kuin+Rakas+Savisseutulainen+myös+on+oivaltanut+!!
17.07.2018 22:24
Eikö+sulle+ole+tullut+mieleen+että+sun+pitäisi+noudattaa+koko+Mooseksen+laki+viimeistä+piirto+myöten+niin+kuin+minä+teen+kun+Rakastan+kaikki+lähimmäiset+sen+rakkauden+avulla+joka+minun+on+vuodatettu+Hän+Henkensä+kautta.+!!
17.07.2018 22:23
Jos+ei+Jumala+niin+monet+pitää+hänet+apujumalan+josta+kautta+voi+saada+kasvamalla+ja+syntyä+uudestaan.+Ei+siis+tarvitse+Jeesusta.+näin+olen+ymmärtänyt+hänen+kasvatusoppi+.+Ja+nyt+hän+on+kasvanut+itseä+sapatin
+kun+pitäis+sapatista+päästä+sen+rituaalin+puolelta+että+olis+sisäisesti+sapattia+joka+päivä..
17.07.2018 22:19
Ei+Lakiole+kumottu+vaan+täytetty+..Toorassa+sitä+ei+sanotaan+!!+mutta+Jeesus+sanoi+!+
Oletko+jo+täyttänyt+koko+Lain+ja+olet+vapaa+???+
1.+Joh.+4:9+
Siinä+ilmestyi+meille+Jumalan+rakkaus,+että+Jumala+lähetti+ainokaisen+Poikansa+maailmaan,+että+me+eläisimme+hänen+kauttansa.+
1.+Joh.+4:16+
Ja+me+olemme+oppineet+tuntemaan+ja+me+uskomme+sen+rakkauden,+mikä+Jumalalla+on+meihin.+Jumala+on+rakkaus,+ja+joka+pysyy+rakkaudessa,+se+pysyy+Jumalassa,+ja+Jumala+pysyy+hänessä.+
1.+Joh.+4:17+
Näin+on+rakkaus+tullut+täydelliseksi+meissä,+että+meillä+olisi+turva+tuomiopäivänä;+sillä+sellainen+kuin+hän+on,+sellaisia+mekin+olemme+tässä+maailmassa.
Matt.+5:43+
Te+olette+kuulleet+sanotuksi:+'Rakasta+lähimmäistäsi+ja+vihaa+vihollistasi'.+
Matt.+19:19+
'Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi',+ja:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'".+
Matt.+22:37+
Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"'Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi'.+
Matt.+22:39+
Toinen,+tämän+vertainen,+on:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+
Mark.+12:30+
ja+rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi+ja+kaikesta+voimastasi'.+
Mark.+12:31+
Toinen+on+tämä:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Ei+ole+mitään+käskyä,+suurempaa+kuin+nämä."+
Luuk.+10:27+
Hän+vastasi+ja+sanoi:+"Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+voimastasi+ja+kaikesta+mielestäsi,+ja+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+
Joh.+14:24+
Joka+ei+minua+rakasta,+se+ei+pidä+minun+sanojani;+ja+se+sana,+jonka+te+kuulette,+ei+ole+minun,+vaan+Isän,+joka+on+minut+lähettänyt.+
Room.+13:9+
Sillä+nämä:+"Älä+tee+huorin,+älä+tapa,+älä+varasta,+älä+himoitse",+ja+mikä+muu+käsky+tahansa,+ne+sisältyvät+kaikki+tähän+sanaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+
Gal.+5:14+
Sillä+kaikki+laki+on+täytetty+yhdessä+käskysanassa,+tässä:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+
Jaak.+2:8+
Vaan+jos+täytätte+kuninkaallisen+lain+Raamatun+mukaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi",+niin+te+hyvin+teette;
17.07.2018 18:27
Tässä+torvensoittajan+harhaoppi+pähkinänkuoressa.+Ja+mistä+joka+synnintekijä+ilahtuu+kun+antaa+hänelle+mahdollisuus+jatkaa+synnissä+ilman+rangaistusta.+Ihan+eri+opetus+mitä+Jeesus+ylläpitää.+>>>+Jokainen+uskoontullut+ELI+uudestisyntynyt+on+mennyt+ahtaasta+portista+JO+läpi+!
Siis+ensin+mennään+ahtaasta+portista+läpi,+ja+sitten+siitä+alkaa+kaita+Tie,+eli+Tie+Hengen+pyhityksessä,+joka+siis+on+riisumista+ja+jatkuvaa+pesua.+<<<
17.07.2018 16:30
Oletko+jo+täyttänyt+koko+Lain+ja+olet+vapaa+???+
1.+Joh.+4:9+
Siinä+ilmestyi+meille+Jumalan+rakkaus,+että+Jumala+lähetti+ainokaisen+Poikansa+maailmaan,+että+me+eläisimme+hänen+kauttansa.+
1.+Joh.+4:16+
Ja+me+olemme+oppineet+tuntemaan+ja+me+uskomme+sen+rakkauden,+mikä+Jumalalla+on+meihin.+Jumala+on+rakkaus,+ja+joka+pysyy+rakkaudessa,+se+pysyy+Jumalassa,+ja+Jumala+pysyy+hänessä.+
1.+Joh.+4:17+
Näin+on+rakkaus+tullut+täydelliseksi+meissä,+että+meillä+olisi+turva+tuomiopäivänä;+sillä+sellainen+kuin+hän+on,+sellaisia+mekin+olemme+tässä+maailmassa.
Matt.+5:43+
Te+olette+kuulleet+sanotuksi:+'Rakasta+lähimmäistäsi+ja+vihaa+vihollistasi'.+
Matt.+19:19+
'Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi',+ja:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'".+
Matt.+22:37+
Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"'Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi'.+
Matt.+22:39+
Toinen,+tämän+vertainen,+on:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+
Mark.+12:30+
ja+rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi+ja+kaikesta+voimastasi'.+
Mark.+12:31+
Toinen+on+tämä:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Ei+ole+mitään+käskyä,+suurempaa+kuin+nämä."+
Luuk.+10:27+
Hän+vastasi+ja+sanoi:+"Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+voimastasi+ja+kaikesta+mielestäsi,+ja+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+
Joh.+14:24+
Joka+ei+minua+rakasta,+se+ei+pidä+minun+sanojani;+ja+se+sana,+jonka+te+kuulette,+ei+ole+minun,+vaan+Isän,+joka+on+minut+lähettänyt.+
Room.+13:9+
Sillä+nämä:+"Älä+tee+huorin,+älä+tapa,+älä+varasta,+älä+himoitse",+ja+mikä+muu+käsky+tahansa,+ne+sisältyvät+kaikki+tähän+sanaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+
Gal.+5:14+
Sillä+kaikki+laki+on+täytetty+yhdessä+käskysanassa,+tässä:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+
Jaak.+2:8+
Vaan+jos+täytätte+kuninkaallisen+lain+Raamatun+mukaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi",+niin+te+hyvin+teette;
17.07.2018 11:32
Miten+kuulin+ja+ymmärsin+että+Patmos+on+hyväksynyt+New+Wine+!!+Siinä+paljastui+sen+että+Meller+kävi+elävän+sanan+seurakunnan+kanssa+pitämään+Turun+Kupittaan+kentällä+suurmissio+totkut+vuosia+sitten+milloin+minä+kovasti+ihmettelin+Mellerin+touhua+uuskarismin+kanssa..+.+Jo+jo+sanon+minä...
15.07.2018 19:43
>>>+väärä.profeetta.olet+
14.7.2018+14:21
Savis+kirjoitti:+
Jos+uskova+alkaa+kiroilla+niin+hän+on+kyllä+suuttunut+jostain...
Siis+------------>>>+Miten+se+voi+olla+uskovalla+niin+vaikea+uskoville+että+se+on+Totta+ja+Totuus+joka+on+kirjoitettu+??+
1.+Joh.+3:6+
Kuka+ikinä+hänessä+pysyy,+hän+ei+tee+syntiä;+kuka+ikinä+syntiä+tekee,+hän+ei+ole+häntä+nähnyt+eikä+häntä+tuntenut.+
1.+Joh.+3:8+
Joka+syntiä+tekee,+se+on+perkeleestä,+sillä+perkele+on+tehnyt+syntiä+alusta+asti.+Sitä+varten+Jumalan+Poika+ilmestyi,+että+hän+tekisi+tyhjäksi+perkeleen+teot.+
1.+Joh.+3:9+
Ei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä,+sillä+Jumalan+siemen+pysyy+hänessä;+eikä+hän+saata+syntiä+tehdä,+sillä+hän+on+Jumalasta+syntynyt.+
1.+Joh.+5:18+
Me+tiedämme,+ettei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä;+vaan+Jumalasta+syntynyt+pitää+itsestänsä+vaarin,+eikä+häneen+ryhdy+se+paha.+
Näytä+lisää+
Älä+nyt+viitsi+valehdella+Savis+!
Minä+en+ole+mitään+kiroillut+!
Se+ei+todellakaan+ole+mitään+kiroilua+kun+sanoo+"voi+hyvää+päivää+sentään"+!
Se+on+päivittelyä+!+<<<
ÄLÄ+VALEHTELE+!!!+
Monet+käytä+Voi+hyvä+Isä+sentään+tai+voi+äiti+sentään+tai+voi+percele+sentään+ja+varmaan+väittää+että+se+on+päivittely+sekin+kun+rukoilevat+voi+Jumala+sentään+?????
15.07.2018 08:10
>>>+Raamatun_mukaan+
14.7.2018+8:56
Jumalan+rakastaminen+on+Jumalan+käskyjen+noudattamista.+Jeesus+käski+noudattaa+Tooraa.+Jos+et+noudata+Tooraa,+et+rakasta+Jumalaa.+<<<
Aivan+!!+Ja+Toran+noudatan+ihan+koko+kaikkine+eläinuhrit+ja+tappaminen+jos+joku+ei+noudattaa+Tora+.+Mutta+ei+fyysisesti+tietysti+vaan+Hengellisesti+niin+kuin+Pyhä+Sana+kehoittaa.+Sinä+et+taida+Tora+rakastaa+tai+Jumala+kun+et+noudattaa+sen+kokonaan..++??
15.07.2018 08:04
Se+on+helppo+!!!!!+Rakastat+vain+lähimmäinen+niin+ole+kuivilla+ja+pääset+Taivaaseen+!!
15.07.2018 07:59
On+helppo+kun+tulet+samaan+asemaan+kuin+Jeesus+oli+erämaassa+ja+voitti+kaikki+kiusaukset+joka+saatana+laittoi+Hänen+eteen.+Voit+sitten+kysyä+Jumalalta+miten+tulet+samanlaiseksi+kuin+Hän+ON..+?????
14.07.2018 06:11
Niin+tuo+Kirkko-ekumeeninen-karismaattinen-vainaja+henki+myös+tekee+ja+valloittaa+seurakuntia+ja+myös+saa+uskovaiset+hajalla.+On+hyvä+että+Mauno+on+olemassa+joka+kasaa+uskovien+rippeet+yhteen,,+ja++yhteiseen+taistelua+väärä+tulta+vastaan+ja+kaikenlaista+harhanjohtajien+tuomia+henkiä+uskovien+päänmenoksi+suoraan+helvettiin+mihin+nä+henget+vie..
14.07.2018 06:06
No+HUH+HUH+JA+HUH+!!!!!!!!!!!!!!
OIKEIN+KIRJOITIT+>>>+PimeysLakeudella+
13.7.2018+19:00
Maijuliisan+kannattaisi+tutustua+siihen+mistä+P.Perho+opetuksensa+kopioi.+Jos+ihminen+ei+ole+uudestisyntynyt,+ei+hän+erota+selvääkään+harhaoppia.+Kun+Pyhä+Henki+puuttuu,+ei+ole+Puolustajaa.+Kun+puuttuu+Rakkaus,+ei+lueta+Raamattua.+Kun+ei+lueta+Raamattua,+viskellään+kaikenlaisissa+opintuulissa.+Surullista.+Sokeus,+pimeys+ja+ulkokultaisuus+paistaa+läpi,+koska+kuka+onkaan+pahemmin+eksynyt+kuin+se,+joka+kieltää+mahdollisuuden+eksyä.+<<<
14.07.2018 05:53
Jos+uskova+alkaa+kiroilla+niin+hän+on+kyllä+suuttunut+jostain...
Siis+------------>>>++Miten+se+voi+olla+uskovalla+niin+vaikea+uskoville+että+se+on+Totta+ja+Totuus+joka+on+kirjoitettu+??+
Kuka+ikinä+hänessä+pysyy,+hän+ei+tee+syntiä;+kuka+ikinä+syntiä+tekee,+hän+ei+ole+häntä+nähnyt+eikä+häntä+tuntenut.+
Joka+syntiä+tekee,+se+on+perkeleestä,+sillä+perkele+on+tehnyt+syntiä+alusta+asti.+Sitä+varten+Jumalan+Poika+ilmestyi,+että+hän+tekisi+tyhjäksi+perkeleen+teot.+
Ei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä,+sillä+Jumalan+siemen+pysyy+hänessä;+eikä+hän+saata+syntiä+tehdä,+sillä+hän+on+Jumalasta+syntynyt.+
Me+tiedämme,+ettei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä;+vaan+Jumalasta+syntynyt+pitää+itsestänsä+vaarin,+eikä+häneen+ryhdy+se+paha.
13.07.2018 22:41
Hyvin+kirjoitit+Herran+Profetta+!!!!!+>>>++Mikä+on+sellainen+ihminen,+joka+suuttuu+on+kärsimätön+ja+liian+kärkäs+sanomaan?+Se+ei+tuota+hedelmää+sellainen+ihminen+haluaa+toisen+heti+muutuvan.
Ei+meitä+tapantu+muuttamaan+ketään,+vain+itsemme.+Petymme,+jos+katselemme+toisia+ja+näemme+sen+ei+häm+muutu.+Mikä+on+kaikkein+paras+se,+että+sinä+muutut.+Sinä+olet+muutuessasi+esimerkki+toiselle+silloin+hän+näkee+upeaa+sinussa+on+tapahtunut+suuri+muutos.
Esimerkki+vetää+puoleensa+ja+silloin,+kun+olemme+vaijennet+ja+hän+on+sinua+vierestä+seurannut+ja+nähnyt+muutoksen+se+todistaa+Minusta+Jeesuksesta.
<<<<
Miten+se+voi+olla+uskovalla+niin+vaikea+uskoville+että+se+on+Totta+ja+Totuus+joka+on+kirjoitettu+??+
Me+tiedämme,+ettei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä;+vaan+Jumalasta+syntynyt+pitää+itsestänsä+vaarin,+eikä+häneen+ryhdy+se+paha.
13.07.2018 10:15
>>>>+Jos+joku+kuvittelee,+että+lähimmäisen+rakkaus+kumoaisi+velvollisuuden+noudattaa+Tooraa,+niin+on+mennyt+uskomaan+huorakirkon+valhetta.+<<<<+Kuules+rakas+judaisti.+Älä+mene+Toorasin+kanssa+helvettiin+vaan+vapaudu+Kristuksen+Lain+muka+ja+noudata+sinäkin+koko+Lain+Rakastamalla+Lähimmäinen+meidän+kanssa+Joka+Uskoo+Mitä+Jeesus+on+puhunut+ja+Puhuu+meille..!!!!!!!!!!!!!!!
13.07.2018 10:05
Aivan+!!!+kumma+juttu+ettei+judaistit+lue+Pyhä+Raamattu.+Mutta+ehkei+ole+ihme+kun+Lähimmäisen+rakastamisestä+ei+puhuta+Torassa+yhtään.
13.07.2018 05:30
Mä+olen+ymmärtänyt+että+sä+todella+pukeudut+koko+ajan+mustaan+rakas+Torveuden+soittaja+koska+Pyhä+Raamattu+kertoo+että+meillä+tulis+olla+sisäisesti+valkoiset+vaatteet+ja+sun+sisäinen+maailma+on+pikimusta.+Näin+Pyhä+Henki+minulle+kertoo+!!+Sitä+kaikki+voi+lukea+sun+tekstissä+ja+Tekstistä.+Me+olemme+tässä+ja+pyrimme+sua+auttamaan+ulos+siitä+musta+maailmasta.+Ole+siunattu.+Rukoile+omasta+puolesta+paljon+Jumalallista+viisautta+sun+tilanteseen..
11.07.2018 06:01
Tuon+kirjoittaminen+ja+lähettäminen+Laki+tulis+täyttää+oli+liika+judaistille+siinä+kettjussa.+Estivät+sen+kirjoittaminen+sinne+..
11.07.2018 05:44
517 / 545