Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ingenjör_81
profiilit
Ingenjör_81
Ingenjör_81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
114
Kommenttia
972
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rauhan+tervehdys.
Tässä+videolla+käsittelen+Niilo+Yli-Vainiota+luettuani+kolme+kirjaa+hänestä,+kuunneltuani+hänen+puheitaan+sekä+hänen+omaa+todistustansa.+Mikä+oli+hyvää+ja+mikä+meni+pieleen,+niin+että+Jumala+otti+Niilon+pois+taivaaseen,+tulee+esille+tässä+lopussa.
https://www.youtube.com/watch?v=_6iEJ5HwjAA
Siunauksin,+MM.
16.05.2020 01:35
Rauhan+tervehdys.
Tästä+ollaan+jo+aikaisemmin+ketjuissa+keskusteltu+puolivuotta+sitten,+niin+en+näe+tarvetta+palata+asiaan.
Eräs+erikoinen+ilmiö+kuitenkin+jälleen+pompsahti+esiin+OWM:stä.+Matti+Leisolan+video+oli+poistettu+ja+syyksi+mainittiin,+että+yleisö+ei+ollut+pitänyt+siitä+(menemättä+siihen,+että+mitä+siinä+oli).+Jos+tällä+periaattella+toimitaan,+niin+etsitäänkö+siinä+ihmisten+suosiota+vaiko+Herran?+Eikö+Barabbas+valittu+tällä+huuto-äänestys+periaatteella?+Onko+määrä+korvannut+laadun?+Vieläkö+on+miekassa+terä?
"Ihmistenkö+suosiota+minä+nyt+etsin+vai+Jumalan?+Tai+ihmisillekö+pyydän+olla+mieliksi?+Jos+minä+vielä+tahtoisin+olla+ihmisille+mieliksi,+en+olisi+Kristuksen+palvelija."+-+Galataiskirje+1:10
Siunauksin,+MM.
15.05.2020 19:19
Rauhan+tervehdys.
Aloittaja+ei+ilmeisesti+ole+edes+vilkaissut+kanavaani,+koska+siellä+on+melko+tuore+video,+jossa+listaan+20+hyvää+Raamatun+opettajaa+Suomesta.
https://www.youtube.com/watch?v=ORQp8tBf8O0
Toinen+ongelma+sitten+tulee+siitä,+kun+ne+mitkä+tunnistan+eksyttäjiksi,+ovat+usealle+juuri+ne+mitä+hän+kuuntelee+(yleensä+TV7:n+kautta+tai+sen+tunnetuiksi+tekemiä)+ja+nämä+ovat+kaikki+menestysteologisia.+Kun+on+tuossa+eksytyksen+kuplassa,+siinä+ei+tunnekaan+ketään+raittiita+vaan+on+se+vieras+henki+johdattanut+kuuntelemaan+vain+ja+yksinomaan+noita+vieraassa+hengessä+olevia.+Yhdessä+parvessa+ne+yhdenlaiset+linnut+lentää.
Ja+kolmanneksi,+tällaiset+aloitukset,+joita+ei+perustella+millään+eikä+mitäkään+ilmeisemmin+ole+edes+perehdytty+allekirjoittaneen+opetuksiin,+vaan+on+ensimmäisestä+asiasta+vedetty+herne+nenään+(yleensä+se+on+TV7)+ja+tällöin+puolustautuminen+on+mahdonta,+koska+minun+pitäisi+puolustaa+jonkin+väärää+mielikuvaa+joka+perustuu+huhuihin+eikä+siihen,+että+oltaisiin+perehdytty+itse+kanavaan.
"Jos+kuka+vastaa,+ennenkuin+on+kuullut,+on+se+hulluutta+ja+koituu+hänelle+häpeäksi."+-+Sananlaskut+18:13
PS.+Tämä+tällainen+on+kuitenkin+siitä+hyvää,+että+näin+useammat+ihmiset+johdattuvat+kanavalle.+Kristuksessa+siis+kaikki+kääntyy+lopulta+voitoksi+niille,+jotka+Herra+rakastavat+ja+Hänen+sanaansa.+Aamen.
Siunauksin,+MM.
15.05.2020 19:16
Rauhan+tervehdys.
"Ja+he+toivat+esiin+vääriä+todistajia,+jotka+sanoivat:+'Tämä+mies+ei+lakkaa+puhumasta+tätä+pyhää+paikkaa+vastaan+ja+lakia+vastaan;+sillä+me+olemme+kuulleet+hänen+sanovan,+että+Jeesus,+tuo+Nasaretilainen,+on+hajottava+maahan+tämän+paikan+ja+muuttava+ne+säädökset,+jotka+Mooses+on+meille+antanut'.*+-+Apostolien+teot+6:13-14
Tämä+väite+ei+ole+siis+mitään+uutta,+vaan+jo+alkuseurakunnan+aikana+oli+fariseusten+lahkosta+nousi+väittämään,+ettei+ole+pelastusta+jos+ei+noudata+Mooseksen+lakia.+Tällainen+ihminen+ei+ole+itse+tullut+vielä+tarpeeksi+syntiseksi+on+joutunut+siksi+kasvattajan+alaiseksi+ja+se+joulu+on+pitkä.
"Mutta+ennenkuin+usko+tuli,+vartioitiin+meitä+lain+alle+suljettuina+uskoa+varten,+joka+oli+vastedes+ilmestyvä.+Niinmuodoin+on+laista+tullut+meille+kasvattaja+Kristukseen,+että+me+uskosta+vanhurskaiksi+tulisimme.+Mutta+uskon+tultua+ME+EMME+ENÄÄ+OLE+KASVATTAJAN+ALAISIA."+-+Galatalaiskirje+3:23-25
Miksi+sitten+on+laki?+Se+on+siksi,+että+se+kasvattaa+Kristukseen,+mutta+siitä+koulusta+on+tarkoitus+päästä+pois+vaikka+onhan+nykyisin+näitä+"ikiopiskelijoitakin"+yliopistoissa,+jossa+he+niin+nauttivat+opiskelija+elämästä,+etteivät+koskaan+haluakaan+valmistua+ammattiin.
"Mutta+me+tiedämme,+että+KAIKEN,+MINKÄ+LAKI+SANOO,+SEN+SE+PUHUU+LAIN+ALAISILLE,+että+jokainen+suu+tukittaisiin+ja+koko+maailma+tulisi+syylliseksi+Jumalan+edessä;+sentähden,+ettei+mikään+liha+tule+hänen+edessään+vanhurskaaksi+lain+teoista;+sillä+lain+kautta+tulee+synnin+tunto."+-+Roomalaiskirje+3:19-20
Huomaa,+että+lakia+ei+ole+laitettu+vanhurskaalle,+joksi+vain+Jumala+voi+julistaa+uskon+perusteella,+vaan+se+puhuu+lain+alaisille.+Siinä+on+vain+varjokuva+tulevasta+hyvästä,+mutta+ei+itse+asiaa.+Uusi+liitto+ei+ole+tiukempi+lakiliitto,+vaan+kokonaan+toisenlainen+rakkaus+liitto.
Jos+sinä+sitten+ajattelet,+että+armo+vääntyy+heti+irstaudeksi,+jos+lain+kirves+ja+tuomion+uhkaus+ei+ole+sinua+odottamassa,+et+vielä+ole+ymmärtänyt+armoa+ja+rakkautta.+Eihän+hyvä+aviomieskään+ole+uskollinen+vaimolleen+siksi,+että+ei+saisi+avionrikkojan+nimeä+vaan+koska+hän+rakastaa+vaimoaan.
Ihminen+on+kyvytön+itse+pääsemään+taivaaseen+ja+yksikään+ei+pelasti+omien+tekojen+kautta.+Ja+tämä+on+syy,+miksi+monet+ei+löydä+rauhaa+evankelumista,+koska+he+eivät+ole+vielä+uskoneet+evankelumia.+Se+tarkoittaa,+ettei+he+koskaan+ole+laittaneet+pelastusta+Kristuksen+ristintyön+varaan,+vaan+parhaimmillaankin+vain+vähän+toisella+kädellä+nojailleen+ristiin+ja+silti+koko+paino+on+vielä+omilla+jaloillaan.
Mutta+jos+jääräpäisesti+vaan+itse+itsensä+yrittää+pelastaa+ja+yrittää+siihen+vielä+sekoittaa+Evankelumia,+lopulta+ajautuu+niin+harhaan+että+vääristelee+Raamattuakin.+Näin+syntyi+nimittäin+Jehovan+todistajien+liikekin,+joilla+ei+ole+pelastusvarmuutta.+Vain+uskovaisella+on+varmuus,+koska+pelastus+ei+riipu+enää+hänestä+vaan+Kristuksen+Jeesuksen+rististä.+Ja+siksi+ilo+on+valtava+ja+haluaa+elää+uskollisesti.+Aamen.
"Olkoon+siis+teille+tiettävä,+miehet+ja+veljet,+että+hänen+kauttansa+julistetaan+teille+syntien+anteeksiantamus+ja+että+jokainen,+joka+uskoo,+tulee+hänessä+vanhurskaaksi,+vapaaksi+kaikesta,+mistä+te+ette+voineet+Mooseksen+lain+kautta+vanhurskaiksi+tulla."+-+Apostolien+teot+13;38-39
Tässä+muuten+Aki+Miettinen+puhuu+samasta+aiheesta+aika+hyvän+lyhyen+katkelman.
https://youtu.be/EoiMmMSIm4A
PS.+Yksi+lain+alaisen+tilan+merkki+on+kiivaus.+Usko,+risti+ja+armo+oikein+ärsyttää,+vihastuttaa+ja+raivostuttaa,+koska+se+riisuu+pois+likaisen+omavanhurskauden+vaatteen.+Se+on+hullutus+ulkopuolisille.+Tätä+sopisi+miettiä,+kun+katsoo+miten+päivässä+tulee+sata+viestiä+kirjoitettua+samasta+asiasta!
Siunauksin,+MM.
11.05.2020 01:09
Rauhan+tervehdys.
"Kehäpäätelmä+on+virheellinen+päättely,+jonka+premissin+merkitys+on+sama+kuin+johtopäätöksen+merkitys.+Päätelmän+pätevyys+perustuu+oletukseen+johtopäätöksen+totuudesta.+Toisin+sanoen+kehäpäätelmä+on+hyväksyttävä+vain+siinä+tapauksessa,+että+johtopäätös+sattuu+olemaan+tosi.+Kehäpäättely+ei+osoita+mitään+syitä,+miksi+kyseistä+väitettä+olisi+pidettävä+totena."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kehäpäätelmä
Tällainen+virheajattelu+on+hyvin+yleistä+uskossa+evoluutioteoriaan,+nimittäin+fossiilikerroksien+ikä+määritellään+fossiilien+mukaan+ja+fossiilien+ikä+taas+määritellään+löydetyn+fossiilikerroksien+mukaan,+mutta+kummastakaan+ei+ole+määritelty+missään+ikää+koskaan,+vaan+on+tehty+kaavio+johon+on+laitettu+sopivasti+määrättyjä+vuosia,+mutta+alkuperäistä+havaintoa+ei+ole+missään+olemassa+jossa+ikä+oltaisiin+vahvistettu+tai+mitattu.
Lopulta+kysymys+on+siitä,+ettei+Jumalaa+haluta+säätelemään+elämää+ja+siksi+puhe+Jumalasta+saa+raivon+valtaan+ihmisen,+joka+sanoo+ettei+usko+Jumalaan.+Puhe+joulupukista+ei+kuitenkaan+saa+ketään+raivon+valtaan+tai+Aku+Ankka+lehti,+koska+ne+ei+ole+totta,+sillä+sydämessään+jokainen+ihminen+tietää+että+on+Jumala.
Evoluutioteoria+seisoo+tyhjän+päällä,+joka+vastaus+kysymyksiin+elämän+tarkoituksesta,+maailman+synnystä+ja+kuolemasta+on+"tyhjä+laatikko".+Evoluutioteoria+on+hyödytön+tieteen+ala,+joka+on+tarkoitettu+vihaisille+ateisteille+viikunapuun+lehdeksi,+jonka+taakse+mennä+piiloon+Jumalaa.
Raamattu+on+yksiselitteisen+selkeä,+että+kaikki+tietää+Jumalan+olevan+olemassa.+Yksittäinen+männyn+neulanen+on+monimutkaisempi+ja+ihmeellisempi,+kuin+älypuhelin!
"Sillä+Jumalan+viha+ilmestyy+taivaasta+kaikkea+ihmisten+jumalattomuutta+ja+vääryyttä+vastaan,+niiden,+jotka+pitävät+totuutta+vääryyden+vallassa.
Sentähden+että+se,+mikä+Jumalasta+voidaan+tietää,+on+ilmeistä+heidän+keskuudessaan;+sillä+Jumala+on+sen+heille+ilmoittanut,+sillä+hänen+näkymätön+olemuksensa,+hänen+iankaikkinen+voimansa+ja+jumalallisuutensa,+ovat,+kun+niitä+hänen+teoissansa+tarkataan,+maailman+luomisesta+asti+nähtävinä,+niin+etteivät+he+voi+millään+itseänsä+puolustaa.
Koska+he,+vaikka+ovat+tunteneet+Jumalan,+eivät+ole+häntä+Jumalana+kunnioittaneet+eivätkä+kiittäneet,+vaan+ovat+ajatuksiltansa+turhistuneet,+ja+heidän+ymmärtämätön+sydämensä+on+pimentynyt.
Kehuessaan+viisaita+olevansa+he+ovat+tyhmiksi+tulleet+ja+ovat+katoamattoman+Jumalan+kirkkauden+muuttaneet+katoavaisen+ihmisen+ja+lintujen+ja+nelijalkaisten+ja+matelevaisten+kuvan+kaltaiseksi.
Sentähden+Jumala+on+heidät,+heidän+sydämensä+himoissa,+hyljännyt+saastaisuuteen,+häpäisemään+itse+omat+ruumiinsa,+nuo,+jotka+ovat+vaihtaneet+Jumalan+totuuden+valheeseen+ja+kunnioittaneet+ja+palvelleet+luotua+enemmän+kuin+Luojaa,+joka+on+ylistetty+iankaikkisesti,+amen."+-+Roomalaiskirje+1:18-25
Siunauksin,+MM.
10.05.2020 23:02
Rauhan+tervehdys.
Mistähän+tämä+johtuu,+kun+tulee+aloitus+tänne,+niin+ensiksi+ei+koskaan+sanatarkasti+siteraata+vai+väännellään+sitä+mitä+sanoin.+Minä+nimittäin+itse+puheissani+pyrin+tarkasti+lainamaan+sanasta+sanaan+juuri+siksi,+ettei+tällaista+tapahdu.
Toiseksi,+koskaan+ei+lisäksi+laiteta+aloitukseen+linkkiä+lähteeseen+eli+ei+linkata+Facebook/YouTube+sivua,+josta+voisi+tarkistaa+onko+näin+todella+sanottu.+Tässä+tämä+viime+puheeni,+josta+on+kyse:
https://youtu.be/3rGgW4VOzQ0
Ja+kolmanneksi,+yleensä+kommentoidaan+ennen+kuin+on+edes+kuultu+mitä+on+sanottu+vain+tarpeesta+sanoa+jotain.+Tällöin+taistellaan+jotain+itse+luotua+mielikuvaa+vastaan+ja+tätä+tällaista+kutsutaan+olkinukeksi:
"Olkinukke+tai+olkiukko+(engl.+straw+man)+on+yleinen+argumentointivirhe,+jossa+vastapuolen+argumentti+sivuutetaan+hyökkäämällä+siitä+tehtyä+heikompaa+karikatyyria+vastaan.+Tällöin+tavallaan+pannaan+sanoja+toisen+suuhun+pyrkimättä+ymmärtämään+sitä,+mitä+toinen+todella+tarkoittaa,+jotta+tämä+joutuisi+huonoon+valoon,+tai+esitetään+toisen+ajatus+niin+kärjistetyssä+muodossa,+että+sillä+mitätöidään+toinen+tai+toisen+ajatus."+-+Wikipedia:Olkinukke
https://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke
Tällaiseen+keskusteluun+onkin+sitten+aivan+mahdotonta+lähteä+mitään+vastaamaan,+koska+joudun+vastaamaan+jonkin+"mielikuvan+luomaa+haamua"+vastaan.+Olen+usein+laittanut+tänne+tämän+jakeen+ja+laitan+tämän+vielä+uudestaan.+En+itseni+tähden+vaan+ystävä+sinun+tähtesi:
"Jos+kuka+vastaa,+ennenkuin+on+kuullut,+on+se+hulluutta+ja+koituu+hänelle+häpeäksi."+-+Sananlaskut+18:13
Muistakaa+ystävät,+että+Kristus+on+lain+loppu,+sille+joka+uskoo.
Siunauksin,+MM.
10.05.2020 22:47
Rauhan+tervehdys.
Tässä+myös+yksi+hyvä+opetus+tästä+aiheesta,+joka+on+hyvin+laaja,+mutta+välttämättömän+tarpeellinen.
https://youtu.be/NzQytvbt13s
Siunauksin,+MM.
07.05.2020 13:52
Rauhan+tervehdys.
Löysin+sapattitotuuden.+Kuuntele+tästä+mitä+Jumalan+sanasta+löysin+sapatista.
https://youtu.be/fMDWHGWIAMY
Siunauksin,+MM.
06.05.2020 06:28
Rauhan+tervehdys.
"Katolinen+oppi,+joka+sanoo+Jumalan+muuttuneen+iankaikkisesti+ihmiseksi,+ollen+iankaikkisesti+tosi+Jumala+ja+tosi+inhimillinen+ihminen+ei+ole+Raamatun+opetus."
http://www.kotipetripaavola.com/katolinenoppijeesuksenkahdestaluonnosta.html
Yhtä+mieletöntä+olisi+sanoa,+että+on+katolinen+oppi+että+Jeesus+Kristus+kuoli+ristillä.+Se,+että+katolisessa+kirkossa+on+harhaoppeja,+ei+tarkoita+että+siellä+olisi+kaikki+opit+harhaoppeja,+mutta+jos+liian+paljon+pyörittelee+salaliittoteorioita+ja+tutkii+Raamattukin+siitä+periaatteesta+että+on+kaikessa+katolista+kirkkoa+vastaan,+niin+siinä+on+riskinä+käydä+juuri+näin.
Tosiasiassa+katolisen+kirkon+isä,+Konstantinus+Suuri,+oli+areiolainen+ja+hyvin+lähellä+tätä+oppia,+ettei+Jeesus+ole+oikeastaan+Jumala+eikä+sitten+ihminenkään.+Jäljelle+jää+vain+se,+että+hän+oli+henkiolento+tai+enkeli.
Siinä+vaiheessa,+kun+keksii+uudelleen+200-luvun+harhaoppeja+ja+opettaa+vastoin+kaikkia+muita+kristillisiä+suuntauksia+sekä+sanoo+kaikkien+näiden+olevan+eksyksissä+ja+vain+itse+on+oikeassa,+pitäisi+alkaa+hälytyskellojen+soida+isosti.
Mikään+kristillinen+suuntaus+(minun+tietääkseni?)+ei+opeta+tätä,+ettei+Jeesus+Kristus+ole+ihminen,+sillä+Hän+itse+korosti+tätä+sanoen+olevansa+Ihmisen+Poika.+Ja+vielä+Ilmestyskirjassa+tämä+sama+termi+on,+koska+Jeesus+Kristus+on+sama+eilen,+tänään+ja+iankaikkisesti.
"Ja+minä+näin,+ja+katso:+valkoinen+pilvi,+ja+pilvellä+istui+Ihmisen+Pojan+muotoinen,+päässänsä+kultainen+kruunu+ja+kädessänsä+terävä+sirppi."+-+Ilmestyskirja+14:14
Siunauksin,+MM.
06.05.2020 06:25
Rauhan+tervehdys.
Aloituksessa+jälleen+oli+laitettu+sanoja+suuhun.+En+nuhtelee+siitä,+että+Isä+ja+Poika+erotetaan+omiksi+persooniksi,+vaan+siitä+että+niistä+tehdään+luonnoltaan,+voimaltaan+ja+vallaltaan+eri+arvoisia,+jolloin+ollaan+rikottu+kolminaisuus.+Tätä+kutsutaan+suborinationismiksi:+"Subordinationismi+on+kristinuskon+(harhaoppinen)+käsitys,+että+Poika+ja+Henki+ovat+arvossa+Isän+alapuolella."
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Subordinationismi
"Kun+tutkimme+Raamatun+sanaa+kokonaan,+niin+huomaamme+Raamatun+opettavan+Isän+olevan+yksin+Kaikkivaltias+Jumala.+Tässä+kohden+voi+tulla+hämmennys+sydämeen+jos+ajattelemme+lihan+mielen+mukaan,+mutta+kun+ja+jos+Jumalan+armosta+uskomme+hengellisen+ihmisen+mielen+mukaan,+niin+ymmärrämme+ettei+Isän+Kaikkivaltius+vie+pois+Jeesuksen+Jumaluutta.+Tutkimalla+Raamattua+ymmärrämme+tämän+asian+oikein."
http://www.kotipetripaavola.com/RaamatunopetusJeesuksenJumaluudesta.html#4
Jos+sanomme,+että+Jumala+on+Kaikkivaltias,+mutta+Jeesus+ei+olet,+se+tarkoittaa+että+Jeesus+ei+ole+silloin+varsinaisesti+ja+perimmältä+merkitykseltään+Jumala,+vaan+eräs+jumala.+Teemme+myös+Jeesuksen+valehtelijaksi+väittämällä+näin:
"Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+'Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä'."+-+Matteuksen+evankeliumi+28:18
Toinen+ongelma+on,+että+Petri+Paavola+opettaa+Kristuksen+luopuneen+ihmisyydestä+eli+että+Jeesus+ei+ole+ihminen.+Tämä+on+lähellä+doketismi-nimistä+harhaa.+Raamattu+torjuu+myös+tämän+opetuksen,+koska+ensiksi+meidän+sanotaan+tulevamme+sellaisiksi+kuin+Hän+on+(1.+Joh.+3:2)+ja+on+vain+yksi+välimies,+ihminen+Jeesus+Kristus+(1.Tim.+2:5).
"Rakkaani,+älkää+jokaista+henkeä+uskoko,+vaan+koetelkaa+henget,+ovatko+ne+Jumalasta;+sillä+monta+väärää+profeettaa+on+lähtenyt+maailmaan.+Tästä+te+tunnette+Jumalan+Hengen:+jokainen+henki,+joka+tunnustaa+Jeesuksen+Kristukseksi,+lihaan+tulleeksi,+on+Jumalasta."+-+1.+Johanneksen+kirje+4:1-2
Tässä+lihaan+tulleeksi+on+alkutekstissä+2.+perfektissä,+joka+kuvaa+jatkuu+tilaa+eikä+ole+väliaikainen.+Jeesus+on+tosi+Jumala+ja+tosi+ihminen,+Jumalan+Poika+ja+Ihmisen+Poika.+
Jeesus+ei+siis+noussut+vain+hengellisesti+ylös,+kuten+Jehovan+todistajat+opettavat,+vaan+ylösnousemus+ruumiissa.+Tästä+Raamattu+ilmoittaa+seuraavasti.
"Katsokaa+minun+käsiäni+ja+jalkojani+ja+nähkää,+että+minä+itse+tässä+olen.+Kosketelkaa+minua+ja+katsokaa,+sillä+ei+hengellä+ole+lihaa+eikä+luita,+niinkuin+te+näette+minulla+olevan."+-+Luukkaan+evankeliumi+24:39
Tässä+on+kaksi+opetustani+Jumalan+kolminaisuudesta,+jumaluudesta+ja+Jumalasta.
Kun+Jumala+puhuu+Jumalalle:
https://youtu.be/7z4UbU5bRPo
Jumalisuuden+suuri+salaisuus:
https://youtu.be/oZTTIz563-c
Toivon+ja+rukoilen,+että+Petri+Paavola+sekä+muut,+jotka+opettavat+vastoin+Raamattua+Jumalasta,+palaavat+Israelin+Jumalan+luo.+Tämä+on+erittäin+tärkeä+opetus,+jonka+tähden+aikanaan+jouduttiin+tekemään+uskontunnustuksetkin,+sillä+harhaliikkeet+kieltävät+ensimmäiseksi+kolminaisuuden.
Siunauksin,+MM.
04.05.2020 20:14
Rauhan+tervehdys.
Polvijärven+pastorit+levittivät+vaarallista+valhetietoa+koronaviruksesta,+jota+Juhani+Laukkonen+käsittelee+tällä+videolla,+joka+sisältää+tuon+Polvijärven+pastorien+opetuksen+pätkän+myös.
https://youtu.be/z3JvtXzwnoI
"Sillä+he+ovat+tehneet+häpeällisen+teon+Israelissa,+ovat+tehneet+huorin+lähimmäistensä+vaimojen+kanssa+ja+puhuneet+minun+nimessäni+valhepuhetta,+jota+minä+en+ole+käskenyt+heidän+puhua.+Minä+olen+se,+joka+sen+tiedän+ja+todistan,+sanoo+Herra."+-+Jeremian+kirja+29:23
Siunauksin,+MM.
22.04.2020 09:20
Rauhan+tervehdys.
Täällä+taas+vedetään+mutkia+suoriksi+kunnolla,+vääristellään+ja+laitetaan+sanoja+suuhun.
Otetaan+uusiksi.
Mainitsin+erikoisen+uutisen,+että+onko+tämä+Mainilan+laukauksien+valmistelua?+Todella+erikoinen+uutinen+on,+joka+kannattaa+lukea+ja+jos+Venäjän+invaasio+tuntuu+mahdottomalta+asialta,+niin+ukrainalaiset+veljet+voi+varmasti+vastata+siihen.+Sotaan+en+edes+usko,+mutta+miehitys+on+mahdollinen.+Suomalaisista+ei+ole+puolustautumaan,+ei+ole+tahtotilaa+eikä+resursseja.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006480585.html
Jeesus+ei+voi+tulla+vain+keväällä,+vaan+jo+tänään.+Mikään+ei+ole+sille+esteenä,+ettei+näin+kävisi+piankin.+Kannattaa+valvoa+joka+hetki,+kuten+Jeesus+ohjeisti+kun+nämä+lopunajan+merkit+alkaa+tapahtua,+mistä+Hän+itse+puhui.
"Valvokaa+siis,+sillä+ette+tiedä,+milloin+talon+herra+tulee,+iltamyöhälläkö+vai+yösydännä+vai+kukonlaulun+aikaan+vai+varhain+aamulla,+ettei+hän,+äkkiarvaamatta+tullessaan,+tapaisi+teitä+nukkumasta.+Mutta+minkä+minä+teille+sanon,+sen+minä+sanon+kaikille:+valvokaa."+-+Markuksen+evankeliumi+13:35-37
Siunauksin,+MM.
22.04.2020 09:08
Rauhan+tervehdys.
Tässä+tosin+taitaa+olla+turha+kirjoittaa+rauhaa,+jos+kyseessä+on+tämä+sama+nimettömänä+pysyttelevä+henkilö,+joka+on+aloittanut+allekirjoittaneesta+kymmeniä+ketjuja.+Milloin+mitäkin+etsien,+mutta+hyvä+että+halutaan+tutkia,+kunhan+ei+hutkittaisi.
Ensiksi+jos+kuuntelet+tuon+alkuperäisen+videon,+jolta+profetiat+ovat,+siinä+ei+sanota+päivämäärää.+Lisäykseni+oli+ymmärrykseni+tuossa+hetkessä.
Toiseksi,+tästä+on+kauan+aikaa+kun+vasta+uskointulleena+tämän+jaoin.+En+missään+videollani+ole+tätä+jakanut+tällaisena+ja+tämä+on+muistaakseni+siltä+ajalta,+kun+olin+menestysteologiassa+eksyksissä.+Sivustollani+tätä+ei+pitäisi+olla,+josta+tullessani+menestysteologiasts+pois+pyrin+poistamaan+ne+sivut,+jotka+eivät+tuntuneet+täysin+hyviltä.+Jos+löydät+ongelmia+sivustollani,+voidaan+niitä+myös+käsitellä+-+jos+ne+ei+ole+hyttysten+metsästystä.
Ja+kolmanneksi,+tuossa+listalla+on+kyllä+myös+jo+toteutuneita+profetioita.+Tässä+joitakin+esimerkkejä.
Egyptistä+tulee+terroristi+valtio+Mubarakin+jälkeen
-+Tämä+toteutui,+kun+Egyptissä+alkoi+hirveä+kristittyjen+vaino+ja+puhuttiin+että+"vihreä+hevonen+liikkuu+siellä".+Terroristijärjestön+Muslimiveljeskunnan+Muhammed+Mursi+oli+tämän+virtauksen+tuoja.
...uusia+maailman+yhteyteen+ajamia+liittoumia,+kuten+P-+ja+E-Amerikan+liitto+ja+vahvempi+EU
-Trumpin+tekemät+uudet+sopimukset+Pohjois-Amerikassa+,+Putinin+Venäjän+federaation+liittolaiset+ja+Macronin+puhuma+liittovaltio+ovat+tästä+jo+osaksi+isoa+täyttymystä.
Turkki+tulee+nousemaan+ja+siitä+tulee+"pimeyden"+tyyssija
-tämä+on+toteutunut+koko+ajan+ja+nyt+Erdogan+on+viimeisen+10v+aikana+ajanut+Turkin+todella+pimeyteen.+Nyt+Turkki+pitää+koko+EU:ta+panttivankina+pakolaisten+kautta.
Venäjällä+tulee+nousemaan+nationalismi+(isänmaallisuus)+ja+Venäjä+aieuttamaan+kriisin
Venäjä+tulee+kiristimään+kaasulla+ja+öljyllä+vanhoja+Neuvostoliiton+valtioita,+kuten+Puola,+Unkari,+Slovakia,+Tsekki,+jne,+liittoutumaan+Venäjän+kanssa
-+tämä+oli+ennen+Ukrainan+kriisiä+annettu,+jossa+tämä+kerrottu+kriisi+toteutui.+Ja+itäblokin+maista+moni+on+hyvin+Putin+myönteinen+jo.+Kaasuputki+on+edelleen+merkittävä+asia+ja+sitä+on+vahvistettu+toisella.+Tästä+voit+uutisists+lukea.
Uuden+kovemman+kategorian+tornadoja+ja+hurrikaaneja+sekä+Kaakkois-Amerikassa+tulee+purkautumaan+tulivuori(a)
Tornadot+tulevat+heittelemään+autoja+kuin+ohjuksia
Raemyrskyjä+ja+pesäpallon+kokoisia+rakeita
Rankkasateita+ja+600mm+vettä+vuorokaudessa
-näistä+luonnonkatastrofeista+on+tullut+totta.+Kirjaimellisesti+tornadoista+on+uutisoitu+tällaista,+kuten+jättimäinen+mailin+levyinen+tornado,+joka+iski+Oklahomaan.+Sääoloisss+on+myös+ollut+ääri+ilmiöitä+ja+voit+näitä+googlettaa.
USA+tulee+lopettamaan+sotatoimet+ulkomailla,+ja+sen+johdosta+tulee+nousemaan+paljon+diktaattoreja
-Obaman+seurauksena+tuli+arabikevät+ja+diktaattoreja+nousi+kuten+Mursi.+Trumpin+linja+on+myös+ollut+sodasta+pidättäytyvä+ja+tilaa+antava.+Tämä+on+toteutunut.
Kiina+tulee+yrittämään+nousta+#1+suurvallaksi
-Trumpin+kovat+kauppasopimukset+ovat+hidastaneet+tätä,+mutta+Obaman+aikana+tämä+käytännössä+toteutui+hetkeksi
Osa+on+sitten+selkeästi+edelleen+toteutumatta+ja+osa+toteutumassa+juuri+nyt.
Tässä+nimittäin+yksi,+minkä+jaoin+videollekin:
Pandemia+on+tulossa,+ensin+pieni+ja+sitten+suuri
-tästä+tarkempi+profetia+kuului+kirjaimellisesti+(koska+nämä+suomensin+vain+äkkiä+aikanani),+että+ensin+tulee+pelkoa+aiheuttava+pandemia,+mutta+sitten+tulee+varaallinen+pandemia.+Tämä+on+jo+siis+puoliksi+toteutunut+koronaviruksen+kohdalla.
Haluan+tässä+kuitenkin+todeta,+kuten+Raamattu+sanoo:+ei+halveksita,+mutta+koetellaan.+Profetoimisemme+on+vajavaista,+sillä+muuten+ne+tulisi+lisätä+Raamattuun.+John+Paul+Jacksonilla+oli+myös+opillisia+ongelmia+ja+huonoa+seuraa+vaikka+ei+ollut+menestysteologiassa+läheskään+niin+syvällä+kuin+vaikka+Benny+Hinn,+Joyce+Meyer+tai+Bill+Johnson.+Ehkä+siksi+Jumala+otti+hänet+ajoissa+pois.
"Tavoitelkaa+rakkautta+ja+pyrkikää+saamaan+hengellisiä+lahjoja,+mutta+varsinkin+profetoimisen+lahjaa."+-+1.+Korinttolaiskirje+14:1
Tässäpä+uusi+videoni,+jossa+profetointia:
https://youtu.be/247zywnBYqM
Siunauksin,+MM.
22.04.2020 08:59
Rauhan+tervehdys.
Aloittaja+ilmeisesti+viittaa+tällä+antisemitismillä+siihen,+kun+olen+varoittanut+judaismista+eli+kun+kristityt+menevät+Israel+asiassa+niin+ylhäällä,+että+he+palaavat+Mooseksen+lakiin,+vaativat+sapatin+pitämistä+sekä+pitää+käyttää+Jeshus/Jahushua+nimeä,+joka+menee+niinkin+pitkälle+että+juutalaisten+uskotaan+pelastuvan+ilman+Kristusta+ja+ristin+evankelumia.+Tällainen+on+myös+korvausteologiaa.
Tästä+olen+puhunut+tämän+puheen:
https://youtu.be/oV9zS1MvV5g
Vastaavasti+olen+käsitellyt+Israelin+asemaa+Raamatun+profetian+kautta,+korvausteologian+harhaa+ja+antisemitismiä+tässä:
https://youtu.be/EInIzknk86k
Kyseessä+on+samanlainen+ongelma+kuin+liberaaliteologia+vastaan+lakihenkisyys,+joista+molemmat+ovat+väärässä.
Oikea+Israel+rakkaus+on+sellaista,+että+se+katselee+sitä+ristin+kautta.+Jos+emme+julista+juutalaisille+Kristusta+Jeesusta,+me+eksytämme+heidät+iankaikkiseen+kadotukseen.+Paavali+julisti+aina+ensimmäisenä+heille+jättäen+esimerkin.
"Sillä+ei+ympärileikkaus+ole+mitään+eikä+ympärileikkaamattomuus,+vaan+uusi+luomus.+Ja+kaikille,+jotka+tämän+säännön+mukaan+vaeltavat,+kaikille+heille+rauha+ja+laupeus,+ja+Jumalan+Israelille!"+-+Galatalaiskirje+6:15-16
Siunauksin,+MM.
22.04.2020 08:23
Rauhan+tervehdys.
"Ole+vain+luja+ja+aivan+rohkea+ja+noudata+tarkoin+kaikessa+sitä+lakia,+jonka+minun+palvelijani+Mooses+on+sinulle+antanut;+älä+poikkea+siitä+oikealle+äläkä+vasemmalle,+että+menestyisit,+missä+ikinä+kuljetkin."+-+Joosuan+kirja+1:7
Jos+yhdellä+laidalla+ovat+kirkolliset,+uskonnolliset+ja+liberaalit+ekumeenikot,+niin+toisella+laidalla+ovat+"uloskutsutut",+kiivailevat+lakihenkiset+lahkolaiset.+Siinä+kun+toiset+hyväksyvät+kaikki+mahdolliset+ja+niin+toiset+taas+pitää+kaikkia+kirkkokuntia,+herätysliikkeitä+ja+uskonsuuntia+perkeleellisinä.+Paavola+edustaa+viimeisten+ulostulojensa+kanssa+tätä+jälkimmäistä.
Näiden+hengellisten+"äärivasemmiston"+ja+"äärioikeiston"+välillä+uskon+kulkevan+kaidan+Jeesus-tien,+jolla+allekirjoittanut+pyrkii+olemaan.+En+ole+ekumeenikko,+mutta+en+aio+ryhtyä+lahkolaiseksi+"kirkonpolttajaksikaan"+vaan+minulla+on+veljiä+eri+uskonsuunnista+ja+tiedostan+niiden+vahvuudet+sekä+heikkoudet.+Toiset+ovat+parempia+ja+toiset+huonompia.+Ne+ovat+työrukkasia+tähän+aikaan+ja+toiset+ovat+kuluneet+aivan+piloille,+mutta+toisien+keskuudessa+Herra+tekee+työtään.
Opillisesti+sitoudun+klassiseen+kristinuskoon,+mitä+tulee+kolminaisuusoppiin,+Jeesuksen+kaksiluonto+oppiin+ja+uskon+vanhurskauteen.+Paavola+opettaa,+että+vain+Isä+on+Kaikkivaltias,+että+Jeesus+ei+ole+enää+ihminen+ja+että+yleisesti+opetettu+kolminaisuusoppi+on+katolinen+harha,+mutta+nämä+mielestäni+hipovat+läheltä+Jehovan+todistajien+ja+muiden+kulttien+opetuksia.
Jotkut+rinnastaa+minut+Paavolaan,+mutta+haluan+tehdä+siinä+heti+pesäeron,+sillä+vaikka+molemmat+olemme+esimerkiksi+kritisoineet+menestysteologiaa,+niin+minun+tarkoitukseni+ei+ole+koskaan+ollut+tuhota+seurakuntia,+vaan+että+ne+tekevät+parannuksen.+Joillakin+toisilla+on+sitten+näkemys,+että+kaikki+nuo+herätysliikkeet+ja+kirkkokunnat+ovat+porttokirkkoa+ja+joutuvat+tulla+hävitetyksi.+Tällaista+en+kannata.
"Moni+viskoo+sanoja+kuin+miekanpistoja,+mutta+viisasten+kieli+on+lääke.+Totuuden+huulet+pysyvät+iäti,+mutta+valheen+kieli+vain+tuokion.+Jotka+pahaa+miettivät,+niillä+on+mielessä+petos,+mutta+jotka+rauhaan+neuvovat,+niille+tulee+ilo."+-+Sananlaskut+12:18-20
PS:+Ketään+yksittäistä+opettajaa+ei+pidä+ottaa+"herrakseen",+vaan+rohkaisen+kuuntelemaan+monia+eri+opettajia+eri+suuntauksista.+Tässä+esimerkiksi+lista+20+mielestäni+aika+hyvästä+raamatunopettajasta.
https://www.youtube.com/watch?v=ORQp8tBf8O0
Siunauksin,+MM.
15.04.2020 04:34
Rauhan+tervehdys.
Olen+itse+TV7+osakas,+olen+uhrannut+paljon+rahaa+TV7:lle+ja+uskoin+vilpittömästi+kaikkiin+kanavalla+olevien+amerikkalaiset+ja+suomalaisten+opettajien+julistukseen+herätyksestä,+rahasta+ja+ihmeiden+tekemisestä,+mutta+sitten+Jumala+herätti+minut.+Löysin+takaisin+ristin+juurelle+Golgatalle,+joka+ei+kutsu+hekumaan+eikä+ekumeniaan+vaan+ristin+tielle+ja+leirin+ulkopuolelle
"Sillä+jos+joku+tulee+ja+saarnaa+jotakin+toista+Jeesusta+kuin+sitä,+jota+me+olemme+saarnanneet,+tai+jos+te+saatte+toisen+hengen,+kuin+minkä+olette+saaneet,+tai+toisen+evankeliumin,+kuin+minkä+olette+vastaanottaneet,+niin+sen+te+hyvin+kärsitte."+-+2.+Korinttolaiskirje+11:4
Tässä+opetukseni+TV7+kanavan+pahoista+juurista,+hedelmistä+ja+oksista,+mitä+se+on+kasvattanut+Suomen+seurakuntiin+viimeisen+15+vuoden+aikana.+Älkää+eksykö.
https://www.youtube.com/watch?v=PY4-5_VYXaU
Siunauksin,+MM.
09.04.2020 01:37
Rauhan+tervehdys.
"Ja+ennen+kaikkea+tietäkää+se,+että+viimeisinä+päivinä+tulee+pilkkapuheinensa+pilkkaajia,+jotka+vaeltavat+omien+himojensa+mukaan+ja+sanovat:+'Missä+on+lupaus+hänen+tulemuksestansa?+Sillä+onhan+siitä+asti,+kuin+isät+nukkuivat+pois,+kaikki+pysynyt,+niinkuin+se+on+ollut+luomakunnan+alusta.'+Sillä+tietensä+he+eivät+ole+tietävinään,+että+taivaat+ja+samoin+maa,+vedestä+ja+veden+kautta+rakennettu,+olivat+ikivanhastaan+olemassa+Jumalan+sanan+voimasta+ja+että+niiden+kautta+silloinen+maailma+hukkui+vedenpaisumukseen."+-+2.+Pietarin+kirja+3:3-6
Tässä+on+lopunajan+ihmisten+piirteet:
1)+He+ovat+pilkallisia,+mitä+tulee+suhtautumisesa+vakaviin+hengellisiin+asioihin+eivätkä+he+ota+vastaan+Jumalan+sanaa.
2)+Heille+tärkeintä+on+omat+lihalliset+himot+ja+halut,+jotka+ohjaa+heitä+kuin+isäntä+orjaa+ja+he+valikoivat+sen+mukaan+opettajansakin.
3)+Heille+erityinen+pilkan+aihe+on+Jeesuksen+tulemus+ja+ylöstempaus.
4)+Heitä+aikaisempi+sukupolvi,+isät,+ovat+odottaneet+Herraa.
5)+He+esittävät+tietämätöntä,+vaikka+heille+on+puhuttu+asiasta+(joka+alkoi+1800-luvun+lopulla).
6)+He+kieltävät+yleismaailmallisen+vedenpaisumuksen,+vaikka+siitä+jokaisen+kulttuurin+historia+kertoo.
7)+He+eivät+usko+Jumalan+edes+luonneen+maailmaa,+mutta+jonka+alun+he+tietävät+olleen+(joka+alkoi+toteutua+1900-luvun+alussa).
Kun+lukee+tätä+ketjua,+niin+täytyy+todeta,+että+jos+Jumalan+sana+ei+ole+tuore,+elävä+ja+tätä+päivääkin+varten,+niin+silloin+ongelma+voi+olla+vain+lukijassa+eikä+Raamatussa.
"Mutta+pitäkää+vaari+itsestänne,+ettei+teidän+sydämiänne+raskauta+päihtymys+ja+juoppous+eikä+elatuksen+murheet,+niin+että+se+päivä+yllättää+teidät+äkkiarvaamatta+niinkuin+paula;+sillä+se+on+saavuttava+kaikki,+jotka+koko+maan+päällä+asuvat.+Valvokaa+siis+joka+aika+ja+rukoilkaa,+että+saisitte+voimaa+paetaksenne+tätä+kaikkea,+mikä+tuleva+on,+ja+seisoaksenne+Ihmisen+Pojan+edessä."+-+Luukkaan+evankeliumi+21:34-36
Siunauksin,+MM.
09.04.2020 01:27
Rauhan+tervehdys.
Jos+haluaa+ymmärtää+tätä+noituuden+hengen+tulemista+seurakuntaan,+on+hyvä+lukea+Raamatusta+sen+ensimmäinen+yritys,+josta+perimätietoo+kertoo,+että+on+lähtöisin+monia+harhaliikkeitä+kuten+gnostilaisuus+alkuseurakunnan+vitsauksena.
APOSTOLIEN+TEOT+LUKU+8:
8+Ja+syntyi+suuri+ilo+siinä+kaupungissa.
9+Mutta+ennestään+oli+kaupungissa+muuan+mies,+nimeltä+Simon,+joka+harjoitti+noituutta+ja+hämmästytti+Samarian+kansaa+sanoen+olevansa+jokin+suuri;
10+ja+häntä+kuuntelivat+kaikki,+pienet+ja+suuret,+ja+sanoivat:+"Tämä+mies+on+se+Jumalan+voima,+jota+kutsutaan+'suureksi'".
11+Ja+he+kuuntelivat+häntä+sentähden,+että+hän+kauan+aikaa+oli+noituuksillaan+heitä+hämmästyttänyt.
12+Mutta+kun+he+nyt+uskoivat+Filippusta,+joka+julisti+evankeliumia+Jumalan+valtakunnasta+ja+Jeesuksen+Kristuksen+nimestä,+niin+he+ottivat+kasteen,+sekä+miehet+että+naiset.
13+Ja+Simon+itsekin+uskoi,+ja+kasteen+saatuansa+hän+pysytteli+Filippuksen+seurassa;+ja+nähdessään+ihmeitä+ja+suuria,+voimallisia+tekoja+hän+hämmästyi.
14+Mutta+kun+apostolit,+jotka+olivat+Jerusalemissa,+kuulivat,+että+Samaria+oli+ottanut+vastaan+Jumalan+sanan,+lähettivät+he+heidän+tykönsä+Pietarin+ja+Johanneksen.
15+Ja+tultuaan+sinne+nämä+rukoilivat+heidän+edestänsä,+että+he+saisivat+Pyhän+Hengen;
16+sillä+hän+ei+ollut+vielä+tullut+yhteenkään+heistä,+vaan+he+olivat+ainoastaan+kastetut+Herran+Jeesuksen+nimeen.
17+Silloin+he+panivat+kätensä+heidän+päällensä,+ja+he+saivat+Pyhän+Hengen.
18+Mutta+kun+Simon+näki,+että+Henki+annettiin+sille,+jonka+päälle+apostolit+panivat+kätensä,+toi+hän+heille+rahaa
19+ja+sanoi:+"Antakaa+minullekin+se+valta,+että+kenen+päälle+minä+käteni+panen,+se+saa+Pyhän+Hengen".
20+Mutta+Pietari+sanoi+hänelle:+"Menkööt+rahasi+sinun+kanssasi+kadotukseen,+koska+luulet+Jumalan+lahjan+olevan+rahalla+saatavissa.
21+Ei+sinulla+ole+osaa+eikä+arpaa+tähän+sanaan,+sillä+sinun+sydämesi+ei+ole+oikea+Jumalan+edessä.
22+Tee+siis+parannus+ja+käänny+tästä+pahuudestasi+ja+rukoile+Herraa-jos+ehkä+vielä+sinun+sydämesi+ajatus+sinulle+anteeksi+annetaan.
23+Sillä+minä+näen+sinun+olevan+täynnä+katkeruuden+sappea+ja+kiinni+vääryyden+siteissä."
24+Niin+Simon+vastasi+ja+sanoi:+"Rukoilkaa+te+minun+edestäni+Herraa,+ettei+minulle+tapahtuisi+mitään+siitä,+mitä+te+olette+sanoneet".
Siunauksin,+MM.
09.04.2020 01:19
Rauhan+tervehdys.
"Valvokaa+siis,+sillä+ette+tiedä,+minä+päivänä+teidän+Herranne+tulee.+Mutta+se+tietäkää:+jos+perheenisäntä+tietäisi,+millä+yövartiolla+varas+tulee,+totta+hän+valvoisi,+eikä+sallisi+taloonsa+murtauduttavan."+-+Matteuksen+evankeliulmi+24:42-43
Raamatun+yleinen+ilmoitus+on,+että+tempaus+tapahtuu+yllättäen,+kun+seurakunta+haetaan+pois.+Kolme+yleistä+tulkintamallia+jakaantuu+seitsemän+vuoden+ahdistuksen+ajalle;+ennen+sitä,+sen+puolivälissä+tai+sen+jälkeen.
Itse+kannatan+monesta+syystä+ja+Raamatun+kokonaisilmoituksen+sekä+yleisen+sanoman+kannalta+ensimmäistä+vaihtoehtoa,+koska+vain+siinä+on+yllätyksen+elementti+mukana,+josta+Raamatussa+puhutaan,+kun+taas+nuo+muut+ovat+laskettavissa+määrätystä+hetkestä.
Tilanne+on+sama,+jos+odotat+junan+lähtevän+huomenna+Tampereelta+Seinäjoelle,+mutta+et+ole+varma+onko+se+klo+21.00,+klo+22.00+vaiko+klo+23.00,+niin+viisainta+on+lähteä+jo+odottamaan+ennen+ensimmäistä+mahdollista+hetkeä.+Silloin+ole+aina+valmis+ja+Raamattu+lupaa,+ettei+yksikään+joudu+häpeään,+joka+Herraa+odottaa!+
Tässä+videolla+12+syytä,+miksi+uskon+ennen+ahdistuksen+aikaa+tapahtuvaan+seurakunnan+ylösottoon.+Tämä+oli+pitkään+myös+oppi+helluntaiherätyksessä,+kunnes+herätys+sammui+ja+kirkottui.
https://www.youtube.com/watch?v=UIMgeNB6anI
Siunauksin,+MM.
09.04.2020 01:14
Rauhan+tervehdys.
Tämä+puheeni+tärkeydestä+kertoo+tuore+uutisartikkeli:
"Enkelit,+yksisarviset,+keijut,+tontut,+maahiset,+lohikäärmeet+ja+kummitukset.+Myös+tällaisilta+hengiltä+voi+etsiä+apua+elämän+suuriin+kysymyksiin,+mikäli+lähtee+hakemaan+henkistä+johdatusta+new+agen+eli+uushenkisyyden+piiristä.+Siinä+ylösnousseina+mestareina+voidaan+pitää+niin+Buddhaa,+Maria+Magdalenaa,+äiti+Teresaa,+Jeesusta,+Moosesta+tai+Walt+Disneytä.
Henget+ovat+aiheuttaneet+uushenkisyyden+harjoittajille+hetkellisiä+pelkoja,+jopa+fyysistä+kipua.
–+Olen+kuullut+tapauksista,+joissa+mielenterveys+on+horjunut+new+agen+polulle+lähdettyä+ja+johtanut+itsetuhoisuuteen.+Avioliittoja+ja+ihmissuhteita+on+rikkoutunut."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006459027.html
"Mutta+Henki+sanoo+selvästi,+että+tulevina+aikoina+moniaat+luopuvat+uskosta+ja+noudattavat+villitseviä+henkiä+ja+riivaajien+oppeja+valheenpuhujain+ulkokultaisuuden+vaikutuksesta,+joiden+omatunto+on+poltinraudalla+merkitty."+-+1.+Timoteus+4:1-2
Siunauksin,+MM.
06.04.2020 00:40
31 / 49