Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ingenjör_81
Ingenjör_81
Ingenjör_81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
124
Kommenttia
1187
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kapina, päihteet ja huorinteko eivät ole "vain ulkonaisia tekijöitä", vaan raskaita pahasta sydämestä lähteviä syntejä. Ei synny saastaisesta puhdasta, ei yhden yhtäkään "kristillistä" rockbändiä.
17.03.2026 18:58
Rauhan tervehdys.
Kuuntele myös tämä opetus Kristuksesta, jota häiritsemään perkele lähetti kokoukseen kolminaisuuden kieltäjän selittelemään harhaoppejansa.
https://www.youtube.com/watch?v=lk8IXAP9Gdc
Siunauksin, MM.
17.03.2026 18:55
Rauhan tervehdys.
"Filippus sanoi hänelle: 'Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme'.
Jeesus sanoi hänelle: 'Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'? Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden'." — Johanneksen evankeliumi 14:8-11
Siunauksin, MM.
17.03.2026 17:26
Voimme kuvitella vain mitä tuhoa vaikka 10 kilometrin kokoinen asteroidi saisi aikaan.
11.03.2026 16:19
Rauhan tervehdys.
Puhe ei koske ainoastaan Dr. Owuoria, vaan muitakin lakihenkisiä suuntauksia, joita löytyy myös helluntailaisuudesta ja sen ympärille syntyneistä liikkeistä usein, jossa käsitys uskosta, evankeliumista ja Jeesuksesta Kristuksesta ei aina ole tervettä.
Siunauksin, MM.
11.03.2026 15:53
Rauhan tervehdys.
"Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo." — Roomalaiskirje 15:4
Siunauksin, MM.
11.03.2026 15:52
Rauhan tervehdys.
On se tämä vasemmistolaisten ja feministien itku erikoista, kun he itkevät islamistisen hallinnon saamaa iskua Iranissa, jossa naisien kasvoille heitetään happoa, jos ne eivät ole peitetyt. Miksi feminismi, pride ja kaikki muut "arvot" katoavat välittömästi, kun kyseessä on islamin puolustaminen? Koska joillekin viha Jumalaa kohtaan on niin suuri, että he ovat valmiita liittoutumaan minkä perkeleen kanssa tahansa, jos se vain kristinuskoa vastusta.
Samat ihmiset, jotka nyt itkee ajatollahin kaatumista, taputtivat ja ylistivät Charlie Kirkin kuolemaa. Eikö mikään herätä näkemään, että he ovat pahasti väärällä puolella?
Siunauksin, MM.
11.03.2026 15:49
Rauhan tervehdys.
Musiikki ei ole vain tekniikka, eikä puhe ole vain sanoja tai jooga vain liikuntaa, mutta rukoilen ystävä, että sinä täyttyisit Pyhällä Hengellä, saisit henkien erottelemisen armolahjan ja näkisit pintaa syvemmälle.
Rockmusiikki on syntynyt kapinasta, päihteistä ja huorinteosta, ja se vie siihen samaan takaisin kuulijansa.
Siunauksin, MM.
08.03.2026 13:03
Rauhan tervehdys.
Takana on nyt 1/4 Trumpin toista kautta jäljellä, joten jumalattomien ääriliberaalien itku tulee kestämään vielä pitkän aikaa. Sama itku on ollut valtamediassa päivittäin luettavissa, mutta Yhdysvallat elävät suurta nousukautta.
Kaikista suurin itku on kuitenkin helvetissä niillä, jotka olivat kuulleet evankeliumin, mutta hylkäsivät Jeesuksen Kristuksen.
Neuvostoliiton kaaduttua osa myös päätyi itsemurhaan, joten rukoilen ystävä että sinä käännyt ajoissa elävän Jumalan puoleen, riisut ylpeytesi ja otat vastaan armon, sillä koko jumalattomien valtakunta painuu kadotukseen, mutta Jumalan valtakunta pysyy iäti, koska meidän Herramme Jeesus on voittanut kuoleman. Aamen.
Siunauksin, MM.
08.03.2026 13:01
Rauhan tervehdys.
Yksikään jumalaton ei ole ylöstempauksessa, ei pilkkaaja eikä besserwisserkään, mutta ketkä ovat?
https://www.youtube.com/watch?v=6rh05LWuuIY
Siunauksin, MM.
08.03.2026 12:50
Rauhan tervehdys.
"Mutta he sanoivat: 'Tulkaa, pitäkäämme neuvoa Jeremiaa vastaan. Sillä ei laki lopu papilta, ei neuvo viisaalta eikä sana profeetalta. Tulkaa, lyökäämme hänet kielellä, älkäämme kuunnelko lainkaan hänen puheitansa'. Kuuntele sinä, Herra, minua ja kuule, mitä minun vastustajani puhuvat. Onko hyvä pahalla kostettava, sillä he ovat kaivaneet minulle kuopan? Muista, kuinka minä olen seisonut sinun edessäsi ja puhunut hyvää heidän puolestansa, kääntääkseni pois sinun vihasi heistä." — Jeremian kirja 18:18-20
Siunauksin, MM.
04.03.2026 16:03
Rauhan tervehdys.
Räikeä valhe!
Päivi Räsänen on esimerkillinen kristitty eikä feminismi. Hän ei myöskään hyväksy naispappeutta eikä feminismin teesejä, kuten ei mikään Raamatun tunteva kristitty nainen, vaan tältä sivulta voit lukea krististyiltä naisilta, jotka kertovat miksi feminismi on epäraamatullista.
http://www.priscilla.fi/
Siunauksin, MM.
04.03.2026 15:59
Rauhan tervehdys.
"Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua." — Ilmestyskirja 2:20
Tässä vielä lähes 10 vuoden ajalta tästä aiheesta poimintoja soittolistan muodossa:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLubfK2zKWUVVSHZVUu9zq8N_wkFFDHdAz
Siunauksin, MM.
25.02.2026 16:14
Rauhan tervehdys.
Tämä raha on keskeinen asia tässä, että miksi tätä tehdään. Ville Mäkipellollakin oli oma gospel-bändinsä, mutta kun ei tullut rahaa, hän alkoi ateistiksi ja myymään sitten videoitansa, antikristillisiä kirjojansa ja melkein mitä tahansa.
"Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme." — 2. Korinttolaiskirje 2:17
Siunauksin, MM.
21.02.2026 13:36
Rauhan tervehdys.
Timo Lindroosin preterismi kritiikki oli erinomaista, mutta jouduin huomauttamaan useita kertoja hänen lakihenkisestä käsityksistä, synnittömyys oppia lähestyvästä pyhitys käsityksestä sekä käytännössä koko Kristuksen evankeliumin puuttumisesta. Ja kun tästä nostin krtiikin, tiemme erkani nopeasti, mutta ilman evankeliumia, kaikki muukin oppi on turhaa ja vääristyy.
"Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta." - Galatalaiskirje 5:4
Tästä ongelmasta on kyse:
https://www.youtube.com/watch?v=DaxQU5yKuZk
Siunauksin,MM.
04.02.2026 03:34
Rauhan tervehdys.
Parannus on aina armoon uskon kautta. Se todellinen lankeemus on lankeemus pois armosta, koska armo pyhittää ja silloin siinäkin Tekijä on Jumala eikä ihminen.
Siunauksin, MM.
28.01.2026 16:05
Rauhan tervehdys.
Donald J. Trump on ollut nyt presidenttinä 1v (toista kauttansa tietenkin), ja silti on valtava itku ja hammaskiristys ollut vastapuolella, jotka eivät ikinä ole hyväksyneet tappiotaan ja republikaanien punaista aaltoa, joka vyöryi Yhdysvalloissa marinoiden kaiken.
Mitenkä ihmeessä nuo jaksavat seuraavat kolme vuotta? Luulen, että tulee murhayrityksiä lisää, he käyvät vielä aggressiivisimmiksi ja "kilahtavat täysin", kun eivät enää muuta keksi, sillä vastustus näyttäytyy jo epätoivoiselta.
Mutta katsotaan seuraavat kolme vuotta, että miten tämä menee. Se on yli 1000 päivää. Jos ei Herran Jeesuksen tulemus keskeytä sitä tai muut mullistukset. Nyt kannattaa viimeinkin tulla uskovaiseksi ja kääntyä pois jumalattomuudesta. Jeesuksella Kristuksella on paljon anteeksiantamusta.
Siunauksin, MM.
28.01.2026 16:00
Rauhan tervehdys.
Kukaan ei voi oikein sanoa Leo Mellerin opista mitään, kun se on vaihtunut niin monesti vuosikymmenten välillä herätyskristillisestä kirkolliseksi, lahkolaisesta ekumeenikoksi ja kuka tietää mikä hänen viimeinen uskonsa oli, mutta Jumalan armo on tietenkin suuri.
Kukaan ei tiedä pääsikö hän taivaaseen vai ei. Se ei ole meidän asia tuomita. Se mitä voimme tehdä, on kavahtaa ja varoa, ettemme lankea samoihin eksytyksiin.
Tässä vuosien takaa katsaus kaikkeen siihen pahaan, mitä Patmos on vaikuttanut Suomen kristinuskoon ja erityisesti herätysliikkeisiin, joista pelkästään Joyce Meyerin kirjojen kautta on normalisoitu menestysteologinen oppi naisten keskuudessa, mutta sitten monet eksyttävät kirjat ovat tuoneet mahtavat rahavirrat Patmoksella, josta Leo Meller nosti koko ajan suurempaa palkkaa, niin että viimeksi hän nautti jo lähes 200,000 €/v tuloja, jossa on reilusti enemmän kuin vaatteet ja elatus.
Nyt jos koskaan on syytä tehdä pesäero noihin oppeihin, jos on pitkään ollut hardcore melleristi. Rukoilen silmävoidetta heille ja lohdutusta kaikille ex-patmoslaisille uhreille, joita heitäkin on paljon.
https://www.youtube.com/watch?v=04-FrBfDI7A
Siunauksin, MM.
28.01.2026 15:56
Rauhan tervehdys.
Tulipas nyt sitten sieltäpäin oikein hengellinen sanoma! Pitäisikö sinun mennä kuitenkin ihan Herran eteen arvioimaan, että mistä tuo vihasi kumpuaa?
"Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan. Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta. Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno. Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele. Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille." — Jaakobin kirje 3:14-18
Siunauksin, MM.
15.01.2026 09:27
Rauhan tervehdys.
Aloitus on aivan oikeassa. Kolminaisuus oppi on välttämätön Raamatun totuus, joka korottaa Herraa Jeesusta Kristusta.
https://www.youtube.com/watch?v=oZTTIz563-c
Siunauksin, MM.
17.12.2025 11:57
6 / 60