euqueria
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
0
Opettan espanjaa suomalaisille Fuengirolassa ja Internetissä.
Moi, Hola, Nimeni on Euqueria Ahonen. Hankin lisensiaatin tutkinnon koulutuksesta Instituto Superior Pedagógico "Enriqu058Etsitkö yksityistä espanjakurssia Fuengirolassa?
Nimeni on Euqueria Ahonen. Hankin lisensiaatin tutkinnon koulutuksesta Instituto Superior Pedagógico "Enrique J. Varonas095Vuokramme kahta huoneita Kuubassa!
Tervetuloa ystävälliseen kotiimme! Talo sijaitsee keskustassa, alueella josta voit kävellä missä tahansa kaupungissa.Me0104Espanjan Kielen Opiskelu Kuubassa, Fuengirolassa Espanjassa tai netin kautta.
Moi! Minun nimeni on Euqueria Zamora-Ahonen ja olen opettanut kieliä 39v. Asuin Suomessa 14 vuotta perheeni kanssa Häm0111Study Spanish via Skype with Lic. Euqueria Ahonen or in Fuengirola. Malaga.
https://www.facebook.com/espanjanopiskelu Moi! I’m originally from Santiago de Cuba and have been teaching English and065Espanjan Kielen Opiskelu Fuengirolassa tai netin kautta.
Moi! Minun nimeni on Euqueria Zamora-Ahonen ja olen opettanut kieliä 34v. Asuin Suomessa 14 vuotta perheeni kanssa Häm093Vuokramme kahta huoneita Kuubassa
Talo sijaitsee keskustassa, alueella josta voit kävellä missä tahansa kaupungissa.Meillä on kaikki täällä sinulle, joten054