Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Kiitos+Jumala+että+muutit.+Nyt+ei+homo+tarvitse+kärsiä+helvetissä.+!!
  2. Voi+kuin+osuvasti+Herran+Profetta+kirjoittaa+>>>+Herranporfetta+30.6.2018+16:19UusiElääkö+Henki+saastaisessa+ruumiissa,+jos+ihminen+on+synnissä,+eikä+taivu+Herran+Sanaan+ei+Pyhä+Henki+voi+olla+sellaisessa+ihmisessä.+<<<Siis+jos+lähdetään+torvensoittajan+ja+Petri+Paavolan+soittajan+opin+kasvatuslaitoksen+koulussa+.+Niin+se+merkitsee+että+meidän+tulis+loputtomasti+istua+ja+kuunnella+heidän+opetuksia+kun+ne+kasvattaa+meidät+irti+synneistä+ja+kasvattaa+meidät+syntyä+Uudestaan+ylhäältä.+Tie+joka+vie+alaspäin+joka+he+tarjoavat+en+suosittele+kenelle.Ihminen+tulis+syntyä+Uudestaan+Pyhässä+kasteessa+ja+saada+oman+elämänsä+kasteen+hautaan+josta+kautta+alkaa+Uusi+elämä+jossa+Kristus+Elää+eikä+minä+ja+minun+elämä+istumassa+tuhansia+vuosia+soittajien+uskonnollissa+kasvatuslaitoksessa.Siinä+kasvatuslaitoksen+ohjelmassa+sidotaan+ihmiset+itselle+eikä+ohjaa+heitä+olemaan+täysin+riippuvaisia+Herralta+josta+tulis+kysyä+kaikki+kysymykset+niin+kuin+Paavali+teki+ja+Eli...
  3. Kirjoitit+minulle+>>>>+sdfs+27.6.2018+9:57Raamatussa+käsketään+rakastaa+Jumalaa+yli+kaiken+ja+sen+jälkeen+lähimmäistä.+Raamattu+määrittelee+Jumalan+rakastamisen+käskyjen+noudattamiseksi.+Jos+sinä+et+noudata+Tooraa,+sinun+"rakkautesi"+jumalaan+on+pelkää+tekopyhää+mielistelyä.5+Ms+11:1+"Rakastakaa+Herraa,+Jumalaanne,+ja+noudattakaa+aina+hänen+lakejaan,+hänen+säädöksiään,+määräyksiään+ja+käskyjään.+1+Jh+5:2+Siitä+me+tiedämme+rakastavamme+Jumalan+lapsia,+että+rakastamme+Jumalaa+ja+noudatamme+hänen+käskyjään.+3+Sitähän+Jumalan+rakastaminen+on,+että+pidämme+hänen+käskynsä,+eivätkä+ne+ole+raskaita+noudattaa.+1+Jh+2:3+Siitä+me+tiedämme+tuntevamme+hänet,+että+pidämme+hänen+käskynsä.+4+Joka+sanoo+tuntevansa+hänet+mutta+ei+pidä+hänen+käskyjään,+on+valehtelija,+eikä+totuus+ole+hänessä.+5+Mutta+joka+noudattaa+hänen+sanaansa,+hänessä+Jumalan+rakkaus+on+todella+saavuttanut+päämääränsä.+Tästä+me+tiedämme+olevamme+hänen+yhteydessään.+6+Sen,+joka+sanoo+pysyvänsä+hänessä,+tulee+myös+elää+samalla+tavoin+kuin+hän+eli.+1+Jh+3:4+Jokainen,+joka+tekee+syntiä,+syyllistyy+laittomuuteen,+sillä+synti+merkitsee+Jumalan+lain+rikkomista.+5+Mutta+te+tiedätte,+että+Kristus,+joka+on+synnitön,+tuli+ottamaan+pois+synnit.+6+Syntiä+ei+tee+kukaan,+joka+hänessä+pysyy.+Ei+kukaan,+joka+tekee+syntiä,+ole+häntä+nähnyt+eikä+tunne+häntä.+<<<<Mutta+niin+minä+noudatankin+koko+Laki+kun+minä+rakastan+Lähimmäinen+kun+kannan+lahimmäisen+kauppakassit+mummon+kauppakassit+kotiin+kauppasta.+Ja+myöskin+napurin+ja+kaiki+joka+tarvitse+apua+autan+Jumalan+rakkaudessa.+nimittäin+Laki+ei+tarvitse+apua+eikä+se+ole+minun+lähimmäinen+.+Lukekaa+nyt+judaistit+uudestaan+teidän+Pyhä+Raamattu+Jumalan+Hengessä+niin+huomatte+mitä+Hän+on+määrännyt+ja+käskenyt+teidät+tekemään+että+täytätte+konaan+Laki+mitä+ette+muuten+pysty+ja+joudutt+sentakia+helvettiin+tuolla+linjalla+koska+ei+kukaan+pysty+noudatta+Lakia+muutoin+kuin+Kristuksen+Lain+kautta+joka+käskee+teidät+Rakastamaan+Lähimmäinen+että+täytätte+koko+Lakia...+Olkaa+siunattuja+siinä+matkassa+!!