Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ingenjör_81
profiilit
Ingenjör_81
Ingenjör_81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
89
Kommenttia
675
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totuuteen+ja+että+veljet+ja+sisaretkin+siinä+pysyisivät+loppuun+asti+tai+palaisivat+siihen,+jos+ovat+totuudesta+pois+hairahtuneet.
"Veljeni,+jos+joku+teistä+eksyy+totuudesta+ja+hänet+joku+palauttaa,+niin+tietäkää,+että+joka+palauttaa+syntisen+hänen+eksymyksensä+tieltä,+se+pelastaa+hänen+sielunsa+kuolemasta+ja+peittää+syntien+paljouden."+-+Jaakob+5:19-20
Siunauksin,+MM.
16.07.2018 22:17
Rauhan+tervehdys.
Jos+aloittaja+tarkoittaa+tätä+iisebelin+hengestä+kertovaa+opetustani,+niin+juuri+tästä+olen+saanut+sisarilta+kaikista+eniten+kiitosta+ja+tilastoissa+tätä+nimenomaan+ovat+sisaret+katsoneet+enemmän,+kuin+veljet.+Katkeruus+on+vakava+synti,+joka+turmelee+ympäristönsä.
https://youtu.be/BMy6UNPAhAc
Raamattu+antaa+selkeän+linjan,+että+nainen+ei+voi+opettaa+eikä+vallita+seurakunnassa.+Naista+ei+ole+luotu+sitä+varten+aivan+samalla+tavalla+kuin+miehestä+ei+ole+synnyttämään+lapsia.+Mies+ja+nainen+on+erilaisia.
Rakentamalla+karikatyyri+tai+mustamaalla+raamatullisen+järjestyksen+naisvihaksi+on+feministiliikkeen+käyttämä+fraasi,+samalla+tavalla+kuin+puhutaan+homofobiasta,+jos+ei+hyväksy+homoliittoja.
"Niin+tulee+siis+seurakunnan+kaitsijan+olla+nuhteeton,+YHDEN+VAIMON+MIES,+raitis,+maltillinen,+säädyllinen,+vieraanvarainen,+taitava+opettamaan."+-+1.+Timoteus+3:2
Raamattu+on+yksiselitteinen,+selkeä+ja+suora.+Sillä+tiellä+ei+hullukaan+eksy.
Uskon,+että+me+kaikki+haluamme+nähdä+miehekkäitä+miehiä+ja+naisellisia+naisia,+tyttöjä+ja+poikia+sekä+mummoja+ja+vaareja.+Valitettavasti+sukupuolineutraalius+hyökkää+sukupuolten+välisiä+rikkauksia+vastaan+ja+se+on+pyrkimässä+seurakuntaan,+niin+liberaaliteologian+kuin+menestysteologiankin+kautta,+jotka+molemmat+hyväksyy+naiset+johtajina+vastoin+Raamattua.
"Mutta+luomakunnan+alusta+Jumala+on+luonut+heidät+mieheksi+ja+naiseksi."+-+Markus+10:6
Siunauksin,+MM.
30.06.2018 23:04
Hajaannus+tulee+siinä,+kun+eksytys+tulee+sisälle.+Ei+siinä,+kun+se+paljastuu.
Hajottaa+on+eksyttää,+ei+totuuden+puolustaja.+Muutoin+Jeesustakin+olisi+voitu+samoin+syyttää+juutalaisen+uskonnon+hajottajaksi,+kun+hän+paljasti+eksytykset.
Niin+ikään+Vanhan+testamentin+profeettoja+syytettiin+siitä,+että+he+tulivat+rikkomaan+valerauhan,+mutta+kuitenkin+he+paljastivat+eksytyksen.
"Ja+hänestä+oli+paljon+kiistelyä+kansassa;+muutamat+sanoivat:+'Hän+on+hyvä',+mutta+toiset+sanoivat:+'Ei+ole,+vaan+hän+villitsee+kansan'."+-+Johannes+7:12
Jos+kukaan+ei+suutu,+niin+kukaan+ei+muutu.
Siunauksin,+MM.
30.06.2018 14:55
Rauhan+tervehdys.
Yksi+hyvä+veli+tai+sisar+on+monesti+parempi,+kuin+sellainen+yhteys,+jossa+Juudakset+pyörivät+ympärillä+repimässä.+Pidä+kiinni,+jos+sinulla+on+yksi+uskollinen+sisar+tai+veli.+Se+riittää+usein.
"Oi,+jospa+minulla+olisi+erämaassa+matkamiehen+yömaja,+niin+minä+jättäisin+kansani+ja+vaeltaisin+pois+heidän+luotaan!+Sillä+he+ovat+kaikki+avionrikkojia,+ovat+uskottomain+joukkio."+-+Jeremia+9:2
Jeremia,+joka+eli+vaikeaa+aikaa,+oli+yksin,+mutta+Jumalakin+lähetti+hänelle+pari+erikoista+veljeä.+Baarukin+ja+Ebed-Melekin.+Mekin+kohtaamme+tällaisia+veljiä+ja+sisaria,+jotka+eivät+ole+ihmisten+silmissä+kummoisia,+mutta+joiden+sydän+on+oikeassa+asennossa.+Monesti+se+sisar+tai+veli+löytyy,+kun+olemme+yhteisen+ongelman++tai+asian+äärellä.
"Häviökseen+mies+on+monien+ystävä,+mutta+on+myös+ystäviä,+veljiäkin+uskollisempia."+-+Sananlaskut+18:24+
Siunauksin,+MM.
19.06.2018 04:54
Rauhan+tervehdys.
Paljon+oli+paikalle+kiinostuneita,+n.+200+hlö.
"Rukous-+ja+paastoviikko+vk23+4.-10.6.+Vellamosalissa+iltaisin+klo+18.30.+Kolehti+joka+ilta."
https://seinajoenvapaaseurakunta.com/tulevat-tilaisuudet/
Seinäjoen+vapaaseurakunta+näytti+viettäneen+kyseisellä+viikolla+paastoviikkoa.+En+muista,+että+tällaista+olisi+Seinäjoella+vielä+koskaan+vietetty+Vapiksessa,+sinä+aikana+kun+minä+olin+siellä.+Ilmeisesti+hätä+iski,+kun+One+Way+piti+aloitustilaisuuden+ja+monia+vapaakirkollisia+oli+paikalle;+meitä+entisiä+ja+nykyisiäkin.
"Niin+ylipapit+ja+fariseukset+kokosivat+neuvoston+ja+sanoivat:+'Mitä+me+teemme,+sillä+tuo+mies+tekee+paljon+tunnustekoja?+Jos+annamme+hänen+näin+olla,+niin+kaikki+uskovat+häneen,+ja+roomalaiset+tulevat+ja+ottavat+meiltä+sekä+maan+että+kansan'."+-+Johannes+11:47-48
Uskon,+että+One+Way+tuli+sellaiseksi+köliksi,+että+se+voi+tasapainotta+koko+Seinäjoen+vapaidensuuntien+toimintaa,+niin+että+helluntaissa/vapaakirkossa+ollaan+vastaisuudessa+tarkempia,+mitä+tulee+toimintaan+ja+julistukseen.+Linnunpelätin+ilmiö.
Siunauksin,+MM.
19.06.2018 04:43
"Sillä+onko+minun+asiani+tuomita+niitä,+jotka+ovat+ulkopuolella?+Ettekö+tekin+tuomitse+vain+niitä,+jotka+ovat+sisäpuolella?+Mutta+ulkopuolella+olevat+tuomitsee+Jumala.+"Poistakaa+keskuudestanne+se,+joka+on+paha."+-+1.+Korinttolaiskirje+5:12-13
Siunauksin,+MM.
19.06.2018 04:29
Joku+kirjoitti,+että+"Mauno+Mattila+ja+Petri+Paavola+ovat+lähteneet+kirjoittelemaan+kaiken+maailman+eksytyksistä,+koska+he+luulevat+liikoja+itsestään.+Siinä+hommassa+kirves+voi+karahtaa+kiveen".
Tämä+on+varmasti+totta.+Tosin,+näin+on+kaiken+hengellisen+työn+kohdalla.+Jopa+esirukoilija+voi+romahtaa+taakan+alle.
Kaikilla+on+siis+vaara+eksyä+pois+ja+siksi+kiitän+erityisesti+rukoilijoista,+jotka+ovat+allekirjoittanutta+muistanut+rukouksissa.+Ne+ovat+kultaakin+kalliimpia.
Korjaan+tuohon+väittämään,+että+minä+en+ole+lähtenyt+kirjoittelemaan+kaiken+maailman+eksytyksistä.+Puhun+vain+kapealta+sektorilta+niistä+asioista,+joista+minulle+on+jotakin+kokemusta+tai+johon+koen+armoitusta.
Ihmettelen,+että+kun+monet+nyt+keskittyy+esimerkiksi+islamin+kritisoimiseen+(tai+muita+ulkopuolisia+uskontoja)+ja+ovat+tehneet+siitä+päätyönsä,+niin+eikö+tämä+ole+paljon+vaarallisempaa,+koska+se+menee+Sanan+yli.
19.06.2018 04:29
Rauhan+tervehdys.
Kirjoitit,+että+"jotka+vievät+evankeliumia+eteenpäin"?+Tämä+on+totta,+että+he+vievät+evankeliumia+eteenpäin,+mutta+eivät+Kristuksen+evankeliumia.+Valitettavasti.
"Sillä+jos+joku+tulee+ja+saarnaa+jotakin+toista+Jeesusta+kuin+sitä,+jota+me+olemme+saarnanneet,+tai+jos+te+saatte+toisen+hengen,+kuin+minkä+olette+saaneet,+tai+toisen+evankeliumin,+kuin+minkä+olette+vastaanottaneet,+niin+sen+te+hyvin+kärsitte."+-+2.+Korinttolaiskirje+11:4
Herra+johtakoon+armossaan+nämä+eksyttäjät+ja+heidän+seuraajansa+takaisin+ristin+juurelle,+mistä+he+ovat+lähteneet+pois+etsimään+jotakin,+mikä+on+tyhjää+petosta.+Uskon,+että+monien+silmät+vielä+avautuvat+ja+monien+on+jo+avautunut.+Paluu+on+mahdollinen+menestysteologian+maailmasta,+nimimerkillä+kokemusta+on.
Siunauksin,+MM.
19.06.2018 04:20
Joku+viittasi+tässä+keskustelussa+jo+lihallisuuteen+ja+tästä+onkin+kyse,+mutta+toisin+kuin+väitetään.
"Olettehan+vielä+lihallisia.+Sillä+kun+keskuudessanne+on+kateutta+ja+riitaa,+ettekö+silloin+ole+lihallisia+ja+vaella+ihmisten+tavoin?+Kun+toinen+sanoo:+'Minä+olen+Paavalin+puolta',+ja+toinen:+'Minä+olen+Apolloksen',+ettekö+silloin+ole+niinkuin+ihmiset+ainakin?"+-+1.+Korinttolaiskirje+3:3-4
Tämä+ei+ensinnäkään+tarkoita+sitä,+että+ei+olisi+niin,+että+joku+ei+olisi+oikeasti+totuudessa+ja+ettei+olisi+eksyttäjiä.+Tästä+ei+ole+kyse,+sillä+Paavalikin+nimesi+eksyttäjiä.+Tässä+ei+ole+kyse+edes+siitä,+ettei+mielipiteitäkin+saisi+olla,+onhan+niitä+aina+välttämättäkin.+Tässä+oli+kyse+muusta.
Jumalan+sana+jatkaa+näin.
"Minä+istutin,+Apollos+kasteli,+mutta+Jumala+on+antanut+kasvun.+Niin+ei+siis+istuttaja+ole+mitään,+eikä+kastelijakaan,+vaan+Jumala,+joka+kasvun+antaa."+-+1.+Korinttolaiskirje+3:6-7
Lihallisuuden+merkki+on+se,+että+aletaan+pitämään+ihmistä+supersankarina,+erityisenä+voideltuna+ja+puolijumalana.+Tällaista+oli+kreikkalainen+maailma+täynnä+ja+kerran+kreikkalaiset+pitivätkin+Paavalia+ja+Barnabasta+Hermeksenä+ja+Zeuksena,+niin+että+rupesivat+uhraamaan+heille.+Apostolit+suuttuivat+tällaisesta.
Jeesus+varoittaa,+että+näin+kävisi+lopunaikana.
"Katsokaa,+ettei+teitä+eksytetä.+Sillä+monta+tulee+minun+nimessäni+sanoen:+'Minä+olen+se',+ja:+'Aika+on+lähellä'.+Mutta+älkää+menkö+heidän+perässään."+-+Luukas+21:8
Älkää+menkööt+heidän+perässään,+varoittaa+Herra,+sillä+meidän+tulee+mennä+Kristuksen+perässä.+Ihmisten+seuraaminen+nousee+lopunaikana+eksytykseksi.
Koska+uskovaiset+ovat+lihallisia,+epäuskoisia+ja+tuomitsevat+näöltä,+niin+käy+näin,+että+aletaan+seuraamaan+ihmisiä+ja+silloin+eksytään.+Pois+se!
Esikuvia+tietenkin+on,+mutta+tämä+apostolinen+opetus+kannattaa+sisäistä.+Jeesus+Kristus+riittää+ja+et+saa+pastoria,+evankelistaa+tai+edes+suurta+apostolia+tueksesi+tuomiolla,+vaan+olet+yksin+Herrassa+edessä.
"Tämän+minä+olen+kirjoittanut+teille+niistä,+jotka+teitä+eksyttävät.+Mutta+te+-+teissä+pysyy+se+voitelu,+jonka+olette+häneltä+saaneet,+ja+te+ette+ole+kenenkään+opetuksen+tarpeessa;+vaan+niinkuin+hänen+voitelunsa+opettaa+teitä+kaikessa,+niin+se+opetus+on+myös+totta+eikä+ole+valhetta;+ja+niinkuin+se+on+opettanut+teitä,+niin+pysykää+hänessä."+-+1.+Johannes+2:26-27
Siunauksin,+MM.
10.06.2018 13:06
Aika+erikoista,+että+minua+hän+nimittää+pilkallisesti+guruksi+ja+sitten+seuraa+gurujen+gurua,+Jehovan+suurinta+profeetta+ja+lopun+ajan+Eliaksi+itseänsä+korottanutta+Owuoria,+jonka+kirjeitä+hänen+seuraajansa+lukevat+enemmän+kuin+Raamattua,+niin+kuin+Jehovan+todistajat+Vartiotornia.
Owuor+edustaa+lakihenkistä,+pinnallista+astian+ulkopuolen+kiillotusta.+Juhani+Aitomaa+on+kirjoittanut+hänestä+hyvän+kirjoituksen.
"David+Owuor+on+itsensä+Jumalan+profeetaksi+ylentänyt+kenialainen.+Profeetta+on+saanut+uskollisen+kannattajakunnan+ja+kannattajia+myös+Suomesta.+Äskettäiseen+”kansainväliseen+pastoreiden+konferenssiin”+Keniassa+osallistui+myös+suomalainen+TV+7+-vetoinen+ryhmä,+kärjessä+Ojarekset,+Veijo+ja+Aulikki+Piipponen,+Pauli+Kemi,+ym.+Owuor+on+saanut+hyvin+näkyvyyttä+TV+7+ohjelmissa.+Myös+Pauli+Kemin+”Uusi+Elämä”+-lehti+raportoi+Owuorin+konferenssista+ja+siellä+tapahtuneista+väitetyistä+parantumisihmeistä.+Owuorin+suomalaisella+nettisivulla+on+kuva,+jossa+mies+saapuu+maahamme,+kuvateksti+kertoo:+”Siunaus+saapuu+Suomeen”.+
On+ironista,+että+kun+Owuor+tuomitsee+menestysteologian+ja+monen+muunkin+karismaattiseen+liikkeeseen+kuuluvan+käytännön,+hänen+kannattajakuntansa+tulee+kuitenkin+juuri+tästä+samasta+liikkeestä."
http://www.kristitynfoorumi.fi/owuor.html
Miksi+Jeesus+Kristus+ei+riitä+yksin?
Siunauksin,+MM.
08.06.2018 13:34
Valtavasti+tuli+Patrick+Tiaisenkin+kokouksissa+uskoon,+yhdellä+paikkakunnalla+kuulemma+200,+mutta+he+tulivat+sellaiseen+uskoon,+että+heitä+ei+näy+nyt+missään,+ei+kuulu+seurakunnissa+eivätkä+käyneet+kasteella.
Tämäkin+tarina+on+siis+kuultu,+koettu+ja+nähty.+Tällainen+voitelun+jakamisella+ei+tule+kukaan+mihinkään+muuhun+uskoon,+kuin+hypnoosi+uskoon+päiväksi+pariksi.
"Mikä+kallioperälle+kylvettiin,+on+se,+joka+kuulee+sanan+ja+heti+ottaa+sen+ilolla+vastaan;+mutta+hänellä+ei+ole+juurta+itsessään,+vaan+hän+kestää+ainoastaan+jonkun+aikaa,+ja+kun+tulee+ahdistus+tai+vaino+sanan+tähden,+niin+hän+heti+lankeaa+pois."+-+Matteus+13:20-21
Kokonaiskuvassa+lopputulos+on+kuitenkin+se,+että+luopumus+lisääntyy.+Valitettavasti.
Jumalan+sana+ei+menesty,+vaan+päinvastoin+usko+siirtyy+siitä+pois+yhä+enemmän,+kun+ei+lueta+Sanaa.+Suosittelen+edelleen,+että+luetaan+Sanaa+ja+eletään+Sanasta,+sillä+Sana+on+Jumala.
Siunauksin,+MM.
08.06.2018 13:26
Rauhan+tervehdys.
Täällä+oli+yksi+kommentti,+johon+haluan+puuttua:+"En+itse+tunne+Mattilaa+enkä+ole+kuunnellut+hänen+saarnojaan,+mutta+mielipiteitten+perusteella+...."
Aika+usein+teemme+juuri+tällä+tavalla+johtopäätöksiä,+mutta+Raamattu+käskee+meitä+tutkimaan,+koettelemaan+ja+arvostelemaan+kaiken,+mutta+ei+näöltä.+En+koskaan+arvostele+julkisesti+näin,+että+en+ensin+perehdy+henkilöön.+Jos+emme+perusta+Jumalan+sanan+totuuteen+arviointia,+niin+silloin+jää+jäljelle+vain+keskenäänsä+riitelevät+mielipiteet+eli+relativismi.
"Älkää+tuomitko+näön+mukaan,+vaan+tuomitkaa+oikea+tuomio."+-+Johannes+7:24
Jos+haluat+selvittää,+mitä+Mattila+opettaa,+niin+suosittelen,+että+katsot+kanavalta+mitä+se+Mattila+puhuu+ja+mikäli+opetan+väärin,+niin+mielelläni+haluaisin+kuulla+sen.+Tosin,+jos+olet+sapatin+kiivailija+tai+vastaava,+niin+näiden+kanssa+en+ala+väittelemään.
Tässä+on+videokanavani+ja+toivon,+että+et+tuomitse+näön+mukaan,+vaan+teet+oikean+tuomion.
https://www.youtube.com/user/Ergopad/
Varmastikaan+en+ole+erehtymätön,+vaan+teen+virheitä+ja+olen+joutunut+tekemään+parannusta+monista+asioista+ja+varmasti+myös+tulevaisuudessa+näin+käy.
Mikä+on+sitten+minun+agendani?+Se+on+tämä+jae,+jonka+olen+saanut+Herralta,+kun+lähdin+menestysteologiasta.+
"Heräjä+valvomaan+ja+vahvista+jäljellejääneitä,+niitä,+jotka+ovat+olleet+kuolemaisillaan."+-+Ilmestyskirja+3:2
Lähellä+sydäntäni+on+menestysteologien+uhrit+ja+ne+ihmiset,+jotka+ovat+vielä+eksytyksen+kavalissa+juonissa.+Valtava+määrä+on+eksynyt+menestysteologian+pauloihin,+mutta+kiitos+Herralle,+myös+monia+on+Herra+vapauttanut+ja+uskon,+että+vielä+monet+pääsevät+irti+äärikarismaattisuudesta+terveeseen+karismaattisuuteen.
Siunauksin,+MM.
08.06.2018 01:26
Kiitos+kysymystä.+Syön+Jumalan+sanaa+päivitttäin+suurempina+ja+pieninä+annoksina.++Suosittelen+samaa+lääkettä+myös+sinulle.
"Poikani,+kuuntele+minun+puhettani,+kallista+korvasi+minun+sanoilleni.+Älkööt+ne+väistykö+silmistäsi,+kätke+ne+sydämesi+sisimpään;+sillä+ne+ovat+elämä+sille,+joka+ne+löytää,+ja+lääke+koko+hänen+ruumiillensa."+-+Sananlaskut+4:20-22
08.06.2018 00:48
Seinäjoen+helluntaiseurakunta+on+ottanut+torontolaisuuden+vastaan,+joka+tuli+Steve+Hillin+kautta.+Jos+haluat+ymmärtää+mistä+on+kyse,+niin+olen+seinäjokelaisena+perehtynyt+historiikkiin+ja+vaiheisiin,+että+mistä+on+kyse.+Seinäjoella+ei+ole+herätystä,+vaan+eksytystä.
Osa+1:+https://www.youtube.com/watch?v=NFkgGTZcEoc
Osa+2:+https://www.youtube.com/watch?v=riALzy_HgVI
Ajansaatossa+on+hedelmä+kypsynyt+ja+väki+vähentynyt.+Bileet+alkavat+olla+ohitse+eikä+kukaan+jaksa+tanssia,+kaatuilla+ja+hyppiä+loputtomiin.Työntekijöitä+ollaankin+vähentämässä+Seinäjoella+nyt.
Kun+tilanne+on+tämä,+niin+tilaa+on+varmasti+yhdelle+seurakunnalle+lisää.+
Mikä+onkin+merkittävää,+että+nousee+valtava+kalabaliikki+mennareilla,+kun+One+Way+perustaa+seurakunnan,+mutta+kukaan+ei+kritisoinut+Seinäjoki+Riveriä,+Houm+Churchia+tai+vastaavia+uuskarismaattisia+lahkoja,+joita+perustetaan+valtavaa+vauhtia+Suomeen.
Ongelmaton+ei+One+Way+ole+ja+tarvitsee+paljon+rukouksia,+mutta+se+on+ainoa+paikka+jota+voin+Seinäjoella+suositella+vasta+uskoontulleelle.
Siunauksin,+MM.
08.06.2018 00:44
Pahoin+pelkään,+että+se+menee+jälleen+näin.+Historiasta+voi+oppia,+ettei+ihminen+opi+historiasta.
Sittenkin,+suosittelen+rukoilemaan+niin+eksyneiden+kuin+eksyttäjien+puolesta,+erityisesti+Miko+Puustellin+puolesta.+Hän+on+ison+perheen+isä+ja+kaikki+me+toivomme,+että+hänen+perheensä+perii+siunauksen.
Siunauksin,+MM.
06.06.2018 16:51
Selailin+ketjun+läpi+ja+jäi+sama+vaikutelma,+kuin+sapatti+opissa+oleville,+että+äkkiä+voi+tuhlata+20+tuntia+väittelyyn.+
Ilmeisesti+opetukseni+osui+siihen+sopivaan+paikkaan+yhdelle+henkilölle+ja+siitä+syntyi+tämä+kuohunta.
En+oikeasti+käy+kuin+pari+kertaa+viikossa+täällä.+Siksi+rohkaisen,+että+jos+oikeasti+on+kysymys,+niin+laittakaa+palautetta.
Siunauksin,+MM.
30.05.2018 19:16
Olen+puhunut+Pyhän+Hengen+kasteesta+ja+raittiista+karismaattisuudesta+myös+muissa+videoilla.+Tässä+muutama+opetus+tähän+aiheeseen+liittyen.
Torniossa+puhuttu+puhe+Pyhän+Hengen+voimasta+ja+kuinka+tämä+voima+on+sidottu+Kristuksen+ristiin+sekä+mitenkä+Jumalan+voima+ilmenee.
https://www.youtube.com/watch?v=wpap9itRtB8
Kokkolassa+puhuttu+puhe+pyhityksen+ja+Hengellä+täyttymisen+suhteesta+sekä+Pyhän+Hengen+kasteen+saamisesta.
https://www.youtube.com/watch?v=lc1bGyJTraE
Nurmossa+puhuttu+puhe+Pyhän+Hengen+voimasta,+sen+jäljittelystä+eksytyksessä+ja+sen+vaikutuksesta+uskovan+vaellukseen.
https://www.youtube.com/watch?v=2j0JY0yOKss
On+tärkeä+arvostella+henget+eikä+vain+sammuttaa+henkiä.+Sehän+on+helppoa,+että+hylätään+kaikki,+mutta+se+on+paljon+vaikeampaa+että+koetellaan+ja+pidetään+se+mikä+hyvää+on.
Siunauksin,+MM.
23.05.2018 15:04
Minulla+ei+varmastikaan+ole+kaikkiin+kysymyksiin+vastauksia,+koska+en+ole+kaikkitietävä.+En+myöskään+ole+kaikkialla+oleva+ja+kaikkeen+ehtivä,+niin+että+en+millään+tavalla+ehdi+vastata+kaikkiin+kysymyksiin.+Jos+kyse+on+sitten+Mooseksen+laista,+sapatista+ja+ympärileikkauksesta,+niin+näitä+judaistisia+kysymyksiä+en+ala+käsittelemään+uudelleen+ja+uudelleen.
Muussa+tapauksessa,+rohkaisen,+että+laita+minulle+palautetta+kotisivuni+kautta,+niin+sen+kautta+saat+varmimmin+vastauksen,+jos+oikeasti+vilpittömästi+haluat+etsiä+totuutta.
https://maunomattila.org/palaute/
Ensisijaisesti+tulee+kysymykset+esittää+Jumalalle,+sillä+Hänellä+on+vastaukset+kaikkiin+kysymyksiin.+Me+muut+olemme+vajavaisia.
Siunauksin,+MM.
23.05.2018 14:59
Suosittelen+juhannukselle+Virkkula+baptistien+tapahtumaa+20-23.6.2018.
Puhujina+on+Pauli+Rahkonen,+Tom+Bollström,+Mika+Särkkä,+Olavi+Eskola,+Väinö+Viikilä,+Harri+Lampinen,+Jari+Korhonen+ja+Mikke+Tiainen.
Lisätietoja:+http://www.rukoushuone.fi
Siunauksin,+MM.
14.05.2018 23:41
Jumala+todella+rakentaa+temppelin,+mutta+se+on+ensiksi+näkymätön+temppeli+rakentuen+elävistä+kivistä+ja+toiseksi+se+on+rauhan+valtakunnan+temppeli.+Tässä+opetus+tästä+aiheesta.
"Aikojen+lopussa+on+Herran+temppelin+vuori+seisova+vahvana,+ylimmäisenä+vuorista,+kukkuloista+korkeimpana,+ja+kaikki+pakanakansat+virtaavat+sinne."+-+Jesaja+2:2
https://www.youtube.com/watch?v=uTGL1vlLs4I
07.05.2018 16:30
28 / 34