Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ingenjör_81
profiilit
Ingenjör_81
Ingenjör_81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
89
Kommenttia
675
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Some+men's+sins+are+open+beforehand,+going+before+to+judgment;+and+some+men+they+follow+after."+-+1.Tim.+5:24+(King+James)
03.05.2018 16:50
Rauhan+tervehdys.
Allekirjoittaneeseen+viitattiin+aloituksessa+ja+haluan+korjata,+ettei+minulla+ole+Seinäjoen+One+Way+Mission+perustettavan+srkn+kanssa+mitään+tekemistä,+vaikkakin+tutustun+siihen+epäilemättä+ja+sellaiselle+on+varmasti+paikkansa.
On+tärkeä+nähdä,+että+One+Way+ei+pelasta,+vaan+Jeesus+Kristus,+vaikka+siellä+on+hyviä+opetuksiakin.+Sillä+olen+huomannut+sellaista+ilmiöitä+uskovaisten+keskuudessa,+että+odotetaan+jonkun+ihmisen+rakentaman+tuovan+autuuden,+ihan+kuin+väellä+ja+voimalla+saataisiin+jotain+suurta+aikaan.
"Me+olimme+raskaina,+vääntelehdimme,+mutta+oli+niinkuin+olisimme+synnyttäneet+tuulta:+emme+saaneet+aikaan+pelastusta+maalle,+maanpiirin+asukkaat+eivät+ilmoille+päässeet."+-+Jesaja+26:18
Iso+huoli+on+se,+että+Seinäjoella+luikertelee+helluntaikirkollisia+menestysteologeja+tai+vapaakirkollisia+torontolaisia+palvelemaan+One+Wayhin,+kuin+pukkeja+kaalimaalle+vartijoiksi.+Porissa+kai+lipsahti+ilmestysmajan+ylistäjiä+One+Waylle.+Tarkkana+tulisi+olla,+että+ketä+otetaan+palvelemaan.+Samalla+lahkoutumista+ja+kultin+rakentumista+pitää+varoa+toisena+ääripäänä,+jossa+kaikki+rakentuu+yhden+hyvän+opettajan+näylle.
Siispä,+jalat+maassa+ja+katse+taivaallisissa.
Siunauksin+ja+terveisin,+MM.
28.04.2018 14:04
Kiitos+Herralle,+epäilin+jo+hetken,+että+olenko+täysin+luopuneessa+tilassa,+kun+ei+ole+yhtään+ketjua+syntynyt+veli+Mattilasta.+No,+vitsi+vitsinä.
On+erikoista,+että+monet+niistä+jotka+hanakasti+taistelevat+lapsikasteen+oppia+vastaan,+tekevät+uskovien+kasteesta+samanlaisen+pelastavan+opin,+jolloin+se+malka+on+siellä+omassa+silmässä.+Kaste+ei+pelasta+ketään,+oli+sitten+lapsena+tai+aikuisena+kastettu.+Kaste+ei+ole+sakramentti.
"Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+sillä+sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan."+-+Roomalaiskirje+10:9-10
Kaste+ei+pelasta,+Jeesus+Kristus+pelastaa.+
Kaste+ei+ole+Jumalan+teko,+usko+Jeesukseen+Kristukseen+on.
Kasteessa+ei+ole+armoa,+Jeesuksessa+Kristuksessa+on+armo.
Tätä+on+joissakin+baptisteilla,+jotka+uskovat+että+kastevedessä+uudestisyntyy.+Uudestisyntyminen+ei+tapahdu+kasteveden+kautta,+ei+lapsikasteen+eikä+uskovien+kasteen+vedessä,+olipa+se+vaikka+paavin+siunaama+vettä,+vaan+Jumalan+sanan+kautta+uudestisynnytään,+kun+se+uskossa+otetaan+vastaan.
"Te,+jotka+olette+uudestisyntyneet,+ette+katoavasta,+vaan+katoamattomasta+siemenestä,+Jumalan+elävän+ja+pysyvän+sanan+kautta."+-+1.+Pietari+1:23
Miksi+sitten+kaste?+Siinä+toteutuu+julkinen+tunnustautuminen+ja+se+otetaan+hyvän+omantunnon+saamiseksi+sekä+usein+seurakuntaan+liittymisen+yhteydessä.
"Niin+Pietari+sanoi+heille:+'Tehkää+parannus+ja+ottakoon+kukin+teistä+kasteen+Jeesuksen+Kristuksen+nimeen+syntienne+anteeksisaamiseksi,+niin+te+saatte+Pyhän+Hengen+lahjan'."+-+Apostolien+teot+2:38
Yksi+sekoittava+jae+löytyy+apostolien+teoista.+Koska+kokonaisilmoitus+Raamatussa+ei+tue+syntien+anteeksiantoa+kasteveden+kautta,+on+hyvä+tutkia+jaetta+tarkemmin.
Kuningas+Jaakon+arvostettu+käännöksessä+lukee,+että+"be+baptized+every+one+of+you+in+the+name+of+Jesus+Christ+for+the+remission+of+sins".+FOR+sana+merkitys+näyttäisi+olevan+sama,+kuin+lausahduksessa:++"Wanted+FOR+murder"+eli+"Etsitään+murhaamise-STA",+jossa+FOR+sana+tarkoittaa+tapahtunutta+asiaa.
Niinpä,+uskon+että+tuo+hämmentävä+jae+tulisi+kääntää+näin:+"tulkoon+jokainen+teistä+kastetuksi+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+syntien+anteeksisaamisesta".+Kasteella+käydään+siis,+koska+ollaan+saatu+synnit+anteeksi+eikä+siksi+että+saataisiin+synnit+anteeksi.+Sama+asia+on+myös+ehtoollisessa,+ettei+sitä+oteta+syntien+anteeksisaamiseksi,+vaan+anteeksisaamisesta.
Olipa+asia+niin+tai+näin,+niin+ydinasia+on+hyvä+omatunto,+jota+kasteessa+pyydetään+(1.+Piet.+3:21).+Kun+uskovaisella+on+hyvä+omatunto+kasteasian+suhteen,+se+riittää.+Kaste+ei+ole+pääasia,+usko+Herraan+on.
"Sillä+Kristus+ei+lähettänyt+minua+kastamaan,+vaan+evankeliumia+julistamaan+-+ei+puheen+viisaudella,+ettei+Kristuksen+risti+menisi+mitättömäksi."+-+1.+Korinttolaiskirje+1:17
Tässä+koko+kasteopetus:+https://www.youtube.com/watch?v=PCMm-eFYocw
Siunauksin,+MM.
26.04.2018 02:13
Tämä+todistus+entiseltä+Wendelinin+srkn+pastorilta+kannattaa+kuunnella.
https://youtu.be/aKnpAj-vS0M
24.04.2018 20:22
Mitä+Raamattu+opettaa+Iisebelin+hengestä?+Tässä+opetus.
https://www.youtube.com/watch?v=BMy6UNPAhAc
23.04.2018 16:14
Suosittelen,+että+lue+Jeremian+kirja+ja+palataan+sitten+asiaan.+
Siunauksin,+MM.
19.04.2018 23:16
Ison+Kirjan+kursseja?+Älä+viitsi.+Sieltä+tulee+ulos+hillsongilaisia+ja+etsijä-ystävälliseen+evankeliumiin+uskovia+pilalle+leikattuja,+joille+ei+Sanasta+avaudu+enää+mitään,+koska+heidät+on+marinoitu+mm.+Rick+Warrenilla.
Nämä+ovat+täynnä+kuolleiden+luita+eli+kuolleiden+teologien+papatusta,+joita+sitten+lainaavat+eteenpäin.+Historian+opettajiksi+he+voisivat+ruveta,+mutta+eivät+saarnaajiksi.
Ennen+sanottiin:+Aloitti+uskossa,+mutta+päätti+Helsingissä.+Nyt+sanotaan:+aloitti+Hengessä,+mutta+päätti+Keuruulla.
Jos+Sanasta+ei+avaudu+mitään+uutta,+niin+silloin+tulee+olla+huolissaan.+Tietenkin+se+perusjuonne+jokaisella+saarnaajalla+on+tietty+osa-alue.+Sanotaankin,+ettei+kenelläkään+saarnaajalla+ole+kuin+yksi+saarna.+Jos+kuuntelet+100+saarnaa+yhdeltä,+tiedät+suunnilleen+mistä+hän+puhuu+101.+saarnan.
Kertaus+on+opintojen+äiti,+kuten+sanotaan.+Paavali+uskoi+tähän+myös.
"Samoista+asioista+teille+kirjoittaminen+ei+minua+kyllästytä,+ja+teille+se+on+turvaksi."+-+Filippiläiskirje+3:1
Minulla+se+varmasti+on+ollut+eksytyksien+esille+tuominen.+Toinen+teema+on+Jeesuksen+tulemusta+seurakunnalle+eli+ylösotto,+joka+risteää+tämän+edeltävän+kanssa.
Tuohon+väitteeseen+haluaisin+kuitenkin+syvempiä+perusteluja,+että+missä+kohtaan+olen+mennyt+harhaan+ja+miten+selität+sen+Raamatulla?+Tämä+nimittäin+kiinnostaa+minua,+sillä+jos+olen+harhassa+tai+opettanut+väärin,+siitä+on+tehtävä+parannus.+Epämääräinen+"hutiarviointeja"+vaati+tarkemman+selityksen.
Siunauksin,+MM.
19.04.2018 13:52
Olikohan+Jeremia+tällainen+"korvasyyhy"+profeetta?+Entä+profeetta+Miika?+Taikka+Jeesus+Kristus,+joka+paljasti+farisealaisen+uskonnon+harhan?+Kenties+Martti+Lutherin+kun,+naulatessaan+kirkon+oveen+sen+aikaista+menestysteologiaa+vastaan?
Mitä+on+sitten+tämä+sana?
"Mutta+minä+olen+täynnä+voimaa,+Herran+Henkeä,+oikeutta+ja+väkevyyttä+ilmoittaakseni+Jaakobille+sen+rikokset+ja+Israelille+sen+synnit."+-+Miika+3:8
Ei,+kyllä+nämä+julistivat+kaikki+sen+aikaista+paatunutta++uskonnollista+valhetta+vastaan.+Tämän+päivän+anekauppa+ja+korba+on+menestysteologia+ja+sen+kaikki+äpärät.
"Huuda+täyttä+kurkkua,+älä+säästä,+korota+äänesi+niinkuin+pasuna,+ilmoita+minun+kansalleni+heidän+rikoksensa+ja+Jaakobin+huoneelle+heidän+syntinsä."+-+Jesaja+58:1
Ihminen,+joka+on+joutunut+menestysteologien+uhriksi,+joita+on+paljon,+tietenkin+iloitsee+kun+joku+vastustaa+tuota+saatanallisista+petosta.+Olen+saanut+kuulla+järkyttäviä+kertomuksia.+Ja+olen+iloinnut,+että+nämä+veljet+ja+sisaret+ovat+saaneet+lohtua+ja+selityksen,+miksi+he+kokivat+ahdistusta+noissa+piireissä.
"Heräjä+valvomaan+ja+vahvista+jäljellejääneitä,+niitä,+jotka+ovat+olleet+kuolemaisillaan."+-+Ilmestyskirja+3:2
Nämä+jäljelle+jääneet+tarvitsevat+vahvistusta.+Mutta+väärät+profeetat+vahvistaa+väärin+tekijöitä+ja+ahdistavat+vanhurskaita.+Tästä+kertoo+Hesekielin+kirja.
"Koska+olette+valheella+murehduttaneet+vanhurskaan+sydämen,+vaikka+minä+en+tahtonut+häntä+murehduttaa,+ja+olette+vahvistaneet+jumalattoman+käsiä,+ettei+hän+kääntyisi+pahalta+tieltänsä+ja+saisi+elää,+sentähden+ette+enää+saa+petosnäkyjä+nähdä+ettekä+ennustella+ennustelujanne,+vaan+minä+pelastan+kansani+teidän+käsistänne;+ja+te+tulette+tietämään,+että+minä+olen+Herra."+-+Hesekiel+13:22-23
Aamen.+Kiitos+Herralle.
Siunauksin,+MM.
19.04.2018 13:36
Olen+kuullut+aikamonenlaista+palautetta,+mutta+tämä+että+saarnaan+korvasyyhyn+on+jo+erikoista+ja+sellaista,+ettei+edes+menestysteologiaan+eksytykseen+langenneet+sellaista+väitä.
Muutoin,+tällainen+ajatus,+että+Mattilaa+seuraa+vain+"rupusakki"+on+tietenkin+tässä+ajassa+kiitosaihe.+Kerran+Daavidinkin+luokse+kokoontui+kaikenlaista+ahdistunutta,+velkaantunutta+ja+katkeroitunutta+väkeä,+mutta+kun+aikaa+meni+eteenpäin,+näistä+kehittyi+Jumalan+urhot.
Paremmat+ja+hurskaat+uskonnolliset+varmasti+löytävät+nuo+korvasyyhyn+puhujansa.
Siunauksin,+MM.
16.04.2018 02:06
Olisiko+nyt+se+Malka+kuitenkin+siellä+omassa+silmässä?
Siunauksin,+MM.
10.04.2018 22:02
Eikö+fariseukset+olleet+niitä,+jotka+olivat+rahanahneita+eivätkä+eläneet+itse+omien+oppiensa+mukaisesti?
10.04.2018 22:01
Rauhan+tervehdys.
Kiitoksia+Herralle+rohkaisusta+ja+rukouksen+ovat+kultaakin+kalliimpia,+joten+kiitän+niistä+myös+niitä+esirukoilijoita,+joita+Herra+on+armoittanut+sillä+alueella+kannattelemaan+käsiä.
Mitä+tulee+tuohon+banniin,+niin+yhä+useammat+saavat+niitä+-+ei+siksi+että+käyttäytyisivät+törkeästi,+sitä+kyllä+saa+tehdä,+vaan+koska+arvostelevat+toistensa+uskontoa+tai+sanovat+synniksi+esimerkiksi+homouden+tai+kieltävät+transgender+agendan+-+ja+minulla+se+liittyi+ilmeisesti+noituuden+arvostelemiseen.+Tämä+on+pientä+kuitenkin+apostolien+tekoihin+verrattuna.
Tästä+pelosta+johtuen+tulee+noita+edellä+mainittuja+seurakunnissa+kiellettyjä+aiheita.+Kun+joku+kerran+käy+pastorille+valittamassa,+että+puhe+helvetistä+pelotti,+pastori+ei+puhu+aiheesta+enää+koskaan.+Niin+ikään+hyvin+harvoin+mainitaan+eksyttäjiä+nimellä,+vaikka+Paavali+viimeisessä+kirjeessään+mainitsee+nimeltä+useita+kuten+Filetuksen+ja+Aleksanterin.
Tämä+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+opetus+on+hyvin+tärkeä.
"Mutta+minä+sanon+teille,+ystävilleni:+älkää+peljätkö+niitä,+jotka+tappavat+ruumiin,+eivätkä+sen+jälkeen+voi+mitään+enempää+tehdä.+Vaan+minä+osoitan+teille,+ketä+teidän+on+pelkääminen:+peljätkää+häntä,+jolla+on+valta+tapettuansa+syöstä+helvettiin.+Niin,+minä+sanon+teille,+häntä+te+peljätkää."+-+Luukas+12:4-5
Tässä+puheeni+tästä+pelko+aiheesta:
https://youtu.be/PtLP0eSz4ZE
Siunauksin,+MM.
09.04.2018 13:49
Sokea+ei+voi+näköänsä+menettää+eikä+kuuro+kuuloansa.+Vain+uskovainen+voi+eksyä,+ei+jumalaton.
Rehellisyydestä+ei+valitettavasti+voi+TV7:n+kohdalla+puhua,+koska+se+tietoisesti+yrittää+piilottaa+torontolaisia+ja+menestysteologisia+juuriaan.
https://www.youtube.com/watch?v=PY4-5_VYXaU
08.04.2018 01:06
Uusi+testamentti+on+kirjoitettu+kreikaksi.+Kaikki+viitteet+alkuseurakunnan+ajalta+viittaavat+noihin+kreikan+kielisiä+teksteihin.+Syy+miksi+käytettiin+kreikkaa+eikä+arameaa,+on+sama+kuin+jos+sinä+haluaisit+jakaa+evankeliumia+mahdollisimman+laajalle++maailmassa+tänään,+niin+et+varmasti+valitsisi+harvinaista+kieltä+vaan+laajasti+käytetyn+kielen.+Lisäksi+tuolloin+käytetty+VT:n+käännös+oli+myös+kreikan+kielinen+LXX.
Kun+nyt+tuodaan+esille+näitä+suomalaisia+väännöksiä+sitten+aramean+kielisestä+Peshitta+käännöksestä+200-luvulta,+huomaa+että+syy+käyttää+aramean+kielistä+käännöstä+tulee+siitä,+että+sitä+on+helpompi+peukaloida+väärään,+koska+harvempi+osaa+arameaa+ja+toisaalta+se+kuulostaa+hienolta,+uudelta+ja+mystiseltä.+
Kuitenkin,+meitä+kaikkia+viisaammat+teologit+ovat+kuitenkin+jo+satoja+vuosia+sitten+tutkineet+asian.+Kreikan+kieliset+alkutekstit+ovat+kaikista+luotettavimmat+ja+alkuperäiset.
"Ja+lukekaa+meidän+Herramme+pitkämielisyys+pelastukseksi,+josta+myös+meidän+rakas+veljemme+Paavali+hänelle+annetun+viisauden+mukaan+teille+on+kirjoittanut;+niinkuin+hän+tekee+kaikissa+kirjeissään,+kun+hän+niissä+puhuu+näistä+asioista,+vaikka+niissä+tosin+on+yhtä+ja+toista+vaikeatajuista,+jota+tietämättömät+ja+vakaantumattomat+vääntävät+kieroon+niinkuin+muitakin+kirjoituksia,+omaksi+kadotuksekseen.+
Koska+te+siis,+rakkaani,+tämän+jo+edeltäpäin+tiedätte,+niin+olkaa+varuillanne,+ettette+rietasten+eksymyksen+mukaansa+tempaamina+lankeaisi+pois+omalta+lujalta+pohjaltanne."+-+2.+Pietari+3:15-17
Yleisesti+riisutaan+Jeesuksen+Kristuksen+jumaluuteen,+jolloin+kyseessä+on+samanlainen+harha+kuin+Jehovan+todistajille.++Toiseksi+pyritään+hävittämään+protestanttinen+uskon+vanhurskaus+oppi.+Yksityishenkilöt,+jotka+näitä+käännöksiä+tehtailevat,+hylkäävätkin+yleiset+uskontunnustukset+usein,+aivan+kuten+Jehovan+todistajat,+jotka+ovat+myös+oman+käännöksensä+tehtailleet.
Varokaa+näitä+väännöksen+tekijöitä+ja+pysykää+hyvissä+suomalaisissa+käännöksissä+kuten+1776,+1933/-38,+RK+2012+tai+2017.
Tähän+kyseiseen+aiheeseen+liittyen+on+todettava,+että+ongelma+ei+ole+siinä+etteikö+käännöksessä+lue+VOIDELTU,+vaan+että+emme+ymmärrä+että+KRISTUS+on+Voideltu+ja+ymmärrämme+hyvin+vähän+Herrassa+pysymisestä+sekä+Pyhän+Hengen+voitelusta.
Tutkikaamme+nöyrin+mielin+Raamattu,+rukouksessa.+Vain+Pyhä+Henki+saattaa+selittää+ja+avata+Kirjoitukset,+jotka+kirkastaa+Kristusta+Jeesusta.+
"Kuulkaa+Herran+sana,+te,+jotka+olette+aralla+tunnolla+hänen+sanansa+edessä."+-+Jesaja+66:5
Siunauksin,+MM.
07.04.2018 14:04
Patmos+lähetyssäätiön+historia+sisältää+monta+luurankoa,+jotka+eivät+tahdo+kaapissa+pysyä,+mutta+siitä+siteestä+on+mahdollista+vapautua.
"Minä,+Johannes,+teidän+veljenne,+joka+teidän+kanssanne+olen+osallinen+ahdistukseen+ja+valtakuntaan+ja+kärsivällisyyteen+Jeesuksessa,+minä+olin+Jumalan+sanan+ja+Jeesuksen+todistuksen+tähden+saaressa,+jonka+nimi+on+Patmos."+-+Ilmestyskirja+1:9
Patmos+Saaren+Vangit+-dokumentti.
https://youtu.be/04-FrBfDI7A
Siunauksin,+MM.
07.04.2018 13:46
Jostain+syystä+huomaa,+että+kun+yhä+enemmän+menee+henkilökohtaiseksi+ja+ajatellaan,+että+kyse+on+mielipiteistä+ja+niillä+vaikuttamisesta.
Tällainen+tulee,+kun+Sana+ei+ole+enää+mittarina+ja+standardina+asioille,+vaan+omat+mielipiteet.+
Hyvin+harvaa+kiinnostaa,+mitä+Jumalan+sana+kertoo+asiasta.+Raamattupiirit+ja+raamattutunnit+nähdään+nykyisin+uuskarismaattisuudessa+jopa+haitallisina.+Sitä+ne+ovatkin,+perkeleen+näkövinkkelistä+katsottuna.
Leif+Nummela+on+peräänkuuluttanut+"Raamattuherätystä".+Tähän+sanon:+amen!
06.04.2018 03:35
Ylöstempaus+opetus+on+ollut+päälinja+helluntaiherätyksessä.+Itse+Raamatun+profetiaa+paljon+tutkineena+olen+päätynyt+tähän+tulkintaan,+koskaan+se+on+kokonaisuuden+kanssa+parhaiten+harmoniassa.+Tästä+voit+olla+kuitenkin+eri+mieltä+eikä+se+ole+kadottava+oppi,+mutta+pääasia+on+että+odotat+Jeesusta+Kristusta+sydämestäsi+etkä+ole+kuin+paha+palvelija,+joka+sanoo:+"Minun+Herrani+tulo+viipyy".
"Sillä+itse+he+kertovat+meistä,+millainen+meidän+tulomme+teidän+tykönne+oli+ja+kuinka+te+epäjumalista+käännyitte+Jumalan+tykö,+palvelemaan+elävää+ja+totista+Jumalaa+ja+odottamaan+taivaista+hänen+Poikaansa,+jonka+hän+on+herättänyt+kuolleista,+Jeesusta,+joka+pelastaa+meidät+tulevasta+vihasta."+-+1.+Tessalonikalaiskirje+1:9-10
Tässä+videolla+kerron+12+syytä,+miksi+ylöstempaus+on+tapahduttava+ennen+ahdistuksen+aikaa.
https://www.youtube.com/watch?v=UIMgeNB6anI
Kun+lukee+joitakin+kommentteja+edeltä,+niin+halveksiva+ja+pilkkaava+äänen+sävy+paljastaa+mistä+on+kyse.+Ei+ne+kuulu+uskovaiselle+eivätkä+tulee+Pyhästä+Hengestä.
Kanavallani+on+varmasti+vajavaisia+opetuksia,+jonka+tähden+suosittelen+koettelemaan+kaikki+ja+olet+vapaa+olemaan+kehällisistä+asioista+eri+mieltä.+
PS.+Kiitän+Herraa+rohkaisusta+ketjun+aloittajan+suhteen,+mutta+vielä+enemmän+näkisin,+että+yhä+useammat+nousisivat+muurin+aukkoon+rukouksin,+teoin+ja+sanoin.+Täällä+muurilla+on+tilaa+vartiomiehille.+Kiitän+kuitenkin+erityisesti+esirukoilijoista.
Siunauksin,+MM.
29.03.2018 22:02
Tätä+ei+saa+Vapaakirkossa+kuunnella.+Se+tuomitsee.
https://youtu.be/SqrMsKJVXjM
28.03.2018 20:42
Mielenkiintoisesti+kävin+juuri+eilen+Seinäjoen+Pohjassa+(kaupungin+osaan)+viemässä+veljen+kotikokoukseen+ja+koska+en+ole+kuin+2,5v+asunut+Seinäjoella,+niin+jouduin+kysymään+veljeltä+että+missä+se+Pohja+on.
28.03.2018 16:03
Kiitos+palautteesta.
Monet+puhuvat+uskon+perusteista+hyvin+ja+paremminkin+kuin+minä.+Minulla+on+tämä+kapea+sektori+ja+leiviskä,+josta+en+näytä+pääsevän+irti,+mutta+tämä+ies+on+minulle+kuitenkin+sovelias.
Joskus+puheeni+saattavat+kuulostaa+äärimmäisiltä,+mutta+jos+kuulisitte+niistä+kokemuksista+mitä+minä+kuulen,+johon+liittyvät+mielenterveyden+romahdus,+perheiden+hajoaminen+ja+aviorikokset+sekä+luopuminen+uskosta+ja+jopa+itsemurhatapaukset,+joista+Mika+Taljan+esimerkki+on+yksi+järkyttävimmistä,+niin+ei+näistä+asioista+voi+puhua+niin,+että+nämä+olisivat+"vähän+vaarallisia",+vaan+tämä+on+tuhonnut+suureen+osaan+vapaidensuuntien+kristillisyydestä.
Tätä+raitaa+soitaan+niin+kauan,+kuin+tämä+menestysteologian+puu+on+pystyssä.+Kirveellä+on+iskettävä+samaan+kohtaan,+jotta+mätä+puu+kaatuu.
Siunauksin,+MM.
28.03.2018 14:58
29 / 34